Beiträge von larlf

ah, du meinsch de Schiri hät dänkt: ok, Z hät gäge LugaNo und Bern mit Goaliefoul/-behinderig gwunne, drum dörfed jetzt die andere?
    Das isch natürlich die viel besser Erklärig und für die hani au Verständnis!
    Wieso lönd mir de Schiri sälber luege, ob er sin Entscheid ändere wett oder lieber doch nöd? Das chans i de PO nöd sie....
    Will er ja gaht go s‘Video ahluege, hani no viel weniger Verständnis defür!
    Aber er chönt mal am Hofmann in Weg stah oder de Puck ablänke, so dass en au Sutter nüme verschüsse chan, etc. Die PO sind mir sicher nöd vo de Schiri bevorzugt worde, aber wer weiss, evtl händs sich das ja für Belle ufgspart...

Nur, woher nämed mir Verteidiger für Morn?

Zitat von Eggi

Das einzige was nun halt schon auch ein Faktor für uns ist, ist derjenige, dass Lugano jetzt auch viel zu verlieren hat.

Kann mir schon vorstellen, dass denen nun auch mal ein bisschen die Hände zittern werden.

Aber ganz klar, wenn Du hinten so spielst wie wir zur Zeit, gewinnst Du normalerweise keinen Blumentopf. Hoffe sie finden in diesem letzten Spiel irgend einen Weg, defensiv wieder stabiler zu werden.

Naja, wenn ich zu Hause in 3 Spielen nur 1 Tor erhalten würde, dann wäre ich trotz Titelchance eher tiefenentspannt.
    Ich verstehe nicht, wie man so abbauen kann, erst Recht, wenn man in der Quali nichts geliefert hat.

Zitat von Mirko

Er staht im Torruum allerdings wird er vom Dave Sutter scho au no aktiv det ine checkt, ich vermuete mal es hät au mit dem z'tue...

ok, das wär no e Erklärig, danke, hani nöd gseh, dass euse Natispieler debie gsi isch.
    obwohl mir sicher 2 Strafe wäge Stock i d‘Frässi hetted müese übercho, hani eus nöd würklich als vo de Schiri bevorzugt empfunde!
    Aber klar, gsehns au so, dass mir 1. meh chönted, aber us irgendwelche unerklärliche Gründ nüme Abrüefed und kei Verteidiger meh händ, wo de Name verdiened :(
    De Sängerknab im Goal isch nöd besser als de Flüeli, aber er hät es Team wo verteidiget + kämpft. Dezue de Hofmann + Lappi, das langed scho für eus.
    S‘nöchste Trauma zum verarbeite, 3-1 Füehrig gäge de Schlimmstmöglich Gägner us de Händ geh...

wieso isch s‘Goal wo’s sind go ahluege nöd Torruhmoffside oder Goaliebehinderig?
    Er hät s‘Bei überem Bei vom Flüeli, wo de Schuss abgeh wird und staht au im Torruhm; Ich hoffe mal, dass am Friitig wieder so en „Heimschiri“ pfiefft...

und ja, no schlächter isch eusi Verteidigung gsi, zäme mit em Korpi

das isch genau so, im hockey häsch nuno spannig, wenn massiv under wert spillsch und drum sogar playoff churzzitig in gfahr sind.
    selbverständlich! ich rede nur über sache, wo ich scho sälber erfahre han! und ja, isch jedesmal e sau stimmig gsi! i de gästekurve... :rofl:

d‘heimfans sind so stier und emotionslos wie die in madrid und barcelona!

stimmt nöd ganz! wenn de letzi fasch voll oder usverchauft isch, isch bedütend meh los als i de arroganz arena und das obwohl dete immer öppe 70000 zueschauer drin sind! und trotzdem isch es nöd lüter als anere totemess oder briefmarke usstellig. s‘letscht mal wükli stimmig det ine isch gsi, wo d‘60-er (de wahri stadtclub in münchne!) i de barrage gspillt händ letscht früehlig!

aber über es szenario „fasch oder ganz volle letzi“ chamer mit em heügümper ja nöd rede, da ihr sowas nume vom verzelle känned... :floet:

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

hmmm, irgendwie hani das mit em copy/paste glaubs verhunzed und schriebe halt da alles ane:
    - ebe: wird wohl am Gägner gläge ha, dass kei Stimmig ufcho isch :mrgreen:
    Bayern hät halt s'gliche Problem wie die wo Du scho ufzellt häsch und wie all andere Team, wo de "allgemein-" und au de "ich-han-kei-ahnig-aber-es-isch-hipp-Fan" eifach mal hie muen, wills ebe toll segi: die mached sogar d'Wand in Lüdenscheid (fast) kaputt!!!
    Logisch, München isch scho immer stier gsi, öppe so stier wie Züri für die restliche "Schwiizer", aber die Teams ziend ebe au de absolut Nichtfuessballer ah, wo dänn sicher kei stimmig mache wird.
    Stadion isch ja au nöd i de Stadt, also passts wunderbar zu Bayern und es wird no viel schöner, wänn d'Bestuehlig ahpasst isch, will d'60er wieder im Grünwald spieled.

du häsch min Hiewies (natürlich) überläse: die uf em Fäld werdet die paar Glöhn us de Kurve NIE so luut ghöre, wie d'Spieler in München: da chasch wohl nur mit Böller uf Dich ufmerksam mache, will ja 50-100m weg bisch (die wo ganz nöch hocked).
    ääääähm, ja klar nöd: oder wieso sölled mir imne Exil-Stadion, wo anderi s'Gfühl händ, es seg ihres Heim-FUESSBALL-Stadion, d'Hütte voll mache? :nixwiss: :floet:
    sorry, egal als was es verkauft wird, aber de aktuell Letzi isch sicher öppis nöd: es moderns Fuessball-Stadion!

