Beiträge von larlf

nüt gsi, bin de meinig vom blick:
    PLAYOFFS GEGEN FENER - EIN KNÜLLER!
    Auf die Hoppers warten in den Europa-League-Playoffs ein harter Brocken. Es geht gegen den türkischen Traditionsklub Fenerbahce Istanbul. GC darf mit einem gut gefüllten Letzigrund rechnen, sportlich ist das aber ein schwieriges Los.
    Die Tami-Truppe muss am 18. August zuerst auswärts in Istanbul ran. Am 25. August steigt das Rückspiel im Letzigrund. Die genauen Anspielzeiten sind noch nicht draussen.

-> wännd uswärts nöd undergasch und allefalls es goal chasch mache, dänn wär es wietercho möglich. aber ich gahn devo us, dass de gägner def. z'stark isch; schad gsi, aber hoffentlich no bitzeli gäld i d'kasse, mit emne gfüllte stadion!

biitzeli dünnhütig, aber glich verständlich: dörfed sie sich jetzt gar nüme zeige, nur wills abgstiege sind?
    sie händ nach de saison ihre chopf, meh oder weniger, aneghebed + schuld uf sich gnoh.
    was no wichtiger isch: sie händs jetzt korrigiert + spezialiste gholt. klar spat, aber sie schiened lernfähig z'sie.
    drum und will sie näbed herzbluet au viel gäld in verein stecked, händ sie au s'rächt sich mit neuzuegäng zeige.
    find ich jedefalls.
    jede macht fehler, nur de wo's nöd merkt + drus lernt/korrigiert isch doof.

wie gseit: das glaub ich ihm gern!
    ich verstahn beid siete, spieler + verein, aber dänn sött en canepa ändlich ufhöre, mit viel z'höche forderige, sottig transfer blockiere.
    bim turkes häts klappt, hoffe mer au bim (jubelfreie) sadiku.
    klar muen er ihn nöd gratis abgeh + teubelä macht au kein guete iedruck uf en neue verein: au da sind beid siete gforderet.
    ich gahn aber devo us, dass d'herrscher würklich lernfähig sind + uf d'lüüt losed.
    mer gsehts ja am heidel, eberl und div. andere, was gueti sportchef chönd bewürke! (als buli fan müesst er das ja au gseh :)

Zitat von gringo

Mascherano, äh Marchesano [emoji6] etc. spieled. Ich glaub de Staff weiss scho, wer will und zum Team biitreit und wer nöd!

Weiss ich nöd, ich känn weder eue Nachwuchs, no sust viel us euem Team: han halt am Blick und Mushu/Snowcat "vertraut".
    Rein sportlich gseh chan er ja nöd soo schlächt sie, mit 6 Goal us 6 Spiel bi de U19. Aber klar, männschlich etc. muens au stimme und es bringt nüt wännd öpper nöd gah lasch, wo gah wett...

Mal luege, ob er dänn regelmässig spielt und ob er in Vaduz d'Leistig bringt; Ihr händ ja scho mal eim "Nahtruured", wo immerhin nöd def. aber zumindest is Ländle usglehnt worde isch.

was interessiert mich s'Gschwätz vom Präsi?
    Nach so Gschänk wie gäge Luzern muesch zerst mal luege, dass A tauglichs Material uf em Fäld häsch, sust wirds schwer...

Zitat von Mushu

Ja, wir haben unsere Chancen für nächstes Jahr; Cup gewinnen, oder auch EL gewinnen und schon sind wir dabei! Nicht wirklich schwieriger, als euer Unterfangen ...

Ok, EL Sieg hani vergässe, wie hani au nur chöne?!? :)
    Welles Unterfange meinsch, dass mir nöd abstieged?
    Nöd abstiege isch eigentlich im Normalfall eifacher als Ufstiege, aber d'Saison isch lang und alles chan passiere (5 € is Phraseschwein ;)

isch nöd eher s'Problem, dass er trotz CL z'wenig zum spiele cho wär?
    Schliesslich händ ihr ja eigentlich es A tauglichs Kader, aber en Junge wett a) spiele b) so höch obe wie möglich und c) wahrschienlich no viel schnäller no meh Gäld verdiene, dh zu Basel und/oder is Usland. Zum das chöne mache, muesch a) meh spiele + au wännsbi Vaduz isch, döt chasch au zeige, dass trotz junge Jahr chasch Verantwortig überneh...
    Schad für eu isch, dass er def. gaht und trotz Ahkündigung, meh für die Junge z'luege, halt glich nöd so uf ihn gsetzt wird.
    Aber: all Talent chasch au nöd immer b'halte, de eint oder ander ziehts immer wieder weg.

