das isch genau so, im hockey häsch nuno spannig, wenn massiv under wert spillsch und drum sogar playoff churzzitig in gfahr sind.
selbverständlich! ich rede nur über sache, wo ich scho sälber erfahre han! und ja, isch jedesmal e sau stimmig gsi! i de gästekurve... 
d‘heimfans sind so stier und emotionslos wie die in madrid und barcelona!
stimmt nöd ganz! wenn de letzi fasch voll oder usverchauft isch, isch bedütend meh los als i de arroganz arena und das obwohl dete immer öppe 70000 zueschauer drin sind! und trotzdem isch es nöd lüter als anere totemess oder briefmarke usstellig. s‘letscht mal wükli stimmig det ine isch gsi, wo d‘60-er (de wahri stadtclub in münchne!) i de barrage gspillt händ letscht früehlig!
aber über es szenario „fasch oder ganz volle letzi“ chamer mit em heügümper ja nöd rede, da ihr sowas nume vom verzelle känned... 
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
hmmm, irgendwie hani das mit em copy/paste glaubs verhunzed und schriebe halt da alles ane:
- ebe: wird wohl am Gägner gläge ha, dass kei Stimmig ufcho isch
Bayern hät halt s'gliche Problem wie die wo Du scho ufzellt häsch und wie all andere Team, wo de "allgemein-" und au de "ich-han-kei-ahnig-aber-es-isch-hipp-Fan" eifach mal hie muen, wills ebe toll segi: die mached sogar d'Wand in Lüdenscheid (fast) kaputt!!!
Logisch, München isch scho immer stier gsi, öppe so stier wie Züri für die restliche "Schwiizer", aber die Teams ziend ebe au de absolut Nichtfuessballer ah, wo dänn sicher kei stimmig mache wird.
Stadion isch ja au nöd i de Stadt, also passts wunderbar zu Bayern und es wird no viel schöner, wänn d'Bestuehlig ahpasst isch, will d'60er wieder im Grünwald spieled.
du häsch min Hiewies (natürlich) überläse: die uf em Fäld werdet die paar Glöhn us de Kurve NIE so luut ghöre, wie d'Spieler in München: da chasch wohl nur mit Böller uf Dich ufmerksam mache, will ja 50-100m weg bisch (die wo ganz nöch hocked).
ääääähm, ja klar nöd: oder wieso sölled mir imne Exil-Stadion, wo anderi s'Gfühl händ, es seg ihres Heim-FUESSBALL-Stadion, d'Hütte voll mache?
sorry, egal als was es verkauft wird, aber de aktuell Letzi isch sicher öppis nöd: es moderns Fuessball-Stadion!
Für eus hät das chline Truckli uf de andere Siete vorig glanged und bisch erst no nöch am Spielfäld gsi; Es söll sogar hardcore fcz Fan geh, wo säged, dass döt die best Stimmig gsi isch... (latürnich nur will ihr döt gspielt händ
)