Beiträge von larlf

Def. lieber de Final verlüre, usser mit 4-0, als de Final nöd spiele, will scho vorher usegheit!
    Da chönt ich mich ja au hüt uf sanfti Art scho sälber umbringe, nur will de Tod irgendwänn chönt schmerzhaft sie + de Rest gar nöd erläbe?!?

Bayern häts i de CL vorgmacht, wie mer uf en verlorene Final (dahoam) chan lerne/reagiere.

Der SCB und der Fluch des Meisters
    Nur die Geschichte spricht gegen die Titelverteidigung des mächtigen Qualifikationssiegers.

Der SCB schloss die Qualifikation in der BCF Arena standesgemäss mit einem Sieg ab. Beim 7:4 lautete das Motto aber: spielen und spielen lassen. Wer kann es den Bernern verdenken, hatten sie sich Rang 1 doch bereits am Freitag gesichert – erstmals seit 2010. Offen war gestern noch die Frage nach dem Topskorer, doch zittern musste SCB-Stürmer Arcobello nicht mehr. Seine Freiburger Verfolger Sprunger und Cervenka konnten ihn nicht mehr bedrängen.

So findet sich nach dieser Regular Season kaum eine Kategorie, in welcher die Berner nicht top sind: die meisten Punkte, den besten Skorer und in Genoni auch den statistisch besten Goalie. Der Kilchberger brillierte mit einer Fangquote von 93,7 Prozent.

Rechtzeitig aufs Playoff hin läuft die Maschine wieder – sechs Siege in Serie

Einen solch bestechenden SCB wie in diesem Winter erlebte man schon lange nicht mehr. Die Mannschaft verfügt über deutlich mehr Klasse und Breite als jene, die ihrem Anhang 2016 den 14. Meistertitel bescherte. Und im Nachhinein darf man ihre kleine Baisse zu Beginn des neuen Jahres sogar als heilsam bezeichnen, zeigte sie den Bernern doch auf, dass Siege nicht selbstverständlich sind. Rechtzeitig aufs Playoff läuft die Maschine SCB wieder – die letzten sechs Partien gewannen die Berner. Eigentlich würde ja alles für die Titelverteidigung der Hauptstädter sprechen, wäre da nicht der Fluch des Meisters.

Als Letzten gelang es den ZSC Lions 2001, den Titel zu verteidigen. In der NHL muss man sogar bis ins Jahr 1998 zurückblättern, um ein Team zu finden, das dieses Kunststück schaffte: die Detroit Red Wings mit Coachinglegende Scotty Bowman. Aber gibt es in Nordamerika Steuerungsmechanismen wie die Salärobergrenze und die alljährliche Ziehung der besten Junioren, sind es im Schweizer Eishockey fast immer die üblichen Verdächtigen, die um den Pokal spielen. Davos (viermal Meister), Bern und die ZSC Lions (je dreimal) teilten sich die letzten zehn Titel untereinander auf. Sie wechseln sich einfach ab.

Mit dem Rezept, das 2001 bei den ZSC Lions funktionierte

Wenn es nebst der Stärke des SCB, angefangen bei Goalie Genoni, etwas gibt, was für eine Titelverteidigung spricht, ist es Coach Kari Jalonen. Indem die Berner durch die Ablösung von Lars Leuenberger einen neuen Reiz setzten, verhinderten sie einen Meisterblues. Wir erinnern uns: 2000 wurde in Zürich Kent Ruhnke ja durch Larry Huras ersetzt – und der Kanadier verhalf dem ZSC nach einigem Getöse zur Titelverteidigung.

In Bern war Leuenberger ab Herbst kein Thema mehr und Jalonen kraft seines Palamarès als erfolgreicher finnischer Nationaltrainer unangreifbar. Der 57-Jährige tut alles für den Erfolg und liess das in Bern die jungen Spieler spüren, die kaum Auslauf erhielten. Auch bei der Abteilung Sport gibt man sich kompromisslos. Jobin, Reichert und Martin Plüss erhalten keinen Vertrag mehr und würden ihre Berner Zeit gerne mit einem weiteren Titel beschliessen.

