Beiträge von larlf

Für mich isch halt d'Halle nach em Umbau nüme s'gliche wie de Tämpel + drum wür ich mich uf es richtigs Hockeystadion freue!

@Colin, muesch halt dänn au wächsle, bin i de gliche Branche bliebe + somit chasch min neue Arbeitgeber easy "errate", wännd weisch dass ich fast direkt über d'Gleis chönt ;)

Wäg de Stimmig, siehe Allianz Arena: da chasch us gar nüt es bitzeli "Lärm" anebringe, mit bauliche Massnahme.
    (30 Lüüt wo im leere Stadion "Goal" schreied, ghöred döt s'Echo...)

Zitat von Larry

Gross ist eben Meister und Cupsieger geworden.....mit einem Club der 32 Jahre nicht Meister wurde!

Warum Forte einen Jahresvertrag akzeptieren soll? Weil er sonst arbeitslos ist!

Aber ja, als Zückerchen könnte man eine Verlängerung beim Aufstieg einbauen, wäre fair.

Interessant, verfolge de Gross nüme, sit er weg us CH isch. Chan aber weder d'Liga, Team no sini aktuell Leistig beurteile.
    Wär ja guet für ihn, wänn er sie's (alte) System hät chöne ahpasse.

Naja, git Lüüt die sind lieber ohni Stell, als 1 Jahr im B + nachher wieder weg. Option uf Verlängerig bi Ufstieg fändi ein Muss!

Früener scho, aber wie lang hät er kei Erfolg meh gha mit sim System?
    Spiel isch schnäller worde + mit Spieler > 180cm (als Hauptkriterium) wirsch nüme Meister; Es sei denn, de Chrigel hät sich underdesse au ahpasst? Glaubi aber nöd...

Wieso söll en Forte en 1 Jahresvertrag akzeptiere? Würi nur mache, wänn er bim Ufstieg automatisch 1 Jahr verlängeret wird.

Zitat von Larry

Ich weiss de ZSC brucht es neus Stadion.

Ich weiss imene neue Stadion gits wieder Stimmig wie z.B. im CL Final in Rappi.

Trotzdem schiists mich brutal ah us de Halle use und nach Altstetten (!) z gah, und da bini ja nöd elei.

Ou Mann s letsche Spiel i de Halle....da wird ich wohl früener us Florida zrugg cho müesse......

ehrlich gseit glaub ich, dass d'Halle schnäll vergässe isch, sofern die neu Halle chunt und guet wird!
    dänn müessti nach em schaffe nur über d'Gleis gheie, zum go Spiel luege: vo mir us dörfeds afange mit baue...

Zitat von Larry

Wird für mich eine Zeitreise zurück in die "guten alten Zeiten".

Nochmals ins Brügglifeld bevor auch dort ein modernes Stadion steht.

Wieder einmal in die Schützi rein latschen und schauen ob alles noch so ist wie früher.

Eine Bratwurst essen, ein Bier trinken, und wenn der FCZ gewinnt war es ein guter Tag. :bier: :cool:

"Gegen den modernen Fussball"! :razz:

Brügglifeld isch immerno glich alt wie anno, aber Schützi gseht (vo usse) def. anders us: richtig guet! Aber isch glaubs nur 1 Siete und de Rest wird wahrsch. no öppe glich sie...
    Bisch wenigstens schnäll vom Bhf bim Stadion und chasch somit au meh als 1 Bier trinke :suff:

hauptsach de Senderos isch nöd debie!
    naja, Froonkreisch hät halt Heimvorteil und das händs ja bekanntlich scho mal gha... (isch beschti Fifa uf de PS ever gsi :)

sie hetted au gueti Spieler, wo's fehlt isch wie immer s'Kollektiv!
    ich glaube nöd, dass DE nach de WM no d'EM holt, aber Esp wär ja au langsam langwielig: vo mir us gern en Ussesieter und es hät doch einigi, wo gueti Lüüt hetted, aber ich glaube au nöd, dass en Roy mit sim Team gwünnt.
    d'Kroate döt vorne, sind die so guet?
    ich bin für Island oder d'Striecher :mrgreen:

