Beiträge von larlf

das sage ich ja: dass das meiste bereits geschrieben worden ist, u.a. dass Zürich keine Sportstadt ist?!?

Hat gar nichts mit Ausreden zu tun, aber Du stellst es so hin, als ob nur GC keine Zuschauer hätte & es bei FCZ oder Z viiieeel besser wäre!
    Sorry, wenn ich Deine Argumente lese, dann müssten alle 3 Teams immer im ausverkauftem Haus spielen, aber davon sind wir in unserer Sportverrückten Stadt meilenweit entfernt.
    Da sind die 2-3k vom Z oder FCZ ein Tropfen auf den heissen Stein und nichts anderes.
    Wann genau füllt der Z die Halle?
    Genau dann, wenn es zum Event wird, dh ab Mitte HF oder im Final, vorher gar nie!
    Ach ja, diese Besucher erhalten dann den berühmten Eventbesucher Stempel, aber das ist ein anderes Thema...

s'meiste isch ja scho gseit worde & de Underdog oder sogenannt Arbeiterklub hät meistens meh Sympathisante als de wo s'Gäld (gha) hät.
    Das isch nöd nur i eusem Land so...
    Hüt chunt au dezue, dass es totals Überagebot herrscht, allei scho im Fuessball. Wänn zbsp nahtlos a d'EM d'Qualispiel für EC/CL afanged.
    Zudem bisch hüt schäller/günstiger i de guete Ligene live a de Spiel + im TV werdet au (fast) all Ligene übertreit.
    Ah ja, es söll au Lüüt geh, wo weder mit Fuessball no mit Sport im allgemeine öppis chönd afange oder als Zuezogne halt glich ihre Heimatverein supportet....
    Drum isch Iewohner Agglo Züri + Zueschauerzahl für mich en schlächte Verglich.

Ganzi Saison mit Allne fänd ich halt scho cool.
    Gäge s'vergässe vom Tippe hett ich d'Tipprundi i 4 Teil gsplitted, wo mer jewiels 12-13 Runde mitenand + Tabellestand, nach dere Rundi chönt Tippe, quasi als Bonuspünkt.
    Nur Z fändi langwielig, aber PO wär sicher au cool.
    PO chan mer ja sowieso mache: isch weniger Ufwand + chürzer zum Tippe, was wohl meh Teilnehmer geh wür.
    Bi Wettabüter gits au im Hockey unentschiede, da nach 60 min gewertet wird.
    Dh chönt au mache:
    Tipp 2-3 NV oder NP, dänn gäbts 2 Pünkt für 2-2 + 1 für richtig Sieger i NV oder + 2 für NP.
    Aber das machts glaubs biitzeli kompeliziert :)

Btw es isch EC Quali gäge en super Gägner, i de Summerferie + nöd Meisterschaft...

Das wo Du seisch isch halt züri, wo 1. keis Fuessballstadion hät, 2. mir im Exil müend spiele + wänn mir nöd um de 1.-3. spieled, dänn hämmer meistens um 6-8k gha + au weniger Zueschauer als ihr:
    wie Du richtig seisch, das isch Fakt, nüt neus + genau drum verstahni Din Post au nöd...
    Schad sind ihr i de Gruppephase, sust hetted mir das demnächst chöne vergliche; Ohni dass ihr 3 Spiel müend im Bundle chaufe, will mit Glück 1 guete Gägner debie isch.

glaubsch aber nöd würklich, dass ihr notabene i de Summerferie i dere Phase gäg so en Gägner viel meh gha hetted?

finds irgendwie no interessant i was fürmne Höch ihr trotz em Abstieg sind + solang mir nöd abstieged hämmer s'Saisonziel nur scho erreicht, will dänn vor eu sie werdet :gaehn:
    klar, ihr redet s'B jetzt supi mega toll, aber es isch und bliebt s'B, wo usser evtl. emne Bluemetopf rein gar nüt z'hole isch und ihr eigentlich nur verlüre chönd, falls ihr nöd grad wieder ufstiege sötted...
    aber gäge Wil, Xamax, Aarau, Chiasso, Wohlen isch es sicher interessanter als gäge Basel und YB oder es Derby gäg de verhassti Rival.

nur de Z fändi au fast chli langwielig, mir gahts drum, dass die andere Spiel "besser", sprich spannender werdet: eusi gsehni sowieso + hoffe immer uf de glich Sieger.

evtl. wärs Übersichtlicher, wänn mer no wür Qualirundene einzeln Werte, inkl. Bonus?
    Damit mer's so richtig spannend chan b'halte und mer au nach 30-40 Spiel no e Chance hät zum wenigstens bitzeli füre cho und glich de Gsamtbesti söll Gwünne: d.h. mer müesst öppis ustüftle, wo so richtig kreativ isch (+ drum bestimmt vieli Gägner ha wird?).
    Schlussändlich bestimmt de d'Reglä wo sich d'Müeh nimmt, das Ganze ufz'setzä.