Für eus hät das chline Truckli uf de andere Siete vorig glanged und bisch erst no nöch am Spielfäld gsi; Es söll sogar hardcore fcz Fan geh, wo säged, dass döt die best Stimmig gsi isch... (latürnich nur will ihr döt gspielt händ :mrgreen: )

drum chönd mir all am Eggi go danke säge: dank de Schwede isch sogar während de Quali nie langwielig worde + mir händ immer öppis zum diskutiere gha :)

@schneebüsi, bisch dänn scho i de Allianz Arena gsi?
    klar isch es döt ruhiger als i andere Stadie, aber das hät viel Gründ, ähnlich wie bi eus i de Halle. Und glich wirds lüüter sie als im Zürcher Liechtathletikstsdion, wo d‘Spieler vom beste Platz us wieter weg sind, als in München vom 3. Rang underem Dach ;)

Zitat von Larry

Es war nur bei diesem einen Spiel so verrückt!

ic, wahrscheinlich kann man es nur ein wenig „fairer“ machen, wenn man aktuelle SK Inhaber und/oder Einzelticket Käufer kennt und sie bevorzugt. Bei allen anderen Methoden kann das einzelne Limit mittels vieler Käufer umgangen werden.
    wobei sich def. die Frage nach Aufwand/Nutzen für den Verein stellt, erst Recht, wenn es nur um 1 Spiel geht...

Zitat von torrente

Ich fände es schön, wenn der Z einfach drauf scheissen würde. Das alljährliche Ticket-Geheule braucht kein Mensch.

wäre umso schöner wenn es auch alljährlich wäre: da es meist nur im Final schwer wird zu Tickets zu kommen, war das die letzten Jahre bestimmt kein Problem.
    mich überrascht, dass Du Dir überhaupt Zeit genommen hast, dies zu kommentieren...

viagogo hat brutal hohe Vermittlungsgebühren: zum hohen Preis zahlt man noch die hohe Gebühr!

seit Bayern den Zweitmarkt selber betreibt, kann man wieder Tickets zu normalen Preisen ergattern, mit paar Euronen Gebühr. Aber man zahlt die offiziellen Preise und hat die Garantie, dass man ein offizielles Ticket hat; Im Gegensatz zu viagogo etc, wo man ein E-Ticket auch easy mehrfach anbieten könnte...
    Leider geht die eigene Lösung nur, wenn die Halle (praktisch) immer ausverkauft ist.

Wäre schön, wenn der Z aktiv würde + die überteuerten Tickets sperren lässt, was aber ein riesen Aufwand bedeutet und ob sie immer erfolgreich wären, ist auch nicht sichergestellt.

Evtl wäre es eine Idee, wenn man für solche lokale Anlässe die IP einschränken würde, aber auch das kann umgangen werden oder die falschen treffen.
    Sonst müsste man den SK ein VVK-Recht geben, was ich mir schon beim Public Viewing erhofft habe, aber da hatte es ja genügend Tickets...

sorry, aber jeder der in den Final kommt + diese Serie gewinnt, hat den Titel verdient: egal ob LugaNo momentan gut spielt oder nicht.
    Und ja, sie spielen ihr System gut, welches vor allem zu Hause, bei einer Führung, ihre Stärken hat.
    Unseren sollte man noch mitteilen, dass wir nichts zu verlieren haben, egal wie das letzte Spiel ausgeht: die scheiss Quali wurde mit den PO schon fast vergessen gemacht.

Am Mittwoch sollen sie von uns die notwendige Unterstützung erhalten, noch lauter als bisher, auch wenn es mal nicht laufen sollte: wir sind der Heimvorteil!

Segi umzieh lah + am Mi. nur dänn ufs Iis lah, wänns scho entschiede wär, chönt mir scho au vorstelle, dass das meh „für de Segi de Chübel hole“ git, als wänn er uf de Tribüne sitzt.
    8 vo 9 Heimspiel hät s‘Heimteam gwunne, s‘9te isch s‘0-1 vo eus gsi. dh am mi. mal nöd in Rückstand gah + dänn nöd nahlah, durezieh und de letschti Sieg hole!!!

gern au de Segi, egal ob er dänn uf s‘Iis dörf oder nöd. de Pestoni isch mir i dere Serie no weniger ufgfalle, als gäge Zug und Bern: Idee isch sicher guet gsi + nahvollziehbar, aber de gwünsti Effekt isch irgendwie usbliebe

Zitat von snowcat

dänn hettemer aber müesse 10:0 verlüre!

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

isch gfühlt au öppe so gsi... dh bis uf 2-3 Chance sind mir glaubs nie gföhrlich worde + für mich wieterhin unverständlich, wieso mir praktisch nach jedere 1. Chance vo lugaNo hinedrie sind.
    wenigstens sind mir nüme i de Halle gsi, bim zünde vo de Rauchbombe

irgendwie chunts mir so vor, als ob mir scho Meister wäred, sit em 3-1 dihei, zumindest tönts vo überall so + de hütig Uftritt hät irgendwie au dra erinneret...
    ich hoffe eifach, dass mir am Mittwuch wieder PO mässig spieled und vor allem: vo Afang ah bereit sind!!!
    die letschte 3 Spiel sind mir in Rückstand gsi, so als Erinnerig...