Beiträge von larlf
-
-
Weber bleibt, Diaz zu de rangers
http://www.blick.ch/sport/eishocke…-id3928135.html -
klopp nimmt e usziet: will ihn niemer usserhalb DE hät wellä?!? wänn bayern zwüsched klopp & favre wähle chan, hoff ich uf favre!
-
han gmeint, de baltisberger heg letscht jahr scho bi ihne d'vorbereitig gmacht? jedefalls isch er scho döt gsi, hät de kolleg verzellt.
-
hmmm, ob da ächt de dieter no öppis degäge hät?
wird hoffentlich wieder mal e spannendi saison:
- kei em/wm
- wölfe wännd bestätige
- bayer & gladbach wännd no meh
- s04 & lüdenscheid müend meh mache mit de neuä trainer -
Früeh gah isch def. es Risiko: Wännd Dich nöd dure setzisch, verlürsch evtl. viel Ziet uf de Bank, wo bi eusere Liga no einiges lerne chöntisch.
Aber bim Elvedi gsehni das nöd soo schlimm wie bi andere, da er de Lucien hät, wo ihn ufbaue wett + de Favre wird wohl kaum grad usegworfe. Risiko bestaht halt, dass Favre e Chance überchunt, wo er nöd ablehne chan... -
die händ 180 spiel nomal komplett glueged und dänn hät de meier entschiede, ob's en schwere Fehler gsi isch oder nöd?!?
summerloch isch da
-
naja, chunt halt au druf ah, ob du spiele oder nur gäld verdiene wettsch. git scho paar, wo z'früeh gange sind & sither kämpfe müend.
aber ich dänke, dass d'ch spieler gwüsses vertraue in favre händ & er drum scho so früeh wächslet. -
mängisch isch ebe scho schön, wänns Tuble git wo die no grössere Tuble filmed:
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id3889597.htmlabsolut underschti, dass sie wieter mached, obwohl ihne gseit worde isch, um wen es sich handlet!!!
-
damit's no e Antwort git: mini Erfahrig isch, dass sie sich bi jedem mäldet, wo sich agmolde hät!
d.h. wänn die gwünscht Kategorie überchunsch, dänn evtl. nöd + suscht mäldets sich bestimmt.han mir das jahr au wieder chli luxus wellä + 1-2 charte chaufe, obwohl ich fast nur a po spiel chan: aber ich mach das jetzt mal devo abhängig, ob de matthews chunt oder nöd.
...und bevor ich "absenden" klickt han, no 30sek uf zsclions.ch:
"Unser Ticketing nimmt im Sommer Kontakt mit Ihnen auf. Verteilt werden die Plätze, nachdem das Vorkaufsrecht für bisherige Inhaberinnen und Inhaber von Saisonkarten beendet ist. Also im August 2015. " (ganz Artikel: http://www.zsclions.ch/home/aktuell/n…che=1&tx_ttnews[tt_news]=2873)
-
für ihn e riese chance, aber au "gföhrlich", wänns nöd lauft. vor allem will ihn nöd all mit offne arme empfange werdet & nur druf wartet, dass er schieteret.
eifach wirds nöd, da er nach em streller abgang au bi de teamstruktur luege muen. defür hät er gwüssi problemfäll nüme debie und es kader wo locker sött meister werde.
ich finds cool, dass er die chance übercho hät; hoffentlich nutzt er sie!
-
das isch glaubs d'Frag vom Abig: wieso spielt en Djourou überhaupt no als Profi?
Unglaublich, was de regelmässig für Fehler macht!und suscht, wie's de Sevi gschriebe hät: 3 Pünkt gholt, guet isch.
-
was isch, wänns playout dörfed spiele? da zahlt ja chum öpper freiwillig, dass er so spiel dörf go luege...
-
ok, drmic hät gschiede entscheid troffe. nimm mal a, dass er bim favre meh spiele wird.
-
Zitat von ZüriBueb
Die letzte Saison war ein Alarmzeichen in der Quali. Man hat sie gewonnen, aber es gab so viele äusserst bedenkliche Leistungen.
Lueg mal d'BL ah, wo mer 34 Spiel hät: Meister wird hüfig deh, wo gäg die chline am wenigste Punkt glah hät.
Das isch im Hockey, wo d'Quali nur bedingt interessant isch, def. nöd gross anders. Mit em gröste Vorteil, dass mer i de PO trotzdem no chan ufdreie, Meister werde, au wänns eim i de Quali nöd soo toll gloffe isch.wieso sölled die andere nomal en Zacke zuelege: isch scho öpper "Transfersieger" worde?
Final gwünne hät halt au no bitzeli demit ztue, wieviel Verletzti das mer hät und wie d'Form vo allne(!) Spieler isch, nöd nur vo de sog. Leistigsträger.
Klar chan mer viel vo dem mit Training/Quali uf de richtig Weg bringe, aber ebe nöd alles... -
mal luege, ob die beide bi leverkusen regelmässig spieled:
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id3854768.html -
chan mer ihm nöd e urgrossmuetter us de schwiiz finde?
isch i andere (eu) länder doch gang & gäb...
wär lowest, wänn so en transfer wäg dem wür schiitere; aber wür wunderbar i eusi sport(politik)gschicht passe. -
hmmm, nöd so das (pokalfinal)jahr für d'abgänger

-
-
freiburg isch bekannt für ihres "schaffe", lieber zu ihne als zu hoffenheim

wichtig isch, dass nöd d'shaqiri position ienimmsch + regelmässig spielsch! ziemlich egal i wellem bl team, wänns die 1. station isch. wer uffallt, wird au entsprächend belohnt. so wie de bürki, falls es def. wird.