Beiträge von larlf

au da nomal: http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/n…/story/21088523

«Das Tor hätte zählen müssen», sagt Kaufmann. «Es ist richtig, dass es unmittelbar, bevor der Puck ins Tor geht, eine Goaliebehinderung gibt. Doch die Schiedsrichter haben übersehen, dass diese erfolgte, weil der SCB-Spieler seinem Gegenspieler den Stock zurückzieht. Folglich hätte keine Goaliebehinderung gepfiffen werden dürfen.» Es sei, wie wenn ein Stürmer von einem Verteidiger ins Tor geschubst werde – auch da könne der Stürmer nicht zur Rechenschaft gezogen werden.
    -----------

scho lustig, wie mer so öppis "überseh" chan, wänn mer sogar no s'Video gaht go ahluege..

scheissegal, hilft eh nüt meh und drum morn eifach nümme dezue cho lah und hoffentlich mit em Keller ändlich mal Verkehr vor em Goal mache und die Schiebe meh als 1 mal inehaue!
    wird öppe Ziet für en Sieg vo eus :zsc:

Zitat von Der Weise

Das mit dem oberschiri funktioniert auch nicht. In der NHL gabs diese Woche ein Tor gegen die Rangers wo nirgends ersichtlich war dass der Puck die Linie ueberquert hatte. Trottzdem entschied der War roomin Toronto auf Tor was heftigste Kritik und Diskussionen nach sich zog.

Ok, die Ausnahme gibt es immer, für mich wäre eher die Frage: wieviele Tore/strittige Szenen haben sie stattdessen korrigieren können?

Den Penalty im 1. Spiel hätte man def. verhindern können, ob bei uns alle auf Tor entschieden hätten, wissen wir ja nicht. Aber jeder macht bei der Arbeit Fehler, wir, unsere Spieler, etc. nur unsere Schiris meist nicht, weil man ihnen die Möglichkeit dazu lässt. Regeln sollen so aufgestellt werden, dass es 0 Interpretationsmöglichkeit gibt und schnelle/strittige Szenen soll sich jemand anders im TV anschauen können. Jeder Zuschauer hat diese Möglichkeit, wieso soll das dem Schiri nicht ermöglicht werden? Aber er soll von seinem "Chef" beurteilt werden und nicht sich selber bestätigen...

Hat nichts damit zu tun, dass wir keine Tore schiessen, aber eben: kann leider trotzdem Spiele entscheiden und ja, wird auch damit nicht zu 100% grobe Fehlentscheide verhindern, aber jeder der verhindert werden kann, ist ein Schritt nach vorne.

Söll öppe Di. werde, damit mir wieder über Hockey chönd redä und nöd über d'Schiri...

wieso chömmer dänn nöd en "Oberschiri" iifüehre? Vo mir us nur i de PO, öpper wo nöd muen im Stadion hocke und bi strittige Szene schnäll zum Tel. grieffe chan?
    Sorry, das wür def. allne Teams und no viel meh de Schiri hälfe und au sicher nöd viel choste!

Söll imne SRF oder TC Büro hocke, mitemne 1-2 andere Lüüt wo d'Spiel chönd verfolge, damits die strittige Szene nöd verpassed.
    Wür jedem zguet cho, wänn so Sache direkt und vo neutrale Lüüt beurteilt wird und nöd vomne Schiri, wo die Szene scho vorher beurteilt hät und nachher tagelang als Löli vom Spiel dur d'Präss zoge wird... (und wie scho gseit, bezieht sich nöd nur uf eus, au LugaNO Penalty hett mer so chöne uf em Fäld reglä)

scho so, aber evtl. glich mal Keller bringe? Defense wins zwar mängisch championships, aber wännd kei Goal machsch, dänn wirds mit nur Defense schwer...

Keller hani guet gfunde i de letschte Spiel und verstahn nöd, wieso er nöd zrugg isch: lieber ihn gester als Flüeli bracht, wänns rein drum gaht, es Zeiche z'setzä.
    das wo de virus gseit hät, hani gester im Stadion au wieder dörfe ghöre, wäg em Titel im 12i.

Aber das Glück chan hoffentlich nöd soo lang hebe und mir müessted halt s'Glück mit no meh Tempo und über längeri Ziet wieder für eus erzwinge!
    Wänn mir am Di. gwünned, wirds wieder änger, dänn händs weniger langi Erholig zwüsched de Spiel und mir müessted no meh us eusne Linie chöne mache.

Und mir dörfted au am Team wieder chli hälfe und sie pushe, au wänns in Rückstand würed grate: bisher hät ja s'1-0 glich nöd zum Sieg glanged.
    Frust abbaue und am Di. in Energie umwandle und das Pack i sinere Zone ieschnüere und mit Schüss iedeckä, dänn muens drehe und wänn nöd, wirds wie im Final letscht Jahr ände, aber Bern hät momentan nie und nimmer die Qualität vo Daffos. Drum glaub ich au eusi Lüüt und hoffe, dass mir de Matthews no paar Spiel gseh dörfed.

muen morn mal luege, aber finds scho fragwürdig: dörf er wäg em foul überhaupt go video luege?
    wänn foul isch, pfiffsch foul & muesch nöd go video luege.
    klar isch euse für sin stock verantwortlich, aber wärs dänn nöd behinderig, vom berner a eus?

