ich find vor allem interessant, dass nonig klar isch, was wo zeigt wird, aber 2. buli bereits agfange hät....

ich find vor allem interessant, dass nonig klar isch, was wo zeigt wird, aber 2. buli bereits agfange hät....
zum thema:
http://m.20min.ch/finance/news/story/31449846
nüt neus, aber nomal mit zsf wo d'spiel zeiged werdet...
absolut gleicher Meinung mit snowcat + bis auf den letzten Satz au mit dem Artikel:
"Der Transferwahnsinn zerstört den Fußball"
http://www.sport1.de/deeplink/sport1.de/article/1711507
das soll + wird sich bestimmt bald auf dem europäischen pay tv markt zeigen.
ich denke nicht, dass sich diese preise für die übertragungsrechte langfristig wieder einspielen lassen.
die fans gehen wieder selber ins stadion oder verzichten auf teure live übertragungen; glaubs ca 100 usd kostet der "sponsoren-box-show-kampf", wer zahlt das noch?
teleclub "senkt" ja auch schon den preis für das sport abo, ob wohl einige gekündigt haben?!?
cool, wünsche wieterhin viel spass!
ob dieser Entscheidung weitere folgen werden?
ich denke, dass es bestimmt einzelne Spieler gibt, die nun eher an's Aufhören denken, aber kaum die grosse Masse.
wieviel verdienen "durchschnittliche" Spieler in der NFL?
"Mathe-Genie beendet Karriere"
http://www.sport1.de/deeplink/sport1.de/article/1689166
nicht repräsentativ für die heute aktiven Spieler, aber für ältere def. Richtungsweisend: klar, sie konnten nur "freigegebene" untersuchen, aber ich fände es krass, wenn bei den anderen nichts erkennbar wäre.
Es soll ja (hoffentlich) zum künftigen Schutz der Spieler dienen...
Wie ist's denn beim Nachwuchs: spielen sie dort bei den ganz Jungen ohne oder mit weniger Kontakt?
Denke, dass es auch eine Rolle spielt, in welchem Alter der Kopf viele + harte Schläge verarbeiten muss.
Aber ist wohl nie zu 100% auf den Sport zurückzuführen, es sei denn, die restlichen würden ebenfalls so stark betroffen sein...
111 Gehirne, 110 Gehirnschäden. Studie stellt NFL vor massive Probleme
das wär wohl nach em Abstieg de Fall?!?
was hät er sust für Möglichkeite, usser no Nachwuchs?
Isch ja nöd so, dass sie momentan Argument für sich händ, wohl drum die Taktik.
Wännd Glück häsch, funktioniereds im neue Team + häsch en günstige Chauf gmacht, wännd Päch häsch, bliebsch im Loch...
Im Sport chans schnäll gah, aber e gueti Vorbereitig wür halt au hälfe, dass mer besser starte wür...
verlüred scho wieder jedes spiel = zuekunft?
ok, wänn du das seisch...
da häsch Du natürlich rächt, aber es chönt u.U. no bitzeli schwer sie, zum am 18:36 scho s'Ändresultat wüsse, wänn de Match am 18:00 agfange hät ![]()
und ja: hopp YB oder besser gseit, immerhin isch d'Meisterschaft das Jahr nöd scho nach em 1. Spiel entschiede, aber es gaht wohl nöd um d'Diräktbegägnige sondern meist um d'Konstanz über die ganz Saison.
im Gägesatz zu Dir han ich s'Spiel live glueged und mich i de Pause mal müese abreagiere, über das wo uf em Fäld (ebe nöd) botte worde isch, aber ich finds immer lässig mit Lüüt rede wo's vom ghöre säge känned ![]()
da chönted d'Fraue mal Werbig für sich mache und verlüred scho wieder jedes Spiel... und ich han gmeint sie seged guet, aber bisher immer nur im Vorfäld vomne Turnier ![]()
hehehe, dänn bin ich ja froh. evtl isch nöimed gstande, dass de UF ab jetzt brutal härt trainiere laht und au s'mentale am pushe isch?
und ja, wänn de UF sim bisherige Standard treu bliebt, dänn bruched ihr def. en guete Start, sust gits dänn glich no s'Derby um de Abstieg...
hani öppis verpasst, sind ronaldo/messi/neymar scho glandet?
mängisch frög ich mich, ob das nur die rosa Fanbrüle isch oder ob gwüssi inere Art Parallelwält läbed...
provozier doch nöd scho wieder ![]()
wänn mir scho bim thema sind: wo sind all die hämische kommentar wäg eusem mega erfolg?
bin scho so fest pinnwand prägt, dass ich's scho fast vermisse; ehrlich gseit isch es ja au es brutals armuetszügnis, die knapp 3,5k wo's verkauft händ...
Bi denä Priesä no fast verständlich, muesch ja nöd viel (zum normale Pries) go luege, bis die 200.- wieder drin häsch.
Aber nach denä Testspielergäbniss und im Exil?!?
Verzichti (no) gern druf...
check dini mail ![]()