das war quasi das erste Mal für RB + sie haben gestern so fast alles falsch gemacht, was man in so einem Spiel falsch machen kann; Mir war's natürlich recht, aber das ist schon beim Rückspiel wieder ganz anders!
Gestern wars ein wenig DFB Nachwuchs gegen Weltmeister, wobei Bayern auch Teile der RB Leistung "provoziert" hat, durch ihre Steigerung
Beiträge von larlf
-
-
Stimmung gab es nie in der Allianz Arena + wird es wohl nie geben, auch gestern wurde es nur bei den Toren laut.
Aber die Reise hat sich def. gelohnt, auch wenn die 2. Halbzeit nicht hätte gespielt werden müssen, da das Resultat bereits nach der Lehrstunde klar war.
Die Lasershow nach dem Spiel war auch Hammer, weiss nicht, ob das im TV gezeigt worden ist. -
Iceman, chasch gern uf mini 2 Plätz hocke, sind halt i de nöchi vo eusem Stehplatz, aber au Beatli + evtl anderi hocked döt. schriebsch PN, dänn chani Dir d'Plätz mitteile, falls es no gsehsch + döt wettsch ane hocke
-
das freut mich vo ganzem Herzä für Dich!
-
lieht nur am Klub + hät bestimmt kein Zämehang mit em fehlende, eigne FUESSBALL Stadion...
Würed mir im Utogrund spiele, wäred mir mit 100% debie; Soviel zu de Ussagechraft vo dere Statistik...
aber isch doch schön, dass Du Dich ab so Sache freuä chasch
-
Gruess an Mike S.

-
lol, ja da müesstisch wahrsch nüme go schaffe, wännd nach 2 drittel s'schlussresultat korräkt tippt hettsch
-
Krass, wieso gits die Saison eigentlich eher viel Spiel mit viel Goal?
Händs öppis a de Reglä gänderet oder häts scho immer so viel Goal geh?
Meine nöd de allgemein Schnitt pro Spiel, sondern einzelni Spiel, wo zTeil mit fast emne Stängeli ändet oder jetzt das 6:8... -
au wänn sich i dere Saison scho viel verbesseret hät, s'verspiele vo Füehrige isch i (fast) jedem Spiel vorhande. Ich verstahn das nöd, bausch de Gägner uf + machsch dir s'Läbe uf em Iis nur unnötig schwerer.
Wieso bringt mer das Verhalte nöd us dem Team use???
HF isch def. möglich -
am chlaus sin bericht über daffos, ferrari/billigi pneu, isch es meisterwerk für jede künftig märli autor!
-
und da gönd wohl d'ahsprüch usenand:
- d'kind und event-fans wännd i jedere spielunterbrächig ihres fäscht ha
- d'ultras 60 min lang ihri lieder singe
- ich wett "de situation entsprächendi emotions usbrüch" ha, sprich: juble, flueche, pfieffä (gägner + schiri) und au zw.dure es liedli singe, wo grad passt.aber ich wür nie de ganz match liedli singe, gägnerische oder eigni fan dumm ahmache oder gar gäg euses team pfieffä, egal wie scheisse sie spieled...
drum: gester isch es zwar luut gsi, aber hockey stimmig isch für mich halt nur, wänns um öppis gaht und das isch halt i de quali nöd würklich de fall...
-
naja, weiss nöd, ob das nur wäg 1 kids spiel grad alles söll in frag gstellt werde?
ich glaub au nöd, dass öpper aktiv sine chind "verbüted" mitz'mache, gaht wohl eher drum, dass wänns de vater nöd vorläbt, dänn au d'chind nöd allei mached.
und da bin ich halt z'lasch worde, zum bimne quali spiel im dez. go ufstah + hüpfe!i de po gsehts wieder anders us, da isch au "s'vorbild sie" nüme immer im vordergrund, will s'gschehe uf em iis z'viel emotione uslösed...
-
evtl lönd sich teenies + kiddies halt nöd sooo guet mitenand verbinde, will d'teenie s'gfühl händ, sie seged scho uuuuralt?
mir händ def. kei problem, wänn mir über sottig "ereignis" chönd diskutiere
-
han zwar s'Transparänt nöd gseh, aber mer ghört sie bi dem Lärm würklich fast nüme + das obwohl mir fast näbeddra hocked.
-
das wird er bestimmt ändi jahr übercho..., aber momentan würkt er uf mich liecht verlore uf em ies, aber au verständlich; wännd churz vor de pensionierig uf eimal söttsch vorne spielä
-
wieso müend d'Schiri eigentlich i jedem Spiel so schlächt pfieffä + no video go luege?
seger isch gfühlt i jedem Spiel 1-2 mal uf de Strafbank, au chli komisch -
cool, isch halt au wieder Kids-Tag, aber lieber so d'Halle voll als nur 3k wie i de CHL:
http://www.zsclions.ch/news/detail/zs…00-tickets-weg/ -
blick (sport chef) kommentar dezue + intetessanti spekulation betr. möglichem trainer under de palme:
-
minere Meinig nah:
nur bis sie en guete Nachfolger gfunde händ!Celestini wär bis vor kurzem no en sichere Folge-Kandidat gsi, jetzt muen er wohl zerst zeige, dass er d'Serie chehre chan.
...wäred jedefalls mini Plän, aber uf mich loseds ja (zum Glück) nöd

-
und wie du's richtig seisch:
mit em (zürcher) fischer händs s'perfäkte opfer, wo natürlich au nöd unschuldig isch, a de ganze situation....
frag isch wahrsch eher: wänn händs de nachfolger?