und erst no am sust "sportfreie" mäntig ![]()
Beiträge von larlf
-
-
er isch völlig müed(?) döt ghockt, zum zeige, dass er üüüberhaupt nöd nervös isch; wills im fuessball ufe & abe gaht und ihr i de letschte 10 jahr ja doch paar titel gwunne heged!
s'team seg es völlig anders: sie laufed & sind au im training engagiert, de sämi macht das guet...
so als ungefähri zsf devo
edit, gfunde: http://www.bluewin.ch/de/sport/fussb…t-teleclub.html
link gaht nöd, muesch uf bluewin & sport: dänn gahts ohni login
-
hmmm, interessants Ändi: obwohl ich ja nie im Läbe so viel über Football weiss, wie die Herrä im 7maxx Studio, teil ich ihri Meinig beträffend letschtem catch/incomplete pass...
-
und jetzt wirds (wider erwarte) sogar no spannend (colts vs falcons)

kommentar gfallt mir au nöd schlächt!
-
da mis sc tv air grad streikt, hani gseh, dass es no live stream devo git:
http://www.ran.de/us-sport/nfl/l…osen-livestream -
erst hüt gmerkt, dass 7MAXX paar NFL Spiel live zeiged!
-
gsehni ähnlich wie de snowcat:
- Unterhaltitgswert vom Feinsten! (Grümpi oder F-Juniore sind en Dräck degäge)
- Vorne häts für LugaNO glanged, agfange mit em tolle Usflug vom Goalie
- Hine hät sogar LugaNO ufzeiged, wo ihr no Verbesserig bruchedund wänn ihr no s'nöchst + eis vo de wichtigste Spiel i de Saison gwünne sötted, dänn chan mer ja scho fast vomne Lauf redä

-
schön, dass es au nach de nöchste Verkäuf no Jungi hät, wo spiele chönd:
http://mobile2.tagesanzeiger.ch/articles/5650bddb87da8b2695000001 -
lustig: de abc im pause interview...
"also ich han's vo de Tribühne nöd gseh, das chan de Schiri au nöd gseh"
...und dank sinere Ussag wird de Sämi no laaang in Züri bliebe.und zu de Frag zu sine Fehler, isch er herrlich usgwiche.
-
ok, intensität/kondition isch ja öppis wo immer guet isch, wännd nöd vor schluss iibrichsch!
aber taktik ghört au dezue, evtl macht er das dänn i de winterpause?
aber gseht ja bisher nöd schlächt us im durchzugsstadion, sogar s'wätter spielt mit
-
ganz Aktion hät sicher em Team nöd guet tah! d'Frag isch, ob sie ihn ändlich (zum scb?) gah lönd oder ob's bis i d'Playout a ihm fest hebed...
wen chönds sust in Biel hole? -
naja, d'buli "fans" händ sich gester au paar mal denäbed benoh, allne vorah bayern/bochum tuble

-
loool, wär ja underschti, wänn das würklich so gsi isch.
ob ächt d'training au so unterschiedlich wie d'interviews sind? (sämi & zeman) -
wieso chunt immer alles guete am gliche tag?
han glaubs nöd gnueg tv's zum alles luege:
- tennis hf
- s04 - mun
- city - liverpool
- classicozum glück sind mir erst am mo. wieder dra
-
blick? momentan händ paar news siete problem, zbsp spon, focus ua
hüft sich u letschter ziet & wohl hauptsächlich all ihrne follow-, uswertigs-, und sustige "spionage" tools (fb, etc) z'verdanke!
-
nimmt mich scho wunder, ob öpper am nöchste Weekend gaht go CH Fuessball luege?
bi dem Wätter wo agseit isch, würsch mich nie im Läbe is Durchzugstadion bringe!!!
min Tipp: GC bringts mit Glück uf 100 und Züri uf 1000 (zahlendi) Zueschauer; sind ja au hammer Gägner...
(aber ich glaube, dass die Zahle au ohni die aktuelle Ereignis nöd anders wäred) -
das isch ebe ihri Taktik: freu dich druf, wänns dänn im 3 vs 3 afanged "chügele" + statt d'Schiebe über d'Linie schiebä, nomal zrugg a die blau Linie spieled...
-
Zitat von ZüriBueb
Aber in punkte Effizienz müssen wir, wie tom64 es ganz richtig sagt, noch zwei Klassen besser werden. Wie stark sind wir, wenn man dieses Potenzial auch noch ausschöpft? Es ist erst November, also tut es bitte.
Und die Verteidigung kann auch noch zulegen.klar, mer chan (+ söll) sich immer verbesserä, aber evtl. glich jammere uf (ganz) höchem niveau?
-
han's zwar nonig I de NHL gseh, aber wird sicher nöd schlächter als aktuell:
Ab der kommenden Saison 2015/16 wird die reguläre Saison in der NLA und NLB wie neuerdings in der NHL mit drei gegen drei Feldspielern bestritten.
Wie srf.ch berichtet, hat die Nationalliga-Versammlung heute beschlossen, dass auch in der NLA und NLB ab der kommenden Saison mit drei gegen drei (bisher vier gegen vier) Feldspielern ausgetragen wird. Dies gilt allerdings nur für die maximal fünfminütige Verlängerung während der regulären Saison. In den Playoffs wird weiterhin mit fünf gegen fünf bis maximal 20 Minuten gespielt. Mit der Änderung hofft man auf den gleichen Effekt in der NHL, damit bei Verlängerungen mehr Spiele mit einem Tor enden und kein Penaltyschiessen nötig machen.
-------
läck isch das scheisse gschriebä, no schlimmer als mis ch-dütsch zum läse -
http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/…/story/18370888
"Heute Freitag um 16 Uhr ist die Deadline. Bis dann ist eine Eingabe für den Investorenwettbewerb auf dem Hardturmareal möglich"
scho interessant, dass es glich no Firmene git, wo bi denä Bedingige mitmache wännd.