Beiträge von larlf

Zitat von torrente

Bin mir sehr sicher heute.

frage: cash-out chasch aber nur vor em spiel mache, wills kei live-wett isch (bi interwetten), isch das korräkt? (usser du häsch nöimed anders gwettet)

han cash-out option bisher no nie brucht und wettä eigentlich nur bi interwetten, bi tipico chasch anschienend kombi-wette cash-out mache, das tönt für mich eher guet, da ich viel uf kombi oder resultat wettä. (aber mit viiieel chlinerem iesatz, defür höchere gwünnquote/risiko)

hoffe mer mal, dass d'chlötis nochli dusse hocke dörfed + mir euses (nöchste) pp au ohni nilsson chönd ufzieh + ändlich verkürze!
    bim 3-0 wär wohl schluss für hüt

danke für die Info!

das Trikot finde ich ok, aber wenn schon Werbung, dann lieber die "normale" & ned das Sölden/Ötztal Zeug; Gefällt mir persönlich weniger.

Am Besten ist natürlich, dass Du gleich zuschlagen konntest, im online shop steht 14 Tage Lieferfrist, inkl. Name/Nummer.
    Wobei das Trikot für die Tochter bereits nach 1 Woche geliefert wurde.

Für so ein "Sammlerstück" von Matthews kommt mir aber au nur das Original ins Haus, man(n) gönnt sich ja sonst nix :)

Für mich ist er jetzt schon ein Hockeygott & lebende Legende, ich geniesse jede Sekunde die er auf dem Eis steht, es ist für mich einfach unglaublich was er in dem Alter macht!
    Klar, ist ein wenig früh für solche Huldigungen, aber für Spieler auf CH-Eis kommt es für mich hin.

Und das obwohl ich sonst nicht einzelne Spieler "verehre", aber er erinnert mich zbsp an Crosby in jungen Jahren, dem man einfach angesehen hat, wie sehr er das Spiel liebt!

Gruess us Züri,
    ralf

http://www.blick.ch/sport/fussball…-id4439479.html

ich tuen's mal bi eu ine, da's eu meh betrifft ;)

"....
    Am ärgsten trifft es den FC Zürich, der diese Saison sportlich am Ende der Tabelle rumspielt. Die Stadtzürcher konnten im Letzigrund 16'526 Fans weniger begrüssen. Das sind pro Spiel im Schnitt etwas über 1800. Statt 10'135 fanden nur noch 8299 Fans den Weg ins Stadion.

Nicht viel besser sieht es bei Rivale GC aus. Trotz des sportlichen Höhenflugs mit Platz zwei und vielen Goals goutieren die Anhänger die Leistungen nicht mit einem vermehrten Besuch im Letzigrund. Die Grasshoppers verlieren im Schnitt 135 Fans (1216 total) im Vorjahres-Vergleich und kommen noch auf 6611.
    ..."

da gseht mer halt, wie d'Zürcher vom Erfolg und Stadion abhängig sind!
    Ich bin der Meinig, dass au GC im Erfolg chli meh Lüüt hetti, wänn in Züri es richtigs (moderns) Fuessballstadion stah würi...

wer tuet sich scho die Spiel gäge Vaduz, LugaNO bi chalte Temp. i dem Durchzugsstadion ah, wo nur mit em Fäldstächer de Ball gsehsch?
    Evtl. müessted sich die beide "Fisch" vo eusne Club mal de Gedanke mache, dass es ihne meh hälfe wür, schnäller es neus Stadion bereit z'ha, als wänn mer wäg de (kranke) 1,5 Mio. Forderig no länger mit de aktuelle Lösig läbe muen.

Zitat von Thomi

Congrats Colin!
    Isch scho geil gsii geschter mit dere chline wett :-o
    han so um mini ziit ume fascht es bisi gmacht wos lichterloh brännt hät vorem friburger chaschte ;)

dem chan ich nur zuestimme!
    isch irgendwie no es doofs Gfühl, wännd dänksch: nei, bitte nonig jetzt scho s'Goal mache :spinneli:

wer bringt d'Lischte am Giovi? Dänn chan er grad nach em 1. Goal de Gwünner verkünde ;)
    (gäge Fribourg wärs ja möglich, dass er dune hockt)

was isch, wänn mir wider erwarte keis Goal mached:
    Gwünnt dänn de wo de wo uf z'letscht Tippt hät oder gits neui Tipprundi bim nöchste Spiel? (rein hypothetisch, weiss gar nöd, wieso ich uf die Idee cho bin...)

