Beiträge von larlf

Problemfall Eishockey-Justiz

Das System hat schon vor dem Fall Blindenbacher viel Vertrauen verspielt.

Leicht gequält war der Gesichtsausdruck von Severin Blindenbacher, als er kurz vor Spielbeginn sein Gesicht auf dem Grossbildschirm des Hallen­stadions entdeckte. Er sass in Zivil auf der Tribüne statt auf der Spielerbank, neben ihm der verletzte Robert Nilsson und der ebenfalls gesperrte Patrick Thoresen. Das Bild des Trios wollte und wollte nicht vom LCD-Schirm verschwinden, Blindenbachers Miene blieb finster, die Botschaft ans Publikum war klar. Erstens: Auch diese drei unterstützen uns. Zweitens: Diese drei wurden uns ­genommen.

Während Nilssons Fehlen auf einen Unfall zurückgeht, wurden Thoresen und Nilsson am Montag vom Einzelrichter gesperrt. Und darum wirkte ihre Präsentation gestern zugleich wie ein Vorwurf an die Justiz. Auch wenn das niemand beim ZSC so sagen würde: Es herrscht der Eindruck eines Willkürsystems.

Dass der Club keinen Rekurs einlegte gegen die nach nicht weniger als vier Tagen Entscheidungszeit verhängte Thoresen-Sperre hat nicht nur damit zu tun, dass für die Formulierung des Rekurses bloss 15 Stunden blieben. Sondern auch damit, dass die Zürcher fürchteten, das Strafmass könnte noch erhöht werden.

Der Grund fürs verlorene Vertrauen ins System: Das Spiel am 7. März, als Servettes Vukovic dem Zuger Senteler zwei zweihändige Stockschläge verabreichte, dann einen Crosscheck. Der Player Safety Officer (PSO), dem Namen nach für den Schutz der Spieler verantwortlich und in seiner Hauptfunktion Ankläger, sah in seiner Anklageschrift bloss den ersten Stockschlag, schaffte es nicht einmal, das Vergehen korrekt zu benennen («sal­shing» statt «slashing») und schlug als Strafe nur eine einzige Spielsperre vor.

Wick: «Es ist einfach schlecht»

Der Einzelrichter erhöhte die Strafe nach einer Einsprache von Zug auf drei Spiele, erklärte in seinem 7-seitigen Entscheid aber, sie könnten nur auf das vom PSO beklagte Vergehen urteilen, also den ersten Stockschlag. Für mehr hätte es einen «Club Request» des EVZ gebraucht, und der sei ausgeblieben.

Ob das formaljuristisch korrekt ist oder nicht: Der Eindruck bei Clubs, Spielern und Öffentlichkeit ist der eines Justizversagens. Oder wie ZSC-Stürmer Wick das System erlebt: «Es ist einfach schlecht.» Bis heute um 18 Uhr wird das Urteil gegen Blindenbacher bekannt.

(Tagesanzeiger.ch/Newsnet)
    Von Philipp Muschg
    Originalartikel:
    http://www.tagesanzeiger.ch/24224196

-----------------------
    Guet, die "nur 15h" müessted wohl lange, aber isch wahrsch eher als Ahspielig für die lang Urteilsverkündig z'werte und dass d'Angst für e verschärfig def. Vorhande gsi isch.

I spöt. 17h gits sowieso de nöchst Ufschrei, entweder vo eus oder vom k.z. + sinere Gefolgschaft...

Aber es wär scho schön, wänn das leidige Thema bald chönt beändet werde und im Sinne vom Sport e gueti Lösig gfunde wird!
    Ich finds müehsam, dass mer uf e Einzelperson setzt, wo au i de entscheidende 2-3 Mönet in Kanada läbt.