Die 50. Runde stand übrigens schon im Zeichen von Verabschiedungen. In Freiburg wurden die Ex-Spieler Benjamin Plüss und Heins gefeiert, in Davos die Gebrüder Reto und Jan von Arx. Ab nächsten Samstag ist dann kein Platz mehr für Sentimentalitäten. (Tages-Anzeiger)

Erstellt: 26.02.2017, 10:08 Uhr http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/d…/story/27154110

wieso persönlich werden?
    ich fände es langweilig wenn alle derselben meinung wären, dann gäbe es auch keine diskussionen, aber diese sollten auf fachlicher ebene stattfinden....
    wer dünnhäutig ist, soll halt gewisse themen/personen einfach ignorieren + nicht darauf reagieren ;)

Ich sehe das Problem nur hinten in der Defense. Wir müssen abwartender spielen wir können die Offensive Paisse immer nur 1 Drittel hochhalten und machen in dieser Phase zu wenig Tore. Defense gewinnt Meisterschaften uralte Weisheit.

häsch demfall s'Interview mit em Suter i de Halle nöd ghört, wo er g'antwortet hät, was i de nöchste Ziet gmacht werdi, zum für PO bereit sie?

ich glaube, dass mir def. bereit sie werdet: wer im hütige Trainingsspiel + nachher (vor em 3. Rang) zueglueged hät, wie s'Team mitenand umgange isch und vom Suter dezue gseit worde isch, das stimmt mich positiv!
    egal gäge wen mir spieled und ob mir s'1. Spiel verlüred: das Team isch au fähig, zum us heikle Situatione wieder use z'cho und nöd z'vergliche mit de 1-Mah Show vo letscht Saison.

Als Wunschgägner hetti gern Biel, vor allem wäg em neue Stadion (bini nonig gsi) und au wäg de Reis + Fan; Jedefalls lieber, als all die Exil-Bündner + SC Fachlüüt i de Halle z'ha oder is Usland nach Gänf/LugaNO müese reise...

debie isch es doch de Larry gsi, wo immer wieder gschriebe hät, wieviel zämepasse muen, damit mer Meister wird: nur das Jahr müemer irgendwie unbedingt Meister werde, sust simmer de 1. Verlürer und mir händ verseit!
    verstahns irgendwie nöd so ganz, für mich isch es au das Jahr nöd anders als sust: näbed em Team, de Taktik, PP/BP und guetem Teamgeist muen au no biitzeli d'Schiebe für eim laufe oder anders gseit, d'Zebras mitspiele.
    Zudem: es rucked ja all immer nöcher zäme, näbed Bern, lugaNO sind jetzt au anderi Teams debie wo ohni Druck chönd ufspiele und evtl. en Favorit ärgere oder gar use schmeisse!

Schad, aber für ihn wohl e super Glägeheit: mags ihm gönne + wer weiss, evtl chunt er mal als Trainer zrugg?

Chan ja dänn grad mit em Segi zäme de Titel hole, zerst zum Abschied + spöter als Trainer :)

Hät mir als Spieler + als Mänsch/Vater immer gfalle!

cool, wünsche viel Spass!
    i paar min. faht bi mir Countdown Show Pro7Maxx uf ah, sobald d'Kind schlafed, und nachher irgendwänn de Kampf gäg de Schlaf, inkl emne üeble Mäntig...

ich tippe uf 34:27 für d'Falcons.

uf ran.de isch es bi de Abstimmig momentan fast usgliche, da kei Kommastelle ersichtlich sind: 50% Pats, 49% Falcons

wow, also wänn Du min Kommentar als "zutiefst frustriert" empfunde häsch, dänn han entweder ich öppis falsch gschriebe oder Du öppis falsch verstande!
    klar, de Büehler magi nöd, aber das hät privati Gründ, will ich mit ihm z'tue gha han...

s'einzig wo mich würklich frustriert sind Lüüt wo nöd chönd normal diskutiere, wänns um de Rival gaht.

wänn GC abstiegt, dänn isch es halt so + wänn dänn niemer meh gaht go luege, chani au demit läbe: für mich zellt emotional im Fuessball sit langem nur no Bayern, will ich immer wieder gahn go Spiel luege und i de BL chan mer wenigstens bi de meiste Spiel vo Fuessball redä...

ich mag eu die guet Saison gönne, aber es isch und bliebt e Liga tüüfer, mit vielne Klubs wo wiet entfernt vo euem Budget sind und das isch nöd frustriert, das isch Fakt, aber ich lahn mich gern korrigiere, falls die Ussag nöd stimmt.

herrlich, es Interview vomne fcz fan, ohni kritischi Frage.

klar, nach dere starke Vorrundi muen mer nöd unbedingt kritisch sie, aber mit dem Budget/Kader dörf/muen de sofortig Ufstieg au erwartet werde!
    Evtl nöd mit dem grosse Vorsprung, aber ob das nume a Züri lieht, isch es anders Thema. Wobie mer anerkänne dörf, dass ihr nie verlore händ, au wänn mängisch bitz glücklich: das interessiert nachher nüme, nur d'Pünkt zehled!

