hät Spass gmacht! Montgomery schwer verletzt?
uups, hani gar nümm gseh, dass er nomal zrugg cho segi
hät Spass gmacht! Montgomery schwer verletzt?
uups, hani gar nümm gseh, dass er nomal zrugg cho segi
SK hät ja fast jede, sogar ich, und mir langed de Titel also durchus, meh bruchts für mich nöd damit ich unterhalte bin
defür find ich's aber au nöd toll, wänn mir mit 20 Punkt Vorsprung Quali gwünned und dänn glich vor em Final dusse sind oder döt kläglich under gönd!
btw. es lauft no NFL, isch no nüt mit Guet Nacht ![]()
Bestimmt nöd, aber so wie er sich am Schluss verhalte hät: für mich absolut untragbar und hett sogar usegworfe werde sölle!!!
Wer vo de bisherige hät grad es eignigs, anders System als sin Vorgänger bracht und demit innerhalb vo churzer Ziet Erfolg gha?
Das vo de Schwede verlangt einiges vo de Spieler: Speed (somit au Kondition/Usduur), Eigeverantwortig uf em Iis (chan/wett nöd jede, gäll Cunti) und no e ahpassig vom Kader.
S'Allerschlimmschte find ich halt immerno, dass es würklich Spieler/Profis git, wo nöd über die "60min" möged durehebe!
Das han ich immer s'geilschte gfunde, wännd gwüsst häsch, dass am Schluss die's Team no mag und no häsch chöne einigi Spiel entscheide...
Sport isch und bliebt halt Resultat orientiert und git somit de ungeduldigte immer wieder chli öppis zum stänkere, aber zum Glück händ mir gueti Lüüt im Hindergrund, wo nöd nach jedere Niederlag alles über de Hufe rüehred.
Klar isch es nöd toll, wänn mir verlüred und scho gar nöd, wänn mir no scheisse spieled und drum glich nomal de Verglich mit em Fuessball:
lueged mal Liverpool, ManU, City und München ah -> wer vo dene hät de Wächsel so chöne mache, dass er ohni Rückschläg dur d'Saison chunt? (Ich han au äxtra d'Insle ghoh, döt isch d'Dichti a de Spitze ähnlich wie bi eus im Hockey.)
aber Kaderahpassige hämmer au scho chlini gmacht, inkl. "Erziehigsmassnahme".
vo demher gfallt mir de Kommentar vom Mushu und es wär de Hammer, wämmer de bald wieder chönd für neh + säge: rächt hät er gha!
wieso sölled eusi innerhalb vo dere churze Ziet alles ändere? scho mal öpper die Saison Bayern verfolgt?
Absoluts Top-Kader, wo's au nöd innerhalt de erste Hälfti gschafft hät, sich uf de Stil vom neue Trainer umz'stelle, jedefalls nüme so souverän wie vorher...
und was ich sowieso nöd chan: immer nume alles schlächt redä, will's nöd grad uf Ahieb klappt!
Wie händs gseit? En Profi brucht quasi 10k Stunde, bis er uf em Niveau isch.
Wird mit em neue System/Verhalte ähnlich sie, aber hoffentlich nöd gaaanz so lang ![]()
Klar chan mer au nöd alles nur durch die Rosa-Brille gseh und säge: es wird dänn scho guet, aber ich find de positiv Wäg def. besser als de Negativ (Glas halb voll und so...
)
wie machsch dänn du e Serie, wänn nöd mit embe 1. Sieg?
wobie da d'Red isch vo: uf em Ies sälber studierä, nöd eifach vo A nach B fahre und de Puck nach xy spielä.
Das dörft eher möglich sie, als d'Spieler i de Vorbereitig sich sälber überlah...
Zitat von vancouverJa und Nein [emoji12]
Der Trainer macht die Aufstellung und wer sich nicht beherrschen kann oder nicht an den Gameplan hält, soll Zeit zum überlegen erhalten! Künzle wäre so ein Kandidat !!Aber das Hauptproblem ist wo wir uns glaubs alle einig sind, "Absolut Harmlos vor dem Tor und das auch in Überzahl".
Ich hoffe wir bekommen noch eine Kampfsau der weiss wo das Tor steht.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
da bin ich absolut ieverstande!
wär scho schön, wänn au anderi dörfted Massnahme gspüre + nöd immer nur die gliche paar Lüüt...
aber gäge Bern (Uswärts) isch es ja au nöd soo schlächt gsi, fehlt halt wieterhin d'Konstanz.
