Bestimmt nöd, aber so wie er sich am Schluss verhalte hät: für mich absolut untragbar und hett sogar usegworfe werde sölle!!!
Wer vo de bisherige hät grad es eignigs, anders System als sin Vorgänger bracht und demit innerhalb vo churzer Ziet Erfolg gha?
Das vo de Schwede verlangt einiges vo de Spieler: Speed (somit au Kondition/Usduur), Eigeverantwortig uf em Iis (chan/wett nöd jede, gäll Cunti) und no e ahpassig vom Kader.
S'Allerschlimmschte find ich halt immerno, dass es würklich Spieler/Profis git, wo nöd über die "60min" möged durehebe!
Das han ich immer s'geilschte gfunde, wännd gwüsst häsch, dass am Schluss die's Team no mag und no häsch chöne einigi Spiel entscheide...
Sport isch und bliebt halt Resultat orientiert und git somit de ungeduldigte immer wieder chli öppis zum stänkere, aber zum Glück händ mir gueti Lüüt im Hindergrund, wo nöd nach jedere Niederlag alles über de Hufe rüehred.
Klar isch es nöd toll, wänn mir verlüred und scho gar nöd, wänn mir no scheisse spieled und drum glich nomal de Verglich mit em Fuessball:
lueged mal Liverpool, ManU, City und München ah -> wer vo dene hät de Wächsel so chöne mache, dass er ohni Rückschläg dur d'Saison chunt? (Ich han au äxtra d'Insle ghoh, döt isch d'Dichti a de Spitze ähnlich wie bi eus im Hockey.)