Beiträge von larlf

das hani i de Ufzählig vo Pleiten-Pech-und-Pannen no vergässe:
    han gmeint, dass d'Bilder erst ab nöchst Saison im Stadion zeiged werdet?
    Isch wenigstens interessant gsi + hät au grad zeiged, wieso das es amigs gfühlti 5-10 min duret, bis d'zebras ihre Entscheid troffe händ...

au wänn s'Resultat nöd en eigne Fred bruche wür, ich finds no "interessant" was hüt alles gloffe isch + frög mich vor allem, was genau am Schlächtischte gsi isch?

isch es:
    - s'Französisch- und s'Hockey-Unwüsse vom Speaker?
    - s'Pfieffä vo de Schiri?
    - oder glich eusi Chance-Uswertig?
    - min Kommentar?

de komisch Speaker hät glaubs im 2. Drittel s'1.Mal die richtig Nummere vo eim uf em Bänkli gseit (uf franz.), aber am Beschte hani de Torschütz "Juuhlian Sprunger" gfunde :suff:

Wieso mir trotz all dene Chance und no meh Strafe glich nöd 3 Pünkt gholt händ, isch mir eigentlich es Rätsel; Au wänn all obe erwähnte Pünkt dezue bietreit händ, das Spiel muesch weder i d'Verlängerig gah, no sust verlüre!

ok, im Verahstaltigsort würed die Spiel wohl weniger Lüüt ahlocke, als bim Chline dihei.
    CH - Färöer lockt au bi eus nöd 40k is Stadion...

Wänn all nur würed tschute, wills mal gäge en grosse chönd es Länderspiel mache, dänn würs ja gar kei Breitesport geh?

Cup findi ok, da häsch im gliche Land David vs Goliath, ohni deswäge de Betrieb müese für 2 Wuche iehstelle + Cup isch au nur dänn lustig, wänns immer bim Underklassige stattfindet.
    Isch wie din Verglich:
    Liechtestei - Trinidad am Ort
    und
    Liechtestei - Italie in Vaduz

Frage, wie isch's umgekehrt?
    Italie - Liechtestei am Ort Liechtestei - Trinidad in Vaduz

die Punkt sind cool + händ natürlich au en Funke Wahrheit drin, aber ich verstahn au en Müller!
    Isch doch def. nöd interessant, wänn Spiel uf dem Niveau so klar us gönd.
    Drum wär ich für de Vorschlag vo FIFA, evtl nochli ahpasst:
    Quali abschaffe, defür s'Turnier um ca 2 Wuche verlängere. I de Ziet wo sich die Gesetzte chönd vorbereite, spieled die chline es "Quali-Turnier".
    Somit dörfed die Chline au vor viel Lüüt am Usträgigsort spiele, die Grosse händ ihre glich Zietplan wie bisher + die doofe Natipause während de Saison falled weg...

wie Cunti spielt, wenn man ihn nicht kitzelt/fordert, hat er bei uns genug lange gezeigt.
    Mit dem neuen Trainergespann geht es langsam wieder dorthin wo er eigentlich permanent spielen sollte. Deshalb hoffe ich schon, dass er das auch merkt & nicht nur sein Kto. füllen möchte...

damit de Hueber wieder döt isch, wo er ane ghört:
    ich find ihn bisher def. nöd schlächt!
    klar gits immer wieder transfer wo nöd ieschlönd, aber mit dem beschränkte Budget/Möglichkeite, isch es bestimmt nöd eifach zum Spieler hole.
    Was wettsch ihm verspräche, wännd nöd mit Lohn chasch überzüge?
    Sprungbrätt isch vor allem Basel + de Rest isch eifach debie. Internat. bisch im Normalfall au nöd (lang) debie.
    Bliebt nüme viel, wo für d'Teams im Abstiegskampf stecked spricht (dh all usser Basel)...
    drum chasch no jungi oder alti hole, aber da häsch die bekannte Risike (Schwankige, Verletzige, etc)

Da mini Tochter a es Uswärtsspiel wett, wür sich no d'Halle im Wald ahbüte: weiss öpper wie's döt mit de Plätz isch?

Ich hetti dänkt, im Sektor M (näbed eusne Stehplätz) und wahrsch. so wiet une wie möglich, damit sie mal s'Spiel ohni Fäldstächer chan luege.
    Drum d'Frag: chan mer im "M" scho Reihe 0 (oder 1) neh oder isch bitzeli höcher obe gschieder?

Wahrschienlich eher chli wieter obe, wäg de Spielerbank?!?

meine fresse, es uhuere Bulle Ufgebot in Altstetten, gseht nach 3. Wältkrieg us

edit: nöd mal gäge Basel hani so es Ufgebot gseh, aber evtl händs sich ja döt besser versteckt, als hüt.
    Logisch choschtet so es Spiel e Granate, wänns mit sotig Gschütz uffahred und dänn no für x-Stunde müend Vorort bliebe...

wieviel prozent sind hc? 10-20% ?
    jedi tradition muen mal afange + sich über d'jahr bestätige, lieber en fusionsklub als basel understütze!
    ...aber bin au kein fründ vom zämelegge, was nöd zäme ghört. obwohl's ja nüme so schlimm wie früener isch + sich d'Spieler meist sit chli uf känned...