Beiträge von larlf

"derb" isch bezoge gsi uf d'Wortwahl, nüt anders.
    hät sich für mich irgendwie chli komisch gläse, mit dene vielne fucking, aber du häsch scho rächt: dini Meinig + dörfsch au so schriebe, Problem hani keis demit; Han glich rel. guet gschlafe, so wie mer halt vom So. uf de Mo. schlaft :)

Thomi, wieso so derb? Minere Meinig nah machsch Du s'gliche wie jede anderi au: nur isch Dini "Frischt" länger als die meischte andere, will du seisch "es brucht u.U. die ganz Saison oder sogar no länger". Aber irgendwänn müend all ihri Leistig beurteile (lah), ob das nach 1, 3, 20 oder erst 50 Spiel isch, das isch jedem Fan sälber überlah. De Einzig wo relevant isch, isch de Eggi (und paar obe a ihm), wo dänn au entsprächendi Konsequänze chönd träffe; Egal ob die positiv oder negativ sind...

Irgendwänn muen de Erfolg cho, au wänn mir neui Trainer, Spieler händ: das händ viel anderi Team au!

Ich dänke au ähnlich wie Du, dass es (hoffentlich) nöd am Willä, Teamgeist, etc. chan ligge. Aber wänn mer amigs d'Gschichtli vo gwüsse Divene ghört, dänn frögt mer sich ja glich, was es brucht, damit sich jede im Team wohl fühlt! ....scho lustig, die arme Sportler, müend sich au no inere Wohlfühl-Oase befinde, obwohls suscht scho gnueg für ihri "Opfer" entschädigt werdet?!?

Drum gilt doch: nöd jede da ine für Ernst neh, nimm ich mich ja sälber au nöd, oder nur no schwarz/wiess gseh, d'Wält isch bunt und das isch au guet so!

s'schöne am Sport isch ja au, dass es 1 Team git, aber jede Fan isch zuglich no de best Trainer und wür ganz viel anders mache. Vor allem im Nachhinein, wänn mer gseh hät, wie's ebe nöd gaht.
    Ich han au meh erwartet, wohl bländet vo de 1. Resultat, aber ich bin immerno de Meinig: Quali isch da, zum sich iespiele und e gueti Usgangslag für PO hole. Nöd meh und nöd weniger, drum chani au mit schlächtere Spiel läbe: am Schluss zählt (für mich) nur de Titel.

irgendwie schient s'meister im schluefweg shirt kei glück z'bringe, mag mi nöd an en sieg erinnere, woni das ahgha han.
    wick linie hät mir gfalle, rundblad au ok, hät sust no öpper gspielt?
    boxplay isch meh boxstanding gsi + irgendwie dunkts mich, dass mir momentan ab spielhälfti nüme soo möged: tüscht das?
    3 vs 3 isch gwöhnigsbedürftig, erinnered mich chli a "u p" vo früener uf em pauseplatz...

Cunti isch ja schliesslich au euse neu Segi! und es isch au viel wichtiger, dass er hine sin Mah staht, als dass er wieder mal kämpft und zuesätzlich no probiert kreativ z'sie...

no all im usgang?
    mis 1. spiel gsi und hät mi nöd schlächt dunkt, für de zietpunkt vo de saison.
    han s'gfühl gha, dass paarne vo eus gäge schluss chli de schnuf usgange isch, aber au das isch ok.
    scho jetzt besser als letscht saison: bärtschi, wick, cunti + flüeler!
    mini tochter (7i) häts uf de punkt bracht: papi, wer isch s'12i?
    ich: de cunti.
    sie: isch de au neu zum Z cho???

Die Grasshoppers verpflichten den erst 18-jährigen Verteidiger Cédric Zesiger vom Challenge-League-Zweiten Neuchâtel Xamax. Der Schweizer Nachwuchs-Internationale gehörte seit 2015 dem Fanionteam der Neuenburger an. In der laufenden Saison bestritt er sämtliche Pflichtspiele für Xamax von Beginn an. Zesiger kann als Links- oder Innenverteidiger spielen. (quelle: tagi)

wänns no CL am Sa. spieled + defür Buli etc under de Wuche, dänn chasch die nat. Meisterschafte def. öppe rauche!
    Geld regiert den Fussball + de Fan us em eigne Land isch nachher de verarschti, will er chum all Wuche am Di./Mi. quer dur zbsp DE zum Uswärtsspiel fahre chan...

beträffend cl gahts mir bestimmt nöd um de eint platz vo de CH. ich wett eifach nöd, dass imne HF 2-3 teams vom gliche land debie sie chönd.
    wänns d'verein wänn probiere, dänn sölleds ihre europaleague mache, aber nöd d'cl defür missbruche, obwohl die scho länger nüt meh anders als e gäldmaschine isch.
    ich wett bayern i de buli gseh + nöd immer nur gäg real, barca, etc.
    die spiel sölled e usnahm sie, quasi als zückerli, aber nöd als täglichs brot...

krank, aber halt typisch für uefa, fifa, olympia.
    de sportlich wert isch nur no minim, d'hauptsach isch, dass viiieeel meh gäld, für viel weniger teams/lüüt generiert wird!
    ich finds eifach nur trurig, die aktuell entwicklig + hoffe, dass irgendwänn de konsumänt mal konsequänze ziet + sich bald mal satt gseh höt, a de 30 mal im Jahr gliche Partie.
    wahrschienlich sind mir d'minderheit + d'asiate de wichtig märt, wo das bestimmt gern lueged?!?

isch es nöd eher es generells Problem, dass mir wenig gueti CH Verteidiger i eusne Lige händ?
    Wänn en Junge würklich guet isch, isch er nach 1-2 Jahr bi Basel oder direkt im Usland.
    Somit bliebed no günstigi Usländer und d'nöd Toptalänt für eusi Verein.
    Da en Verteidiger meist weniger uffallt als anderi, isch es au nöd soo die beliebt Position.

wieso, isch doch lässig, mal Sache luege wo mer sich sust nie ahtue wür:
    Fraue Rugby, 3 vo 4 Schwiizer wo am Reck seich mached + diversi anderi Randsportarte, mit zTeil krasse Ussesieter/Favorite.
    Immerhin chunts dänn wänn d'Kind im Bett sind + viel andere Quatsch im TV lauft.

http://www.blick.ch/sport/eishocke…-id5346431.html

weiss nöd, ob ich das guet finde söll.
    wenigstens hät dänn de Arno weniger Chance, zum CH-Spieler i sie's Team hole/abwerbe. wänn die all i de Nati debie sie werdet.

Wird au interessant, ob dänn wieder e jekami tTruppe am Start isch oder ob würklich die debie sind, wo a Olympia werdet mitspiele (halt ohni AHL/NHL).
    Bin jedefalls nöd verruckt, wänn vo eus nur wenig debie sind und sich für PO chönd schone...