danke reto, au es blinds huehn findet mal es korn:
    interwetten hät mich defür belohnt, mit ca. 50.- iesatz 120.- gwünn (netto) gmacht, das isch für mini beträg ok und laht mich wieder chli länger wettä, ohni müese nahzahle ;)

guet, wänn ich das jetzt lies, dänn hett mer ja scho im 2006 chöne merkä, dass er nöd viel Ahnig hät (oder eifach total übemüetig isch):
    "Ancillo Canepa trat 2006 mit dem Plan an, den Verein breit abzustützen, er redete vom FCZ als dem «Bayern München der Schweiz»" -> nur will sie 3 Jahr lang Erfolg gha händ, grad sowas go uselah? Als BuLi Fan müesst er ja wüsse, wie lang de Verein im Süde scho Erfolg hät und vor allem: wie gross ihres "Festgäldkonto" über all die Jahr im Erfolg worde isch. Eigentlich häts ja Basel au i de Schwiiz zeiged, dass es meh als nur 2-3 Erfolg defür brucht, zum sich Nachhaltig absichere.

Chunt no erschwerend dezue, dass wänn er fast all Trainer devo schimpft und womöglich no verklagt, dänn wird ihm bestimmt niemer vo denä en Tipp für en mögliche Spieler geh, wie das anschienend bim Källström/Yakin gsi isch...

danizsc: danke für d'Info!
    Schiesst mi gar nöd ah, jetzt wo ich mal Ziet hetti und da er au am 2. Jan. gäge d'Affos nonig zrugg sie wird (wo Kollege äxtra wäg ihm mal a es Spiel i de Halle händ wellä go luege).
    Aber wenigstens verpasst er bi eus glich nöd soo viel Spiel und für ihn isch U20 WM sicher au sehr wichtig, in Bezug uf de Draft, nimm ich mal ah.

Thomi: han ab em 18. Dez. Ferie, d.h. wänns I de Wuche nachher Training hand -> chömmer ja dänn per PN abmache, sobald de Trainingsplan bekannt isch, usser mir mached grad es Hockeyexpertä Träffe bim Training :mrgreen:

Gruess,
    Ralf

wür meine, für en 18 jährige, isch er au ohni Fanbrüle de Best wo je i de Schwiiz gsi isch!

eigentlich muen mer jedes Spiel mit ihm gnüsse, so öpper werdet mir wohl lang nüme bi eus gseh: ich bin ja nöd de experte wie anderi, aber mir gfallt sini Übersicht, wie er zum Teil zum Puck staht, sini Moves & ebä au, dass er sowas vo am Bode bliebe schient!

Freu mi druf, ändlich es Training go luege, hani bisher im Hockey no nie gmacht & würi ohni ihn glaubs au nöd.

ah, ok danke: han s'Banner nöd gseh und das isch ja sogar lieb gschriebä und chönt ihm evtl drum doch z'dänke geh?

mir gahts glich wie dir:
    han de Sämi als Spieler bi Liverpool bewunderet und finds brutal schad, dass er bisher als Trainer nöd meh Erfolg hät!
    Aber isch halt scho so: nur will öpper (sehr) guet i sim Fach isch, heisst's no lang nöd, dass er au es Team füehre chan.

Evtl. machts glich Sinn, dass die meischte Trainer (trotz Profispieler) Erfahrig es paar Jahr bi de Juniore verbringed und döt lerned es Team z'füehre.
    Zumindest häsch döt meistens die nötig Ziet zum dich au sälber wieter entwickle, nur scho will mer nöd so i de Öffentlichkeit (Präss/Resultatdruck) staht.

Ich gahn devo us, dass au mir bald en neue Trainer bruched und frög mich, wen sie hole werdet. Verbandstrainer sind wohl nöd unerschöpflich und die "Urgestei" wo scho 3mal bi allne Club gsi sind, wetti au nöd bi eus gseh.

Lugano - Grasshoppers 4:1
    9¹⁄₂ Grasshoppers in Lugano
    GC erleidet im Tessin die höchste Niederlage der Saison. In Lugano spielen nicht die Grasshoppers, wie man sie in dieser Saison kennt.

