sind ch-hockey/fuessball spieler au profisportler? ![]()
Beiträge von larlf
-
-
dank de "Shop-Aktion" doch no zum Cap mit Unterschrift cho: danke!

Au wänn nöd ganz s'gliche wie "diräkt" vo ihm unterschriebe, aber au e Erinnerig a das Talänt i eusem Team.Vor em Draft seged i de vielne Vorbericht immer wieder Bilder vo ihm bi eus zeiged worde: def. gueti Aktion für all gsi!
-
ic, thx.
frög mi glich, wieso er serie b eusem A bevorzugt: nimm ah, er hetti da bestimmt bimne klub en vertrag übercho? -
was isch de reiz, in italie im b spiele, statt da + defür no i de EL?
nimm nöd ah, dass es s'gäld allei isch oder scho?
zudem no i dem alter, da muen er ja an ufstieg glaube, sust find ich das e komischi wahl. -
herrlich, de sämi chunt sicher fast so guet wie de klinsi, wo momentan grad i de präss isch

ob ächt de brexit hälfe wür? nimm nöd ah, dass dänn meh änglischi jungs i de jewielige start-11 würed stah, aber so e regelig wär sicher förderlich für ihri nati; nur wird das kaum duregsetzt, nimm ich mal ah.
die junge müend halt au uf dem niveau erfahrig sammle + das vor allem a turnier, isch halt nomal chli anders, als "nur" quali.
gaht allne länder so, wo nöd so breit abgstützt sind wie die paar wenige grosse!
aber mer muen dra glaube, laaaang jungi fördere, wo de sprung is usland müend schaffe, döt i ihrne teams leistigsträger werde + erst dänn, wännd 15+ vo sottig spieler i de nati häsch, chasch mal chli wieter füre cho; d'usnahm bestätigt natürlich d'reglä, siehe island, etc -
lol, ich hoffe, dass sich das irgendwänn ändere wird!
mängisch bruchts halt chli länger, vor allem bi eus, aber möglich sötted so leistige au sie!snowcat
stimmt scho, aber sie händ gnueg gueti chance gha, zum das spiel nöd verlüre.
aber s'vielä gäld machts em eigne nachwuchs grad no schwerer.
es zeigt aber au wieder, dass fuessball (im normalfall) nur über e gschlossni mannschaftsleistig, mit kampf, liedeschaft + em bitzeli notwändige glück chan zum erfolg füehre; talänt allei bringt eim wiet, aber weder en messi, zlatan, ronaldo, etc chönd es turnier allei gwünne... -
geil, aber wieso schlaht island d'ängländer + mir die v...te pole nöd? :-/
sie fighted geil + händ s'glück wo's brucht für so en sieg, mags ne gönne! -
S04 Anleihen gseh? für 50 mio häsch chöne zeichne, für 100 mio händs ahfrage gha; innerhalb vo de 1. frist.
sooo schlächt chönd die nöd würklich sie.
klar händs schulde + es umfäld wo d'arbeit (au) uf em erschwert, aber siehänd die letschte jahr vom finanzielle wie au vo de usbildig her super gschafft!!!
scho mal überdänkt, was für gueti jungi döt spieled oder gspielt händ, wo us em eigne nachwuchs cho sind?
s04 nachwuchs isch sehr guet + i de bl anerkännt!klar, embolo isch jung +hät nonig würklich viel grisse, aber wellä i sim alter hät das i de nati scho gmacht? wür meine, dasd das sehr wenig sind, wältwiet.
isch doch öppis anders, ob inere nati i paar spiel chasch de underschied usmache oder ob inere meisterschaft chasch mithebä.
mithebä isch i dem alter sicher eifacher machbar + s'alter vo all de lüdenscheid zuegäng zeigt, dass vorwiegend uf jungi (talänt) muesch setzä, wännd chli ufs gäld wettsch luege... -
Embolo def. zu S04!
Mal luege wieviel er döt zum spiele chunt, ich finds e gueti Wahl.S04 gewinnt Tauziehen um Embolo
http://www.sport1.de/deeplink/sport1.de/article/506798 -
lol, de Olli macht eifach Spass im Studio; vor allem wänn er über de Ronaldo lacht

