Beiträge von larlf

Crawford kennt den Unterschied, aber leider scheint er in dieser Situation nervös geworden zu sein + hat ohne ersichtlichen Grund von Beginn an (zu) viel auf 1 Karte gesetzt/riskiert.

Mir egal wellä Trainer gholt wird, weder ich no d'Spieler müend en gern ha: aber er muen eus zum nöchste Titel füehre (natürlich lieber nöchst als übernöchst Saison :)

schön wärs, aber basiert ja au uf blick schlagziele, mal abwarte + evtl no 1-2 spieler überneh?
    kei ahnig ob die z'bruche sind, chans amigs nöd underscheide, da all arschloch oder wayne heissed.

Zitat von Blackstar

Es war leider die Mischung von allem. Torhüter, Form Leistungsträger, Schwache Auslönder, Coach.

isch scho so, aber d'Form vo de Leistigsträger hät au letschti PO nöd würklich gstumme: dänn muen mer sich scho fröge, weshalb das so isch und ob nöd en andere Coach das chönt ändere?

au da: Coach allei hilft wohl nöd viel, d'Mannschaft muen au umgstellt werde und zwar in Bezug uf d'Spielertype. aber das isch da drin scho viel gseit worde, drum gahn ich jetzt au go schlafe und freu mich ab morn uf s'Weekend.
    Wobie ich scho glaube, dass de Colin e Mitschuld hät: chan's ja gar nöd sie, dass er so lang krank isch und sie's Hode-Orakel Fehlinformiert :nixwiss:

Gueti Besserig + Guet Nacht!

und wieso eigentlich unbedingt en neuä Goalie?
    - Flüeli isch die ganz Saison verletzt gsi, er isch Profi und wett immer spielä, da verstahn ich ihn, dass er zrugg i d'Kiste wett, wänn ihn de Coach scho laht. dass es mit dere lange Verletzigsziet fast nöd guet chan gah, händ eigentlich all gwüsst. aber wieviel Spieler säged: "nei Coach, bin zwar Gsund, aber nonig mit de Spielpraxis, drum gib lieber mim Konkurränt d'Chance"?
    Wer das macht, isch für mich kein Profi, will en Profi a sich und sini Stärki glaube muen und au die Herusforderig ahnimmt...

- de Schlegel hät d'Quali lang und im Spiel 1 nöd soo schlächt gspielt, aber er hät au nöd d'Chance übercho, zum zeige, dass er hett chöne en Meistergoalie werde

wie immer gits au hüt e positivi Sietä:
    1. de Matthews hät eus i de Quali viel Freud bereitet!
    2. s'Team wird (hoffentlich) neu ufgstellt, egal ob uf de CH- oder Usländer-Positione
    3. es git nöchst Saison wohl weniger SK und ich chan uf besseri Plätz hoffe
    4. de Summer isch da und mir chönd eus voll uf de Ändspurt vo de Zürcher Teams im Fuessball konzentriere (das wird no äng, wer am Schluss vorne isch)
    5. s'Weekend staht vor de Tür und somit chönd morn abig d'Erinnerige a die Schmach glöscht werde
    6. mir händ gäge Bern verlore, bis die das realisiered, isch Punkt 5 scho dure und mir müend eus weder vo de Chlötis no vo de Murmelis ahfigge lah

und s'Allerschönste:
    ich han hüt ändlich am Chloote-Kolleg (wo sich nur bi Niederlage vom Z mäldet) als Antwort uf sin Kommentar ääändlich chöne s'Föteli vom Meistershirt schicke (han doch gwüsst, dass es sich lohnt uf de richtig Momänt z'warte)

zum Schluss:
    ich hoffe, dass de MC doch no en Job i de NHL überchunt (egal ob als Materialwart oder Pucksammler), aber ich wür gern im Herbst en neuä Coach bi eus a de Bande gseh, au wänn nöd Alles so schlächt gsi isch, wie mir/ich die letschte Tag da drin gschriebe händ!

Zitat von vancouver

Cunti 4 kg verloren und soll jetzt Fit sein ???

wür bim Sämi H. us Z. sicher nöd ufgstellt werde, aber bi eus evtl doch es Zeiche, dass de MC über sin Schatte springt + 4 Linie laufe laht?

Wär scho schön, wänn mir die Saison no paar Spiel dörfted mache!!!

Und hüt wäred mal am Beni sini gliebte Wort au uf em Iis ahgseit:
    VOLLGAS ZSC ! ! !

