du & all andere läser ![]()
tested wird hüt (fast) nüme, genau glich, wie au fast kei text meh sälber gschriebe werdet: kopiere isch viel eifacher!
Beiträge von larlf
-
-
isch eifach anders + i einere Wuche häsch dich dra gwöhnt...
-
muen mer das zwingend vor de Saison festlegä? da Basel en potentielle jährliche Finalteilnehmer isch, wär's chli müehsam für anderi, wänn CUP Final auf Dauer in Basel wür ustreit werdä!
Bern isch da scho viel besser, will YB ja eh nöd in Final chunt, aber Final söll uf Rase gspielt werdä: drum, entweder Rase für de Final mache (wird eh nöd gmacht) oder in es anders Stadion gah...St. Gallen wär chli müehsam für Sittener, aber das isch mir persönlich egal; Sion isch für eus au müehsam...
-
du meinsch das komische 5-eckige Stadion? Naja, evtl. vom Gäld her (Mantelnutzig), aber sowas vo hässlich zum ahluege...
lieber es Nüsslistadion, die sind schnäll ufbaut + viiel günschtiger. Dänn hetted mir wenigstens 10-20 Jahr lang e "Übergangslösig", bis dänn eusi Uränkel evtl. es Stadion baued.
Fuessballstadion isch mir egal, ich wett ändlich euses Stadion, damit au mir chli "Mantelnutzig" chönd betriebä.
-
Zitat von Larry
Letzigrund isch keis Fuessball Stadion und wird au nie eis!
Roschtigi Durchzugsarena, null Stimmig, totale Schrott!
Kein Stutz dört versänke!
Die Abstimmig mit dem Zuefallsmehr vergässe, es guets Projekt uf de Hardturm, aber ohni so Uflage vo de beide Clubs (sind die weich?
) oder au nöd vo de Stadt!Ohni Mantelnutzig gahts nöd oder d Stadt Züri mues halt tugge wäns das so wänd!
Wännd würsch meh absänke und die unsäglich Bahn mit ere mobile Tribühne ersetzä, dänn hettsch a) es Fuessballstadion und b) au Stimmig, will nüme KM-Wiet vom Fäld weg hocksch!
Durchzug wär evtl. au besser oder chönt bestimmt öppis degäge gmacht werde. Wäre alles i allem wohl günschtiger, als wännd i 20 Jahr es neus Stadion bausch.
Aber als GC Fan chan ich dini Ussage natürlich nur understütze
-
Heerenschürli es Nüssli Stadion ufstellä isch sicher ok, au vo de Afahrt etc.
St./Galle + Winterthur glaubi nöd dra, dass meh als 1k Heimfans wür ha pro Spiel... -
da no d'Bilder dezue: http://www.blick.ch/sport/fussball…-id4331882.html
en riesä Trick

-
Idee fändi gar nöd schlächt, aber wo spielsch i de Umbauziet?
-
Potentielle Investoren springen ab
Noch ein Rückschlag für Zürcher Fussball-Tempel
ZÜRICH - Die Leidensgeschichte um Zürichs Fussballstadion auf dem Hardturmareal geht weiter. Zwei prominente Firmen ziehen sich zurück. Noch bevor die Anmeldefrist für den Investorenwettbewerb abläuft.Recherchen von «Schweiz aktuell» zeigen, dass sich sowohl die Bauunternehmung Halter als auch das CS Real Estate Investment Management gegen eine Teilnahme am Wettbewerb entschieden haben. Damit fehlen zwei wichtige Hoffnungsträger. Die Fussballclubs GC und FCZ sind enttäuscht.
Der Totalunternehmer Halter entschied diese Woche, sich vom Hardturm-Projekt zurückzuziehen.
«Wir haben mehrere Modelle detailliert angeschaut und durchgerechnet», sagt Geschäftsführer Markus Mettler. «Wir kamen zum Schluss, dass hier die Themen Wirtschaftlichkeit und Städtebau wie Güterzüge aufeinanderprallen. Dieser Zerreissprobe wollen wir uns nicht stellen.»