-
De Embolo wird au älter

läck was für es grusel Spiel:
ich hoffe schwer, dass Polen wieter chunt + nöd Portugal, wo mit 3 Unentschiede + dem lahme Kick hüt im VF staht! -
würklich schad gsi!
wär sicher no einiges drin gläge, a dere EM, aber de Verglich mit WM06 hinkt chli: schliesslich muen irgendeine mal en Penalty verschüsse und obwohl er zwar wiet denäbed gschosse gsi isch, chan mer am Xhaka nöd viel vorwerfä. Lieber so, als irgend en komisch gschossene und au schad, dass de Sommer de 2. vo de Pole nöd chan blocke. Aber das isch halt im Penaltyschüsse, da bruchsch au s'Glück und das hät ihne hüt def. es bitzeli gfehlt. Sust wärs nämlich gar nöd so wiet cho...
Klar hetteds i de 1. Halbziet meh chöne/müese mache, aber sie händ sich trotz Rückstand gsteigered und au de Petko hät reagiert, was en Hitzfeld wohl nöd so i dere Art gmacht hetti. Immer chan mer ja nöd so knapp usscheide, irgendwänn werdets hoffentlich amne Turnier ihres Talent umsetzä chöne und au mal mit chli Glück einiges wieter cho.
Und glich dänkt mer: hüt wär doch DIE Chance gsi
-
-
nur wenns im 11m unentschieden steht, bei den Resultaten steht "nE", dh bei der Tippabgabe
-
Scheisse, wänn isch Türeschletzä cho? Hani demfall verpasst

Bi Swisscom häsch im TC Sport Abo defür gfühlti 100 Kanäl, wo jedes Spiel einzel chasch uswähle/luege.
Diesbezüglich hät sich de höch Betrag echli glohnt, aber häsch trotzdem müese TC Basispaket neh, woni eigentlich gar nöd wett.
Ich hoffe mal, dass es sich zugunste vom Zueschauer änderet. -
mal luege was Swisscom macht, hingäge frög ich mich ob d'Rächnig ufgaht?
Han immer gmeint, Hockeyzueschauer am TV seged i de Schwiiz so wenig + jetzt wännd sie de dopplet Pries zahle?
Staht au im Artikel:
"Es ist ein Wahnsinnsvertrag und Refinanzierung wird nicht einfach sein".Wänn ich nachher für alles Fuessball CH, DE (je nach Wuchetag) und Hockey muen x verschiedeni Abüter wähle, dänn isch de Fall klar und ich entscheide mich für die günstigst Variante...
-
de tschuru isch eifach so verdammt schnäll + immer für en fehler guet, aber er hät sich chli gsteigeret, das stimmt.
hitzfäld isch bisher au super gsi mit sine prognose: all redet vom schahggi...
-
naja, ob de tschuru gäg de lewa mag cho?
sicher lieber als dütschland + wänns so wie gäg Frankrich kämpfed, dänn chönts spannend werde -
hehehe, de Gester hani au gseh und mich gfröged, ob das die Dütsche Zueschauer ächt au gmerkt händ, dass de Taulant nöd bi Rumänie spielt?
Han bisher erst 1 Frau Fuessball ghört kommentierä, bimne Frauematch und döt häts zwar passt, aber isch au bitz gwöhnigsbedürftig gsi.
Handkehrum, wieso sölleds nöd kommentierä, wänns sälber drus chömed? Macheds sicher nöd schlächter als einigi vo ihrne männliche Kollegä!Isch au de Hauptgrund, wieso ich d'EM uf em Dütsche luege, eusä Rüefi wo no weniger Ahnig hät als ich...
-
dänn müesst aber grad nomal e Steigerig ane, obwohl hüt guet degäge g'halte worde isch und weder Pole no Nordirland uf de gliche Stufe wie Frankrich sie würed.
D'Liebli sind hüt Abig eigentlich s'peinlichste gsi, aber für die chönds ja nöd würklich viel. Sind mir die einzige mit Puma Shirts? Han bisher no keis anders Team gseh, wo so en Verschleiss händ...
Und wänn mir ja nur über d'Liebli müend lamentierä, dänn hämmer wohl kei anderi Problem (usser em scheiss Tippspiel, aber das isch es anders Thema
).