Beiträge von larlf

ich würde das nicht anders machen, wenn ich in der Situation von Iceman wäre: quasi in einem fremden Forum und dann noch als 8ter der Quali.

vor allem hoffe ich darauf, dass sich unser Team nicht einschüchtern lässt, auch wenn die Schiris viel mehr durchgehen lassen, oder sonst wenigstens zu reagieren weiss, in Form von einer härteren Gangart! wir dürfen sie einfach nicht wecken und deshalb sind die ersten beiden Spiele sehr wichtig. Aber ich bin weiterhin der Meinung, dass wir eigentlich eine gute Mischung im Team haben und deshalb auch in den PO gegen die meisten Teams bestehen müssten.
    Matthews kann in engen Spielen den Unterschied ausmachen, aber nicht alleine das Team wecken, deshalb müssen wir von Anfang an bereit sein und auch länger als 20min pro Spiel durchziehen!
    Bald bald gehört das Phrasenschwein weggestellt und die Spiele beginnen :geil:

aber sie chönted alles (oder sehr viel) gwünne, wänns eus usewerfe würed: als 8te de 3mali qualisieger (in folg) schlah und somit min. in HF iezieh, das wür sicher einiges wieder guet mache!
    hett aber nüt degäge, wänn mir 1. die serie gwünned und vor allem chli klarer als de damalig final.

hani scho erwähnt, dass d'tickets in bern sautüür sind, jedefalls die wo nöd i de wurfzone vom gästesektor oder stehplätz sind?
    ich hoffe mal, dass es gnueg vo eus uf de sitzplätz une am gästesektor hät und mir drum einigermasse vom bier etc. verschont bliebed...

Tom Brady von den New England Patriots will von einem Karriereende noch nichts wissen. Der 38-jährige Quarterback verlängerte seinen Vertrag bei der Franchise aus Boston vorzeitig um zwei Jahre bis 2019. Sie bringt ihm mindestens 17 Millionen Dollar ein.

Brady steht seit 2000 bei den Patriots unter Vertrag und hat seither über 162 Millionen Dollar verdient. Sechs Mal spielte er in der Superbowl, vier Mal gewann er die begehrte Vince-Lombardi-Trophy – zuletzt vor einem Jahr. In der diesjährigen Saison scheiterten Brady und die Patriots im Halbfinal am späteren Champion Denver.

po fanged glaubs würklich bald ah:
    kei medical info, kei trainingsplän meh + d'lüüt werdet langsam giggerig/nervös :)

gahts no lang bis ändlich do. isch?

was halt au dezue bietreit, isch euse absolut toll Spielplan! wänn's wuche git, wo 3-4 Spiel gäge Platz 9-12 spielsch, dänn isch logisch, dass nöd all die 3-4 Spiel gönd go luege.
    zudem gits wohl immerno viel Plätz vo Firmene/Sponsore, wo au immer wieder leer bliebed. solang d'Halle nöd immer usverkauft isch, wird das au so bliebe + drum wohl no einigi Jahr...

de Larry wür jetzt säge, dass es i dere Liga kei Sälbstläufer meh git ;)
    Wänn, dänn wohl nur 1 vo dene Team vo Platz 10-12, aber die sind ja au nöd ohni Grund döt wo's hüt stönd...

Ich find Bern guet zum Afange, da müend mir au bereit sie und isch mir lieber als Klote, wo ich stärker iestufe. Aber ja, wird physisch und wohl au chli dräckig sie: e gueti Vorbereitig für de HF. Sofern mir kämpfed und Bern nöd gross ufcho lönd, dänn chunt das scho guet und wänn nöd, dänn hämmer nachher gnueg Ziet für Fehleranalyse und Trainer und Team i d'Wüeschti z'schicke. Aber ich glaube immerno dra, dass mir au das Jahr wieder in Final chömed + Davos nöd!

klar, will mir fast nur verlüre chönd:
    mit dem team müesstisch wieder in final cho & wännd döt bisch, wettsch en au gwünne!

aber sport isch nöd immer logisch & erfolg nur bedingt planbar, das machts ja au so interessant.
    es team ohni druck chan uf eimal losglöst ufdreie, während em gägner s'quäntchen glück fehlt & no päch dezue chunt.
    aber wie scho oft da drin gseit worde isch: über 7 spiel sött es team wie euses, mit de richtige iestellig, nöd 4 mal verlüre.

nur de titel & de zsc zählt ab nöchster wuche, alles andere isch bie-gmües :)

matthews allei isch hüt def. de namittag wert gsi!
    schad isch das jahr scho bald verbie...

d'halle isch hüt natürlich au dank lionkids (fast) usverkauft gsi, aber wie jedesmal gseit: das sind i paar jahr potentielli 3. rang fan & sk-inhaber; vor allem drum findi die namittagsspiel guet!
    sust def. lieber am abig.

nilsson häts ja au erkännt, dass bi beide teams meh möglich wär. aber mir probiered wieder d'schiebe mit schönspiele über d'linie z'träge, statt i 40 sek. 5 vs 3 wenigstens 1 mal z'schüsse :-/

bern mit viel frustbewältigung am schluss, aber 3 wieteri wichtigi pünkt für eus.

wen interessiert bi de meisterfier so es spiel?
    po fanged bald ah & mir händ hine & vorne no riesigs steigerigspotential, aber vo mir us chömmer au so de chübel hole, interessiert mi nöd obs gueti spiel sind, solang mir gwünned!

ich nimm d'sk für paar schöni quali äbig & vor allem für e ruhigi po ziet, ohni ticket-ränn stress i de halle.
    de interessanti teil vo de saison faht bald ah, freu mi druf :-))

isch das nöd au i de quali 13/14 ähnlich gsi und hät dänn i de po uf eimal dreit (oder han ich das falsch in erinnerig)?
    naja, da mir die letschte 2 spiel gäge davos spieled und sie 6 pünkt rückstand händ, chönteds eus theor. scho iehole und dänn hetteds au i de diräktbegägnig meh sieg...
    aber eus langed 2 heimsieg gäge die team under em strich und 1 punkt gäge d'arno truppe.

wird ziet, dass sie bald mal de finger use nehmed und mir au e serie chönd überläge gwünne. i de po werdet mir nüme so viel ziet zum schönspiele übercho und d'schiri werdet au nümm alles abpfieffä. hät au hüt wieder situatione gha, wo mir d'schiebe über d'linie händ wellä träge; debie isch doch de gerber im goal gstande?!?