Zitat von ZSColin
Yup, min ernst. Aber klar, ich würd nur go sitze und au nur, wänns en Bereich hetti wo für Z-Fans reserviert isch oder zumindescht gmischt isch.
Bin no nie amene Game usswärts i dem Stadion gsi (d.h. im Stadion scho, isch aber es Konzert gsi), aber vo dem was mer überall so liest sind
d'Zueständ würkli übel - ganz, ganz übel.
Betr. Gägner: Egal - isch Final!
ok, go hocke isch natürlich öppis anders: hani ja au viel gmacht, aber bisher nöd in Lausanne. Ich glaube nöd dra, dass sie en Sitzplatzbereich für eus werdet frei geh: wieso au?
Git dänn nur meh Zürcher wo chömed + die müend ja dänn au abgschottet/bewacht werde...
Schlimmer als i de Meisterjahr in LugaNo chans hoffentlich nöd werde, das sind nöd immer die beschtä Erfahrige gsi, uf de normale Sitzplätz. Aber uswärts en Titel fiere findi nöd soo toll, drum wird ich mir die Reis erspare und das Spiel im TV ahluege (es sei denn es git no irgendwo es offiz. Viewing).
Wieso chönd mir nöd für die nöchste Jahr e spezielli Lösig i so Fäll mache?
Z.bsp. i de KeBo oder es Spiel im Freiä: uf de offene Rennbahn oder im Letzi oder uf em Hardturm? Chan ja sicher churzfristig mit Tribüne erwieteret werde oder vo mir us grad wie de Fussballfinal in Bern, natürlich au im Wankdorf ![]()