Beiträge von Thomi

Zitat von Mitsch 2006

genau so wie die letzten zwei jahre in den playoffs?

Wer lesen kann ist klar im Vorteil :-o

Ich schreibe, dass sie um den Titel spielen wenn sie ihr Potential ausschöpfen und dass dies das Wichtigste sei und nicht ein guter Saisonstart oder ein Führen der Tabelle während 3/4 einer Saison.

Ich sage auch nicht vorraus, dass es so kommen wird aber die allgemeine Panikmache und er Ruf nach einem Trainerwechsel ist ziemlich sinnfrei....

just my 2 cent....

öpis weti no afüege...
    ich bin zwar mitem zeigete momentan genau so unzfriede wie die Meischte da aber ich han an und für sich no kei Panik.

Das Team isch halt eifach no keis Team und d'Automatissme funktioniered nonig.
    Mir händ aber so viel individuell sehr starchi Spieler, dass mir garantiert no viel Freud a eusem Z werded ha sobald das "Mitenand" klapped!
    So öpis funktioniert halt nöd vo hüt uf morn sondern brucht viellicht es Ziitli.
    Chlote bliibt genauso wenig bis am Schluss a dä Spitze wie mir bis am Schluss am Tabäleändi umedümple werded !

Ich bliib däbi, s'Einzig würklich wichtige isch, dass i dä Playoff chönd s'Potential usschöpfe und dänn spieledmer mit dem Team um dä Meister !

Zitat von ZSColin

....
    Wänn de Bastl de Puck 20 Sek. vor Schluss usehaut würdet alli zwar immerno vomene schlächte Spiel - aber doch vomene Ufwärtstrend rede.....

usehaue ?

säged mal, bin ich eigentlich dä Einzig wo sich fröged weshalbmer bim leere Goal und 2 maligem ! Puckbsitz im eigne Drittel nöd versuecht en empty-netter zmache ? Hätmer so Panik voreme erneute Bully ?
    tschiiiis !

Suscht bini Diner Meinig und dä Flüeler isch zwar no kein Sulo aber er macht sin Job guet !

Zitat von Gysino

ich bin letschts jahr vo florida drafted worde... :?:

dänn mit abschtand scoringleader gsi nach öppe 10 spiel und han dänn zrugg id ahl müese, albany isches glaubs.....nöd sehr realistisch gsi.

ich tipp eher druff dass es sehr realistisch gsii isch !
    du wirsch dänk wieder alles besser gwüsst ha als dä manager :-o
    hett dich au is farmteam gschmisse ;)

ich gächt nach kalifornie det häsch in autodistanz NFL (Chargers, 49er) NHL (Ducks, Sharks) MLB (Padres die andere weissi nöd wies heissed) oder NBA (Lakers).....zuedem no Waterworld, Disneyland, California-Park, SixFlag, Hollywood, Vegas etc. alles inerhalb vo es paar Autostunde....

aber es git viel variante wo geil sind und vor allem aktuell CHF : $ = 1:1 ;)

ah ja no zu dä tickets...ich han im sept. 08 ohni Problem über Ticketmaster Billet übercho in SanDiego für Chargers (85'000) für 49ers in SanFrancisco oder NHL in Anaheim....alles ganz geili Erfahrige gsii ! und werd ich eines Tages 100%ig wiederhole !

Zitat von ZüriBueb

Guet, wänn ich de einzig bin, wo dänkt, dass bi dem Verein sportlich sit mehrere Mönet viel nüme stimmt (wer weiss werum, evtl stimmt s trainingsumfäld nöd oder was weiss ich), isch mir das ja glich, v.a. wänns eifach so us em nüt irgendwänn wieder besser wird!

Wirds aber nöd eifach so, da muss einiges passiere.

und nach jedem verlorene spiel säge, d quali gaht na lang, es isch nur de erscht match, bringt die mannschaft sicher au nöd witer.

soso sit es paar mönet.....hmmmmm....ok !
    weisch was, schriib doch bitte am colin es mail was er alles muess ändere damit mir nüt müend abhacke ! viellicht trinkemer ja au eifach dä falsch pausetee :shock:

Zitat von Mitsch 2006

kommt leute, ruhig blut, oder gibts da eine pinnwand hooligan pinwand verbal schläger gruppe?

bin seele ruhig :)

aber chum, isch doch wahr...da gits die wo vor dä saison scho es bisi mached und dänn chömed die nöchste wo nach eme verlorene startspiel scho wänd d'saison abehacke :)
    da hani halt schochli frage aber hey, jedem so wiener wot
    glaubsch nach 2 sieg in serie schriibt dä erst, dass mir meister werded.....lol

Zitat von ZüriBueb

meinsch lüt wie dich, wo nöd erkäned, wänn mer mal chli übertribt? eifach gseit: ich bin scho beunruhigt drüber, was sit de grosse Erfolg bi dem Verein lauft und glaube nöd, dass mer eifach cha säge, ah erschts spiel, gueti asätz, chunt scho na.

nei ich han eigentlich eher so büebli gmeint wie dich wo nach eim verlorene spiel scho eine uf panik mached und nacher nöd mal meh chönd däzue stah und eine of "chli übertiebe" mached :-o

aber isch scho guet büebli, du lernsches schono wänn dänn mal gross bisch....und bis dänn isches gschieder wänn dä erwachsene chli zuelosisch bevor eine uf wältuntergang machsch ;)

Zitat von ZüriBueb

Die Saison cha mer jetzt scho abhacke, die Mannschaft wird nöd Meischter und günnt kä Serie.

wem wetsch was genau abhacke ?

pffff.....klar nach eim spiel chamer die ussag scho mache :-o

gäll dä scb muessmer sicher au abha(k)e wills verlore händ ?

man es git scho komischi sieche.........