Au im Cup gäge Basel wär öppis möglich: de Zietpunkt chönt für eu nöd besser sie + ihr händ absolut nüt z'verlüre!

Interessant wirds dänn erst im A, wänn gwüsse Druck ume isch, de UF sini berüchtigt 2. Saison mache dörf und's bestimmt paar Niederlage geh wird:
    Mal luege wie dänn uf + näbed em Fäld reagiert wird, wer dänn würklich öppis us de letschte Saison glehrt hät und nöd wieder i alti Muster verfallt...

du häsch au glaubt, dass ihr mit em Konditrainer nöd abstieged, wieso söllsch jetzt rächt ha? ;)

http://m.srf.ch/sport/fussball…ts-zu-tun-haben

zudem gits no en Verein im A mit Gäldproblem, das langed amigs au, dass mer im schlimmste Fall obe bliebt...

1. müemer nöd werde, de Platz isch für die Chemiegschädigte reserviert und nöd Letschte werde isch eigentlich au nöd schwer; Es sei denn, dass irgendwelchi Fan s'säge händ, wo meined, dass sie uf niemer lose müend...

Zitat von Larry

Klar dürfen sie das.

Lugano konnte das sogar im Final gegen uns machen 2001.

Was man immer machen kann ist das Spiel (vorzugsweise neutral gekleidet) irgendwo im Stadion zu verfolgen.

genau das händ ja auch paar in lugaNo im 2001 gmacht: isch zwar eis vo de schlimmere Spiel gsi, will mir scho vor Spielbeginn erkännt & dementsprächend ahgfeindet worde sind, aber defür isch de Triumph umso schöner gsi!
    ...au wänn mir de Titel mit use ränne händ müese fiere, aber es isch guet, dass es hüt im Normalfall nüme so schlimm isch zw. "normale" Fan.

Han doch scho einigi PO Uswärtsspiel im SK Sektor überläbt, u.a. au bim 4-0 im Wald [emoji12]

herrlichi Erinnerige:
    wär Ziet für de nöchst Titel!!!

für es Provisorium find ich de Entscheid legitim, schliesslich wännd die eigne SK Bsitzer wieterhin a d'Spiel.
    Und nachher haltisch de Gägner eifach mit Kamera + sustige übertriebener Überwachig/Kontrolle vom Gästesektor fern...

uf dem Video scho, Gester uf SFR Sport händs vomne korräkte Entscheid gredet und dänn hani nach paar mal luege gseh, dass er ihn ganz am Afang am Chnü berüehrt!
    Aber er gheit sowas vo theatralisch, allei das hetti e Charte verdient ;)

liverpool - chelsea + minere meinig nah eh schwalbe, aber er hät en gaanz liecht berüehrt, hani dänn i de x-te wiederholig gseh.
    costa isch gfloge, costa hät dänn sälber schwach gschosse + mignolet hät en ghebed!
    chasch en wohl geh, für mich aber eher schwalbe, erst rächt für d'uslegig uf de insle

edit:
    da e zsf, berüehrig gsehsch i dere Iestellig nöd würklich:
    https://youtu.be/Xtd3CfhLkQ8

und da nochli klopp wie er leibt + lebt:
    https://www.google.ch/amp/s/amp.theg…a?client=safari

vielen Dank für die detaillierte Antwort & Deine Einschätzung!

Ich bin halt schon froh, wenn ich einige NHL Spiele pro Saison sehe und habe vom Juniorenhockey in Kanada/USA rein gar keine Ahnung.

...wäre schon krass, wenn ein Schweizer als Erster gezogen würde: für mich irgendwie unvorstellbar, vor allem nach dem Auftritt von Matthews bei uns oder wenn man frühere #1 spielen sieht.