Es waren schwermütige Szenen, wie sie die Grasshoppers in dieser Saison noch nie erlebten: Hier der Trainer Pierluigi Tami, der am Rand des Rasens die höchste Niederlage erklären sollte, ein 1:4 gegen den Aufsteiger Lugano, ausgerechnet im letzten Spiel dieses für GC sonst so wunderbaren Halbjahres; und als ob dies nicht schon belastend genug gewesen wäre, unternahmen die GC-Fans in seinem Rücken auch noch eine Art Ausbruchversuch aus ihrem Sektor und liessen sich auf einen heftigen Schlagabtausch mit der Polizei ein.

Kurz zuvor hatten sie noch ein vorweihnachtliches Transparent entrollt und sich bei der Mannschaft für die Hinrunde bedankt, es dann aber wieder abgehängt, weil das alles irgendwie nicht zusammenpasste – diese unerwartet vernichtende Niederlage und ihr Dankbarkeitsgefühl. Es stimmte für GC sowieso kaum etwas zusammen: Das waren nicht die Grasshoppers, wie man sie in dieser Saison erlebt hat. Selbst Tami, der die Spieler auswendig kennt, weil er ihre Gewohnheiten mit Computersoftware bis in den Schlaf verfolgt, hatte Mühe, sie wiederzuerkennen: Er sagte: «Es gab technische Fehler, wie ich sie nie gesehen habe.» Tami hätte es sich einfach machen können, er hätte die Achseln zucken und alles auf die rote Karte gegen Alban Pnishi und den folgenden Penalty schieben können. Bis dahin hatte seine Mannschaft nach einem Eigentor Luganos geführt, erst danach war alles schiefgegangen. Da könne man nichts tun, hätte er sagen können – diese Logik hatte etwas Verführerisches.

Aber Tami sagte stattdessen: «Ich glaube nicht, dass es am Platzverweis lag. Wir waren nicht bereit. Wir hatten nicht die gleiche Motivation wie unser Gegner.» Dieser FC Lugano hat etwas Bereicherndes, er tritt nicht auf wie ein gewöhnlicher Aufsteiger. Er versucht, sich spielerisch in der Liga zu halten, und er tut das manchmal so gut, dass ein Reporter Tami vorschwärmte, Lugano und GC seien die spielstärksten Teams der Liga, da müsse man sich doch prächtig unterhalten. Worauf Tami entgegnen musste, so viel Freude habe ihm dieses Spiel nun auch wieder nicht bereitet.

Die Grasshoppers waren über eine Stunde in Unterzahl, aber sie verhielten sich nicht so. Sie spielten weiter, als ob nichts geschehen wäre, vielleicht in einer Art übersteigerten Selbstgewissheit, das Spiel offen halten zu wollen. Doch Lugano ist eine Mannschaft, die es geniesst, wenn sie Raum vorfindet. Und vor allem waren die Grasshoppers nicht nur zehn, sondern manchmal eben auch nur neuneinhalb Spieler. Immer wieder mal stand einer mit halbem Herz und nur auf einem Bein auf dem Rasen; einmal war es Caio, der sich wahnsinnig nach Heimaturlaub in Brasilien zu sehnen scheint, dann wieder Levent Gülen.

Dieses 1:4 sei kein Zufall, sagte Tami. Vor allem zeigt es, was GC fehlt: eine Innenverteidigung, die sich nicht leicht ausspielen lässt; und vielleicht auch ein Goalie, der einmal ein Spiel retten kann. Vaso Vasic aber war beim 1:3 und 1:4 kein Retter, im Gegenteil. Wann immer er für GC eine Hilfe hätte sein können, war er zuverlässig nicht zur Stelle.
    (http://www.nzz.ch/sport/fussball…pers-1.18658531)

de Tami gfallt mir, ich hoffe, dass er nöd scho i de Rückrundi weg isch!!! Find ich no wichtiger als de Dabbur, mal luege, ob würklich All bliebed...

guet, wänn er sich dänn vo de SK überzüge laht, dänn muen er def. ufhöre und zwar nöd nur als Sportchef!!!

Da de Sämi sich am FCZ verpflichtet fühlt und s'Handtuech nöd vo allei schmeisse wird, werdet ihr bestimmt mit im i d'Rückrundi gah.
    Wer weiss, evtl. überrascht er ja all und ihr fanged wieder mit de Ufholjagd ah? (Hani scho erwähnt, dass hüt de Samichlaus bi eus gsi isch? :-))