Beiträge von larlf

scheint wohl so zu sein und hat mir halt erneut bestätigt: was bringt es mir und Familie, wenn ich zwar im Stadion nichts befürchten, aber auf dem Hin- und Rückweg so „neutral“ verhalten muss, damit ich nicht als Fan erkannt werde, um nicht in Gefahr zu geraten?
    das finde ich so krank, dass jeder ein mögliches Ziel ist, egal wie alt etc, nur weil das „falsche“ Shirt dabei ist. wenn sie wenigstens nur von hc auf hc gehen würden, wäre es mir egal, aber so werde ich mit meinen Kindern nicht in Zürich an ein Spiel gehen

staht aber au düütsch und düütlich i praktisch allne Kommentär, dass das normal und ok isch und anderschume nöd anders wär!

PS: uf blick.ch händs hüt Nami au i die gliich Kerbe ghaue

ok, han kei Kommentar gläse, da ich die Bildergschichte Siete schnäll han wellä verlah

http://%20https//www.watson.ch…t-wahre-Groesse

da gasch im Meisterjubel wiedermal uf watson und dänn staht döt so en Schwachsinn. Wer isch de (pre), en Waldbueb oder en Stift, wo kei Ahnig vo früener hät?!?
    Das Lied isch def nöd schlimm und scho gar nöd, wänn mer damals nach jedere (Kanter)Niederlage no vo de Chlöte verhöhnt worde isch.
    Trotzdem lieber Chlote als Rappi im A, nur scho damit mir euses Kader chönd erwietere [emoji3]

edit: de vom chlaus verlinki nöd, so en schwachsinn brucht kei klick & watson bis zum nöchste Meister (oder no länger) wieder uf de Sperrliste...
    Danke Freddy, für de Check am Lappi, nur dank dem sind mir Meister worde, wänn mer de Seich glaube wür, wo döt staht

http://%20http//m.20min.ch/schweiz/zuerich/story/14554544

hüt morge uf em heiweg am 6i, händ mi 2 halbstarki abpasst + wellä wüsse, ob ich gc fan bin, will sie en teil vom z shirt gseh händ.
    da klar gsi isch, dass er dumm tue wett, han ich nur g‘antwortet, dass ich grad us oerlike chum, drum händs sich dänn schnäll mit „ah zsc, gäll gc isch scheisse, scheiss gc!!!“ verabschiedet...

en grund meh, zum keine meh vo beidne aktiv z‘understütze (sprich spiel go luege mit familie) + hockey no meh gnüüsse

Zitat von ZSC4E

Blindenbacher auf medis oder stock besoffen xD

all Spieler sind so ziemlich binenand gsi, isch ja au richtig so.
    empfang war cool, vor allem, dass nur wenige gemerkt haben wo das team zur bühne durch läuft: man konnte eigentlich mit jedem fotos machen + diskutieren, egal ob mit frey, sven, hans oder dem team!
    und segi hat es richtig aufgesogen: er stand nur auf der bühne, weil sie ihn vermisst haben, den rest war er bei uns fans.

eifach de segi live, danke nomal für alles!!!!

geil mit de Segi Maske und was au no erwähnt werde dörf: hetti nöd erwartet, dass sich d'Fans vo Lugano trotzdem so "gesittet" verhaltet; Respekt für Lugano und de Chübel für eus :zsc:

Danke, danke, danke: eifach nur geil, dass es glich no gschafft händ. Geili Leistig gsi hüt!!!!!!

und ja: mached d'Türe uf in Oerlike, es git sicher no paar wo chömed :suff: :suff: :suff:

edit: guet Nacht Reto und bis spöter :mrgreen:

Eggi, das wollten wohl andere auch sagen, d.h. ich sicher, geht ja nicht darum, dass man ihn nicht verhöhnen etc. soll. im Gegenteil, diese Fresse ruft eigentlich nach einem Schlag und das weiss er wohl selber am Besten. Aber eben: vorsichtlich verletzen oder dies jemandem wünschen, geht nicht. Ohne Gegner gibt es kein Spiel und ohne Spiel gibt es die Freude nur noch beim Extasia (womit die Überleitung zu Roli auch schon gemacht wäre :) )

das kann nur der liebe Tierquäler sein, d.h. die einen vergöttern ihn, andere sagen er quält die Hunde. Habe mal 2-3 Sendungen von ihm gesehen...
    geht ja um das Public Viewing und dem Ersatzstandort und wahrscheinlich steht wegen der Extasia:
    "Der Zugang findet über die Siewerdtstrasse (Gebäude-Rückseite) statt und nicht über den üblichen Messe-Eingang! " ...wobei das auch ein wenig zweideutig ist, wenn man wegen der Extasia den Hintereingang nutzen soll :gruebel:

die wichtigste Info/Bitte von Blackstar muss ich auch unterstützen: den Sieg feiern wir dann, wenn wir ihn tatsächlich auch einfahren sollten und in der heutigen Zeit ist es def. kein Problem, dass man sich nach einem solchen Ereignis spontan abspricht, statt jetzt schon grosse Pläne zu machen. Wenn ich das richtig in Erinnerung habe, kam das 2-3 gestern auch nachdem sie die ersten Gitter bei unserem Spielertunnel aufgebaut haben.

isch nöd das weekend d'extasia? so zwüsched dildo-show und Hotmendance und de Rocco macht de Benny? :nixwiss:

isch tatsächlich so:
    Fr, 27.04.18, 17:00 Uhr
    Messe Zürich
    Stars: Milo Moiré (Face of Extasia Zürich)
    Special Guest: Rocco Siffredi

dänn chönt ja d'Moiré am Elvis no paar Eier is Näscht legä?

yups, genau so und am liebschte wär mir gsie, wänn mir als Publikum ihn scho gester ignoriert hetted: de Tubel holt sich ja sini benötigte Emotione so ab, drum wär's en Versuech wert gsi, mal luege wie er reagiert...
    ob er deswege en Feigling isch oder eifach clever, das chunt halt immer uf d'Clubbrülle ah, wo mer ah hät.

er fighted ja nicht, er schlägt nur mal kurz, wenn grad abgepfiffen wurde und danach reagiert er nicht mehr, was in einigen fällen dann zu einer strafe vom gegner führte; auch deshalb liebe ich unsere zebras, auch wenn sie das natürlich nicht nur bei uns machen...

Mal Fresse polieren wäre schön gewesen und hat ja nichts mit „ich hoffe er ist verletzt“ zu tun!
    Auch beim gestrigen Lugano Abgang (Sannitz?) haben bei uns einige Applaudiert, statt wie die Mehrheit zu pfeifen, weil es halt mit Respekt und Anstand zu tun hat; Aber ob ich das vor 20-30 Jahren auch gemacht hätte? Wahrsch nicht...

geht mir genauso: 2 mal in Warteschleife + nix wars mit Tickets :(
    seit 55min kommt nix mehr zurück, ich werde wohl aufgeben und weiterkotzen

Zitat von Sevi

Sektor Sud Ospiti ist der Stehplatz Gästesektor, es gibt jedoch auch einige Sitzplätze, die wurde bis jetzt immer via ZSC Ticketing verkauft bis und mit Spieltag um 12:00.

danke, habe soeben angerufen: man soll fancar anfragen und/oder via lugano verkauf...
    suupi, chan mer fancar nur via scheiss Facebook kontaktiere oder hät öpper Kontakt per Tel/Mail? (gern PN)

Zitat von The Fan

Hmm, dini Anlayse gaht i die falsch Richtig. Es isch sicher noed de Schiri gsi gester, wuerkli noed.

Was isch mit de Verteidiger?? Hani was verpasst?

Nei, klar nöd de Schiri schuld a eusere Nervosität und Unvermöge! Aber ghulfe hät er mit sine Entscheid def au nöd...

Geering gester so schwach, wie sust de Sutter. Sutter für sini Verhältnis nöd mal sooo schlächt, aber au er: wieso spieled mir nöd eifach hine use, statt entweder quer oder soo lang warte, bis de Ahgrieffer nur no cm vor eim staht und d‘Schiebe wieder am Gägner git?

Aber i de Analyse isch für mich klar, dass LugaNo momentan besser zämestaht und fürenand kämpft.
    Ich befürchte, dass mir morn bimne Rückstand völlig usenand gheied, statt bis zum Schluss nomal Vollgas geh.