glaube nöd, dass er de Joker schlah würd, aber isch geil, dass er im Final isch! ![]()
Beiträge von larlf
-
-
sölleds doch am SC nochli mit mache lah: au wänn ich sie nöd bsunders mag, wär scho chli schwach, wänns kei Verabschiedig wür geh!
-
evtl. halt au, wills döt no 2 anderi CH-ler hät?
S04 hett ich (als Spieler) fast besser gfunde und mit bitz "Risiko" no Augsburg: aber wahrsch. zahlt TSG besser als Augsburg + S04 weiss wohl sälber nonig, wie's nöchst Saison ufgstellt sind. -
klar, gäge BL isch ja nüt iizwände: nur hett ich vermuetet, dass er en bessere Klub als Hoffenheim findet? Aber evtl. passts ja au, werdets gseh....
-
all am sunnebrand hole? han zwar Spiel nöd gseh, aber die 1. Chischte isch geil:
-
wieso gaht mer vo Basel zu Hoffenheim, wo weder EL no CL spielt?
-
guet, ich hoffe mal, dass mer Vaduz au mit Juniore hinder sich lah chan. Aber so wie's momentan usgseht, wird das die einzig "spannend" Entscheidig i de nöchste Saison. Es sei denn, YB macht sini Versprächige no wahr + holt all die alte, wo im Usland nüme Spieled zrugg i d'Schwiiz.
-
-
-
ob da no öppis füre chunt, dass de blatter doch no zruggträtte isch?
-
Zitat von snowcat
und nicht vergessen: in der schweiz hat der club aus niederhasli dieses geschäftsmodell in den 80-er jahren des letzten jahrhunderts eingeführt...als sie noch über finanzielle mittel ohne ende verfügten!

truurig isch ja, dass es zum teil au hüt no probiered, obwohl d'Mittel nüme ume sind oder no viel truuriger: sie schänked Basel no ihri beschte Spieler, wie doof muen mer da sie?
-
ich glaub, das wird Basel immer so mache: wieso au nöd, wänns d'Möglichkeite händ. Isch ja mittlerwiele usserhalb vo Basel au bekannt, dass sie es guets Sprungbrätt is Usland sind.
-
anschienend es wiet verbreitets Problem i eusem Land/Profi Sport und nöd nur bim FCZ
us em Interview mit em Babbel:
Warum kam der Erfolg erst verspätet? Einen Effekt spürte man beim Trainerwechsel vorerst nicht.
Ich kam zum zwölften Spieltag, und die Mannschaft konnte nur 60 Minuten. So was habe ich noch nie erlebt. Das war für mich neu. Die Jungs wollten, konnten aber nicht. Da war mir schnell klar, warum man so in der Krise steckt. Die Qualität kannst du nicht ausspielen, wenn du körperlich nicht mehr drauf hast. Die wollten 100 Prozent, konnten aber nur 80.http://www.blick.ch/sport/fussball…-id3813804.html
ich verstahn, dass mer als Junior oder im Breitesport nur das macht, wo mer druf lust hät. Aber vomne Profi erwart ich eigentlich e anderi Iestellig...
-
logisch han ich d'Chaos Brüle ah, aber ich glaub au, dass en "normale" Basel Absturz nöd eifach so schnäll geh wird und au wänn, dass dänn die andere Teams ihri Problem ha werdet, zum ändi Saison devo chöne profitierä!
Mal luege ob/wie YB agiert, wänns ihri Ahkündigung umsetzed, zum Basel chli ärgere... Minere Meinig sinds momentan z'wiit weg vo de restliche Teams.Da no öppis für hüt Abig:
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/22226809Hüt isch ja sowieso d'Stadt underem "Jagd" Motto underwegs, da passt au s'Derby beschtens dezue
-
-
Zitat von snowcat
da kann dann auch kloppo oder pep nicht viel ausrichten, wenn solch wichtige spieler fehlen.
...debie wäred doch jetzt grad paar Trainer frei, wo chönted zeige, dass es au ohni die gaht:
- Kloppo
- Schaaf
- Huub (Stevens)
- Ancelotti
- Di Matteo (han au mal gmeint,dass er öppis chan: aber isch wohl nöd so, wie er iidrücklich "bewiesä" hät)
- Rodgers?wo isch nur eues Sälbstvertraue hie?

-
ok, thx. krassi priese
-
1.) häsch überhaupt e chance zum offiziell a tickets cho?
-> falls ja, nur wännd in USA wohnsch oder au suscht?
2.) was chostet die offizielle tickets überhaupt? (falls mer chance druf hät)ich gsehn amigs nur d'Priese churz bevor SB isch und dänn sinds wahrsch. öppe am höchste...
thx!
-
mal luege wie d'Mannschaft nach em Summer usgseht: http://www.nzz.ch/sport/fussball…pers-1.18546001
wänn ihm dänn die guet Mischig glinge sötti und da ich's ähnlich gsehn wie de Huber, hani no Hoffnige, dass mir nöd nur à la Aarau/Rappi die ganz Saison gäg de Abstieg spieled...
-
git wohl 1 riesigä Unterschied zwüsched NHL Spieler (Stars) und eusnä (so schätz ich's jedefalls i):
en Star us de NHL spielt + spielt + spielt, wills ihm unsäglich viel Spass macht, wänn er uf em Iis dörf stah! (Drum gönds au ane WM, etc)
eusi? nach paar Jahr häsch s'Gfühl, sie spieled eifach wills nüt anders chönd und wäg em vielä Gäld...isch ja nöd so, dass dene i de NHL d'Kohle egal isch, im Gägeteil, aber irgendwie han ich amigs s'Gfühl eusi spueled es Programm ab und die andere händ Spass wie chlini Jungs.
dementsprächend sind die glich Ahzahl Spiel für eusi z'viel und für die andere, de Grundstei zum sich wieterentwickle...