Beiträge von larlf

a euses Team würi au no nach em 3:0 für Biel glaube, aber nöd dra, dass mir s'notwändige Wettkampfglück über 4 wieteri Spiel ha würed. (so wie zbsp gäge lausanne)
    drum wäri scho froh, wänn sie das vo Gester und Hüt gseite morn au umsetzä probiered. ich dänke, es wird es knapps Spiel geh morn...

da no en Uszug us em hütige Interview mit em Klopp, wo au ganz guet zu eus passt:
    "Bei der Abschluss-PK vor dem Spiel in Dresden warnte Klopp, dass Dresden "alles andere als Laufkundschaft" sei. Ob es aber eine Sensation gebe, "entscheidet immer der Favorit". Klopp ist sich sicher: "Es wird ein knallharter Fight.""

a euses Team muen mer eigentlich immer glaube, mit all dere Qualität und Erfahrig wo mir uf's Iis schicke chönd!
    aber mer chan nöd meinä, dass es jedes Jahr/Spiel guet gaht, wänn mer zwüscheddure immer wieder mal ufhört mit PO-Hockey spielä. irgendwänn chunt au bitz Päch dezue und dänn sind au mir schnäll dusse.
    dass de Crawford lernfähig isch, das wüssed mir vo letscht Jahr!
    drum: halt ab em nöchste Spiel gas geh, richtig kämpfe + dänn chunts guet.

de mit em "zittrig, nervös + wänn chunt s'nöchste Spiel" stimmt scho: bis gester absolut gähn gsi und jetzt giggerig uf d'Reaktion.

:zsc:

gester isch au alles schief gloffe wo hät chöne schief gah. die paar schüss wo mir gmacht händ, sind meist vom eigne abblockt worde und hine fehler über fehler, inkl flüeler.
    bin au dere meinig: lieber 1 abig wo alles scheisse isch & e klatsche git, als paar mal knapp verlüre.
    aber au da gilt: gschänkt wird eus sicher nüt & ohni finger use neh, sind au für überheblichi d'po schnäll verbi.

aber de unterdurchschnittlich Goalie isch momentan (zumindest gemäss SRF Bericht) in sinere Form vom Läbe:
    "Hätte Goalie Rytz am Ende nicht zur Form seines Lebens gefunden – die Playoffs wären wohl ein Traum geblieben."

kei Ahnig ob er jetzt glich guet isch, wie d'Chappe letscht Jahr: wär mir au rächt, wänn d'Spiel nüme so äng würed werde wie z.Teil gäg Lausanne.

d'Zueschauerzahl hanged wohl au mit Erfolg zäme, zumindest i eusere schöne Stadt: wännd 2-3 Jahr lang vorne mit spielsch, häsch au meh Lüüt wo chömed.
    Ob das dänn "nume" Event-/Mode-Fans sind, Chind (d.h. en Teil devo bestimmt zuekünftigi Fans) oder no paar Alti (wo wieder chömed), das isch dänn halt e anderi Frag.

Aber ich glaub am Klub isch schlussändlich egal, zu wellerä Kategorie d'Lüüt vo de Stammgäst (Ultras und suschtigi SK-Inhaber) iiteilt werdet, s'Gäld chönds vo jedem bruche und sind froh, wänns nöd no meh Usgabe händ, wäge paar wenige ganz doofe... (die wo halt gar nüme a d'Spiel dörfed + nur no Bulle oder anderi dreschä wännd)

was d'Stimmig ahbelangt, bin ich halt au eher vo de Alte, aber gsehn's nöd nur schwarz/wiiss: Dauerschleife isch erträglicher, wänns zwüsched dure mal no paar anderi Liedli/Choreos geh wür.
    ich vermisse i de Halle immerno s'Buurebüebli und gib nöd uf, bis es wieder mal chunt :floet:

Zitat von jaykay

Also das mit der Loge wird nix, die sind für dieses Spiel leider für Kunden reserviert. Auf der anderen Seite kann ich dir Biel wärmstens empfehlen: Du kannst dann sagen du warst noch im alten Stadion. Der Gästesektor ist sehr grosszügig bei uns (ok essen gibt's anscheinend nicht das ganze spiel), aber das beste: bei uns darf man kiffen :mrgreen:

lol, werde im Sektor R sein, neben dem Gästesektor.
    Hoffe mal, dass sie mich da leben lassen, aber habe schon diverse andere stadien zwischen den sk-inhabern überlebt (lugaNo als wir Meister wurden oder d'Klöten letztes Jahr), deshalb bin ich auch für Biel positiv gestimmt... (& genau wegen der alten Halle komme ich ja, die neue hat dann Zeit)

Zitat von jaykay

Servus aus Biel!

Ich hoffe ich werde am Donnerstag zu Spiel 3 in der Loge des Hallenstadion sitzen, wenn es mir mein Arbeitgeber erlaubt.

Grüsse aus Biel

ich mich uf de Holzbank: isch das würklich so?
    wär ja fast wie früener (bi eus) i de Halle.
    bin bisher no nie in Biel im Stadion gsi...
    ändlich wieder po :)

hehehe, was söll ich Dir dadezue antworte?
    irgendwänn bisch halt imne Alter, wo nüme alles chasch mache, erst rächt, wännd no Familie häsch.

Zum Glück gits no de TV wo d'Spiel live übertreit, aber ehrlich gseit: ich luege def. lieber BL, als eusi Liga!
    Einersiets isch es glich wie wännd vo DE Autobahn zrugg i d'Schwiiz chunsch: es isch eifach nur langwiilig, will de Underschied so riesig isch.
    Zudem chunt natürlich au no die leidig Gschicht vom fehlende Stadion i euserä Stadt und dänn no s'Kabaret vo de jährlich wächselnde "Füehrig".

Und: es git ja au no Hockey, wo (für mich) meh abgaht als im Fuessball + trotzdem hani au das mittlerwielä "müese" uf PO beschränke (zum im Stadion sie).

Glaub mir, früener (wo mir no jung + früsch gsi sind ;) bin au ich dur die ganz Schwiiz greist, zum go Sport luege. Aber d'Zietä änderet sich halt...

alles andere hett mich au stark verwunderet :mrgreen:

eusi Heimbilanz isch ja anschienend 20 vo 23 Spiel gwunne, da wür mir de 2. Rang eigentlich au lange.
    Wännd dänn würklich im Final stahsch, zähled wahrsch. die andere Pünkt fast bitzeli meh als de Heimvorteil (wie früsch bisch no, wieviel Ahgschlageni Spieler häsch, etc.)

känne wird ihn wohl (fast) niemer, aber so dumm wie de ander wird er hoffentlich nöd tue:

Die Grasshoppers nehmen den 40-fachen ungarischen Internationalen Krisztian Vadocz (29) bis zum Ende der Saison unter Vertrag. Vadocz gilt als beidfüssig stark und spielt im zentralen Mittelfeld, wodurch er den Abgang des früheren Captains Veroljub Salatic (zu Sion) kompensieren könnte.

Vadocz spielte zuletzt für Pune City in der indischen Super League. Er war als Profi schon für Honved Budapest, Auxerre, Motherwell (Scho), Nijmegen (Ho), Osasuna und Odense (Dä) aktiv. Der 1,88 m grosse Vadocz hatte im letzten Herbst bereits ein einwöchiges Testtraining bei GC in Niederhasli absolviert.
    (Quälä: http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/26185373)

bin ich de einzig, wo d'Schiri hüt komisch gfunde hät?
    im Ändeffäkt händ wohl mir eher devo profitiert, aber irgendwie hani glich s'Gfühl gha, dass sie die chline Sache pfiffä händ, aber die klare zum Teil ebä nöd.

zu eusere Leischtig gits wohl nüme viel z'säge, mir hät z.bsp. au s'Powerplay besser gfalle als au scho.