nöchst Saison?
    wänn ihr de Cup gwünned, aber sust chönt das wohl eher schwer werde, usser ich han öppis verpasst + de B Meister isch au internat. qualifiziert? ;)

ok, danke.
    wird mir evtl s'Spiel uf de KEK go ahluege, isch für mich nöcher, aber Training wohl nonig scho die Wuche.
    hmmm, de Friitig isch ja Kebo und nöd KEK :(

die lönds wahrschienlich für d'SL zue: was für e krücke liga, eusi "Best".
    Eigentlich müend ihr truurig sie, dass Canepa Clan sowas vo doof isch, mit dem Team/Trainer wäred ihr sust au nöchst Saison internat. debie!

immerhin gits glich no FCZ Fan wo nonig abghobe sind, findi vernünftig; au wänn am Schluss de Ufstieg mit riesigem Vorsprung gschafft wird, momentan isch erst 1 Spiel dure...
    Und glich hani s'Gfühl, gwüssi Fan rüefed scho nach em 30k Stadion und gsend sich als Nachfolger vo Basel...
    gnüssed d'Sieg und dass weiterhin Stimmig a de Spiel isch!

schön wär no, wänns weniger Idiote rund um d'Spiel hetti, aber das gilt genauso für eus + viel anderi Teams!
    Fänds eifach dopplet schad, wänn sich die ganz chline uf d'Begägnig freued + nachher wäg paar Wenige frustriert sind. (wie gseit, isch leider es allgemeins Problem, aber i de CHL no unnötiger als sust scho)

gemäss de Sunntigszietig müend ihr ja es vielfachs vom Budget vo de andere ha. Weiss zwar nöd wieviel de FCZ ungefähr hät, aber wänns Teams mit 1-2 Mio hät, dänn isch das scho derb.
    Klar, sind d'Schlussliechter vom Budget, aber meh wie d'Helfti wird wahrsch. niemer ha, wänn überhaupt.

Vo dem her muens ja fast scho en Start-/Zielsieg geh, à la Bisel.

:mrgreen:

Team und Trainer händ sich veränderet, dh im A hetted ihr die glich Qualität uf em Fäld, will ihr ja d'Qualität sälber bestimmed.
    Aber wahrschienlich häsch Du scho rächt und de Canépa hetti no en andere Ex-Spieler us em Ärmel zauberet und ihm d'Vollmacht geh; Wänn ihr nöd abgstiege wäred und hett wahrschienlich au wieder vom 2 + 3 Platz gredet.

Mir würde es wohl gleich wie Züribueb gehen, wenn ich betroffen wäre.
    Was ich nicht ganz verstehe:
    In der EL würdet ihr auch sonst spielen + den Cup könntet ihr auch gewinnen.
    Somit bleibt noch übrig, dass ihr in einer unteren Liga mehr gewinnen könnt als in der Obersten und dort auch Erster werden.
    Aus meiner Sicht ist das einigermassen verständlich, weil viele Siege schöner sind als meist zu verlieren.

Aber Du schreibst ja selber, dass nach 1 Jahr zwingend der Aufstieg folgen muss. Was ja bedeutet, dass es im B doch nicht soo toll sein kann?
    In der obersten Liga hast Du wenigstens die Möglichkeit, mit den Plätzen 2-4 internat. zu qualifizieren, das ist im B nur über den Cup und somit super Leistung und/oder Losglück möglich...

Dass Spiele gegen Basel Idioten mühsam sind, verstehe ich auch, aber Du hast in Deiner Liste die tollen vom B vergessen: Wohlen, Chiasso, Le Mont.
    Rein von der "attraktivität" der Gegner wäre es für mich auch mehr oder weniger ausgeglichen, zwischen A + B.
    D.h. für mich würde der Wunsch in der obersten Liga zu spielen deshalb überwiegen, weil man sich als Sportler/Fan doch immer mit den Besten messen möchte?

Oder ist es einfach nur, weil die letzte Saison so scheisse war und ihr vor allem ohne Abstieg keinen Umbruch erwartet habt?

dh Kids Spiele sind keine Events?
    Nach Deinen Argumenten müssten wir aber immer ausverkauft sein und nicht nur ab & zu, wenn der Underdog-DorfundSpenglercup-Event Verein am Samstag kommt oder ein Kidsspiel ist.
    Ich denke, dass der hohe Schnitt wohl eher an den vielen SK liegt, da die Halle in der Hälfte aller Quali Spiele halb leer ist und die SK trotzdem als Anwesende gezählt werden...
    Weiss ich, als regelmässiger Besucher mit (immer wieder) SK :)