Wieso, was will ich i de PO mit dene Gschichte vo früener? Es interessiert momentan weder Bern no mich, was i de Quali oder die letschte Jahr gsi isch!
    Es gaht genau um die aktuell PO Serie, d.h. die letschte 3 Spiel und s'hütige und hoffentlich nöd letschte: d.h. wänn er ändlich wieder de Z und nöd nur M/N spiele laht, dänn chan au s'Team ihre Frust uselah und entsprächend de Finger use neh/reagiere!
    Wänn er aber stur bliebt, dänn wird das hüt mit Bestimmtheit s'letschte Spiel vo dere Serie sie und de 1. gäg de 8. mit 4-0 usegheie.

Fertig Frust uselah, mit de Wuet im Buch uf Bern und ändlich mal en Sieg hole!!!

Wenigstens hätte man den anderen Linien die Chance geben sollen, meiner Meinung nach.

Klar, im Nachhinein ist man immer schlauer, zumindest viele lernen aus Fehlern!
    Mein Problem ist: wieso setzt man in einer best of 7 Serie schon im 1. Spiel alles auf eine Karte und im 2. Spiel versuche ich bereits das As aus dem Ärmel zu ziehen?

Wir waren nicht 8. in der Quali und hatten somit auch keinen Grund für solche Übungen, welche notabene die nicht berücksichtigten Spieler eher verunsichert, weil sie zu studieren beginnen könnten. Ist wahrscheinlich im Haifischbecken in der NHL anders als in unserem Koi-Teich...

Ach ja, sogar die letzten Jahre ist die kritisierte Taktik im VF aufgegangen, auch wenn zTeil mit dem notwendigen Glück. Aber auch das wird immer wieder für den Titel benötigt.

Und weshalb ich (erst jetzt!) auf Crawford rumhacke:
    er versucht quasi mit einer Überraschung den Gegner zu übertölpeln. Diese hat aus diversen Gründen, Unvermögen, Pech, etc, nicht das erhoffte gebracht.
    WIESO mache ich dann verdammtnochmal mit der neuen Scheisse weiter, statt auf altbewährtes zu setzen?

Der Weise
    finde ich grundsättlich ok, wenn es denn einen plausiblen Grund dafür gegeben hätte. so hat MC uns halt def. der eignen Stärke beraubt und dazu noch berechenbar/unsicher gemacht!

auf wen hat sich wohl Bern vor dem 1. Spiel am meisten fokussiert?
    wahrscheinlich auf unsere "Paradelinie". Was könnte es für sie besseres geben, als dass fast nur diese auf dem Eis steht + dazu noch bald müde ist?

was macht die Spieler sicher?
    Viel Eiszeit + somit ein gewisses Vertrauen vom Coach.

Wie schon x-mal geschrieben: er hat uns ohne Grund in eine Situation manövriert, aus der man nur schwer wieder rauskommt.
    Das gleiche hat er mit den Goalies gemacht, da gibt es auch kein Zurück.

Wenn er die beiden Massnahmen nach 2-3 Niederlagen vorgenommen hätte, fände ich es ok; Aber nicht in dieser Situation!!!

dänk ich au und wie anderi scho gschriebe händ: dänn wär das spöt. hüt morge passiert.

gahn devo us, dass mir morn mit + au wäg ihm undergah werdet.
    interessant wird dänn d'tätigkeit vom eggi im summer (dh ab übermorn)

usglieferet scho nöd grad, aber sie händ i eusem chline "märt" halt scho d'uswahl/macht, wänns echli öppis chönd (oder mal händ chöne).

s'einzig wo möglich isch, wär prämie für hf/f erreiche entsprächend ahpasse, aber bestimmt nöd für so seich wie goal, strafe, etc
    dänn wür ja jede nur no für sich spiele...

Ausgriff auslösen wäre ja schön, wieviele Scheibenverluste hatten wir gestern wieder in der eignen Zone?
    Dies weil wir den Puck nach vorne tragen wollen, am Besten über die Linie bugsieren, und wir Standhockey "gespielt" haben; Zumindest nach dem Anschlusstreffer!
    Ohne Bewegung gewinnt man halt auch kein Spiel, Bern hats jeweils schln gezeigt, wie man mit 1-2 Pässen schnell und einfach in die Angriffszone kommt!
    Ach ja, unsere Verteidiger standen zum Teil auch eher weit weg vom Gegner...

ganz am Messier sinere Meinig!

gsehn nur e chlini Chance, wänn de Crawford sie's coaching wür ändere (wird er eh nöd mache, de Sturkopf) oder mit emne andere Coach morn und dezue no am Collin sini erwähnte Pünkt: Glück bis zum geht nicht mehr, wo mir eus bis jetzt leider nöd erarbeitet händ.

wär interessant, wie lang gwüssi lüüt pro spiel uf em iis sind. füered mir die stats au?
    matthews hät für mich def. kei schuld oder zumindest nöd meh als anderi vom team, wo ihri leistig au nöd ufs iis bringed