Beiträge von larlf

ich vermute, dass er bei euch landen wird: wäre interessant zum schauen, wie er dann als nr. 1 durch eine ganze saison inkl PO performt!

....und für uns, ob wir einen ähnlichen, natürlich noch jüngeren, nachziehen können?
    bei gck sehe ich aktuell keinen, nur aufgrund der daten, der die masse von Flüeli hätte, sind alle ähnlich wie Schlegel

weiss nöd, bin leider no am schaffe und drum amigs nur mit emne halbe Aug am luege... aber s'3-2 müesst vo ihm gsi sie, d.h dänn hett er's ja wieder guet gmacht...

muesch nonig i d'Happy Hour, han jetzt no gäge eus gwettet: dänn müessts klappe mit em Sieg :nick:

Zitat von Vladi19

Da wir uns meistens dem Niveau des Gegners anpassen, sehe ich keine Probleme eine klare Steigerung hinzulegen. :cool:

wobei wir zuerst mal in Rückstand gehen + zum Schluss eine Aufholjagd starten werden, um dann mit 1-2 Toren zu verlieren. so ähnlich waren in etwa die meisten Spiele gegen bessere Teams

wenn wir besser wären, würde ich in die Halle kommen, aber da CHL kann man ja easy stream schauen

Meinsch Lagnau vs. Olten isch au sooo schlächt?

Immerhin hatten wir noch 2? Pfostenschüsse, aber ich werde mir das Spiel am Montag def. auch schenken: Rappi ist wirklich abartig unterirdisch, nicht nur beim Tor. Was die für Fehler drin hatten, da fragt man sich schon ob man die Liga nicht besser um 1-2 Teams reduzieren soll?
    Gäbe grössere Auswahl an Spielern für's A und kein Team mehr, welches die Quali nur als Warm-Up für's Playout nutzt....

Da wir mit den besseren Teams ebenfalls mithalten, weil wir uns anpassen, sehe ich momentan die Gefahr eine Zitter-Saison (noch) nicht. Aber es wäre def. Zeit endlich mit dem Toreschiessen zu beginnen! Glaube nicht, dass man viele Spiele gewinnt, wenn man nur 1-2 Tore pro Spiel macht.

Nope. D Hoogan isch e DB ide schwizerische Fahndigssystem. Hend poliziste mit ihrem Handy abfragezuegriff druf. Müsstet aber so viel ich weiss en name ha. Fotis chönds glaubs nöd sueche. Aber macheds sicher für e cooli füehrigstafle im Büro :twisted: die böse buebe kennzeichne

hehehe, so wie ich's gseh han, händ sie eifach d'fotene vo Hoogan mit ihrem und de Lüüt im Block vergliche, aber isch au möglich, dass ich das falsch interpretiert han...
    ich han bisher nöd gwüsst, dass immer so e "Truppe" debie isch, dänn frög ich mich: wieso regt mer sich uf, wänn mer Uswies etc. bim Iegang zeige muen, wänn mer eh immer vo stapo/kap überwacht wird?

ob das 0-1 langed?
    mal luege was für strafe chömed, aber wenigstens lauft was.

schön wär, wänn mir ändlich ufhöre würed eus am gägner sim niveau ahz‘passe: rappi isch sowas vo absolut unterirdisch schlächt + mir mached no mit....

ic, thx: das werdet wohl die paar type + 1 frau sie, nimm nöd ah, dass normali security zuegriff uf e hooligan-db hät oder lüüt im block fotografiered...
    jedefalls interessant gsi, wie‘s probiert händ ihres display verdecke, damit ich‘s nöd gsehn :)

wiedermal interessant in rappi: huere luut i dem chline stadion, hoffe dass mir das im neue au ha werdet...

lustig au d‘securities uf de sitzplätz vor eus: keine luegt de match, all beobachted eusi stehplätz. sind wohl zivili bulle, mached jedefalls persone abglich vo eusne fans mit ere (hoologan?)datebank!!!

Zitat von Blackstar

Kann man zu Hause bleiben und die Benzinkosten in die Halle sparen.. trotz Saisonkarte. Da werden grauenhafte Spiele...

ich hoffs nöd, da ich wiedermal d‘reis uf rappi mache wird....
    derbyziet, inkl am sunntig gck - chlote :)

wenn man de Marc Schneider erwähnt, darf man aber auch gerne G. Seoane nennen!
    denke nicht, dass ihm viele den aktuellen Lauf zugetraut haben und vor allem seine Analysen gefallen mir: war gestern mal ein anderer Matchrückblick, mit Seoane und Magnin.

bin auch der Meinung, dass es schwer werden könnte Schlegel hinter Luki zu halten, aber falls es noch was gutes im Nachwuchs haben sollte, würde ich lieber Schlegel schicken und in den nächsten 5-8 Jahren den Jungen nachziehen. Schlegel bräuchte einfach noch paar cm an Grösse, damit er mehr vom Tor abdeckt, wenn er unten ist. Deshalb bevorzuge ich Luki und mit 30 darf er (erst recht als Goalie) noch paar Jahre machen...

isch das eifach nur dummheit gsi, wie eue 3-er in YB Goalie gumped? Meine Fresse

edit: ok, wohl päch mit dummheit vermischt. dummheit, will mer uf dem Niveau eigentlich sött wüsse, was i de nöchi ume isch und was nöd. Aber wo er dänn ändlich mal sin Chopf dreiht, chan er au nüt meh mache, drum no päch, vor allem für de von Ballmoos.