Ähnlich klingt es bei der Credit Suisse. Das Real Estate Investment Management teilte gegenüber «Schweiz aktuell» telefonisch mit, die CS habe das Projekt intensiv geprüft und sich nun gegen eine Teilnahme am Investorenwettbewerb entschieden. Die Anmeldefrist für den Wettbewerb läuft nächste Woche ab.
Ein herber Schlag für die Stadionpläne, die bereits zweimal scheiterten. Trotzdem gibt sich der Zürcher Finanzvorstand Daniel Leupi gelassen: «Die Stadt gibt das Baurecht und die Möglichkeit, dass das Areal genutzt wird; die Investoren müssen nun beweisen, dass Stadion und Überbauung möglich sind.»
Deutlich gedämpft ist die Euphorie bei den Fussballclubs GC und FCZ. GC-Präsident Stephan Anliker: «Ich bin enttäuscht, dass es Firmen gibt, die nicht mitmachen wollen. Das verringert unsere Chancen, ein Stadion zu erhalten.» (bih)
naja, isch wohl ziemlich trostlosi Situation, wänn seriösi firmene wäg sottige Bedänke nöd mitmache wännd. da chönt de Kommentar no rächt ha, dass vorher Vaduz CH-Meister wird, bevor Züri es Fuessballstadion baut hät.
-
Neues Blut tut gut
Die ZSC-Lions sind zwar Erster, aber trotzdem weit von ihrem Anspruch entfernt.Die ZSC Lions stehen zur Nationalteam-Pause da, wo man sie erwartet hatte: auf Rang 1. Trotzdem ist das bemerkenswert. Weil sie in der ersten Saisonphase von einer Verletzungswelle heimgesucht wurden. Beim Derby vom Freitag fehlten acht Stammspieler, gleichwohl gewannen sie es routinemässig 5:3. Wie sich herausstellte, dürfte nun auch Matthews mit einer Rückenblessur zwei Wochen fehlen. In der NHL spricht man von «Mannspielen» (man games), um die Summe von verpassten Partien der Verletzten zu beziffern. Die Zürcher kommen schon auf 85, beklagten pro Match also im Schnitt 4,5 Verletzte. Das ist für sie, die viel in die medizinische Abteilung investieren, unüblich. Und wird sicher intern analysiert.
Aus zwei Gründen konnten die Lions dies kompensieren. Einerseits, weil sie über ein breites Spielerreservoir verfügen und mit GCK ein Farmteam, bei dem sie sich jederzeit bedienen können – mit Konsequenzen in der NLB. Andererseits, weil Sportchef Edgar Salis bei den Transfers ein glückliches Händchen hatte. Die aktuelle Zürcher Bilanz ist mit 39 Punkten aus 19 Spielen fast die gleiche wie im Vorjahr (41 aus 20), die Hauptprotagonisten sind andere: Hatten Wick, Cunti und Chris Baltisberger 2014 zur gleichen Zeit schon 23 Tore erzielt, kommt das Trio nun auf 5. Die Offensivleader waren diesmal Matthews und seine Sturmpartner Nilsson und Herzog.
Star ohne Starallüren
Matthews und Herzog haben sich blendend eingefügt, auch der junge Suter ist eine Bereicherung. In der Abwehr haben Phil Baltisberger und Hächler ihre Rollen noch nicht gefunden, aber Geduld verdient. Die Blutauffrischung und weitere Verjüngung hat den talentierten Zürchern, die zur Selbstgefälligkeit neigen, gut getan. Und die Befürchtung, Wunderkind Matthews könnte für Unruhe sorgen, weil Coach Marc Crawford ihm mit Blick auf die eigene Karriereplanung einen Sonderstatus einräumt, erwies sich als unbegründet. Der 18-Jährige braucht das nicht. Er rechtfertigt seine Eiszeit mit Leistung und ist sehr professionell, zeigt keine Starallüren.
