Beiträge von larlf

Zitat von ZSColin

Yup, min ernst. Aber klar, ich würd nur go sitze und au nur, wänns en Bereich hetti wo für Z-Fans reserviert isch oder zumindescht gmischt isch.
    Bin no nie amene Game usswärts i dem Stadion gsi (d.h. im Stadion scho, isch aber es Konzert gsi), aber vo dem was mer überall so liest sind
    d'Zueständ würkli übel - ganz, ganz übel.
    Betr. Gägner: Egal - isch Final!

ok, go hocke isch natürlich öppis anders: hani ja au viel gmacht, aber bisher nöd in Lausanne. Ich glaube nöd dra, dass sie en Sitzplatzbereich für eus werdet frei geh: wieso au?
    Git dänn nur meh Zürcher wo chömed + die müend ja dänn au abgschottet/bewacht werde...

Schlimmer als i de Meisterjahr in LugaNo chans hoffentlich nöd werde, das sind nöd immer die beschtä Erfahrige gsi, uf de normale Sitzplätz. Aber uswärts en Titel fiere findi nöd soo toll, drum wird ich mir die Reis erspare und das Spiel im TV ahluege (es sei denn es git no irgendwo es offiz. Viewing).

Wieso chönd mir nöd für die nöchste Jahr e spezielli Lösig i so Fäll mache?
    Z.bsp. i de KeBo oder es Spiel im Freiä: uf de offene Rennbahn oder im Letzi oder uf em Hardturm? Chan ja sicher churzfristig mit Tribüne erwieteret werde oder vo mir us grad wie de Fussballfinal in Bern, natürlich au im Wankdorf :nixwiss:

wird no interessant wänn de flüeler zrugg isch. wieso hät er hüt am bäumle nöd vo afang e chance & am schlegel e pause geh?
    bin de meinig, dass de schlegel no paar pausene vor de po brucht; isch nöd eifach, über so langi ziet konstanti leistig z'bringe!

@colin, din ernst?
    lausanne als gägner isch sowas vo scheisse müehsam & d'lüüt & stadion/verein sölled no schlimmer sie

gemäss Tagi isch es def.:

Ein Sieg und ein Stanley-Cup-Champion
    Die ZSC Lions schlagen einen müden HC Davos 4:0 und verpflichten mit dem 25-jährigen Schweden David Rundblad einen Spieler mit vielen Reizen.

...Aber natürlich hat man in Zürich noch höhere Ziele. Derweil die Davoser vorderhand die Champions League ­anvisieren, würde der ZSC in der Saison mit Jungstar Auston Mat­thews gerne Meister werden. Und dazu ist man auch bereit, zusätzlich etwas zu investieren: So verpflichtete der Leader bis zum ­Saisonende den 25-jährigen NHL-Verteidiger ­David Rundblad. Es ist ein Name, der grosse Hoffnungen weckt. Der Schwede wurde als Nummer 17 gedraftet, skorte mit 20 bei Skelleftea 50 Punkte in 55 Spielen und wurde in der NHL hoch gehandelt. Doch nach fünf Saisons mit 118 NHL-Spielen für drei verschiedene Teams ist er in Übersee am Ende seines Weges angelangt. Er erhielt bei Stanley-Cup-Sieger Chicago zwar im Frühling einen neuen Zweijahresvertrag, durfte diese Saison aber nur neun Spiele ­bestreiten. Coach Joel Quenneville vertraute dem offensiv begabten, aber defensiv anfälligen Rundblad je länger, desto weniger. Ende Dezember wurde er auf die Waiver-Liste gesetzt, und weil ihn kein ­anderes NHL-Team wollte, wurde er frei für Europa. In Zürich will er seine Karriere neu lancieren.

