Beiträge von Thomi

    han mal dä gratismonet glöst und muess säge, dass es technisch für mich no zu viel macke hät ls dass ich da wür geld zahle au wänn 12.- im monet sehr agmässe wie ich find. werd wohl wieder chünde.

    Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk

    Zitat von Mushu

    Also s'Tippspiel vom Lolo isch jetzt villi Jahr gloffe und eigentlich en Erfolg gsi! Wieso öppis Neus?

    ok, das isch wohl a mir verbie gange ;)
    ich bruch nüt "neus" han eifach luscht zum tippe :)

    gruess
    Thomi

    Ja Reto, zeigsch mer dänn mal wie das gaht im Kicktipp oder wo das es beschriebe isch? Han nüd dergliiche gfunde :-o

    Ich bin glicher Meinig, all Mannschafte tippe isch en rieeeese Ufwand und bi bis zu 3 Runde pro Wuche hani kei Luscht so viel ztippe und bin sicher, dass es immer mal wieder vergässe gaht.

    Also ich wär au bi 20 Auge wo mitmached däbi für en 20er......aber nur mit Tipps vo Z-Mätch....

    Ralf, Dini Punktvergab isch genau die vo Kicktipp ohni Unentschiede wills das ja au nüme git im Hockey :)

    Leider gits bi Kicktipp nur die dütsch Hockeyliga zum Tippe und es ganz eignigs Turnier chamer nöd erstelle :( Fuessball isch CH dine aber wen interessiert scho tschuute ;)

    Zitat von Larry

    ...und im Fuessball gits nur die langwiilig Quali und de Meischter staht scho vor em erschte Spiel fescht, und das nöd nur i de Schwiiz :gaehn: :gaehn: :gaehn:

    yep, da chamer, vorusgsetzt mer isch fuessball-fan, richtig niidisch werde uf barca-, real-, und atletico-fans, die chönd bis zum letschte Spieltag hoffe ;-o

    zum Thema: Ich wär däbii bime Tippspiel während dä regular mit Tipps nur uf Z-Match, han aber kei Luscht das z'organisiere ;) hahaha bi dem spiel gits wenigstens kei Problem mit unentschiede ;)

    hahaha laut R24 in den nächsten zwei Jahren Details ausarbeiten bevor es vor den Gemeinderat und dann vors Volk geht. Ich behaupte mal, dass wir in unserer neuen Halle spielen bevor im neuen Fussballtempel der erste Ball rollt :-o
    Zürich sucks!! Obwohls suscht die geilst Stadt isch!

    Hügli, dä Tommy schriibt da ine scho sit Jahre nüme :) Ich bin dä Thomi :-o Normalerwiis ischsmer ja glich wie mer min Name schriibt aber so bestaht Verwächsligsgfahr ;)

    Zum Thema Regle chan ich nur das säge, wo ich am Reto au immer wieder säge, sie sind für all gliich und deshalb fair und für mich häts scho zu Beginn kein Grund gäh weshalb ich alles söll apasse bzw. verändere! Die eine wännd Punkteregle apasse wills finded, dass Unentschiede müesst anderscht bewertet werde, anderi wänd meh oder weniger Pünkt für Bonusfrage und so wiiter und so fort. Du und dä Reto findet dä Tagessieg als Entscheidigsbewertig nöd guet. Alles Asichtssache miner Meinig nah und solang für all die gliiche Regle gältet ischs imo fair. Weshalb söll dä Tagessieg nöd als Entscheidigskriterium gälte bi Punktegliichheit? Abgseh dävo, dass es Dich jetzt genau blöd tüpft hät! Mer hät ime vorgegebne Ziitrum (isch ja egal wär dä definiert) am beschte tippt und wird für das belohnt.
    Abgseh dävo hett ich au die Regle nöd verändered wänn öpis gseit hetsch vorem Turnier.

    Ich hoff du nimmsches nöd allzu sträng! Zahl Dir gern mal es Troschtbier i dä Halle....oder zwei ;)

    LG
    Thomi

    Ich gratuliere Zesi zum Sieg und snowcat zur last minute Aufholjagd und somit zum dritten Platz!
    Beim Rest bedanke ich mich fürs mitmachen! War ganz schön spannend und ohne Tippspiel wäre diese EM noch langweiliger gewesen :-o

    larlf, hehe schwein gha, fascht hetsch die 10 Hebel no müesse zücke ;)

    Zesi und snowcat, schribed mir doch bitte e PM mit eure Bankverbindig, damit ich eu die 150.- bzw. 60.- chan uszahle.

    LG Thomi

    PS: zum Glück fangt bald wieder Hockey a :-o

    Zitat von Mirko

    "Dies ist ein weiterer Schritt in Richtung Ausspielen der Verlängerung, wie es zum Beispiel in Nordamerika üblich ist."

    Quelle: National League

    das schnall ich jetzt nöd ganz! wieso erst en schritt? und was isch während dä Regular? ischs i dä NHL nöd so, dass während dä regular grad mit 3 vs. 3 id OT gstartet wird?
    In Schwede hätmer das während dä laufende Saison chöne iifüehre und bi eus bruchds da mehreri Jahres-Schritt oder was!? oder verstah ich da öpis falsch?

    Zitat von u2

    geil, endlich wieder eine wo bim schüsse id egge trifft und nöd immer dä goali!
    dä chan sicher au penalty schüsse :)

    mir gfallt die ganz entwicklig rächt guet! irgendwie anderscht als bisher, chas aber nöd gnau benänne....

    You know nothing cat snow ;)

    wänns so wär, dass d'spiel immer so usgächtet wie die sälbsternannte experte das "wüssed" dänn chöntsch eifach riich werde mit tippe :-o
    genau wills ebe hüfig nöd so usechunt wie mer das müesst vermuete sind die wo sich nöd viel dämit beschäftiged oder die wo halt gnueg muet händ mal es überraschigsresultat ztippe meist die bessere tipper....

    d'komponennte "zuefall" spielt da halt au mit und drumm chan unter umständ au en tintefisch besser tippe als dä zsc-fans-pinnwand-fuessball-superversteher! :)

    Wür usem Buuch emal säge isch e gueti Gschicht!

    Schwiizer, 23i, 1.92m/95kg.....chönt genau sonen "unspektakuläre" Transfer sii wo sich im Nachhinein als Glücksgriff erwiist :nick:

    Chunt guet :mrgreen: