Beiträge von larlf

Geil findi au d'Antwort vom Wallson wie er abschalte chan + de ander no meint, dass das aber nöd nach Entspanne töni.

...kei Ahnig vo Musig, git doch nüt schöners als mit dem Sound relaxe :)

d'Frag isch halt, hämmer gnueg intelligänti Spieler, wo d'Freiheite im System nutzed oder brucheds würklich für jede Schritt e Ahleitig?
    Wänn nöd, dänn wird de Plan def. ufgah, aber wie Du richtig seisch, wahrsch nonig das Jahr.

easy, ich han für de erwähnti Zietpunkt es Arztzügnis: da dörfi länger als 7h ha :mrgreen:

gits würklich öpper wo weniger als 5 mal am Tag da ine lueged?
    so öpper chan mer bestimmt erkänne und sperrä! :galgen:

lol, wänn nöd All debie sind, wärs ihne gägenüber nöd würklich fair.
    du häsch doch de 2.Teil bestimmt scho glueged und au am Thomi scho geh, ihr dörfted drum sowieso nur no us Spass mitmache :lehrer:

Niklas Schlegel bleibt ein Löwe

Die ZSC Lions freuen sich, die Vertragsverlängerung mit Goalie Niklas Schlegel um ein Jahr bis 2018 bekannt geben zu dürfen.

Salis (oder die im Hindergrund) schiened doch einiges richtig z'mache, zumindest us de Sicht vo da...

Ambri isch glaubs au im Summer iischalt, mag mi nöd a warmi Spiel döt erinnerä, aber defür an Weg wo dur en halbe Meter Schnee häsch dörfe zum Stadion laufe; Aber isch wohl au 20-25 Jahr her...

Wieso soll dies gegen eine lange Zukunft bei uns sprechen?
    Die Leistungsträger werden nicht jünger, die Ausländer wohl auch bald ausgetauscht, da macht es Sinn, dass man sich alle Optionen offen hält + trotzdem eine gewisse Sicherheit in Sachen Planung hat.
    Wäre es nur 1 Jahr, dann würde ich das auch so sehen, aber wieso soll er sich in seiner Position mehr als 2 Jahre binden?

thx, tönt würlich wie vomne en richtige Z Abig (vo letscht Saison): mit 2 verschossene Penalty :)
    Luongo hebed stark im Spiel (gemäss dere recap) + dänn de Penalty, fiiees

erinnered mich bitzeli an chline Yakin: riese Talänt, aber us vielne Gründe meh devo träumt, als würklich die gross Karriere gmacht; Wo mit dem Talänt bestimmt möglich gsi wär, wänn au de Kopf dezue stimme wür...
    Wänn ich uf em absolute Karrierehöhepunkt d'Chance überchum, de Läbenstraum chöne verwürkliche, dänn gits bestimmt e Lösig wo für beid gstumme hetti. À la: "wänns nöd klappt chumi zum gliche Lohn zrugg"?

cool, thx!
    de ander obe (vo mir) würi mi def. nöd registriere, gseht ganz komisch us: will nach 5 Tag eifach zum Premium söllsch werde, etc.

ok, demfall zur Info: mit je weniger Lüüt du gah wettsch, desto eifacher. Vor allem, wänn die nöd unbedingt näbedenand hocke müend. Dänn chunts drufa, welli Kategorie Du wettsch, die günstige chunsch au eifacher über, aber bisch halt hinder em Goal etc. und dänn no: wieviel Glück oder besser, wie spontan Du bisch.
    Wänn Gäld egal isch, chasch natürlich au über die diverse Portal gah und viel Gäld zahle, mit emne entsprächende Risiko, dass d'Karte en Fake isch...

Über de offiziell Weg chasch Dich für Spiel "registriere", d.h. Kat./Persone, etc ageh und dänn chunsch im Normalfall es Mail mit de Absag über. Aber für das muesch glaubs au Member sie und döt gits no en bessere Weg, aber das isch de, wo ebe spontan muesch sie.

Ich han gäge Leipzig am Mi.Morge am 10:30 Uhr s'Ticket "verwütscht", nachdem ich's scho de ganz Di. versuecht han! Dementsprächend plant isch d'Reis/Ufenthalt etc. gsi, zum am 20:00 im Stadion sie (ohni Auto, will vo de Familie brucht ;)
    Klar, sind nöd all Spiel so schwer zum 1 Ticket i Kat. 1 übercho, aber jedä Gägner mueni bi dene Temp. au nöd go luege...

Defür, für Reis, Kat. 1 Ticket und Übernachtig: Total 200.- Euro, da chasch nöd viel säge; "Immerhin" isch d'Übernachtig imne 4* in München bim HB gsi.

Die Saison Meister werde & er chan uf emne wietere Höhepunkt ufhöre :)
    Ich hett ihn bisher so iegschätzt, dass er sälber merkt wänns gnueg isch, aber ich befürchte, dass de Mac rächt hät + mer ihn vor sich sälber schütze muen.
    Sportchef wär sicher au nöd schlächt, hani jetzt zum erste Mal devo ghört.

Am Seger e wieteri Saison schänke?
    Ich weiss nöd ob das gschied wär + wieso isch gester Penalty pfieffä worde?
    Minere Meinig berüehrt er ihn praktisch nöd & de ander gheit nach em Schuss