Beiträge von larlf

Zitat von Blackstar

Vll. nöd nur hüt abig :twisted:

vo mir us dörfeds die ganz Quali dusse bliebe, ihri SK isch ja zahlt + dänn gits wiedermal Stimmig wo am Spielgschehe ahpasst isch. klar wirds zw.dure ruhig sie, aber lieber ruhig als gäge s‘Team.

evtl merkeds dänn, wie wichtig sie als ultra für de Klub sind, wänn sie niemer vermisst. ich wür behaupte, dass sie sälber meh drunder liede würed, als umgekehrt.

klar hetti chöne, aber wieso söll ich es Abo für 30 Tag zahle, wänn ich nöd weiss ob/wieviel ich dänn au wird luege?
    das wo ich jetzt han isch im Total viel billiger und ich chan (so fast) jedi Sportüberträge in Europa live luege: isch guet, hani das Sky Sports Abo nöd chöne löse ;)

Freut mich, mal was von eurer Seite zu hören: am liebsten noch von anderen!

Was genau war am Banner provokativ?
    Für mich war es ein Schuss in den eignen Ofen: die Reaktion der restlichen (anwesenden) SK Besitzer hat die Antwort gegeben und viele von denen haben wohl Zeiten im B erlebt, im Gegensatz zu den Meisten hinter dem Banner.

Du schreibst es ja selber: "Solche Aktionen bewirken nicht viel" -> macht doch lieber die geilen Aktionen, bei denen unser geilstes Team gefeiert und/oder angefeuert wird, das unterstütze ich dann auch gerne wieder!

Aber nicht, wenn was gegen das Team ist, so wie diese Aktion:
    - Wieso soll einer der besten CH-Spieler nicht zu uns kommen und uns verstärken? (Sein Einsatz und Wille würde von uns gerne gesehen)
    - Nur weil er ein Chlöti ist? (Haben wir wohl genug andere im Team)
    - Nur weil er Hollenstein heisst und sein Vater es liebt, von uns gehasst zu werden? (Dann lasst die Provokationen bei seinem Vater und/oder dem Waldklub)

Falls einige von euch glauben, der Z im B wäre mit dem FCZ im B zu vergleichen (letzte Saison), dann irrt ihr euch gewaltig: Eishockey Nati B kann man def. nicht mit dem Fussball vergleichen.

Zum Schluss: ich glaube nicht, dass alle Verantwortlichen die von Dir erwähnte Modernisierung gerne machen, aber wenn man auch in Zukunft oben dabei sein möchte, dann kann man sich dem nicht verwehren!
    Ich bin auch kein Befürworter von NHL mässiger Show in der Halle, aber eine angepasste Variante finde ich ok, auch wenn mir der rauchgeschwängerte Tempel lieber wäre: das war einmalig und wird es halt auch nie mehr geben. Da konntest Du die Waldaffen nur noch hören, aber zum Glück (fast) nicht mehr sehen :suff:

Uf en Sieg hüt Abig, gäge s'Pack! :zsc:

s'1. Drittel chöntsch fast komplett im "Slapstick Saison Rückblick" zeige, dezue no s'Eigegoal vom Chlöti Spiel neh und fertig wärs.

de mit de Choreo sammle hät öppis: wär wohl momentan nöd de besti Zietpunkt, aber wür mi nöd überrasche, wänns glich cho würed.

so wie am letschte Spiel: zerst uspfieffe worde, dänn bi de Chlöti Schimpfereie händ die mit Hirn wieder ufghört und was mached die Pubertierende?
    richtig: sie fanged wieder ah mit teubelä, mer chan's ja nomal probiere... :spinneli:
    nimmt mich Wunder was hüt Abig passiert: CHF 100.- vo mir i d'Choreokasse, wänns öppis grosses pro D. Hollestei mached oder au meh, aber das chani mir def. nöd vorstelle, dass das passiere wird.

wär für mich verständlich, wänn er defür die gforderete Jahr überchunt.
    isch eigentlich bi sim Goal im Eggä hine ruhig gsi oder au g‘jublet worde?

wobie mer am Guerra kein Vorwurf chan mache: wer rächnet scho demit, dass döt uf eimal es Goal uftaucht?
    Es Spiel für de Saisonrückblick: Check vo eigne, de Guerra + s‘Goal, Billardpfosteträffer und usser 1-2 Spieler all brutal näbed de Schueh!
    Alles nur wäge Usfall vo Nilsson + Suter? Wär nöd guet, wänns nur a dem lieht...

De Chindergarte hät glaubs rächt müese iestecke, nöd nur pfiff, sondern au einigi wo ihne d‘Meinig direkt gseit händ.
    Sölleds doch uf d‘KEK go NLB luege, aber 8ung: döt häts scho en „Kurve Capo“ wo Stimmig macht

muss man als chlöte schon machen: wick anfragen, ob er zurück kommt, wenn bei uns nicht verlängert wird.
    da würde er bestimmt auf paar franken verzichten, wenn er dafür im kanton bleiben kann und seine gewünschten Jahre erhält.
    klar ist er auch dann noch nicht günstig, aber durch den abgang von hollenstein wird ja auch budget frei.

an Fäbe + Adm. Bööf, mal pausieren und nicht alles zu ernst nehmen ist immer gut, geht doch jedem vielschreiber so, dass mal was nicht passt

de Fahne im Wind Chlaus, wo sini Bericht us de Finger suged + mit em Journi Bullshit Bingo erstellt?
    jedi Wett, dass er kompletti Txtblöck hät, wo amigs zuefallsmässig zämegwürflet werdet [emoji3]

wer geht schon freiwillig in die Eiskammer KEK?
    In der aktuellen Zeit zählt, für mich, im Sport nur der Erfolg + im Eishockey ist am Schluss nur der Meister erfolgreich. Somit ist auch dieser Transfer gerechtfertigt, wenn man nur auf die Qualitäten schaut.

Zitat von Larry

De Zaugg (....) häd nach em Match KLO-SCB au gseit gha es geb es Grücht er heg scho underschriebe.......

ok, thx.
    tönt eifach chli komisch, wänn er nach em Match seit, dass er de Vertrag iehalte wird; aber wänn mir de Vertrag übernämed, dänn stimmt das ja (fast).
    wänns z‘stand chunt: gwöhnigsbedürftig, aber d‘Leistig zellt + de Colin wür säge, de Z als Klub staht über Allem andere :)