Beiträge von larlf

Müesst am züribueb sin Wunschtrainer sie: wo d'Spieler täglich pusht...

Wie hät de Morgan letschti im TC gseit?
    ein Spieler hat am sc ausgeholfen + sagte nach 3 Spielen, dass er brutal erschöpft sei (wäg em abc sinere Art) und nach 6 Spielen wollte er nur noch nach Hause :)

sichtbehinderig wird, wänn überhaupt, wohl nur T2 ha. de Rest sötts glaubs nöd beträffe, wänn ich das uf em Plan ahluege.
    Aber de ganz 3. Rang hetts minere Meinig nah würklich nöd brucht, langed doch, wännd i de betroffene Sektore d'Nr. ufhebsch..

Grundsätzlich find ich's aber e gueti Idee! Mir händ das Jahr sogar PO Spiel mit "Theater-Stimmig" gha, wo de Kolleg uf de andere Siete ghört häsch Bier trinke.

nur häsch damals no paar meh uf s'Bänkli chöne setzä & au uf de Stäge isch amigs voll gsi.
    aber ich nimm mal ah, dass sich das mit de Ziit sälber reglä wird, will mer d'Lüüt kännt + sich undereband organisiert...

Danke, jetzt lauft ändlich alles wieder:
    - Elektriker hät sich zum Glück uskännt & sie's eigne Gerätli debie gha
    - Dank dem isch er nach 30min fertig gsi (händ no Schlüssel müese hole, etc)
    aber sc hät Signal nöd umgstellt!
    Nach hässige Telefon, mit sc, isch de Elektriker dänn nach zuesätzliche 15 min warte gange. Am Abig hani nomal sc dörfe ahlüte & mittels "laptop statt router as netz hänke" isch es dänn wieder gange...

Die vom Support hät gseit, sie mäldi sich morn nomal, zum luege obs jetzt lauft + tuet mir e guetschrift mache (will ich gseit han, dass de Elektriker wäg ihne am warte isch); Nimmt mi ja Wunder...

Grundsätzlich:
    Allei wärs def. nöd gange + han en guete Elektriker (Eltop Stäfa) verwütscht, wo 130.-/h chostet.

es isch so cho, wie mir gseit händ: mir händ eus sälber gschlage + das isch das, wo mich am meiste ufregt!!!

näbed de tatsach, dass mir im final im pp lowest gsi sind: han amigs meh angst gha im pp, als i underzahl...

chline, aber fiine Unterschied: d'tschitschi hät gwüsst, dass sich de Verein i absehbarer Ziet chan sälber finanziere, mit dem Stadion/Zueschauerschnitt!
    Das würsch bi eus nie anebringe, will mir no ganz viel anderi Agebot uf höchstem Niveau chönd büte; i eusere "Wältstadt ohni Sportstadion".
    Was ich bim Zueribueb nöd verstahn: wo isch de Vorteil, wännd 10 Chiste meh investiersch & statt 3/4 neu 2te bisch?
    CL wirsch glich nie schaffe + drum häsch nur Mehrusgabe; Bis i de Euroleague mal Gäld verdiensch, muesch doch einigi Runde überstah!

ich han jetzt eifach mal gschriebe, mir tüend en Elektriker hole + luege dänn mal mit de Verwaltig, isch e chlini, ob sie das mached...
    doof isch: Elektriker isch nöd vo SC, d.h. die chönd chum gross öppis mache, was Gäld betrifft. Nimm nöd ah, dass sie einä zahled.
    Muen mi dänn i aller Rueh mal schlau mache, ob/wie ich TC au uf CC chan luege, dänn chani dänn au SC chünde. Sind sowieso z'tüür, aber ich bin wäg em bisher guete Kundedienst + wäg em TC sit min. 10 Jahr bi ihne.

danke, bin ebe au am Reto sinere Meinig, aber sc isch das wohl egal :(
    Hät bisher nur Cablecom im Huus gha & eigentlich isch es e Sach vo paar Min., drum hani kei Bock zum 100.- defür use z'werfe... (aber guet zum wüsse, dass es au länger chan gah)

bin grad am zügle + sött min Swisscom Ahschluss dementsprächend au zügle, da anschienend i dere Wohnig vorher no nie öpper mit Swisscom drin gsi isch, mües de Elektriker cho.
    D.h. ich muen jetzt de Elektriker zahle, ca. 100.- und no Umzugsgebühr vo 43.- -> kännt das öpper + vor allem, hät öpper e Idee, wie mer das nöd muen mache?

Ich bin de Meinig, dass die mini SC Box müessted chöne "orte", wänn sie am neue Ort aghänkt isch, aber s'Frölein vom Support hät gseit, sie chönd nur bis zum Verteiler + drum bruchts en Elektriker...

«Die Davoser haben uns kalt erwischt»
    ZSC-Center Morris Trachsler sucht nach der vergebenen Chance auf das Break im Playoff-Final nach Gründen für die Niederlage gegen Davos.

Was lief falsch im Vergleich zum überlegenen 3:0 in Spiel 1?
    Nach dem 2:1 waren wir zu selbstsicher. So gesehen war es ähnlich wie im ersten Match, als wir nach dem 1:0 auch verwalten wollten. Da bekamen die Davoser kurz Überhand, nun wieder. Aber diesmal nutzten sie ihre Möglichkeiten. Dieses Nachlassen darf uns schlicht nicht mehr passieren. Es ist ärgerlich, weil wir eine gute Chance verpassten, das Break zu schaffen.

