Beiträge von larlf

Zitat von Larry

Ersetze "Bern" mit "ZSC" und es stimmt! :mrgreen:

Läck ihr sind rächt depro! :shock: :sad:

minTipp isch eigentlich scho, dass de wo morn wieter chunt, au im Final stah wird: nur uf Bern + eus bezoge!
    D'Hoffnig isch scho da, aber irgendwänn ghei au ich uf em Züribueb sini Siete und säge: wached mal ändlich uf, nehmed de Finger (oder Stock) use und fanged ändlich ah, bevors z'spat isch...
    Obwohl ich de Meinig bin, dass en Sportler zwüsched Quali + PO chan unterscheide und sich au umstellä chan, ohni dass er das 50 Qualispiel lang gmacht hät.

Zitat von Blackstar

Irgendwann möchte ich mit euch Viel- und Wenigschreibern ein Playoff Spiel zusammen bestreiten. Vll. Auswärts, da viele Saisonkarten haben. ZSC-Fans.ch geht auf Reisen....

bin au gester in Biel gsi + deshalb wenig Schlaf gha und entsprächend ahpisst, dass die Serie nonig verbie isch!
    aber das hänk ich eusem Team ah + chans ja glich (oder grad drum) mit de Gägnerische Fan guet ha.
    Sind schlussändlich au nur Mänsche, wo halt kei Ahnig vo Hockey händ und/oder i de falsche Region ufgwachse sind + mit dem sinds ja scho gnueg bestraft; Wieso söll ich dänn au druf ume hacke?
    Unterhalt mi lieber mit de Bieler/Berner, als mit de Klöten, lugaNO oder de abc-jünger (mini Meinig) + die guet Luft i de Abbruchhalle hät mi au a eusä ehemalig Tämpel erinnered.
    Egal: ich wett morn en klare Sieg, alles anderi wär lowest! Sölled ändlich PO hockey spielä.

Min Tipp: Bern gwünnt + wird Meister, will mir zdumm sind und eus morn blamiere werdet..
    Eimal hämmer z'viel Druck gha, s'ander Mal simmer übermotiviert gsi + Biel isch de erwartet schwer Gägner.
    Das sind öppe eusi Interviews gsi...

nur frög ich mich:
    was chönd d'Bieler Fans defür, wänn mir morn usegheied?
    mir säged scho sit de 4-0 Prognose, dass nur mir eus sälber schlah chönd + zu allem Üebel hät das euses Team uf em Iis bisher meistens au gmacht!
    Ich glaub erst an HF, wänn s'Game verbie isch; Es gaht nöd immer uf, suscht hetted mir Gester au de Usglich gschafft...

dass tsi/tsr genf-lugaNO zeigt, isch ja eigentlich verständlich. aber wieso suscht nur die glich partie zeigt wird, isch scho chli komisch; erst rächt, wänn mer a d'sc-cup fan usem leutschebach dänkt...

gits dänn morn vo eus irgendwelchi car, wo no platz hät?
    stehplätz häts ja no einigi.

...PN sött mer läse...

Zitat von jaykay

Ach regt euch nicht auf, ihr seid alle herzlich eingeladen nach biel zu kommen ;)

würdi ja gern, aber wie chunsch wieder zrugg?
    bin am so. au erst am 02:30 dihei gsi und das nur dank em nachtzug (wo morn nöd fahrt)

beträffend infra für gäste: gseht au bi de bieler nöd besser us, bin ja grad näbed em gästesektor im R ghockt & döt häts für d'manne gha:
    4 pissoir, 2 wc & 1 brünneli... interessanterwiis hani glich nie länger als 5 min müese warte, chönt aber au dra ligge, dass all andere use sind?

ah, danke colin.
    im 1. spiel bini halt nach 40min gange, nach nur 3h schlaf i de nacht vorher, hani das scheiss resultat müese nutze zum früener hei cho.
    hoffe hüt uf de beschti start vo eus i dere serie. wär mal schön, wänn mir nach paar min vorne wäred!

leeeck mich, das isch dänn müehsam gsi zum läse :mrgreen:
    klar, die uf em Iis + uf de Bank dörfed so viel Emotione zeige wie sie wännd und solangs nur bim verbale (oder Zeichesprach) bliebt, dörfed au gern die uf de tüüre Plätz mitmache!

isch mir grad no in Sinn cho: vo wo isch eigentlich de 2. Puck uf s'iis gfloge?
    ich nimm mal ah, dass de vo de Zueschauer cho isch + nöd vomne "Offiziellä"?

irgendwie nöd normal:

Leipzig – Hinterhältige Attacke auf RB Leipzig! Vorm Spiel gegen Karlsruhe stürmten am Montag rund 20 Vermummte das Mannschafts-Hotel der Leipziger.

