Beiträge von larlf

s'wichtigste isch doch, dass er (und wohl no anderi) das überhaupt merked und nöd nur mit sich sälber z'friedä sind. ich gahn nöd devo us, dass sie wägemne allfällige Cupsieg nachher sötted ines Loch gheiä, aber ich han lieber de Meister als Cuptitel und am Allerliebschte beid im gliche Jahr.
    Schlegel chan de Cup und de Flüeler de Meister hole :cool:

Zitat von Larry

Du meinsch wie bim 4:0 i de Halle? :twisted:

das müesst aber das Spiel nachem Berggrümpi gsi sie, wo eusi doch biitzeli frischer gsi sind + am nöchste Tag hämmer dänn i de Bergä glich wieder verlore :floet:

aber ich bin eher au einä vo de Sorte: solangs i de PO stimmt, isch mir de Rest ziemlich egal. Solangs nöd grad um de Strich gaht und das isch ja doch paar Jahr her.
    Klar hämmer jewiels im VF Glück brucht und gha, aber das muen mer sich amigs au erarbeite!

Ich verglich das mängisch mit emne Tennis Spieler, wo amne 2 wüchige au i de erste paar Runde mental am Meiste "gforderet" isch, wills es neus Turnier isch und vermeintlich schwachi Gägner hät. Nur händ die s'Problem, dass sie mit 1 Niederlag dusse sind und mir mit best of 7 schwachi Tag chönd korrigierä.
    Wie gseit: de 1. Test das Jahr isch de Final nöchst Wuche und nachher sicher au die 2 letschte Qualispiel, wo mer gäge de Mythosgägner chan es Zeichä setze; Falls mer dänn grad Lust dezue hät.

es isch halt au nur en arme bergdorfclub ;)
    ich gsehn sie nur, wänns gäh eus spieled & mängisch gahts eusnä chli z'schnäll, han ich s'gfühl.
    wär scho interessant, wie euses team mit emne andere trainer wür ufträtte, aber für mich zählt am schluss nur de titel; au wänns mängisch chli müehsam zum luege isch.
    die 1. chance händs am nöchste mittwuch, zum zeige, dass sie au uswärts chönd spiele & lausanne als cupsieger: da hetti es problem demit!

es git halt bi eus z'viel im Team wo wüssed, dass es au die letschte 2 Jahr in Final & zum Titel glanged hät, egal mit wellem Glück au immer, au das ghört dezue.

Au ich wür's schöner finde, wänn s'Team arno-mässig (iesatz, speed, etc) wür ufträtte, aber au das chasch minere Meinig nah nöd i de Schwiiz nöd über 70+ Spiel mache.

Mal luege wie ob de Crawford zrugg chan & wer nachher chunt.
    Usser de Goalie Situation hämmer das Jahr eigentlich gueti vorussetzige für de Titel:
    Matthews, jungi + gnueg Spieler ohni Titel und letscht Jahr au kein Titel.
    D'Frag für mich isch, ob sie früeh gnueg chönd de Schalter umlegä & wieviel Goal mir überchömed, vorne hämmer eigentlich vorig Potential

Au wänn hüt Pünkt dämlich verschänkt worde sind, paar Phrase für s'Schweinerl:
    - lieber de Fehler hüt (nomal), als i de PO
    - PO werdet anderi Spiel geh & bisher händ au eusi chöne umschalte (wer sich a die letschte Jahr erinnere mag)
    - Meister isch no nie en Sälbstlöifer gsi

Entscheidend isch für mich de Goalie, dh ich befürchte, dass die paar Spiel z'wenig sind, zum i Topform cho; Aber evtl hilfts ja au, dass mir ihn genau drum no meh abschirmed & sini Früschi eus zum Titel füehrt.
    Aber au s'Gägeteil chan de Fall sie: mir werdets bald wüsse.

Ich freu mi jedefalls druf, dass es demnächst richtig los gaht!
    Au wänn das bedütet, dass de Matthews bald weg isch, ich hoffe, dass mir ihn nochli gnüsse & so wie's sich ghört mit em Titel verabschiede chönd!

wieso nöd?
    wänn die private wieterhin so viel jährlich in Z "investiered", will mir praktisch kein eigne verdienst händ, dänn heissts irgendwänn: Z oder jugend, beides zäme chostet viel gäld.

zudem chunt j+s vo de lotterie, hani gmeint, und nöd vo de stadt.

ich befürchts ebe au, aber wänns es ablehned, dänn sölleds eus wenigstens s'rächt geh zum anderi verahstaltige durefüehre!
    dänn muesch zwar nomal über d'büecher & neu kalkuliere, aber de betrag chasch au mit konzert etc i d'kasse hole. de béchir isch irgendwänn au weg...

Zitat von ZSColin

Gsehn ich so ähnlich wie du larlf. Aber dänn müemer definitiv weg vo Oerlike........ Da blüetet mis Herz halt scho brutal. Nöd falsch verstah, ich will je eigentlich au sehr, dass mer en ächti Ishockey-Halle überchömed. Aber weg vo ZH-Nord wird mir also scho sehr, sehr schwer falle .......

guet, da han ich keis grosses Problem demit: sit die alt Halle nüme isch, isch für mich au es Stuck "Tradition" gstorbe. Au wänn mir d'Erfolg i de neue Halle gha händ, es isch halt scho nüme z'vergliche mit em überfüllte, verrauchte/verruechte Tämpel vo früener!
    Aber isch ok, ich finds cool, dass ich die Ziete uf em Bänkli im 3. Rang no han dörfe erläbe und bin froh, dass mini Kind jetzt nöd im Näbel müend hocke; D'Ziete änderet sich halt scho, hämmer ja grad im Nostalgie Fred besproche :mrgreen:

wänns nöd dure chunt, zeigts doch eifach was für windbütel d'politiker sind:
    - fuessball hetteds mit viel meh unterstützt

- scheiss operhuus wo gwüss nöd viel kind/familie devo profitiered isch abartig, aber vo dem redet niemer

- wieso mer s'hallestadion nöd dörf konkurriere weiss au niemer, aber jetzt sölls glich uf eimal gah

und s'argumänt vo de grüene isch totale schwachsinn, wänn mer das im gsamte betrachtet. die paar pflänzli i dene abfallgärtli mached ja sooo viel us, beträffend grüenflächi; chöntsch 10 bäum pflanze & hettsch meh erreicht!

ich finds guet, wie's vo eus ufzoge isch, argumentiert wird & han absolut null verständnis, wänns nöd vor s'volk cho wür!!!

uf irgend sonere tel-nr häsch doch amigs gfühlti stunde gwartet, zum lose, ob de event schuelreis, fuessball match, duregfüehrt wird oder verschobe isch.

scho krass, au wänn mer a die paar tv sänder dänkt wo's geh hät & ab 12i? isch s'standbild cho.

wännd das hüt überleisch, fühlsch dich i de steiziet gebore (und das als knapp ü40)

Sieg hüt wär für mich fast e überraschig, nur wäg eusne glangwielte uswärtsuftritt.

au wänn d'chlote scharte sit 2014 usgmerzt isch: es gaht nüt über d'waldkröte i de "hass"liste!
    obwohl ich mängisch scho fast mitleid mit ihne han, aber au nur, will das no demütigender als "hass" isch.