Die Davoser kamen im Mitteldrittel plötzlich mit viel Schwung. Legten sie zu oder bauten die Zürcher ab?

Eher das zweite. Wir wissen: Sie sind schnell, die Flügelstürmer stehen immer hoch, spekulierend. Besonders im zweiten Drittel muss man da als verteidigende Mannschaft aufpassen wegen den weiteren Wegen zum Wechseln. Da haben sie uns kalt erwischt. Ihre Stärke ist die Offensive, sie kreierten mehr als in Spiel 1. Weil wir sie liessen.

Auffallend war, dass das 2:2 just kam, nachdem Baltisberger einen kernigen Check gegen Du Bois ausgeteilt hatte. Weckte das die Davoser mehr als Euch?
    Nein, dieses Gefühl habe ich nicht. Es war wahrlich ein gewaltiger Check. Normalerweise beschwingt eine solche Aktion das eigene Team. Diesmal halt nicht. Aber die Davoser hatten erst Auftrieb nach dem Ausgleich. Das Tor fiel unglücklich, weil wir die Scheibe nicht aus der Zone brachten. Da waren wir vielleicht zu kompliziert.

Was erwarten sie für Spiel 3 vom Ostermontag?

Wir müssen eine Reaktion zeigen – vor allem in körperlicher Hinsicht. In diesem Bereich haben sie uns bezwungen, sie haben besser gearbeitet als wir. Wir müssen unser Spiel wieder vereinfachen, dann kommt es gut. (Tagesanzeiger.ch/Newsnet)
    (Erstellt: 05.04.2015, 10:12 Uhr)

mängisch sind eusi Verein scho brutali Amateure, scho krass, wie mer en Meier i sonere Situation chan praktisch allei + schienbar nöd guet vorbereitet a sone PK lah...

erinnered scho stark an salatic. d'präss wird sich uf die nöchste Spiel freuä!

was ich au interessant finde: de nef söll de captain mache. irgendwie hani s'Gfühl dass es au no anderi Gschichte geh wird.

Wür mi überrasche, wänn das Team nöd i Grüppli gspalte isch.
    à la: D'Techniker (Hüenli, Chiumiento, etc) & d'Holzfüess (costa, nef, etc)

Für Arno Del Curto ist die Favoritenrolle in diesem Playoff-Final 2015 klar: „Zürich hat die beste Mannschaft der Liga. Darüber muss man nicht diskutieren“, sagt der Davoser Headcoach, um aber gleich auch nachzuschieben; „Dennoch waren unsere Spiele gegen den ZSC allesamt eng, auch wenn wir fast keine Tore schossen.»

Tatsächlich schoss Davos gegen die Lions in sechs Spielen gegen vier verschiedene ZSC-Goalies (Schlegel, Boltshauser, Flüeler und Leimbacher) nur fünf Tore.

Doch das scheint vor einer Ewigkeit gewesen zu sein.

In den diesjährigen Playoffs stand bisher ein anderer HCD auf dem Eis. Gegen Zug schoss Davos 20 Tore in 6 Spielen, was einen Schnitt von 3.3 Toren pro Spiel ergibt und gegen Bern waren es sogar deren 14 in 4 Spielen, also 3.5 Tore pro Spiel.

Auch defensiv weiss der HCD, trotz vieler junger Stammspieler, zu gefallen. 18 Gegentore in 10 Spielen sind wahrlich ein sensationeller Wert. Und mit Leonardo Genoni steht der, in den Playoffs bisher formstärkste Goalie zwischen den Davoser Pfosten.

So gesehen sind die Bündner bereit, dem favorisierten Meister die Stirn zu bieten. Zumal auch der Heimvorteil keine Rolle spielen wird. Davos hat in diesen laufenden Playoffs alle fünf Auswärtsspiele gewonnen.

Für die Aargauer Zeitung ist dann auch die Favoritenrolle im Moment nicht so klar. Sie schreibt nach den Halbfinals: „Klar ist: Die ZSC Lions werden sich im Hinblick auf die am kommenden Donnerstag im Hallenstadion beginnende Finalserie gegen den HC Davos steigern müssen.“

Der Blick erwartet eine hochklassige Serie: „Mit ihrem Tempospiel garantieren die Davoser attraktive Partien. Und der Meister aus Zürich ist wohl die einzige Mannschaft, die diesen Rhythmus mitgehen kann.“ Und der Tagi schlägt in dieselbe Kerbe; „Damit darf sich die Eishockey-Schweiz auf einen Final der beiden laufstärksten Teams freuen.“

....vo de offizielle steibocksietä

de Morgan gester im TC: "die wännd ja villicht gar nöd ufstiege, suscht wäreds nachher statt i de erste 2 linie uf eimal nur no i de 3. + 4. linie".
    hani irgendwie no interessant gfunde, au wänn ich mir das als Sportler nöd chan vorstellä: wettsch doch lieber en Ufstieg fierä, als "Jobsicherig" mache und nomal 1 Jahr im B spielä?!?

daffos muen momentan aber au ufere Erfolgswälle riete, jedefalls schriebeds gwüssi Zietige so: mit de va's, ambüehl, forster, wieser's und genoni als "achs" + vielne junge.
    s'1. spiel gwünne wär hammer, aber irgendwie befürcht ich, dass mir wieder 10min lang schlafed + dänn bereits mit 2-3 goal hine sind.

wird jedefalls offensiver als bisher und d'Theater"stimmig" i de Halle dörft das Jahr ändlich Gschicht sie. Wär Ziet, zum d'abc Jünger mal imne Final z'schlah!!!