Rundblad ist die Antithese zu Defensivmann Tallinder

Bereits vor einem Jahr hatten die Zürcher einen schwedischen Verteidiger aus der NHL geholt: den 35-jährigen Henrik Tallinder, einen Defensivarbeiter mit viel ­Erfahrung. Bei ihm wussten sie, was sie hatten. Und was nicht. Bei Rundblad sind der Fantasie keine Grenzen gesetzt. Er könnte ein dominierender Offensivverteidiger werden – oder wegen defensiver Nachlässigkeiten zum Handicap....

da de ganz Artikel: http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/e…/story/17562211

so wie erwartet, mir händ nöd sackstarch gspielt, aber mehrheitlich solid (mit paar Usnahme, wie zbsp de Dribbler vor em eigne Goal) und en müede Gägner gschlage.

Die kurz Ruheziet sött für eus eifacher z'verdaue sie, drum Morn de Vorsprung nomal usbaue; au Zug hät ja hüt Pünkt ligge lah.

Zitat von ZSColin

Danke - dir au! Mir sind vier Mal vo de letschte foif Mal imene grade Jahr Meischter worde, yeah!

Danke! Was meinsch, wieso ich mir d'Jahrgäng vo mine Kind so guet merke chan: 2008, 2012 und 2014 :wink:

Hahaha, viel Spass i de KeBo!
    Freu mi au fast so fest wie d'Tochter uf morn, wo s'erst mal mit em neue Trikot an Match chan :mrgreen:
    Ändlich wieder i d'Halle, nach dem doofe stream luege, vor allem mit em enttüschende Uftritt vo de Junge und de srf füllende Grümpiziet.

Wieso isch das Spiel überhaupt erst am 19:45 statt 15:45?
    Macht für mich nöd viel Sinn, vor allem wänn mer dra dänkt, dass am So. i de Berge wieder am 15:45 wieter gaht...

Ich hoffe, dass mir die Spielfrei Ziet chönd zu eusem Vorteil nutze und 6 Pünkt holed!
    Daffos wird sich jetzt (hoffentlich) chli uf de CL HF vorbereite/usruehe.

isch es nöd au bitz naiv gsi, wie mir gäge d'Schwede gstartet sind, wänn mer weiss, dass eigentlich s'Einzig entscheidende Spiel am nöchste Tag isch?

einersiets sinds gäge d'Däne sicher müed gsi und vor allem no gsperrti wo nöd mitgspielt händ:
    verstahn ich nöd so würklich, da lasch es doch gschieder gäge d'Schwede chli "ielaufe/iespiele", à la wieters Vorbereitigsspiel.

han zwar hüt s'Spiel nöd chöne luege, aber s'Resultat tönt für mich "normal", wännd müed, enttüscht und mit paar Goal hine bisch, dänn gits halt gäge so en Gägner e Packig!

Matthews no Pfoste troffe und nomal fast es Goal gmacht, wo de Verteidiger no hinderem Goalie füre holt.

Bin grad uf tsn.ca post game show am luege, ihres positive isch: keis team heg bisher 2 mal im gliche Turnier gwunne ;)
    Sie säged au s'gliche über de Goalie: can isch nöd schlächt gsi, aber de vo usa hät de Unterschied gmacht!

Auston händs au grad beurteilt + gmeint, dass er guet gspielt heg; isch ja nöd de Einzig mit 1 Goal + 1 Assist gsi i dem Spiel

autsch, was für en ablänker vom hicketts :shock:

und no d'entscheidig vom matthews :mrgreen:

han leider nöd alles gseh, aber das woni gseh han, isch can eigentlich besser gsi + vor em hicketts schwümmt usa ja sowas vo brutal!

gseht grad nöd denah us als ob das au via nhl.com möglich wär und ich tubel han gar nöd gseh, dass das scho am 15.00 agfange hät :roll:

zudem isch ja scho 3-1 für d'schwede

Zitat von ZSC_Forever

dann schaut Euch mal das Telegramm auf der Z-Homepage an:

http://www.zsclions.ch/saison/spielpl…b-zsc-20151223/

ähnlich katastrophal schlecht die gelistete Torfolge... oder sind das auch 'Fans', die die Homepage betreuen ?? :suff:

hmmm, find das grad chli en krasse verglich mit dem scheiss wo uf hockeyfans gschriebe isch!
    im normalfall find ich am sandro sini artikel guet, natürlich au als fan gschriebe/gläse; söll uf de eigne siete au nöd anders sie.