wahrscheinlich zu viel Arbeit für 2(?) Personen, weil dieses Jahr noch speziell viel umplatziert werden musste.
wie Gringo schon geschrieben hat:
Anständiges Mail schreiben, nicht nur an Ticketing, und schauen wie die Antwort aussieht.
wahrscheinlich zu viel Arbeit für 2(?) Personen, weil dieses Jahr noch speziell viel umplatziert werden musste.
wie Gringo schon geschrieben hat:
Anständiges Mail schreiben, nicht nur an Ticketing, und schauen wie die Antwort aussieht.
danke fäbe: demfall chan ich de Termin bim Optiker wieder absäge
Die Katze ist aus dem Sack: Adi Hütter ist neuer Trainer der Berner Young Boys. «Weil er sich sehr gut präsentiert hat», begründet Sportchef Bickel den Entscheid.
Und es weht bald ein anderer Wind bei den Bernern: «Er ist keine Forte-Kopie. Er hat seine eigenen Vorzüge», so Fredy Bickel weiter.
entweder bin ich z'blöd (sehr guet möglich
oder sie händ de Fehler scho korrigiert?
han hüt mini sk au übercho + gsehn nöd, was uf de karte falsch isch: wer hilft amne alte Mah? ![]()
findet viel info dezue im netz, ich (wo kei Ahnig han) wür das öppe so interpretiere:
rekursfrist bi chline baute isch nur 30 tag. aber bim stadion wohl meh, ich schätze 3mon.
wänns dänn aber wieter gaht, gits en ordentliche zivilprozäss & de chan lang dure.
am Canepa sie's Modäll wird kopiert:
Sportchef Keser muss Wil bereits wieder verlassen!
«Neu werden die sportlichen Geschicke innerhalb der Sportskommission, bestehend aus den Verwaltungsratsmitgliedern sowie fundierten Kennern der Schweizer Fussballszene, geleitet.» (wst)
interessant, da chan mer ja fast die 2 mitenand vergliche + luege, wer (falls überhaupt eine vo beidne) de turnaround schafft:
http://www.bild.de/sport/fussball…00250.bild.html
da de ganz Artikel: http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…tPopularComment
da frögt sich de (fast) neutral Zueschauer scho: händ de AC + Hyypiä würklich mitenand gredet? Wänn ja: au über Fuessball? ![]()
Indirekter Widerspruch an Canepa
Wenigstens hinsichtlich seiner Spielphilosophie gab Hyypiä Auskunft: «Ich war Verteidiger, deshalb ist mir die defensive Ordnung sehr wichtig. Eine stabile Abwehr gibt der Mannschaft das nötige Selbstvertrauen.» Indirekt widerspricht er damit Präsident Ancillo Canepa, der bei Hyypiäs Präsentation sagte, ehemalige Verteidiger streben einen offensiveren Fussball an als ehemalige Stürmer.
Zitat von snowcatdu verwechslisch da öppis. das isch d'azahl saisoncharte wo d'insekte jewils verchaufed. allerdings nume i guete jahr...:-)
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
immerhin wür das ja bedüte, dass mir nöchst jahr wieder so viel verchaufe chönd
aber wänn eue Chef no 2-3 Jahr so wietermacht, dänn nimmt mi Wunder, ob's in Züri überhaupt no Fuessballfannachwuchs git oder ob de zämebricht und all mit so grusige Baselliebli umelaufe werdet.
da no schöns vom Bobic, beträffend Favre:
"Max Eberl wird trotz völlig missratenem Saisonstart seine ihn auszeichnende Bierruhe weiter bewahren. Was in diesen Wochen bei Borussia Mönchengladbach auf dem Platz passiert, erinnert zwar fatal an das der anderen Borussia vor zwölf Monaten, aber er weiß um die Stärke des Kaders und seines Trainers."
ganzi Kolumne: http://www.sport1.de/fussball/bunde…rte-fredi-bobic
riese uflauf a de allmend: sicher 7-10 wo vor em iigang warted ![]()
Zitat von ZSColinWar geil im kleinen Stadion! Bin ganz vorne unter den Sitzplätzen bei den Spielerbänken gestanden. Eigentlich verstehe ich Larry absolut. Aber dass man die Jungs und was so auf der Bank abgeht für einmal so hautnah mitbekommt wirklich cool. Würde ich gerne eine ganze Saison so erleben? Sorry, no way I'm too old........
demfall bisch es wohl doch Du gsi, wo vor mir gstande isch. bin im 2. + 3. Drittel au hinder de Z Bank gsi.
Aber weder das (Profil)Bild da, no das vom Büro, händ mit dere Person vor mir übereingstumme, d.h. döt wo die Fotene gmacht worde sind, bisch demfall au Du no 1-2 Jährli jünger gsi ![]()
cool hani gfunde, wie d'Gsichter vo de Spieler usgsend, wänns zrugg chömed: mega konzentriert, scho fast verbisse oder (praktisch) jedesmal mit emne riese Grinse (Baltisberger) im Gsicht.
so wie bisher machts doch ändlich wieder Spass!
herrlich ![]()
han mir au überleit, ob ich söll zum Bhf laufe, aber zum Glück isch de Bus grad cho + hät sogar (für all?) Platz gha...
ich han's gester herrlich gfunde, wieder mal vo nöchem de Spieler zueluege chöne. Aber Dübi Halle mit ÖV isch scho chli doof, mal luege, obi mir W'thur ahtuen.
drum bini au am Sevi sinere Meinig: lieber im August/Sept. no i chline Halle und wänns wieter wür gah, dänn uf grösseri uswiche.
btw. danke no für d'Info beträffend Kosten CH/USA, hät mi grad chli überrascht: isch def. teuer, wänn meh als 1 Junior häsch...
de Zahner gsehts genau umgekehrt:
Uswahl Dübi isch korräkt gsi, gsehsch ja a de Zueschauerzahle.
wie gsehts in USA mit em finanzielle Aspekt us, bi de Juniore?
Bi eus isch es glaubs eher schwer, dass mer Schuel/Sport mitenand chan verknüpfe und nöd viel Gäld defür zahle muen. D.h. jedefalls no vor 20 Jahr so gsi, isch das immerno so schlimm?
Han nur ghört, dass 1 Wuche Trainingslager d'Elterä locker 1k chostet, was bi 1 Kind nöd soo viel isch, aber wännd mehreri häsch + all das wännd...
Problem find ich no "schlimmer" als i de BL: bi eus hät niemer die finanz. Mittel, um Basel über paar Jahr lang z'nervä!
D.h. sie müend zwar all Jahr die Beschte abgeh, chönd s'Kader aber glichziitig wieder mit de Beschte "verbliebene" wieder uffülle.
Das wird wohl würklich über Jahre langwielig bliebe, es sei denn de FC Wil oder RB chunt i d'Super League :roll:
doch, isch min Ernst: wieviel gönd in Dübi ine? han vor 30 (oder meh) Jahr döt glernt und ich schätze 3-400?
und bi denä Priesä, dörft mer doch au die paar Lüüt anebringe wo so krank sind und au gäge d'Franzose im Summer gönd go luege.
edit:
ok, gönd bitzeli meh ine: "Geschlossene Eishalle mit Tribüne (für ca. 2000 Sitz- und Stehplätze)"
bin ich doch gaaanz liecht denäbed gsi, mit minere Schätzig... dänn isch es scho verständlich, dass es nöd usverkauft isch.
überrascht mich, dass es für de Do. immerno Tickets git