eggi im tc interview:
schlegel vertrag als nöchsts dra! ![]()
usländer isch ja bekannt, dass er abwarte wird & döt kei stress hät...
eggi im tc interview:
schlegel vertrag als nöchsts dra! ![]()
usländer isch ja bekannt, dass er abwarte wird & döt kei stress hät...
schön platz gmacht & abglänkt, vom keller!
passt irgendwie zu de lausanne spiel, dass mir in underzahl s'goal mached: fein gmacht vom suter!
da gib ich dir scho rächt, aber de cüplicup chasch ja nöd eifach x-fach kopiere & ob srf meh zahlt, damits uf d'bank oder i d'kabine chönd?
genau das deckeds ja in daffos ab...
was heisst wieterentwickle?
für mich bedütets, dass es no attraktiver wird & meh lüüt chömed go luege. mit regeländerige wie zbsp es 3 vs 3 i de verlängerig: findi guet.
wie chasch aber sust no meh gäld verdiene?
ich dänke, eher mit de bekannte massnahme, da ich nöd glaube, dass eusi liga usserhalb vo de schwiiz regelmässig viel zueschauer wür ahlocke.
die typische gäldquälle:
- meh zueschauer (gaht nur bedingt, ohni neui hallene)
- eignigs stadion/catering (wer weiss...)
- meh fanartikel (da simmer uf guetem weg)
- meh spiel (langziitwürkig nonig klar)
- quersubventionierig (wieso nöd??? siehe genf, bern, volero)
- meh sponsore iinahme (wahrsch au nöd liecht)
wo isch da jetzt d'gäldmaschine für d'nla?
http://www.blick.ch/sport/eishocke…-id4399348.html
ich wett kei interviews i de kabine ahluege müese oder sölled jetzt all es srf grümpi mache?
cool! in anbetracht vo de vielne verletzte dopplet wertvoll, da ich nöd glaube, dass es nöchst saison viel weniger verletzti geh wird.
Zitat von LarryScho mal probiert, nöd gange. Huere puff gha wäg de chole!
Müest ev. nomal eine usprobiere, aber nur eine wo mer chan teste.
Gib kei chole meh bevors nöd lauft!
yups, mag mi erinnere: aber die gsend easy us, dh zahlsch nur 1 monet & bi de meiste staht no gäld retour, wänn nöd z'friede.
häsch scho probiert, ob es spiel im nachhinein chasch luege?
ufneh & dänn luege, evtl müesstisch nöd ch-ip ha & chostet nöd jedesmal zuesätzlich.
bisher nonig meh als es grücht, oder gsehn ich das falsch?
dh gester hät irgend en tessiner das behauptet & sither schriebeds all, aber ohni bestätigung...
und wie guet d'präss recherchiert, weiss mer ja (copy/paste)
Zitat von LarryIch finds cool
so chan ich au luege!
du brüchtisch ja nur en guete von abüter & dänn chasch live spiel uf sc tv air freischalte.
die scho probiert?
http://www.vpndienste.org/land/schweiz/
ich finds eifach nur müehsam uf blick cup luege: bin ich de einzig wo immer wieder mal e wiederholig vo paar sek. hät oder isch das bi eu au so?
wer kommentiert das spiel?
edit: stephan roth, blick ishockey chef(?)
naja, mir wär de Cup lieber uf Teleclub, aber vo mir us chömmer en au wieder ganz abschaffe! (wär doch genau richtig: jetzt gwünne + dänn abschaffe ![]()
ja & nei:
ich glaub nöd, dass s'gäld de gröscht ahtrieb bi ihm isch. das machsch us spass & ehrgiez.
ob ich die nöchste 15 jahr lang 3-5 oder 7-10 mio pro jahr überchum, isch mir persönlich ehrlich gseit egal. aber wännd scho soo talentiert bisch, wettsch nöd nur eine vo vielne sie & nur mit fliess machsch no meh drus, als anderi (wo mit meh training müend s'problem vom talänt wegmache)
und eigentlich hani gmeint, dass er näbed all dem iesatz für d'karriere au no schuel wieter macht! nöd, dass er mit em alte über hockey redet ![]()
isch doch grad bi eus immer s'thema sport und/oder usbildig?
oder weniger spiel mache!
de gedanke: mir mached meh spiel & verdiened drum meh gäld, gaht i dem szenario halt nöd uf; will wäge verletzige au meh spieler bruchsch...
ich wär für weniger spiel/wettbewerb!
guet, isch relativ eifach für d'firmene, zum usrächne, ob sie jemals dra verdiene chönd oder nöd: ich lueg die forderig vo 3 mio pro jahr, bis stadion staht, als sehr fräch ah, aber wie gseit. d'firma chan ja sälber usrächne, ob's sich no lohnt oder nöd.
hangt halt vom jewielige "finanzprojekt" ab, wo sie ja frei seged. das muen dänn viiiel gäld schefflä, damit die koste au deckt sind...
aber ich nimm mal ah, dass das nachher au wieder vors volk & au all sustige "schattewurf" & "ungeziefer schutz" (evtl chunt ja no e gschützti ameise sippe zum vorschie?) iesprache überstah muen?
guet nacht dänn ![]()
guet, ich lueg zwar wenig spanischi liga, vor allem buli: aber au bayern chasch nöd mit em rest vo de liga verglieche (bis uf 1-2 teams) & das isch wahrsch au in spanie so.
drum isch din verglich brutal: das topteam vo europa, mit eusere liga vergliche ![]()
au interessant, dass mir innerhalb vo 40 min i allne halle sind ![]()
aber no meh beiedruckt er mich dur sin ehrgiez & iisatz, au näbed em ies, wänn mer das liest!
ich finds cool, dass du i d'Halle cho bisch & wünsche dir, dass so bald wie möglich wieder ohne komische Gefühle deine geliebten Sportevents geniessen kannst!
Schläpfer beisst auf die Zähne: «Davon laufen wäre unterste Schublade»
http://blick.ch/4384023
es typischs mäntigabig spiel gäge langnau:
usverkauft, riese stimmig, wäg em riese spektakel wo eus hüt uf em iis botte worde isch.
spiel hät alles beinhaltet, speed, geili spielzüg, jensti goal, kampf & emotione pur!
biiitzeli meh wär glaubs au mit dem kader drin gläge, chönd ja froh sie, dass die leer kischte nöd troffe worde isch!
han kei bildplus, chan d'grafik (oder was au immer) nöd ahluege.
schickeria wiet vorne? han bisher nie vo schickeria ahgriff ghört, drum bin ich überrascht über d'härti & dummheit!
eigentlich egal wänn, aber i dere aktuelle lag isch es für mich eifach nur krank & ich hoffe, dass entsprächend reagiert wird!