Isch jetzt d'Frag: gisch em aktuelle Kader uniegschränkt s'Vertraue, in Hiesicht uf PO, oder nutzisch d'Breiti und setzisch konsequänt dini Linie dure?
I de NHL und wohl Schweden, wärs klar Linie dure zieh; Bi eus hämmer halt immerno de verdammt Fühl-mi-wohl-Koi-Teich, mit limitierte Uswahl a guete Lüüt, wo's schwer isch es Umdänke anebringe.
Mal luege obs hüt e Reaktion git!
Ich tippe druf, aber nach 2-3 Goal wird genau glich en Gang abegschalte. Alles anderi wür mi überrasche...
ob das würklich a de Trainer lieht, wänn mir d'Strafe unnötig i de Offensive holed?
im VF chan alles passiere, das hämmer letscht Jahr sälber müese miterläbe...
i de PO müend d'Spieler bereit sie, sich i d'Schüss werfe, s'Quäntchen Glück für sich erarbeite + sich dezue als Team in en Rusch spiele.
Chömmer alles no mache, wobie mir de letscht Punkt am unwahrschienlichste erschient, wänn mer d'Spiel nach Füehrig nöd sicher hei bringt...
Alles andere isch über Iesatz + Kampf möglich, Talänt hämmer eh vorig.
Schlimmer als letscht Jahr chans fast nöd werde + s'Team isch au de Bewies schuld, dass würklich am Coach gläge isch!
schön wär, wänn mer die allerdämlichste Strafe (vor allem ab de 50. min) abstellä chönt, aber ich freu mich wieterhin uf d'PO.
bald bald faht die schönsti Ziet vom Jahr ah...
Geil findi au d'Antwort vom Wallson wie er abschalte chan + de ander no meint, dass das aber nöd nach Entspanne töni.
...kei Ahnig vo Musig, git doch nüt schöners als mit dem Sound relaxe ![]()
d'Frag isch halt, hämmer gnueg intelligänti Spieler, wo d'Freiheite im System nutzed oder brucheds würklich für jede Schritt e Ahleitig?
Wänn nöd, dänn wird de Plan def. ufgah, aber wie Du richtig seisch, wahrsch nonig das Jahr.
Mänschlich wohl s'absolute Gägeteil vo de vorherige Coaches: ich finds guet + glaube dra, dass ihre Weg au bi eus zum Ziel füehre wird!
easy, ich han für de erwähnti Zietpunkt es Arztzügnis: da dörfi länger als 7h ha ![]()
gits würklich öpper wo weniger als 5 mal am Tag da ine lueged?
so öpper chan mer bestimmt erkänne und sperrä! ![]()
das git dänk jetzt de FC Ticino-Albanie, die Familie chasch nöd mit Könnig, Häx + Hund vergliche!
lol, wänn nöd All debie sind, wärs ihne gägenüber nöd würklich fair.
du häsch doch de 2.Teil bestimmt scho glueged und au am Thomi scho geh, ihr dörfted drum sowieso nur no us Spass mitmache ![]()
Niklas Schlegel bleibt ein Löwe
Die ZSC Lions freuen sich, die Vertragsverlängerung mit Goalie Niklas Schlegel um ein Jahr bis 2018 bekannt geben zu dürfen.
Salis (oder die im Hindergrund) schiened doch einiges richtig z'mache, zumindest us de Sicht vo da...
Ambri isch glaubs au im Summer iischalt, mag mi nöd a warmi Spiel döt erinnerä, aber defür an Weg wo dur en halbe Meter Schnee häsch dörfe zum Stadion laufe; Aber isch wohl au 20-25 Jahr her...
Wieso soll dies gegen eine lange Zukunft bei uns sprechen?
Die Leistungsträger werden nicht jünger, die Ausländer wohl auch bald ausgetauscht, da macht es Sinn, dass man sich alle Optionen offen hält + trotzdem eine gewisse Sicherheit in Sachen Planung hat.
Wäre es nur 1 Jahr, dann würde ich das auch so sehen, aber wieso soll er sich in seiner Position mehr als 2 Jahre binden?
17:56
knapp denäbed gänderet...
schlegel eusi neu nr. 1 oder gits en andere grund, dass er im 1. spiel nach de pause im goal staht?