Den Angreifern gelang es, in den Speisesaal vorzudringen – kurz bevor die Polizei eintraf flüchteten die Chaoten wieder. Glück für die Spieler: Sie befanden sich zu diesem Zeitpunkt alle sicher auf ihren Zimmern.
    RB-Sportdirektor Ralf Rangnick berichtet auf „Sport1“: „Es war etwa drei Stunden vor Anpfiff. 20 Vermummte sind ins Hotel gestürmt. Sie haben den Essensraum besetzt. Die Mannschaft war, Gott sei Dank, auf ihren Zimmern. Es kam also zu keinem direkten Zusammentreffen. Der Hotelier hat die Polizei gerufen. Sie haben dann kurz bevor die Polizei eintraf unter übelsten Liedern und Stinkefinger zeigen das Hotel verlassen…“

Bereits vor dem Spiel in Karlsruhe wurden die Fans der Leipziger bedroht. Einige bekamen Drohbriefe an ihre private Adresse, in denen sie gewarnt wurden, „ den weiten Weg nach Karlsruhe anzutreten.“ Auch der Klubs selbst erhielt den Brief.

Rangnick weiter: „Auch auf unserer Anreise war es schon bedrohlich. Die Zufahrtswegen waren 20 Minuten lang blockiert. Es ist der Zeitpunkt gekommen, wo es allerhöchste Zeit ist, über entsprechende Maßnahmen nachzudenken.“ (vo bild.de)

Zitat von Eierchopf

Weil die Kondition sonst nach 10 min am Arsch wäre?

naja, muen ja nöd ganz i dere Intensität sie, aber mir wäred ja scho mal 5-5 und minere Meinig nah, sind d'Bieler bisher immer is schwümme cho, wänn mir entweder scho ganz vorne Druck gmacht händ oder mit viel Speed inegfahre sind. Sprich: bisher hät das vor allem de Wick gmacht, aber er allei chans ja au nöd sie.

oder isch am Crawford sini Taktik: 30-40 min lang mit 4 usglichne Linie spiele und wänn d'Bieler müed werdet, umstellä?
    usser im 1. Spiel häts mi dunkt, dass mir am Schluss amigs früscher gsi sind, evtl. tüsch ich mich da au + für morn werdets eh wieder usgruebt sie...

luschtig isch eifach, dass nie weisch, ob sie jetzt düütsch oder franz redet, aber ich vermuete mal, dass die meischte vo ihne mit eus plötzlich "kei düütsch verstönd"...

usser em kurrlige lied am afang, isch es für mich ok gsi und sie händ e schiessfröid, am "look at me, hollywood".

wir sind jeweils sehr früh auf dem eis gestanden, war meiner meinung nach auch in anderen Fällen sehr knapp...
    wieso spielen wir nicht mehrheitlich so wie im boxplay? da machen wir druck & lassen wenig platz, das hat mir gefallen!
    der start war zwar besser, aber könnte auch noch verbessert werden & dann ist noch die frage: beginnen wir wieder mit 4 ausgeglichen linien oder so wie am schluss?

Zitat von gringo0210

Ja unnötig gsi vorallem das mehr bier wegrührt und ich hät durscht gah :)

In biel vor em match sim mer im rest. Egge gsi säg nur eis ....mega fein gsi und en coole wirt

ich han nöd viel gseh, paar wenigi Bier wo gfloge sind + halt no paar, woni nöd erwarted het, dass sie d'Bieler provoziered. Drum bini chli überrascht gsi.
    Wänn ich a d'Uswärtsspiel gahn, dänn hocki meischt zwüsched irgendwelche SK-Inhaber und bin froh, wänns mich normal behandlet + drum find ich's müehsam, wänn mer sie provoziert.

Aber wahrschienlich bin ich da e Usnahm und nur no für d'Sache wo uf em Iis laufed emotional. Oder es chönt au mit em Alter zämehange, will sit denä vom Colin erwähnte (für mich Juniore-)Ziete, interessiered mich die Gägnerische Fans nur bedingt, ...usser es sind Waldbuebe! :floet:

wie gseit: nüt tragisch's gsi, aber nöchst Mal würi wohl au in Gästesektor stah, statt zu de Bieler go hocke. Wobie sich das erübrigt, will ich am Do. chum gahn go luege, wüsst nöd wie hei cho nachher.

isch scho so, krass was gester alles abgange isch: einersiets uf em Spielfäld, aber au nach em Sieg.
    finds eifach bitz unnötig, dass es bi eus Lüüt git, wo nach em Sieg no d'Bieler provoziere müend. han's bis döt hie eigentlich i de alte Halle agnehm empfunde (wo mi vo de Rauchschwade und em Gschmack a eusä Tämpel errinered hät).

gits irgendwie problem mit IR Züg, weiss da öpper meh?
    wänn ich d'Verbindig vo Züri - Biel ahluege, staht uf zvv.ch bi de IR Verbindige, dass de Zug usfallt. Fändi nöd sooo toll + uf sbb.ch staht nöd devo, usser dass sie (wieso au immer :) viel Lüüt i dem Zug erwartet...

das nöd, aber wer hüt nach em Spiel 1-3 hine isch, de muen sich spute, wänn er nöd in Feriäflüger wett...

ich hoffe, eusi händ meh Glaube an Sieg als ich das momentan han + sind hüt Abig vo Afang ah bereit und gönd au wiedermal in Füehrig!