10-0?!? krass
Beiträge von larlf
-
-
damit de Hueber wieder döt isch, wo er ane ghört:
ich find ihn bisher def. nöd schlächt!
klar gits immer wieder transfer wo nöd ieschlönd, aber mit dem beschränkte Budget/Möglichkeite, isch es bestimmt nöd eifach zum Spieler hole.
Was wettsch ihm verspräche, wännd nöd mit Lohn chasch überzüge?
Sprungbrätt isch vor allem Basel + de Rest isch eifach debie. Internat. bisch im Normalfall au nöd (lang) debie.
Bliebt nüme viel, wo für d'Teams im Abstiegskampf stecked spricht (dh all usser Basel)...
drum chasch no jungi oder alti hole, aber da häsch die bekannte Risike (Schwankige, Verletzige, etc) -
danke, mal luege ob's klappt
-
Da mini Tochter a es Uswärtsspiel wett, wür sich no d'Halle im Wald ahbüte: weiss öpper wie's döt mit de Plätz isch?
Ich hetti dänkt, im Sektor M (näbed eusne Stehplätz) und wahrsch. so wiet une wie möglich, damit sie mal s'Spiel ohni Fäldstächer chan luege.
Drum d'Frag: chan mer im "M" scho Reihe 0 (oder 1) neh oder isch bitzeli höcher obe gschieder?Wahrschienlich eher chli wieter obe, wäg de Spielerbank?!?
-
meine fresse, es uhuere Bulle Ufgebot in Altstetten, gseht nach 3. Wältkrieg us
edit: nöd mal gäge Basel hani so es Ufgebot gseh, aber evtl händs sich ja döt besser versteckt, als hüt.
Logisch choschtet so es Spiel e Granate, wänns mit sotig Gschütz uffahred und dänn no für x-Stunde müend Vorort bliebe... -
nur hoff ich, dass dänn meh Lüüt debie sind, besseri Show + meh Stimmig/Applaus git, als bi sim Rekorduftritt!
-
er häts jetzt au i d'bild gschafft:
http://m.bild.de/sport/fussball…bildMobile.html -
bin 100% am snowcat sinere meinig und ja, au de Z müesst d'usgabe dütlich sänke, wänn kein "sponsore" da wäred. aber mit em neue stadion dörft das bald au besser werde.
-
wieviel prozent sind hc? 10-20% ?
jedi tradition muen mal afange + sich über d'jahr bestätige, lieber en fusionsklub als basel understütze!
...aber bin au kein fründ vom zämelegge, was nöd zäme ghört. obwohl's ja nüme so schlimm wie früener isch + sich d'Spieler meist sit chli uf känned... -
dänn chömmer ja grad mit eu fusioniere

-
da ich kein Fondue Fründ + mit de 8 jährige Tochter underwegs bin, machts für mich wohl leider au kei grosse Sinn zum sich amälde.
-
nöd jede chan mit em Stämpfel "Rekordmeister" umgah, da isch de sogenannt Underdog/Arbeiterklub doch viel agnehmer

Isch leider so, dass mer de Hardturm gschieder stah glah hetti, als im Vollsuff abriesse!
Wobie mer no chan säge: früener sind weniger Fraue, Familie, Kind is Stadion als hüt + Exil mit Fernsicht isch au nöd förderlich für Zueschauernachwuchs, aber wahrschienlich hetted mir glich nöd viiel meh, da häsch du scho rächt. -
En kreativ Spieler wo nüt mit Freiheite chan afange? Tönt für mich komisch..., aber wänn er das sälber seit.
Ich tippe uf en Abgang, vor allem wägem Gäld, dh will Bern meh bühte wird, als mir zahled -
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id5605181.html
wieso hät mer das nöd scho vor paar Mönet gseh?!?
Find ich chli komisch, dass nach so kurzer Ziet scho so derbi Finanz.problem ha chasch + trotzdem Lizänz übercho häsch; Die händ ja sogar no Ienahme dur d'Verkäuf gha -
mir händ au im eigne Stadion nie en höche Schnitt gha, isch halt au kein Club für jedä

no viel peinlicher find ich, dass mir sit gfühlte 20 jahr imne Liechtathletikstadion müend spiele! -
besser gahts def. nöd und nimmt bestimmt einige druck vo ihm + lahr vor allem kritiker ziemlich verstumme...
-
isch es eigentlich nume gfühlt oder sind d'Sälbstdarsteller das Jahr no viel meh am Video luege?
wär no interessant, zum Schiri Statistike ha: wieviel mal TV luege, wieviel eigni Entscheid wäge TV überstimmt, etc...und zum hütige Spiel: sogar Verlängerig hani langwielig gfunde, aber hüt hani gseit: lieber Ambri als Sieger, als no meh Qual (in Form vo Penalty)
-
doof ist halt, wenn club/trainer hinstehen + sagen: cup ist momentan an letzter stelle, wir müssen spieler für quali/cl schonen.
hilft dem konstrukt auch nicht wirklich weiter -
-
Kommentar vom Tagi/Graf:
http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/…/story/16374533nöd viel neus, aber (wieder) mal es Lob a die richtig Stell: a All die, wo über Jahre das Projekt vorbereitet und durezoge händ! DANKE