Wänn ich's wür mache, dänn nur, wänn sich au gnueg mäldet, wo würed teilneh. Nur für die immer gliche 10 Lüüt lohnt sich de Ufwand nöd würklich.

Min Vorschlag (ohni Gewähr):
    - richtig Sieger 2 Pünkt, egal ob nV oder nP
    - + 1 Punkt für richtig Tordiff
    - + 2 Punkt für richtige Tipp

Bsp:
    Z - Chlote 10-0 tippt, 10-0 worde = 4 Pünkt
    Z - Chlote 10-0 tippt 12-2 worde = 3 Pünkt
    Z - Chlote 10-0 tippt 11-0 worde = 2 Pünkt

dänn chönt mer no Bonuspünkt mache, à la: jede richtig Tabälleplatz nach 1 Rundi git 2 Pünkt (jewiels vor jedere neue Rundi setzä)

Thomi, wär sowas möglich? Ich han Kicktipp bisher nur als User gnutzt, nöd sälber Turnier erstellt.
    Falls es so flexibel isch und sich gnueg mäldet, würi mir sicher mal no vor Beginn vo de Saison d'Müeh neh zum erfasse... (wänns suscht niemer mache wett)

Wännn mer all Teams nimmt, chönd au eusi Dauer-Gäst uf de Pinnwand mitmache, was bimne reine Z-Tippspiel chum de Fall wär und somit chli Abwächslig bringe wür.
    Bietrag schätzi 20 Franke pro Teilnehmer, isch für so viel QualiSpiel quasi es Nütelinüt...

Danke Thomi, bin froh, dass es dadurch chli spannend worde isch, au wänns bi mir schnäll nur no drum gange isch, nüme letschte z'werde.
    Cool, dass es organisiert häsch + nur scho das hett 2 Bier verdient!

Wär evtl no öppis, um die langwielig Quali z'verbesserä?
    Zumindest wür ich mich dänn scho früener mit de andere Teams abgeh, nöd nur wänns gäg eus spieled.
    Ich wär debie, dörft au meh Iesatz sie, gaht ja schliesslich au einiges länger...

als zueschauer isch spektakel logisch besser, aber wänn wähle muesch zwüsched:
    schön spiele, gägner dominiere + defür verlüre oder hine ine stah + defür gwünne, dänn entscheid ich mich immer für gwünne.
    wie en titel gwunne häsch, das interessiert bald mal nüme...

Zitat von The Fan

Der Anti Deutschland Reflex ist nun mal eine schweizer Angewohnheit. Dem grossen erfolgreichen Nachbarn wird nichts gegönnt.

Gestern war Deutschland besser, ganz klar. Weiss auch nicht wo Fäbe hingeschaut hat. Aber eben, Frankreich ist weiter und nur das zählt.

Wobie ich finde, dass es viel besser worde isch, sit's meh Dütschi bi eus hät.
    Klar häts am Afang, und wohl au jetzt no, so Idiote gha, wo Dütsche Bashing cool gfunde händ. Aber mittlerwiele hät doch fast jede i sim Kollegekreis öpper us em grosse Kanton debie + somit au gmerkt, dass es ganz normali Lüüt sind.
    Ich säg halt immer: meh Lüüt = meh Idiote!
    Nur drum händ mir weniger Idiote bi eus als anderi Länder...
    Aber zum Thema: Dütschland hät gester au de viel zitierti gföhrlich Stürmer gfehlt! Gomez out, Müller sit EM paar Wuche im Tüüf + de chli Techniker müesst glaubs mal chli öfter spiele + weniger dänke...
    Wäge de Taktik vo de Frösch: egal wie sie stönd, solang sie keis Goal überchömed, wirds für de Gägner schwer zum gwünne!
    I mine Auge rächtfertigt de sportlich Erfolg jedi Taktik: egal ob's für de Zueschauer/Gägner schön isch oder nöd. Am Schluss zähltde Titel und nüt anders...

neui Taktik vom Canepa zum Spieler halte?
    Wär ja krank wänn öpper de Pries zahle wür. Klar gasch bi Verhandlige obe ine, aber machsch wenige en Gfalle, wänn d'Spieler dänn wäge z'höche Forderige müessted (im B) bliebe.

wenn das Basispaket wirklich wegfallen wird, dann müsste es bestimmt günstiger werden.
    bei mir hat halt am tv fussball prio, da ich die hockey heimspiele sowieso live schaue, aber nicht jedes wochenende nach münchen kann.
    ich habe aber def. keinen bock auf 2 boxen, mal überraschen lassen wie's weitergeht, die aktuellen verträge laufen ja noch...