Hämmer nöd gnueg ex-Spieler, Trainer, etc wo das da chönd beurteile?
    Irgend es Gremium (zbsp 5 Lüüt) wo chan gwählt werde, intern die Fäll abarbeitet + entscheidet.
    Sorry, da chunt ja einiges a neuer Kohle in Sport, dänn sölleds de au nöd nur i höcheri Löhn investiere...

Zitat von Mirko

Also ad Wand spiele würd ich jetzt nöd grad säge... Im letschte Drittel hämer glaubs kei einzigi würklich Hunderprozäntigi gha

s'Problem isch, dass mir im 3. z'viel PP gha händ: mit 5-4 isch es (für eus) nöd so eifach...

Gsehn jedefalls nöd ie, wieso das Pack de Sieg verdient hett, usser de leidig + entscheidend Punkt: sie mached es Goal meh als mir.

Wänn mir am Do. gwünned, dänn au am Sa., aber ich befürchte ganz fest, dass am Do. scho wieder Liechter lösche ahgseit isch.

scho krass, trotz allne widrigkeite sind mir die überlägnig Mannschaft, spieleds im 5-5 zteil a d'Wand + bringed glich nöd meh als 1 Goal ane!

Vo mir us dörfts für nöchst Saison einigi Transfer geh, ich wür gern wieter als VF cho. Isch zum chotze!

han ja nöd gseit, dass d'Stadt nöd am See isch: han de See gnueg lang imne Teil vo minere Schuelziet (i de Stadt) dörfe gnüsse!

cool, git sicher au ruhigi + schöni Eggä i de Stadt, aber mit (chline) Kind seit's mir no weniger zue als sust; Bin ja schnäll i de Stadt, wänni s'Bedürfnis han + schaffe tueni au döt, das langed mir.

wieso staht im Report, dass 1 Spielsperri empfohle wird + im Entscheid, redets devo, dass er sogar no meh als 2 hetti sölle übercho?
    Verstahni nöd ganz!

Isch de Report vo Kanada?
    De Entscheid händ ja Krüger/Stan unterschriebe...

Betr. Blindi gsehts für mich denah us, als ob er no vom Zebra ghebed wird + dass er sich dänn befreie will, isch doch logisch.

Wird morn meh als nur schwer, die einzig Hoffnig: dass mir mal ändlich weniger Chance für d'Goal bruched!

das isch doch toll, einersiets, dass ich Tubel i d'Falle gheit bin und anderersiets, dass du da d'Bestätigung gfunde häsch; Wieviel GC Fan händ da amigs gschriebe, 3-5?

... und nei, nomal machi de Fehler nöd.

Zitat von snowcat

he larry, i dem fred schribed nuno mier stadtzürcher. für de verein us niederhasli interessiert sich wüki kei sau meh! de fred widerspieglet also zimli gnau d'realität, au die usserhalb vom www.

ob serieniederlage, kei chole, stunk im vorstand, 3 millimeter vor am absturz i d'nlb, trainerentlassig und und und. isch dene eifach scheissegal! :nixwiss:

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

nice try :)

interessanti Schlussfolgerige + das nur will paar wenigi Hoppers da ihne nüme schriebed...

Zitat von ZSColin

BTW: Es sollen heute ein paar "böse Buben" (und anscheinend nicht zuwenige!) den Weg
    von Züri nach Lugano unter die Räder nehmen. Ausserdem sollen heute "ein paar Freunde" aus Milano zu den Luganesi-Fans dazustossen.
    Muss alles nix heissen. Aber nur im Fall - Just keep your eyes open......

isch das immerno so wie vor 16 Jahr?
    Dänn hoffe mer doch, dass euse Sektor hüt nöd leer bliebt und die i de Mitti (Trachtegruppe) chli uf eusi normale Lüüt lueged, im Gägesatz zu früehner...

Hüt en Sieg + dänn chömmer am Di. unbeschwert ufspiele und die Serie beände!