Grund zur Sorge ist indes, dass Stammgoalie Flüeler schon zum wiederholten Male mit Adduktorenproblemen ausgefallen ist. Die Zürcher können nicht immer einen Ersatzmann aus dem Hut zaubern, der seinen Job so gut macht wie Schlegel. Und je öfter sich dieser beweist, desto grösser ist die Wahrscheinlichkeit, dass er (zum HCD) abwandert. Doch zurück zu den kurzfristigen Aussichten: Es ist gut, dass sich die Lions vorne positioniert haben. Und sie haben noch viel Raum zur Steigerung. Man hat den besten Wick, Cunti, Geering oder Seger noch nicht gesehen.
Das spricht nicht für die hinter den Zürchern rangierte Konkurrenz. Das Niveau in der Liga war nicht so hoch wie auch schon, vermeintliche Spitzenteams wie Lugano, Bern oder Davos tun sich schwer. Die Lions sind also gut beraten, ihre Leaderposition nicht überzubewerten. Sie sind auf dem richtigen Weg. Aber der Weg zum Titel – und der ist der Massstab – ist noch lang.
(Erstellt: 02.11.2015, 09:31 Uhr, http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/n…/story/27121583)-------
ich glaub, er liest da mit: enthaltet alles, wo da au scho gschriebe worde isch
-
Danke für die Aktion Colin!
Schad händs de Film scho gmacht, wär e Szene wo ich mir immer wieder aglueget hetti
-
wänn mir wieterhin so dämlich pünkt abgänd, sind ihr sogar mit em sämi no vor de winterpause vor eus...
nimm mal ah, dass die 2 spiel euem team meh sälbstvertraue gäbed & wieteri sieg folged. -
vorrieter für anderi sportarte i de usa?
werbig uf de shirts am allstars: Erstmals Trikotwerbung in der NBA
http://deeplink.me/sport1.de/article/389013 -
klar chasch mit de richtige iistellig spiel gwünne, wo sust nöd würsch gwünne!
aber mer sött trotzdem en pass chöne schlah, wird nöd jedesmal es goal, wänn er nöd glingt & d'mannschaft sött es konzept ha, wie sie sich i einzelne situatione verhalte (schiebe, stah, etc) müend. und zum schluss wäred no paar info über de gägner interessant; das sind trainer ufgabe, aber de sämi isch glaubs immerno spieler & nonig a de linie acho... -
glaub s'erstmal woni am Klopp "muen" Danke säge: http://www.sport1.de/internationale…en-fc-liverpool
nach em 1-0 e Klatsche befürchtet, aber Usglich churz vor Pause hät nöd besser chöne cho!mal luege was mit em Mou mached, aber da gits ja au scho Grücht, dass er zu PSG gaht...
-
komischi sache wo er i de interviews verzellt:
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id4312487.htmlnimmt mi wunder ob de cup eimalig oder d'wändi gsi isch. aber ich glaub eher a eimalig, will für mich z'viel vo 1 spieler & glück abhängig gsi isch.
-
demfall blieb ich hüt dihei mit TC, dank eure Info

Final isch no ok gsi, aber für es Qualispiel mueni die Tuble ja nöd nomal understütze...
@Colin: gasch mit em schöne schwarze (Wick) Liebli?

-
Nimmt mich wunder, wie mir morn spieled: d'Waldbuebe sind ja eigentlich eher im Ufwind, drum fänd ich en Sieg morn bsunders schön!
Wie isch es bi "eusnä" Stehplätz (im Wald): chan mer da i de Pause use, zu de andere, oder isch mer iigsperrt?
-
cup isch erst interessant wännd sälber im Final bisch & au wänn anderi usser ringier drüber würed berichtä...
de chlöisu hät drus e gschicht gmacht:
http://www.watson.ch/Sport/Eismeist…ishockey-Tempel! -
sicher au paar vo da, wo früener regelmässig gange sind: http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/…/story/12692007