Beiträge von larlf

sind alles nur kleine Nebenschauplätze, die niemanden gross interessieren: nur das auf dem Eis zählt und statt 15 min Vollgas, werden wir morgen hoffentlich wieder 60min ausgeglichen (mit 3-4 Linien) spielen.

nicht nur, „würden wir“ sondern „haben wir genauso gemacht“ im letzten VF gegen Bern und es wäre natürlich umso schöner, wenn es nun umgekehrt ebenfalls so wäre...

Zitat von ZSC4E

Scherwey ist echt ein grusiger. Wäre der erste auf meiner Backpfeifen liste.

ganz en hässliche und hetts fast wieder guet gmacht, wänn d‘reaktion bim freddie nöd gsi wär

was ich nöd verstahne: wieso hebed zu 90% de schiri de arm ufe, wo wieter weg staht?!?
    de wo 1-2m näbeddra staht reagiert nöd, aber de ander wo wiet weg isch scho... isch soooo viel de fall und für mich unverständlich; unabhängig devo, ob d‘straf schlussändlich zu rächt geh worde isch oder nöd.

Zitat von ZSC4E

Bsp
    Von 62 auf 77 und
    Von 82 auf 102

Finde ich schon ziemlich heftig. Im Final wird ja nochmals erhöht. Ich meinte das waren auch schon kleinere Erhöhungen früher.

das sind meiner Meinung nach genau die Preise vom VF in Zug, die waren im Schnitt ca 15.- teurer als bei uns.

hät Spass gmacht gester, au wänn s'2-2 nöd unbedingt hetti müese sie. mit de Schwede hetted mir das nöd gschafft, will sie ja nöd uf 4 Linie gsetzt händ: das isch und bliebt min gröste Vorwurf a die 2. Vo demher hät de neu Hans alles richtig gmacht, Huet ab!

Momentan glaub ich nonig a e grossi Chance gäge Bern, aber das isch immerhin scho meh, als ich no gäge Zug dänkt han... aber ja: Bern spielt leider nöd nur mit 2 Linie und hät def. meh Gwicht, Erfahrig, Biss, etc. als s'Kanonefuetter us de Innerschwiiz.
    Aber es wird e neui Serie, wo mir als Ussesieter eigentlich nüt z'verlüre händ, jedefalls nöd bevor mir 3 Sieg händ :floet:
    Niemer erwartet vo eus, dass mir die Serie gwünned!

Und wänn jetzt no Daffos wieter chunt, dänn wäred wieder die üebliche 4 Meisterkandidate im HF, d.h. mir sind ändlich au wieder debie: zum Glück gits PO, das entschädigt i dem Jahr wiedermal für die verdammt Quali!

denke nicht, dass unsere Jungs grossen Druck haben: wir sehen uns selber ja als Aussenseiter, was wahrscheinlich gar nicht soo schlecht ist.

Zug muss heute liefern und wird vollgas geben, wenn wir clever spielen (nicht verwalten/abwarten!!!), dann könnte es evtl bereits heute reichen.

unbedingt morn nomal so wie bisher steigere, wänn möglich in Füehrig gah + de Sieg hole!
    jedes wietere Spiel gäge Zug wär unnötig + bringt ihne de Glaube und eus evtl d‘Nerve zrugg...

De Colin isch ufgstande, hät s'Spiel vo gester nomal glueged und dänn all PO Bieträg abgarbeitet: so wie nach jedem PO Spiel (zumindest i dem Jahr) :winke:
    ...ich chönts jedefalls nöd, Spiel woni live gseh han oder Resultat känne, nomal vollständig luege: Respekt!

aber was ich no vermisse: hät scho öpper de Berni erwähnt? Mag mi nöd an en Fehler erinnere und das i dem Alter!

Ich hoffe, dass sie sich uf em Iis wieter steigered: bisher isch es vo Spiel zu Spiel besser worde und ich vermuete, dass mittlerwiele au en Rückstand nüme ganz so viel wür zum zämestürze bringe, wie no vor knapp 1 Wuche. Wieter so Jungs, HF isch nach dere Entwicklig und Resultat eigentlich Pflicht!!!

:zsc:

hehehe, ihr müend chli meh mit de Ziet gah + grad alles veröffentliche ;)

bisch bi ihm ghocked, nach dim unverzeihbare z‘spat cho, wäge irgendemne quatsch im matsch?

Zitat von snowcat

was ich noch sagen wollte: der deutliche sieg gestern geht eindeutig auf die kappe von...

schalamütts!

er wurde per sofort als motivationstrainer verpflichtet! geil was er gestern aufführte! wirklich! chapeau! :geil:

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

chönt natürlich jede verzellä, also:

wänn, wie, wo?
    bilder, video, bericht vo überläbende vorhande?

cool, erst grad letschti i 20min es inserat für 2 chlote spiel drin gha, leider sind d‘termin scho verbie gsi; drum glaub ich langsam a unfähigkeit bi 20min und nöd, dass mir ihne de seich gschickt händ...

Danke Zesi - absolut Kopfsache! Wenn wir in Führung gehen, haben unsere Jungs (und auch das Publikum) viel Energie, aber sobald wir eine kriegen, fallen sie in eine Art "headless chicken mode" und das Publikum spürt es und wird ruhig (ich geb's gerne zu: ging mir gestern spätesten nach dem 4:3 auch so :roll: )

Ging mir eben auch so: auch beim Stand von 1-1 und 4-4 -> wir hatten noch nicht verloren und trotzdem war auf den Rängen Trauerstimmung (jedenfalls nicht mehr so euphorisch wie beim Stande von 0-0!) und in der Kurve war irgendeine Endlosschleife am laufen und ich habe mich geärgert und gefragt, wie man gopfertelli nomal Schwung von aussen rein bringen könnte?
    Ach ja, auch der Sound auf zwischen dem Spiel war dann statt laut und aggressiv auf einmal Ländlermässig, so richtig zum einschlafen.

Das könnte man in allfällig nächsten Heimspielen bestimmt ändern? Aber wahrscheinlich waren einfach alle gelähmt, weil sie unten auf dem Eis nur noch um das eigene Tor herumgestanden sind und dem Prinzip Hoffnung vollste Priorität gaben.
    Momentan fällt fast noch zu viel zusammen, wenn wir einen Gegentreffer erhalten, da denke ich, dass es noch paar Spiele mit erfolgreichem Ausgang benötigen würde, damit man diese Abläufe aus dem Kopf bringt...