han zwar im egge une nöd die toll sicht gha, aber ich han nie angst um eus gha, minere meinig nah simmer au i dem spiel besser gsi, mached eifach zwenig goal & bern macht wieder us praktisch nüt ihri goal. klar, am afang händs chli druckt, aber im 2. drittel sinds nach 15 min s'erstmal bitz gföhrlich worde & nachere churze druckphase chunt s'goal.

mir hetted au hüt meh träffer müese mache, dass de schiri gar nöd s'thema wär.
    am di. isch verlüre verbote, bimne sieg für eus bliebts bim eine break + das dörft mer scho ufhole!

wieso chönd mir nöd en neutrale schiri (zbsp im tv studio) ha, wo sich all mätch ahluegt + dezwüsched funkt, wänns bi goal strittig isch?
    isch doch fast logisch, dass eusi sälbstdarsteller nöd en entscheid verwerfed, wo sie in vollster überzügig, mega theatralisch abpfiffe händ?!?

flüeli hani nöd schlächt gfunde, aber de schlegel letscht mal au nöd und drum hetti nomal em schlegel e chance geh.
    hettsch bi penalty oder am di. chöne riskiere.
    keller fänd ich au wichtig, wieso isch er nöd hüt scho uf em iis gsi? er wär wichtig, mir müend wieder meh goal mache!

hät öpper de pass vom matthews vor em 1-0 kommentiert? ganz geil gsi!

eigentlich doch die stärki vo eus, dass mir mit 4 linie chönd spiele: müesst wieder gmacht werde, ob in form oder nöd, besser als die meiste berner sinds glich.
    bern macht us knapp 1 chance 2 goal & mir us ca 10 chance nur 1 goal. wänn das wieder stimmt, muens irgendwänn chehrä!

was ich nöd verstahn: wänn sich öpper immer a de gränze + liecht drüber verhalted, wirds tolleriert. wänn sich aber de ander mal ärgeret + wehrt, wirds bestraft?
    klar müesst mer sich chöne beherrschä, aber ich verstahn die logik glich nöd + am sa. wirds wohl no schlimmer, will sie s'publikum hinder sich händ, wo uf provokatione vom gäl-helm reagiered.

13-0? krass, händs würklich kein Schuss ghal? Gföhrlich isch es scho 2-3 mal gsi, hani jedefalls gmeint in Erinnerig z'ha...
    Vorne eifach wieder die Schiebene inehaue, wär doof wänn mir d'Berner nomeh ufcho lah würed. Am Sa. händs au bitzeli Druck, dh nach em Sieg hüt wird döt niemer z'friede sie, wänn mir sötted de Usglich schaffe und bisher hämmer ja eigentlich (fast) immer gueti Spiel gmacht, wänn mir händ müese.
    Fehlt wieder de absolut Druck? :nixwiss:

bin au de Meinig, dass mir eigentlich müessted 2 oder gar 3-0 füehre, statt de Usglich hienäh.
    Aber passt scho bitz zu de Quali, d.h. hine nöd immer überzügend und wänn vorne Päch dezue chunt, sprich d'Goal nöd gmacht werdet, dänn langeds nöd.
    Hät das tosche oder sind eusi am Schluss mängisch chli am Ahschlag gsi?

Irgendwie mueni mi no fescht überwinde, zum am Sa. uf Bern z'fahre, weiss nöd, ob das würklich guet chunt. Obwohl mir theoretisch sötted überläge sie, aber das wird bestimmt nöd eifach, mit em Pack im Rugge wird döt no weniger pfiffe als hüt und das chunt ihne meh entgäge als eus.
    Abhake und wieder Goal mache, damits nöd i d'Verlängerig gaht: s'Päch hämmer hüt hoffentlich für die Serie ufbrucht!

Der SCB sagt den Lions den Kampf an

Wer meint, Bern gebe sich mit der Playoff-Quali zufrieden, irrt. Trainer Lars Leuenberger appelliert vor dem Viertelfinal gegen die ZSC Lions an den Stolz seiner Spieler, erinnert sie an die vor der Saison definierten Ziele: mindestens in den Halbfinal. «Wir haben mit dem ZSC einen dicken Fisch gezogen. Doch wenn wir unsere Leistung abrufen, wird es für die Lions hart», sagt der Coach.

Der Plan ist klar: Bern will Feuer legen. «Wir müssen Emotionen kreieren, körperbetont spielen, dem Gegner unter die Haut fahren. Dann sind wir im Vorteil», sagt Haudegen Timo Helbling. «Versuchen wir es mit Kunststücken, können wir nicht mithalten.»

Gegen den Quali-Sieger hat Bern inklusive dem Cup-Halb­final vier der fünf Spiele verloren. Krachen liessen es die Mutzen aber einzig am 23. Dezember. Und dieses hitzig geführte Duell gewannen sie grandios im Penaltyschiessen. «Es geht nicht darum, via Medien den Trash-Talk zu starten», sagt Helbling. «Ich will dem ZSC nicht den Hintern versohlen. Doch das physische Spiel ist unsere Identität. So wurde das Team zusammengestellt. So müssten wir immer spielen.»

Es soll quasi die Auferstehung der ­bösen Bären werden. Knallts heute im Hallenstadion? «Es muss», sagt Leuenberger, «es ist Playoff.» Für den SCB wird es eine Gratwanderung. Unnötige Strafen kann sich Bern gegen das stärkste Powerplay-Team der Liga nicht leisten. «Wir müssen clever genug sein», fordert der Trainer, der ohne die Verteidiger David Jobin und Eric Blum auskommen muss.