liest er sin sänf au?
zerst es interview mit en hcd präsi, wo seit, dass sie im büro oder als trainer chönted wietermache (sofern sie wännd) & nachher schriebt er "dass de hcd mit ihne abgschlosse heg, au kein vertrag im büro oder als trainer"
Beiträge von larlf
-
-
de (fuessball)coach chan sie doch sälber nöd

ob's mitsinged oder nöd, isch mir persönlich no egal. aber go adler etc mache, findi eher weich (aber entspricht halt de meiste ihrem iq, wo das bi eus gmacht händ) -
da häsch en "swiss" cup, mit de sponsore "ötztal" & "sölden". mängisch frögi mi scho, aber hauptsach euse tourismus chan dänn wieder jömmerlä
-
da gsehsch wie hüfig ich im liechtathletik stadion bin, sit em umbau: 1 mal konzert & 1 mal cup-derby...
ja, de zfv känni eigentlich, han aber d'gschicht dehinder nöd kännt; scho wieder öppis glernt
-
er schriebt richtig: de fehler isch gsi, ihn mit somne vertrag z'vergolde!
wänn ei siete im mannschaftssport nüme wett, dänn chan die ander siete meist nüme viel mache & trännig isch s'beschte; fast wie inere beziehig.
bliebt de reus würklich de rest bi lüdenscheid oder hät er eifach am club en gfalle gmacht, damit d'ablösesumme stimmt wänn barcelona rüeft? -
wär sicher interessant zum usprobiere, aber die meiste krawall passiered bi eus wohl eher vor & nach em spiel, usserhalb vom stadion. drum isch es fragwürdig, ob's de gwünschti effekt bringe wür.
hät nöd am afang en fraueturnverein d'wurstständ im letzi betriebe? die chönds ja wäred em spiel i d'sektore schicke
-
lol, herrlich gschriebe

nei, bin i de IT tätig, han aber gnueg kollege wo das au scho erläbe händ müese.
solangs zum rauche isch, git die mängi kein iitrag & nur e buess. aber die paar hundert, wills vor de richter gaht (glaubs allei scho 200 - 250) und de rest für d'mängi.
wäge deale oder nöd: da wirsch scho bim usenand neh gfröged & wänns döt als eigenedarf ufgnoh worde isch, müessts au als das dure gah...
wännd no meh wettsch wüsse, chömmer das au gern per pn bespräche. damits da ine "suuber bliebt"
-
bitz off topic, aber deale chönds ja nur behaupte, wänn sie dich inflagranti verwütscht händ oder du gseit häsch, es seg für öpper ander. bi allem andere isch es eigebedarf & bi dere mängi au absolut keis problem.
chostet halt eifach 400.- ufwärts -
hauptsach er isch ändlich weg!
ich wünsch ihm ganz ganz viel spaß bim cc, vor allem dörf er dänn döt um sin lohn kämpfe, wänn er sich au mit ihm nüme vertreit.
ich tippe druf, dass scho i de rückrundi de 1. krach git & er im nöchste winter nüme bim cc spielt. -
en trainer für 6-7k im monet? das sind ja nöd mal 100k im jahr. das chunt bestimmt jede juniore trainer über, wo imne profi klub isch...
betr. eusne tuble: wännd all 2-3 jahr d'füehrig wächslisch, chasch niened konstanz ane bringe. nur scho drum chönd ihr froh sie, dass ihr de canepa händ. zudem isch es einiges ruhiger worde, sit de drache nöd nur dihei s'säge hät.
de salat wär doch einä für eu, de hasst ja gc jetzt au & sportlich mag er i de ch sicher no paar jahr mithebä
-
täglich grüsst das murmeltier:
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id3468258.html -
s04 ahsprüch sind wahrsch nöd ganz die gliche, wie die vo chelsea.
resultat bestätiged jedi taktik, wobie ich gäge bayern meh erwartet hetti, nach de rote karte. aber evtl sinds ja wäg dem "penalty" no gschockt gsi...
wie du richtig seisch: wird vor allem interessant, wänn die 3 offensive zrugg sind! ...und wänn ich öppis zsäge hett, wär de hündeler einiges länger gsperrt. ich glaub, er hetti de ander no bis i d'kabine verfolgt, zum de frust los werde -
ich hoffe, dass es nur taktik isch, damit de cc gnueg gäld für de tubel überwiest!
so einä söll weg, erst rächt mit sim räntevertrag. oder söll er spöter de junge es vorbild sie?
anschienend isch es hüt nöd sooo schlächt gsi, mal luege wie's wieter gaht. -
kein abstieger das Jahr?
Geheim-Brief vom Präsidenten:
«Wir verzichten auf die Lizenz 2015/16»FC Thun vor dem Ende -
wänn wieder all Seriä über 7 Spiel gönd und mir Heimrächt händ, dänn lohnts sich au jetzt no fast, e SK z'chaufe. Aber isch halt es gwüsses Risiko debie...
-
Salatic: Die fremd gesteuerte Marionette
Blick-Fussballreporter Max Kern über die Rolle von noch GC-Spieler und Ex-Captain Veroljub Salatic. Ein Kommentar.Eigentlich ist Veroljub Salatic, als Sechsjähriger aus Jugoslawien eingewandert, kein böser Mensch. Er ist seinen drei Kindern ein liebevoller Vater.
Doch der Ex-GC-Captain, der einen Machtkampf gegen Trainer Skibbe führte, ist fremdgesteuert. Von seinem Berater Milos Malenovic.
Erst bereichert sich der Spielerhändler an den Verkäufen von Hajrovic, Zuber, Gashi & Co. Schwächt so das Team seines Klienten. Da Salatic fortan wegen seines extrem erfolgabhängigen Vertrags viel weniger verdient, startet Salatic (von Malenovic gesteuert) den Machtkampf. Und gewinnt.
Was Malenovic aber nicht ahnte: Salatic bekommt unter dem neuen Trainer die Captain-Binde nicht zurück. Was ihn 50 000 Fr. pro Saison kostet. Der Ausweg? Ein Transfer zu Sion, an dem Malenovic wieder mitverdient.
Und ein Rundumschlag in der Presse gegen GC. Kein Schelm, wer denkt, Salatics jüngste Aussagen seien von Malenovic getextet.
----------------------------------------
tönt no plausibel. aber im Wallis wird er gaaanz bestimmt viiel meh fröid a sim Job ha, vor allem wänns dänn am Team nöd laufe sött und de CC mal verbie lueged
-
wow, unglaublich da zeigt euse Dschungel-Walter sie's wahre Gsicht: http://www.20min.ch/sport/dossier/…-Sion--21960193
ich wünsch ihm natürlich die glich Freud bim CC, wie scho viel anderi vor ihm döt gha händ; ob er sich no an Margairaz (isch es glaubs gsi) erinnered?
immerhin chan mer so bestimmt viel Gäld spare! -
-
spannend gsi, mit für mich überraschender wändi.
han scho bi de 1. interception nöd verstande, wieso dass de brady no wirft. aber das interessiert jetzt au niemer meh...
lynch, matthews hani stark gfunde & infos vom björn werner uf sat1 sind au cool gsi -
aber lieber e normali Saison, als de Quatsch wo's bi eus mal gmacht händ, mit Abstiegs-/Finalrundi (das erst no mit halbierte Punkt).
Fuessball söll so bliebe wie's isch, mit paar zuesätzliche technische Hilfsmittel, zum wenigstens die abartige Fehlentscheid z'vermiede...im Gägesatz zu eus wird d'BL scho bald wieder spannend, spötischtens ab nöchster Saison.