kontinuierlichi steigerig ghört klar dezue, nur simmer dänn wieder bim thema: muen s'team 50 spiel lang am oberste limit spiele? nur dänn schöpfeds ja ihres volle potential us...
    uf em papier ghöred mir in final, momentan würi säge, wänn mir de final erreiched, bini zfriede. aber irgendwie wett mer doch immer & alles gwünne. aber es git halt au tag/spiel, wo mer muen säge: de gägner isch besser gsi.
    drum isch ja guet, dass es im hockey e po serie git & nöd nur 1 spiel wie i de nfl.

stell dir mal vor, es wür immer de gwünne, wo uf em Papier besser isch: läck wär Sport scheisse langwiilig!

Kei Lüdenscheid uf em 18. Rang, kei GC i de Abstiegsrundi (anno dazumal, zur Fröid vo vielne), etc

wänn wär dänn s'Potential usgschöpft?
    mit wieviel Vorsprung müemer Quali gwünne?
    Müemer das schaffe, wo scho länger nüme gmacht worde isch: de Titel verteidige?

Stimme dir zue, dass sie z'viel Pünkt ligge lah händ, wills z'früeh en Gang zrugg gschallted händ, aber das ghört für mich zum Sport dezue; Egal ob's demit Gäld verdiened oder nöd, sie sind au nur Mänsche.

Wichtig isch für mich, dass mer i de entscheidende Spiel alles git + mer sich nachher nöd de Vorwurf mache muen, dass d'Iistellig nöd gstumme hät.
    Wer wett Meister werde, muen jedä (über e Serie) schlah chöne und dadezue ghört au es bitzeli (Wettkampf)glück im richtige Momänt. D.h. für mich u.a. Goal zum richtige Ziitpunkt mache und kei gravierendi Verletzti ha.

Sport isch halt nöd eifach nur e theoretischi Ahglägeheit, da ghört au de Kopf & en Gägner & mängisch au de Schiri dezue.

Zitat von ZüriBueb

Gestern während dem Spiel habe ich gesagt, damit soll jetzt bitte niemand kommen. Diese Mannschaft ist nicht in der Lage, nachhaltig aus solchen Spielen zu lernen. Das haben wir jetzt in den letzten drei Jahren x-Mal gesehen. Es kommen 2 gute Spiele und dann wieder so ein Auftritt. Das ist ja das, das einen als Fan nervt. Es ist einfach zu wenig Elan da.

guet, da isch für mich d'Frag: wie beurteilsch Du es "nachhaltig daraus lernen"?
    Du wirsch keis Team finde, wo 50 Sieg i de Quali iifahrt! Und was hetts eus bracht, wänn mir zwar mit 20pt Vorsprung d'Quali gwünned, aber nachher nöd Meister werdet?
    S'einzig wo zählt isch de Titel, a all andere wird mer sich zu 99,9% nüme dra erinnerä. Ich weiss ja jetzt scho fast nüme, wer Meister worde isch, wänns nöd mir gsi sind :wink:

btw. En Crawford wird sicher us jederä Niederlag sini Schlüss zieh und das isch das, was für mich zählt. Jede Trainer wett i jedem Spiel s'beschti us de Mannschaft hole und gwünne, aber es isch halt Sport und drum nöd immer möglich, das wo mer sich vorgnoh hät umz'setzä. Ach ja, hetti no fast vergässe: dummerwies gits amigs no en Gägner, wo s'gliche au wett....

mal nach dene po luege, aber meh als hf trau ich de abc-jünger nöd zue. händ wohl gmeint, dass mit em ambüehl no anderi chömed & drum alles wieder schnäller söll gah?!?
    mir egal, bin froh, wänni nöd am arsch vo de schwiiz muen go po luege!
    rva söll doch bi rappi au scho abglehnt worde sie?
    bliebed no d'waldbuebe (wür passe wie "arsch uf arsch") und dänn wär no für weniger gäld: biel oder langnau. ob er sich das ahtuet? ich han da mini zwiifel...