han bisher nur devo gläse, aber ich frög mich scho, ob er würklich gross öppis ändere wird:
- sini Medieschelte isch lächerlich, hät er ächt de r. weiler gseh und dänkt, dass isch grad in?
ich bin au nöd Fründ vo de riesserische Schlagziele und em absolut underschte Schriebstil vo gwüsse Medie, aber wer suscht treit d'Hauptschuld am Desaster?
Klar hät er rächt, wänn er seit, dass nöd er uf em Fäld gstande isch, aber er hät all Lüüt verpflichtet, wo de Seich nachher zämegstiflet händ...
- intern go analysiere und gegebenenfalls öppis ahpasse = er redet mit de Häx drüber und findet sich wieterhin toll?
oder engagiert er die tüür KPMG wo nur für sich sälber lueged? Sorry, fast jede SK'ler weiss besser Bscheid als er...
s'Interview mit em Bernet hani guet gfunde, wo d'Schwachstelle ufzeiged!
Was bringt eim es super tolls Team, am AC Empfinde nah, wänn die nöd en Einheit bildet, nöd es gmeinsams Verständnis uf em Fäld und (anschienend) total falsches Training/Regeneration händ?
s'Truurigste findi ja, dass er au s'Wichtigste no z'versieche schient: de ganz Nachwuchs!
Ich han i letschter Ziet einigi Lüüt ghört, wo voller stolz über "es riesä Talänt" redet (us ihrem Bekanntechreis) wo ebe bim FCZ irgendwo imne Nachwuchsstützpunkt spielt und ebe scho 4mal pro Wuche trainiert etc.
Ich wür ihne amigs gern verzelle, wie wiet doch all die so supertolle Talänt no vom Profi entfernt sind, aber ich wett ihne ihre Illusione/Träum ja nöd kaputt mache.
Us minere aktive Ziet händs us de erwieterete Juniore Nati genau öpper als Profi gschafft und en andere isch jetzt Trainer in DE (fast BL), aber all andere wo gmeint händ, sie seged scho fast Profi, händs nie gschafft; Au ganz viel us em Nachwuchs vo GC/FCZ nöd... (Ok das isch zwar scho 25-30 Jahr her, aber au hüt isch d'Quote pro Jahrgang nöd viel höcher).
Logisch hät er i dem Punkt rächt, dass hüt vieli Elterä absolut müehsam sind und i ihrem Sohn scho de nöchst Ronaldo/Messi gsend, aber so öppis seisch halt def. nöd und scho gar nöd i de Öffentlichkeit: da schüssisch dir ja nur sälber is Bei...
Drum wär für de FCZ s'absolut Wichtigste, dass er die prof. Lüüt holt wo's i jedem Bereich brucht: egal ob Physio, Trainer, Junioretrainer, Sportchef und nöd z'letscht uf em Platz!
...aber wänn er's versiechet, häts ja no en andere Club in Züri wo devo profitiere wird und das isch für mich au ok 
Ach ja, no öppis us de S-Bahn vo hüt:
Am Sunntig sölls au wieder tolli Stimmig geh, gemäss em Junior sölled d'Luganesi fliessig understützig vom Hockey und Mailand debie ha.
Vo mir us chönd grad all wo nur uf Krawall us sind an