Zitat von Larry

Ich begreife auch nicht warum man keine weiteren Ausländer verpflichtet hat und würde gerne wissen auf welchem Mist der Entscheid gewachsen ist.

will mir immer wieder säged, dass mir super CH Spieler händ?
    doof halt, dass mer sie i de wichtigste Phase vom Jahr fast nöd gseht; da dörft mer sich scho au mal fröge wieso das so isch.
    wer weiss, evtl platzt ja de Chnote no bi einige?
    d'Hoffnig stirbt z'letscht + morn hämmer nüt z'verlüre!

und: Huet ab, vor all denä, wo d'Reis (+ all Schikane) uf sich nehmed!!!

isch wohl au en Unterschied, ob mer i de Emotione oder am Morge denah schriebt...
    Irgendwie erinnerets scho a letscht PO, au döt hämmer gfühlt keis Spiel müese verlüre + glich hämmer keis gwunne.
    Bisher sind mir zwar als Team besser uf em Ies, aber einersiets mached mir hine zviel Fähler + vorne dörft mal eine meh ine, dänn chunt das scho guet!
    De Heimvorteil isch au nonig verspielt, also nutzed mir de + freued eus uf die nächst Schlacht!

Wänn händ mir s'letschtmal imne Spiel 1 so e Stimmig gha wie hüt? (All sälber schuld, wo sind go fische oder sust nöd cho sind :)

Schad hämmer s'4-1 nöd besser dure bracht und scheisse, dass s'Chnü vom Nilsson wahrsch. fester hät müese dra glaube. Ich glaube jedefalls nöd dra, dass er schnäll wieder uf em Ies stah wird, aber mir händ def. anderi mit Potential, wo halt müessted es bitzeli meh Gas geh.
    Vo de Künstler hät mer hüt nöd viel gseh, aber defür umso meh vo de andere, wo LugaNO entgäge ghalte hät: hät Spass + Appetit uf meh gmacht!!!

Fascht 100% dito. Ich verlüre lieber en Final 2,3 Sek. vor Schluss, oder mit 0:4, als mit 0:4 de 1/4-Final z'verlüre!! IMMER!!!
    Klar, im Momänt vo der Niederlag tuet's viel meh weh. Au 2 Wuche spöter no. Aber 4 Wuche spöter isch es (meh oder weniger)
    g'ässe. Das 0:4 gäge de SCB als Quali 1. isch für mich persönlich "die Mutter aller Niederlagen", kei Frag. Das wird auch uf immer
    und ewig de Makel für mich si, wänn ich a d'Saison mit em kommende NHL-Star Matthews dänke.....

Und betr. Bayern: 2 Jahr nach de "offizielle Mutter aller Niederlagen" gäge ManU 1999 im Camp Nou händ's de Titel au gholt.
    Wie de SCB nach 2012 auf im '13 Meischter worde isch (ok, nöd ganz vergliichbar, will's absolut nöd gliich viel Konkuränz hät).

Im Nachhinein ist (auch für mich) jede Saison ohne Titel eine verlorene Saison!
    Aber der Mannschaft können solche Erfahrungen helfen, sofern sie die richtigen Schlüsse daraus ziehen.

Und eben: lieber spät als früh ausscheiden, auch wenn es jedesmal noch so Schmerzhaft ist. Wenn es über 7 Spiele geht, dann war der Gegner gut und evtl. sogar besser, wenn er uns in weniger als 7 Spielen schlagen sollte, dann def. besser und sonst sind wir weiter; Ach, die Welt ist ja soo einfach erklärt, wenns um Phrasen geht :mrgreen:

die Frage ist: nehmen wir den Kampf an und lassen ihre Emotionen trotzdem ins Leere laufen?

Wie man am Sa. gesehen hat, werden es hinter dem Gotthard eher mühsame Spiele, mit vielen Unterbrüchen, etc.
    Aber wenigstens haben sie damit auch unsere Coaches ein wenig auf die kommenden Spiele vorbereitet, nicht nur das Team!