Zitat von u2

ich weiss ich weiss, aber das chunt nöd guet, euse trainer isch dä erst wo ga muess, und dä flüeler wird bald ersetzt.

Edgar ? bischs du ?

und lönd bitte dä Flüeler mal Flüeler sii !!
    dä ivankovich häts richtig gseit.....lönd dä jung burscht mal 15 - 20 spiel spiele und rächned dänn ab !!

Zitat von Larry

Aha, ich bin also nöd de einzig wo das so gseht!

Ich dänke jede mit es bitzli (Fuessball)Verstand wos schafft die RotWiis-Brülle abzzieh hät das so gseh wills eifach so gsii isch !
    Nur eusi Schwachmate vo dä Nati inkl. Hitzfeld brüeled jetzt wieder wägem Schiri...richtig piinlich so öpis !
    Ich bin suscht kein Fan vom Edgar sinere Trainer-isch-schlächt-Theorie aber (Hitzfeld in Ehren) das isch Sach vom Trainer däfür zluege, dass sich keine ufem Platz so ufführt wie dä Lichtsteiner oder Degen wo bi jedem Schiri-Pfiff d'Händ verrührt !
    Spötischtens nach dä WM het ich verlute lah, dass jede vom Platz und us dä Nati flügt wo sich ufem Fäld so verhaltet !

Ach was reg ich mich uf....isch ja nur Fuessball und mir sucked eifach i dem Sport das isch halt fact :-o
    Eigentlich schad will mirs glaub technisch no druffhettet aber ich glaub dere Nati fehlt eine wo chli öpis meh i dä Birre hät wie Taktik und Technik.
    Au wänn ihr (oder zumindest einigi) das nöd gern ghöred aber en Alain Suter wär so eine wo meh als bis zum Fuessballschuehspitz studiert und dene Nati-Trötene chli öpis über Iistellig und Mentalität chönt biibringe....

Aber wie gseit, was reg ich mich uf.....ZSC und suscht gar nüt !!!

Gruess und en schöne....
    Thomi

bin schon etwas jealous, dass Du wieder ein Spiel live sehen kannst :-o
    und jaaaaa SD soll bitte mal wenigstens in die Superbowl kommen !

NFL rocks imo.....

so what....schlömmer halt dä Luug Betruug EV-Zug im Final ;-o
    Mir egal wies all heissed, s'letscht Spiel vo däre Saison günnt dä ZSC !!

....aäh ja...und suscht gaaar nüt !!

EXCEL !!

wen interessiert überhaupt es Fuessballstadion ?! pffffff

Die sölled lieber mal mitem neue ZSC-Tämpel vorwärtsmache, dass wenigstens mini Urenkel dänn mal es eignigs Z-Stadion z'Gsicht überchömed !

und btw, mir Zürcher (hehe) bestimmed was das s'Best isch !
    Wänn mir säged es 20k-Stadion ischs Bescht, ja dänn isch das so !

Züri und suscht gar nüt (ussert viellicht zum Wohne) :-o

Zitat von Hübe

......
    Nun aber die Frage:
    Kann man einen Live-Account auf 2 Boxen haben (natürlich nicht mit beiden gleichzeitig online)?

Kann man die HD von der neuen Box auf die alte stecken und Sachen vom Marktplatz saugen (leider kein I-Net-Anschluss am neuen Standort)
    Vorallem auch dashboard-updates und dergleichen und dann auf die neue übertragen, oder sind die Sachen im internen Box-Speicher?

Ganz klar Luxusprobleme, ich weiss...

GREETZ und dank im voraus.
    Hübe :)

PS: Billige Lösung im den überteuerten wireless-adapter zu umgehen kennt niemand per Zufall? Access-Points sind ja nicht viel billiger.

hmmm.... also 1 Live Account für 2 Boxen ist kein Probem solange Du wie gesagt nicht gleichzeitig rein willst.

Ich denke auch, dass es egal ist auf welche Box Du die HD steckst um sie zu füllen.....bloss kopieren kannste die HD nicht aber davon war ja auch nicht die Rede.

Also meiner bescheidenen Meinung nach sollte das von Dir gewünschte problemlos gehen. Aber alle Angaben ohne Gewehr :)

Gruess und viel Spass mit dem Teil....was zocksch dänn am liebste det druff?
    Thomi