Tja, larlf - hät ja ganz knapp glanget. Aber s'Niveau vom Spiel isch DEFINITIV ganz, ganz übel gsi. Hetti grad so guet Olten vs. Langenthal si chöne.
Ok, mit echli meh Speed viellicht. Aber suscht - übel.
Ich bin ja würkli kein Fründ vo physische Usenandersetzige ufem Eis. Aber hüt isch das - am TV - irgendwie fascht s'Beschte gsi a dem Match.
Ok, abgseh vom geile Goal. Aber wänn mer gseht wie Rappi det verdeidigt - meine Fresse....!!!
De Schlegel (wieder) butze-stark....!! Langsam muess de Flüeli echli luege.
Was wieder ganz schwach isch: Euses PP. Es isch ja nöd so, dass mer kei Chancene kreieret und Druck machet. Aber d'Usbüüti isch unterirdisch.
Für so e Mannschaft uf jede Fall!
Alles in allem 3 Pünkt und fertig. En wichtige Sieg gsi. Da de 9. und 10. au gunne händ. Ob das ächt e Zitter-Saison wird?? Hoffes also schwer nöd....
Alles anzeigen
Meinsch Lagnau vs. Olten isch au sooo schlächt?
Immerhin hatten wir noch 2? Pfostenschüsse, aber ich werde mir das Spiel am Montag def. auch schenken: Rappi ist wirklich abartig unterirdisch, nicht nur beim Tor. Was die für Fehler drin hatten, da fragt man sich schon ob man die Liga nicht besser um 1-2 Teams reduzieren soll?
Gäbe grössere Auswahl an Spielern für's A und kein Team mehr, welches die Quali nur als Warm-Up für's Playout nutzt....
Da wir mit den besseren Teams ebenfalls mithalten, weil wir uns anpassen, sehe ich momentan die Gefahr eine Zitter-Saison (noch) nicht. Aber es wäre def. Zeit endlich mit dem Toreschiessen zu beginnen! Glaube nicht, dass man viele Spiele gewinnt, wenn man nur 1-2 Tore pro Spiel macht.