fra wird schwer, aber kann mittels zusammengerücktem team auch geschlagen werden.
    müller, götze waren bisher eher unsichtbar, jedenfalls wenn man es positiv formuliert.
    schweini könnte die bisherige steigerung für ein gutes spiel nutzen + auch andere haben noch luft nach oben.
    klar waren die 120 min härter als das schaulaufen gegen island, deshalb sehe ich fra eher als favorit für dieses spiel. hingegen hat scholli bestimmt das team angestachelt, mit seiner "tollen" analyse.
    wünschen würde ich es euch, aber die anderen werden lange kämpfen + haben gute einzelspieler und auch spiele drehen können, das schweisst au zusammen.
    wie gesagt, ich vermute, dass fra wieder den heimvorteil nutzen wird, aber wie gut ich im tippen bin, sieht man bei unserem tippspiel :)

dass alle "grossen" auf derselben seite sind, haben sich die "kleinen" selber verdient.
    war hier + überall thema, dass spanien etc selber schuld sind, dass sie ihre gruppe nicht gewonnen haben; dumm gelaufen für schland, aber wer die EM gewinnen möchte, muss auch den gastgeber schlagen ;)

drum sind ihr abgstiege!
    de cillo dörf doch nöd die türe nr. vom mike s. nutze:
    hettsch gschieder s'häxehüsli direkt berate, als de mike abzocke ;)

Grossi Team sind ja scho normal, die paar wenige TopTeams händ ja jedi Position fast glichwertig bsetzt, genau drum, will einzelni nöd so viel Spiel pro Jahr chönd abliefere!
    Ob jetzt d'Klubs oder Uefa/Fifa dra Schuld sind?
    Jede will so viel Kohle wie möglich schefflä, us wellnä Gründ au immer.
    Es isch eher es allgemeins Fuessball Problem, als es TopTeam Problem.
    Solang mit no meh Gäld chasch Spieler kaufe, solang wird das Triebe wieter gah.
    Wie söll Bayern mit Real/Barca/PSG + allne Insel Team mithalte, wänns nöd min. die gliche Ablöse/Löhn chönd zahle???

Entweder mer macht Europawiet e Topliga, Salarycap oder e anderi wichtigi Ieschränkig, sust änderet sich gar nüt!
    Uslöser isch immerno s'Bosman Urteil + EU gsi, sust wäred die usländische Spieler wohl immerno beschränkt!?!

Dass EM/WM ebefalls all mögliche Team debie ha wett, hät mit Macht + Gäld ztue, anders würed die Funktionärsfu...is ja nöd zu Stimme cho. Siehe die nöchste Usträgigsort...
    Dass mit so viel Team, au paar muesch wietercho lah, lieht uf de Hand. D'Ussiebig müesst vorher stattfinde.
    Jetzt füehreds hält überall Vor-Runde ieh, damits vom Name chönd profitiere, aber d'Topspieler glich nöd meh Spiel müend mache.

Ich find d'Spiel a dere EM zwar nöd so schlächt, wie jetzt viel tüend, aber es chan au nöd sie, dass Portugal mit 3 Unentschiede wietercho isch.

Topliga findi au Schwachsinn, will ich vor allem Meisterschafte i einzelne Länder wett luege und au inere CL nöd 2 Teams us em gliche Land im Final sölled sie!

Wasi nöd chan ernst neh, sorry Rolli, dass es au nur 1 einzelne Star git, wo nöd EM/WM wett gwünne!!!
    Wännd usglaugt bisch, dänn fehlt uf dem Niveau halt genau das wo de Unterschied macht, aber vo fehlendem Iesatz/Wille go rede, a somne Ahlass, das find ich persönlich falsch.
    Jede Junior träumt schliesslich devo mal Wältmeister z'werde.

dänn hetti de wo zu eu cho isch aber en abstieg gmacht? han gmeint ihr heged eine us de serie b gholt?
    naja, wird wohl ähnlich sie oder er gseht eher d'ufstiegs- & spielmöglichkeite bi eu, als de koch...

bickel isch halt spötistens dur sin brüeder(?) wieder uf de bode zrugg gholt worde, wo uf eimal chli gäld verlochet hät. als spieler def. en gwünn gsi + wahrschienlich au jetzt als person + i sinere ufgab.
    wänns normal lauft, müessted ihr nöchst saison wieder zrugg sie, da wil ja jetzt scho wieder komisch tuet.
    da nöchst saison chum internat. gspielt wird, dörfti das au grad e chance sie zum vorne mitspiele.
    mal luege ob de family clan dänn au no merked, dass so de richtig wäg isch + nöd als allei-fan-herrscher.
    d'frag wär dänn no, ob er au länger mit lüüt chan schaffe, au wänns mal nöd so lauft + vor allem, ob er sich mal normal chan vo lüüt/spieler tränne?
    mir werdets gseh..., au de cc hät sich chöne mässige, evtl lernts euä ja au :)