wännd 2 häsch, wo glich sind, dänn nimmsch eigentlich im Sport de Jünger (mini Meinig), aber wänn ich de Elvedi mit em (aktuelle) Senderos wür uf die glich Stufe stellä, dänn wär das scho bitz denäbed: sorry, aber so schlächt chan er nöd sie!
    für mich en typische Chrigel Gross Spieler: technisch nüt, gross und ab + zue mal en Kopfball (wäg de Grössi).
    Chan's doch nöd sie, dass er bi GC nöd chan bliebe, ufgrund sinere "Leistig" i de letschte Monet und de Petko setzt uf ihn?
    Wie gseit, lieber en Junge meh mitneh, wo wenigstens bitz schnäller isch und erfahrig sammle chan.

Zitat von Mushu

Er hät einiges (meh als) ahtüütet. Chönt au es klar's Rückzugs-Gfächt si, um die nächschte Schritt so iihhzleite, dass er nöd volländ s'Gsicht verlüürt.

Cha ja au nöd herreschtah und säge: "bin en Tubel, holle Profi's, säge gar nüt meh; tugge aber wiiter unäntlich mini Cholle ab. "

Er wird (hoffentlich) Profi(s) holle und es "sportlichs Füehrigsgremium" bouwe, wonner au drin isch. Aber er wird (wahrschiinlich) genau hilose und nachher jewiils i d'Kamera lächle und sich im Erfolg sünnele.

"Gsicht wahre" wird d'Lösig sii ...

Wahrschienlich scho, d'Frag isch halt: wieviel Freiheite laht er de andere und wie schnäll findet er bruchbari Lüüt und no wichtiger, wie lang laht er sie schaffe?
    Gaht ja nöd drum, dass er gar nüt meh seit, er dörf au es Vetorächt ha, da er ja Kohle git, aber er söll für längerfristigi Ufgabe da sie und nöd für s'Tagesgschäft. So jedefalls stell ich mir d'Ufgabe vomne Präsi vor.
    D'Frag isch no, wie er das mache wett, falls ihr würklich de Cup gwünne würed: für mich tönts halt scho wieder nach "Ich will gaaanz lang i de EL debie sie und am liebste no gwünne". Eifach wieder so "mir sind gar nöd so schlächt wie ihr eus mache wännd".

us em Tagi:
    "Der Cupfinal sei auch im Hinblick auf die Zukunft «extrem wichtig», schliesslich spielt der Sieger nächste Saison in der Gruppenphase der Europa League. «Wir haben die Chance einen von nur zwei Titeln in der Schweiz zu gewinnen», so Canepa. "

Zitat von Mushu

"Ab Montag werden wir intensiv arbeiten. Mitte/Ende Juni folgt das Trainingslager, dann will ich das Kader beisammen haben."

- "dann will ich das Kader beisammen haben" und ab Montag geht's los. Bin ja gespannt, welches die starken Experten sind, die ihn ab Montag auf seinem Weg begleiten sollen ...

Bin nicht sicher, ob er wirklich "den Ausstieg" oder "den Weg zur Kooperation" im Zusammenhang mit "Sportchefarbeit" finden wird. Lassen wir uns überraschen ...

ich glaube, die wännd sich all scho bi ihm bewerbe:
    http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/17918826

