Beiträge von larlf
-
-
tschüss Fischer?
nimmt mi wunder, ob er bliebe dörf oder ob's öpper neus git.
internat. ziel def. nöd erreicht, schwiiz isch scho lang entschiede; wie langwielig muen das sie als basel fan? -
interview mit em wallson betr. segi, cunti + pestoni:
http://www.blick.ch/sport/eishocke…-id5860487.htmlzudem gfallt mir: "wir schauen nicht auf die tabelle.
.....
wir wollen bereit sein, wenn die PO beginnen" -
naja, han das jahr nonig viel NHL spiel glueged + es gaht mir glich wie dir: chan demfall nöd am verglich ligge

-
zwar nöd zum goal glanged, aber 1A kopie vom MAB gsi.
euses powerplay isch bisher au suppi -
Spiel hüt chunt uf TC Sport 1, dh wird bestimmt en Stream geh, für die wo kei TC händ
-
-
easy, ich han eigentlich vom spielerische wichtigkeit vo de involvierte & vo de situation wo's passiert isch gmeint, aber toll dass de santala fast glich schwer isch wie de thornton

-
Thornton/Sulander mit Santala/Thoresen vergliche? naja....
-
bi em artikel hilfts def., wänn mer ihn ganz dure liest.
oder wenigstens de letscht satz, wo's zämefasst:
"Wir hatten Erfolg mit dem Konkordat, nicht vorwiegend wegen den Repressionen gegen die Fans, sondern wegen der verbesserten Zusammenarbeit zwischen Behörden und den Klubs, die mit der Umsetzung des Konkordats erfolgt ist"was es bracht hät:
1. jede chan willkürlich öpper beschuldige, de muen sini Unschuld bewiese, sprich vor Gericht degäge prozessiere + i dere Ziet isch Rayonverbot etc wieterhin gültig.2. d'Klubs reagiered jetzt und redet ändlich mit de Behörde.
Und für das isch öppis in Kraft, wo hüt immer meh Mode isch: Polizei, SiDi, Behörde händ immer meh Macht, zum willkürlichi Strafe usspräche, wo ufere nöd Bewiespflichtige Tat begründet und s'tollschte dra: de Beschuldigt/Verurteilt muen sini Unschuld dur jensti Instanze bewiesä?!?
Wäg em Jugendliche gits bestimmt anderi Gsetz, wo die Tat entsprächend be- + verurteiled, da bruchsch nöd s'Konkordat dezue...
-
momentan wäre ein anderer Trainer wichtiger

Das Geld wird wahrsch in die vorhandenen Spieler gesteckt, siehe Verlängerung Lewy etc und die Aussage, dass im Winter kein Transfer stattfinden wird. -
spielt halt auch alles zusammen: wenns dem team läuft, dann fallen einem gewisse Sachen einfacher, gelingen Tricks etc, die sonst kläglich verhauen werden und Spieler können über sich hinauswachsen!
Wenns wie im letzten Jahr läuft, ist das fast nicht möglich, weil schon das Kollektiv als Ganzes grausam in der Bredouille stand; Spätestens nach einem Rückstand...Ich denke, dass momentan in dieser Form und vor allem Konstanz ein Platz unter den ersten 3-4 in der SL realistisch wäre. Auch wenn man die Zückerchen, internat. Spiele, anschaut + mit der Leistung von YB vergleicht.
-
lol, in Höngg chönted mir wenigstens mal vo obe uf die andere abe luege, erst rächt uf em hügel obe, wo de Platz isch

-
momentan aber nur näbed em Fäld...
-
und sobald mir 5+ Verletzti händ, stimmt au d'Grössi wieder...
-
interessant, danke für d'Info!
vor allem de mit de Einzelkarte für jedes Spiel isch interessant, wännd nöd immer gah chasch und d'Karte glich wettsch wieter geh. aber isch bi eus wohl anders, als i andere Länder. Dh ich känne da ganzganz wenig, wo trotz SK nöd meh als, säge mer mal, 50% vo de Heimspiel gönd. Je nachdem chönts aber i andere Länder vor allem e Gäldfrag und natürlich au die nahezu 100% Uslastig vo de Stadie sie, wo SK Besitzer d'Karte wietergeh lönd, wänns sälber nöd chönd gah.
-
sind die 15k SK private Personen oder Firmen, welche die SK weitergeben?
nimmt mich nur Wunder, ob dort 15k regelmässig an die Spiele gehen oder nicht.. ( & LV kenn ich halt au ned, nur aus TV, deshalb so Fragen...)
-
hat ja niemand gesagt, dass die idioten (nur) bei euch zu finden sind: der club dient ihnen ja eh nur als vorwand, um ihre aggressionen loswerden zu können.
deshalb auch der link zum treffen im wald: sollen ihre spiele doch auch im wald machen und unbeteiligte auch nicht involviert werden!
-
[quote='snowcat']eifach so, will (d'süd-) kurve ebe au spass macht und unterhalted und nöd nume selbstdarsteller sind...mängisch jedefalls! :razz:
nimm mal ah, dass die (paar) Tuble au us de Kurve chömed?
http://www.nzz.ch/zuerich/fcz-an…ascht-ld.129674sölled sich doch au im Wald träffe, dänn chönds sich enand uf de Grind geh (siehe da, und ich finds genau drum guet, will niemer anders betroffe isch: http://www.blick.ch/news/dritte-ha…-id5785051.html )
-
Zitat von ZSC_Forever
nein, werden ab sofort gezeigt gemäss Beschluss von letzter Woche
uups, ok. han gmeint, das seg erst ab nöchst Saison... aber ebe: bin au defür, dass mer das amne neutrale Ort ahlueged und en Entscheid fällt! Das nimmt d'Schiris us de Schusslinie und sie müend nöd (sälber) ihre Entscheid vo vorher wieder rückgängig mache.Chasch wohl trotz vielne Kamera + gueter Qualität nie usschlüsse, dass es nöd all glich gsehnd, aber immerhin chasch mit dene Hilfsmittel hälfe söttig umstritteni Entscheid z'verringere.