damit ihr chli wieter chömed, ich gahn devo us, dass de Text underhalb vo „Hueregopfertaminomal“ gmeint isch, suechsch mal nach dem (paar Siete zrugg)
Beiträge von larlf
-
-
also de Vorschlag mit Bern findi super

danke für Fanzug info, aber du gsehsch: au bi mir, als aktuelle nöd Fuessballstadionbesuecher (hät ja au keis i eusere Stadt), sind nur d‘Saubannerzüg in Erinnerig bliebe und nöd, dass es (bi eu) im B besser gsi isch...
sv + rv sind sicher nöd allei d‘Lösig, aber mit entsprächender Buess, Strafregister, Knast etc zäme, hilfts ehner, öpper vo so Sache fernz‘halte.
Mag mi no an Ufruehr erinnere, wo‘s Schwiizerjungs in DE wäge ähnliche Sache verhaftet händ: die händ uf eimal gmerkt, dass sowas bestraft werde chan, im Gägesatz zu eusere Kuscheljustiz.
-
-
snowcat, nei, ich mach kein dänkfehler, ich luege das aber als 2 Theme ah:
1. Idiote in Griff übercho
2. Image(pfläg) vom Fuessballzum 1. Punkt händ wohl d‘Klub d‘Mehrheit wo sie chönd mache, gmacht. drum findet so Aktione nöd am Spieltag um s‘Stadion ume statt und wie d‘Denise richtig seit: chasch sie nume packe, wännd sie erkännsch, d‘Tat ohni Zwiefel chasch bewiese + sie dänn au defür die korräkt Straf vom Richter überchömed.
de 2. Punkt isch nöd da, zum e Lösig finde für das Üebel, aber zum d‘Allgemeinheit devo überzüge, dass es nur gaanz wenig sind, wo fern ab vom Stadion irgendwelchi Straftate begönd, wo aber de Klub defür missbruched.
Was das bringt? Evtl meh „normali“ Lüüt is Stadion + mer hett es Argumänt gäge irgendwelchi IG‘s...wie gseit, du vergissisch, dass ca 95-99% scheissegal isch, was für Resultat gsi sind, aber ihne isch nöd egal, wänn sie für Chaote müend zahle (ich weiss, git no ganz viel anders Pack wo ähnlichi Sachschäde verursached).
und no zum Schluss: wie isch es jetzt mit de Fanzüg? Da druf hani bisher kei Antwort übercho.
-
ok, danke.
gseht fast denah us, als gäbts kei Lösig, aber registriere/fötele etc wür evtl hälfe, d‘idiote immer wieder z‘identifiziere oder grad ganz vo de Kurve fern z‘halte.
wie isch es dänn mit de Fanzüg, sind die besser worde?
Da bin ich halt wie d‘Nichtsportfan, han kei Ahnig wie‘s aktuell isch, aber diversi negativ Schlagziele in erinnerig...das isch au das wo mir (oder ich) meine: negativi Schlagziele bliebed sehr lang in Erinnerig, solang nüt positivs ghört wird und wänn gits scho e positivi Mäldig vo dene Eizäller?
drum: wänn mer scho (fast) nüt gäge sie chan mache, dänn müesst mer wenigstens Imagepfläg betriebe, zum d‘Allgemeinheit mit positive Erläbnis in Bezug uf Fuessball z‘fluete...
gäbti doch e schöni Schlagziele: xy-fans/ultras etc helfen ...,
aber ja, wahrsch wird vorher festgestellt, dass d‘Erde e Schiebe isch -
also das Gesetz, oder was au immer, gilt nur am Spieltag in + um s‘Stadion?
wär ja fast wie d‘Luftwach, wo nur vo 8-17 Uhr ufpasst... -
wenn klar ist, dass du ihn wegen dem scb angegriffen hast, wieso soll dann der Zusammenhang fehlen?
leider gibt es eben meist keine oder nur lächerliche Strafen, im Vergleich zum Schaden.
-
aber: auch heute denken viele nicht Hockeyfans, dass es in und um Stadien zu Ausschreitungen kommt. Und das, obwohl es seit vielen Jahren absolut kein Problem mehr ist/gibt und man mit Familie an die Spiele kann.
Aber das merken die irgendwie nicht, ich werde immer wieder darauf angesprochen, wenn ich mit der Tochter an ein Spiel gehe.snowcat, ich weiss, wir können es nicht lösen, aber es gibt schon Möglichkeiten, um den Fussball wieder näher an den normalen Bürger zu bringen. Aber das muss von den Klubs gemacht werden und wäre hilfreich, wenn dann nicht der andere Klub diese Aktionen sabotiert. Egal wie bescheuert die Aktion ist...
Auch eine Regelung für Pyro würde helfen, sofern diese auch umgesetzt wird.
-
Zitat von snowcat
canepa macht das beinahe in jedem interview! und er gebraucht nicht selten worte wie idioten und ähnliche! nach praktisch jedem vorfall - ob wirklich dramatisch oder nur medial aufgebauscht - folgt ein communiqué vom fcz!
und genau die, welche fussball mit gewalt verbinden, lesen nur zeitung und sind NIE an einem spiel! auf die kleine gefahr mich zu wiederholen: an den spielen gibt's keine gewalt im stadion (mehr) und ums stadion nur marginal. höchstens scharmützel, zu 95% aber auch das nicht (mehr)! ist einfach ein fact und hat hauptsächlich damit zu tun, dass die clubs ihre aufgaben - im rahmen ihrer und im rahmen der gesetzlichen möglichkeiten - in den letzten jahren erfüllt haben.
ok, das ist doch gut, wenn das Canepa macht. nur schafft er es demfall (fast) nie in die Schlagzeilen, im Gegensatz zu den Idioten oder ich sehe es nie.klar hast du recht, dass die nie am Spiel sind und nur Zeitung lesen. wenn Du nur in deiner Fcz/Fussballwelt lebst, ist das ok, weil um das Stadion am Spieltag keine Schlägereien stattfinden. aber für den Rest der Schweiz seid ihr halt nur 1 Prozent Fussballfan Idioten! weil sie nur die Schlagzeilen kennen.
Ist dir das egal? -
haben sie es denn immer wieder kommentiert?
mag mich nicht dran erinnern, aber das könnte durchaus auch an meinem Erinnerungsvermögen liegen...wie wäre es mit Worten direkt an die Idioten, à la:
„Wir distanzieren uns von jeglicher Gewalt: Stoppt endlich damit, unseren Klub für eure Straftaten zu missbrauchen!“Sowas in der Art fände ich gut, klar hilft es nicht das eigentliche Problem zu lösen, das wäre die Aufgabe der Justiz. Jedoch würde es den Fussball von solchen Taten abgrenzen.
Auch Fanzüge/Läden, die teilweise bei Auswärtsspielen verwüstet/ausgeraubt werden, gehören dazu, nicht „nur“ Angriffe auf andere.Wenn Du ängstliche (nicht sportinteressierte) Mütter hörst, sind genau das die Gründe dafür, weil sie Fussball mit Gewalt verbinden...
Und glaube mir, ausserhalb der Stadt gibt es viele davon
-
was man der Führung aber ankreiden kann, dass sie sich nicht deutlicher von den paar Idioten abgrenzen. Wenn dies vom Klub und vom Team getan würde, könnte man ihnen so ein wenig den Wind aus den Segel nehmen, vor allem was das mediale Echo betrifft!
Das Problem ist halt auch, dass der Nichtfussballfan immer nur diese negativen Schlagzeilen liest und deshalb alle Fans als grundsätzlich gewalttätig einschätzt.
Was natürlich dem ganzen (Profi-)Fussball schadet und auch dazu geführt hat, dass (bisher) jegliche Stadionprojekte in Zürich abgelehnt wurden. Klar haben auch andere Gründe zu diesen Entscheiden geführt, aber ganz so unwichtig ist dieser Punkt bestimmt nicht. -
cool, chan mir scho vorstellä, dass au de Fige privat ok isch und au ich wür mi dra gwöhne ihn hüfiger z‘gseh
-
-
guet, de Lehmä isch au en „Sauhund“ gsi, so jedefalls händ mir ihn no betitlet, wo er bi de Trichus gspielt hät

und sit 2004 hät sich doch viel veränderet, evtl nöd i de Chöpf vo paarne Ewiggestrige (da gib ich Dir Rächt), aber bestimmt bi de nachruckende Generation.
Aber au dänn dörf mer d‘Vision ha, dass mer irgendwänn wieder Meister wird + Basel chan quäle; Das werdet paar bi eu sicher au ha, obwohls momentan völlig absurd tönt...und beträffend de Vollidiote: gib Dir absolut Rächt!
Aber d‘Reaktion uf so es, für mich harmloses + schwachsinnigs Statement, zeigt ebe au wieder, uf wellem Niveau sich die Hirnlose befindet!
Und ja, es isch nöd es Problem vom Klub, sondern vo de hütige Gsellschaft. Will, wänns nöd Fcz vs. GC hetted, würeds eifach en andere Grund finde zum ihre Frust loswerde.
Beträffend „medial usblüete lah“ chasch wohl leider so vergässe, wie Chlote de Meister: i de hütige Sensationsgeile Klick-Medie, isch fast alles erlaubt; Sogar de Chlaus dörf regelmässig sini Textblöck neu zämewürfle + chunt unverständlicherwies no Gäld über defür... -
also bi eus isch es rächt usgliche gsi, gc/fcz gruppene.
was ich bim snowcat nöd ganz verstahn: was chönd mir jetzt defür, dass GCZ früener nöd all ufgnoh hät?
das isch dir irgendwie en mega Dorn im Aug, das Thema bringsch immer wieder, au bim Statement vom chline Grüppli häsch das speziell hervorghobe?
da ich doch scho einigi Jahrzänt nüme i de Kurve bin und die scho früener „durchmischt“ gsi isch, verstahni de Kommentar ebe au nöd ganz.
Irgendwänn chan mer d‘Gschicht hinder sich lah, sofern mer drus glernt hät! -
-
ich rede vom Fige, nöd vom Denis: es wär gwöhnigsbedürftig, de Fige a jedem Spiel i de Halle z‘gseh.
-
Mal luege ob au nur öpper d‘SK wäg ihm abgit, ich glaube nöd dra!
gester isch ja ruhig bliebe, usser ich hetts verpasst.aber isch glich komischi vorstellig, wänn de Fige sin Sohn gaht go luege + dänn immer i de Halle isch/wär...
-
aber es isch immer wieder schön, s‘video nomal ahz‘luege: amne Gänfer chan mer nöd gnueg uf s‘Muul geh

-
lol, also wänn mir das 1. Drittel jemals topped, dänn chömmer in Wald go spiele: so viel ungschickts schaffsch nöd nomal innerhalb vo 20min