Klar, gseh/iegestah, dass er und sin Drache Fehler gmacht händ, isch mal de 1. Schritt zur Wiederguetmachig! Aber das heisst nöd, dass er nöd wieterhin (z')viel drieredet und starchi Lüüt engagiert, wo wüssed vowas sie redet. Ich wür's eu wünsche, dass er näbed em Kohle schütte wieder s'Gebilde rundherum zuelaht, suscht wird das nüt mit langjährigem Erfolg. Minere Meinig nah bruchts wieterhin 2 Teams i de Stadt, damit ändlich mal es Fuessballstadion baue wird... Aber da bin ich wahrschienlich eine vo Wenige wo so dänkt und ärgere mich masslos über d'Vollidiote wo nöd merked, wieviel sie als absoluti Minderheit mit ihrem Verhalte kaputt mached, nur will sie ihre Frust am Gägner und a de Trachtegruppe Urania müend ablah!
    Sölleds sich doch vo mir us uf de Allmend träffe und prügle bis keine meh staht, aber so bliebt bim allgemeine Stimmbürger nur die Schlagziele hange und jedes wietere Stadionprojekt wird abglehnt.

han bisher nur devo gläse, aber ich frög mich scho, ob er würklich gross öppis ändere wird:
    - sini Medieschelte isch lächerlich, hät er ächt de r. weiler gseh und dänkt, dass isch grad in?
    ich bin au nöd Fründ vo de riesserische Schlagziele und em absolut underschte Schriebstil vo gwüsse Medie, aber wer suscht treit d'Hauptschuld am Desaster?
    Klar hät er rächt, wänn er seit, dass nöd er uf em Fäld gstande isch, aber er hät all Lüüt verpflichtet, wo de Seich nachher zämegstiflet händ...
    - intern go analysiere und gegebenenfalls öppis ahpasse = er redet mit de Häx drüber und findet sich wieterhin toll?
    oder engagiert er die tüür KPMG wo nur für sich sälber lueged? Sorry, fast jede SK'ler weiss besser Bscheid als er...
    s'Interview mit em Bernet hani guet gfunde, wo d'Schwachstelle ufzeiged!
    Was bringt eim es super tolls Team, am AC Empfinde nah, wänn die nöd en Einheit bildet, nöd es gmeinsams Verständnis uf em Fäld und (anschienend) total falsches Training/Regeneration händ?
    s'Truurigste findi ja, dass er au s'Wichtigste no z'versieche schient: de ganz Nachwuchs!

Ich han i letschter Ziet einigi Lüüt ghört, wo voller stolz über "es riesä Talänt" redet (us ihrem Bekanntechreis) wo ebe bim FCZ irgendwo imne Nachwuchsstützpunkt spielt und ebe scho 4mal pro Wuche trainiert etc.
    Ich wür ihne amigs gern verzelle, wie wiet doch all die so supertolle Talänt no vom Profi entfernt sind, aber ich wett ihne ihre Illusione/Träum ja nöd kaputt mache.
    Us minere aktive Ziet händs us de erwieterete Juniore Nati genau öpper als Profi gschafft und en andere isch jetzt Trainer in DE (fast BL), aber all andere wo gmeint händ, sie seged scho fast Profi, händs nie gschafft; Au ganz viel us em Nachwuchs vo GC/FCZ nöd... (Ok das isch zwar scho 25-30 Jahr her, aber au hüt isch d'Quote pro Jahrgang nöd viel höcher).
    Logisch hät er i dem Punkt rächt, dass hüt vieli Elterä absolut müehsam sind und i ihrem Sohn scho de nöchst Ronaldo/Messi gsend, aber so öppis seisch halt def. nöd und scho gar nöd i de Öffentlichkeit: da schüssisch dir ja nur sälber is Bei...

Drum wär für de FCZ s'absolut Wichtigste, dass er die prof. Lüüt holt wo's i jedem Bereich brucht: egal ob Physio, Trainer, Junioretrainer, Sportchef und nöd z'letscht uf em Platz!
    ...aber wänn er's versiechet, häts ja no en andere Club in Züri wo devo profitiere wird und das isch für mich au ok :mrgreen:

Ach ja, no öppis us de S-Bahn vo hüt:
    Am Sunntig sölls au wieder tolli Stimmig geh, gemäss em Junior sölled d'Luganesi fliessig understützig vom Hockey und Mailand debie ha.
    Vo mir us chönd grad all wo nur uf Krawall us sind an :galgen: