wer kommentiert das spiel?
edit: stephan roth, blick ishockey chef(?)
naja, mir wär de Cup lieber uf Teleclub, aber vo mir us chömmer en au wieder ganz abschaffe! (wär doch genau richtig: jetzt gwünne + dänn abschaffe ![]()
wer kommentiert das spiel?
edit: stephan roth, blick ishockey chef(?)
naja, mir wär de Cup lieber uf Teleclub, aber vo mir us chömmer en au wieder ganz abschaffe! (wär doch genau richtig: jetzt gwünne + dänn abschaffe ![]()
ja & nei:
ich glaub nöd, dass s'gäld de gröscht ahtrieb bi ihm isch. das machsch us spass & ehrgiez.
ob ich die nöchste 15 jahr lang 3-5 oder 7-10 mio pro jahr überchum, isch mir persönlich ehrlich gseit egal. aber wännd scho soo talentiert bisch, wettsch nöd nur eine vo vielne sie & nur mit fliess machsch no meh drus, als anderi (wo mit meh training müend s'problem vom talänt wegmache)
und eigentlich hani gmeint, dass er näbed all dem iesatz für d'karriere au no schuel wieter macht! nöd, dass er mit em alte über hockey redet ![]()
isch doch grad bi eus immer s'thema sport und/oder usbildig?
oder weniger spiel mache!
de gedanke: mir mached meh spiel & verdiened drum meh gäld, gaht i dem szenario halt nöd uf; will wäge verletzige au meh spieler bruchsch...
ich wär für weniger spiel/wettbewerb!
guet, isch relativ eifach für d'firmene, zum usrächne, ob sie jemals dra verdiene chönd oder nöd: ich lueg die forderig vo 3 mio pro jahr, bis stadion staht, als sehr fräch ah, aber wie gseit. d'firma chan ja sälber usrächne, ob's sich no lohnt oder nöd.
hangt halt vom jewielige "finanzprojekt" ab, wo sie ja frei seged. das muen dänn viiiel gäld schefflä, damit die koste au deckt sind...
aber ich nimm mal ah, dass das nachher au wieder vors volk & au all sustige "schattewurf" & "ungeziefer schutz" (evtl chunt ja no e gschützti ameise sippe zum vorschie?) iesprache überstah muen?
guet nacht dänn ![]()
guet, ich lueg zwar wenig spanischi liga, vor allem buli: aber au bayern chasch nöd mit em rest vo de liga verglieche (bis uf 1-2 teams) & das isch wahrsch au in spanie so.
drum isch din verglich brutal: das topteam vo europa, mit eusere liga vergliche ![]()
au interessant, dass mir innerhalb vo 40 min i allne halle sind ![]()
aber no meh beiedruckt er mich dur sin ehrgiez & iisatz, au näbed em ies, wänn mer das liest!
ich finds cool, dass du i d'Halle cho bisch & wünsche dir, dass so bald wie möglich wieder ohne komische Gefühle deine geliebten Sportevents geniessen kannst!
Schläpfer beisst auf die Zähne: «Davon laufen wäre unterste Schublade»
http://blick.ch/4384023
es typischs mäntigabig spiel gäge langnau:
usverkauft, riese stimmig, wäg em riese spektakel wo eus hüt uf em iis botte worde isch.
spiel hät alles beinhaltet, speed, geili spielzüg, jensti goal, kampf & emotione pur!
biiitzeli meh wär glaubs au mit dem kader drin gläge, chönd ja froh sie, dass die leer kischte nöd troffe worde isch!
han kei bildplus, chan d'grafik (oder was au immer) nöd ahluege.
schickeria wiet vorne? han bisher nie vo schickeria ahgriff ghört, drum bin ich überrascht über d'härti & dummheit!
eigentlich egal wänn, aber i dere aktuelle lag isch es für mich eifach nur krank & ich hoffe, dass entsprächend reagiert wird!
und erst no am sust "sportfreie" mäntig ![]()
er isch völlig müed(?) döt ghockt, zum zeige, dass er üüüberhaupt nöd nervös isch; wills im fuessball ufe & abe gaht und ihr i de letschte 10 jahr ja doch paar titel gwunne heged!
s'team seg es völlig anders: sie laufed & sind au im training engagiert, de sämi macht das guet...
so als ungefähri zsf devo
edit, gfunde: http://www.bluewin.ch/de/sport/fussb…t-teleclub.html
link gaht nöd, muesch uf bluewin & sport: dänn gahts ohni login
hmmm, interessants Ändi: obwohl ich ja nie im Läbe so viel über Football weiss, wie die Herrä im 7maxx Studio, teil ich ihri Meinig beträffend letschtem catch/incomplete pass...
und jetzt wirds (wider erwarte) sogar no spannend (colts vs falcons) ![]()
kommentar gfallt mir au nöd schlächt!
da mis sc tv air grad streikt, hani gseh, dass es no live stream devo git:
http://www.ran.de/us-sport/nfl/l…osen-livestream
erst hüt gmerkt, dass 7MAXX paar NFL Spiel live zeiged!
gsehni ähnlich wie de snowcat:
- Unterhaltitgswert vom Feinsten! (Grümpi oder F-Juniore sind en Dräck degäge)
- Vorne häts für LugaNO glanged, agfange mit em tolle Usflug vom Goalie
- Hine hät sogar LugaNO ufzeiged, wo ihr no Verbesserig bruched
und wänn ihr no s'nöchst + eis vo de wichtigste Spiel i de Saison gwünne sötted, dänn chan mer ja scho fast vomne Lauf redä ![]()
schön, dass es au nach de nöchste Verkäuf no Jungi hät, wo spiele chönd:
http://mobile2.tagesanzeiger.ch/articles/5650bddb87da8b2695000001
lustig: de abc im pause interview...
"also ich han's vo de Tribühne nöd gseh, das chan de Schiri au nöd gseh"
...und dank sinere Ussag wird de Sämi no laaang in Züri bliebe.
und zu de Frag zu sine Fehler, isch er herrlich usgwiche.
ok, intensität/kondition isch ja öppis wo immer guet isch, wännd nöd vor schluss iibrichsch!
aber taktik ghört au dezue, evtl macht er das dänn i de winterpause? ![]()
aber gseht ja bisher nöd schlächt us im durchzugsstadion, sogar s'wätter spielt mit