Beiträge von larlf

de udo isch bi mir leider würklich under em Schlager "vergässe" gange, han erst die letschte Täg viel anderi Lieder vo ihm ghört :(

cocker hät halt au entsprächend gläbt, aber isch def. zfrüeh gange

wänni gwüsst hett, dass de udo näbed sine wälthits so viel schöni lieder gmacht hät, wäri wohl au anes konzert vo ihm.
    wenigstens hani de cocker am live@sunset chöne gnüsse...

finds no krass, was die letschte tag promis händ müese gah!

au de fritz sdunek :(

Timo Meier zu Top Prospects Game eingeladen
    Grosse Ehre für Timo Meier: Der 18-jährige Schweizer Eishockeyspieler darf am 22. Januar am "CHL/NHL Top Prospects Game" teilnehmen, einer Art All Star Games für Junioren.

In diesem Spiel treten die 40 aussichtsreichen Draft-Kandidaten aus den drei kanadischen Juniorenligen (WHL, OHL, QMJHL) in zwei Teams gegeneinander an. Die Auswahl wurde von den 30 NHL-Organisationen vorgenommen.

Seit zwei Jahren in Kanada

Meier spielt die zweite Saison für die Halifax Mooseheads in der Quebec Major Junior Hockey League (QMJHL), und dies sehr überzeugend. Der Flügelstürmer punktete in 14 der letzten 15 Partien (je 14 Tore und Assists). Insgesamt brachte er es in 33 Spielen auf 21 Tore und 25 Assists, womit er in der aktuellen Skorerwertung Rang 13 einnimmt.

Dank der guten Leistungen ist er aktuell der am höchsten eingestufte Schweizer im Hinblick auf den nächstjährigen NHL-Draft. Es wird ihm zugetraut, spät in der ersten oder früh in der zweiten Runde gedraftet zu werden. (quäle: sport1.ch)
    -------------------------------
    hani zwar nöd kännt, aber tönt doch vielversprächend...

usbildigsverein chan er wohl eh vergässe, mit em start vom herisau projekt.
    oder wo genau wännds d'juniore her hole?

er söll nochli kohle inesteckä, tüüri spieler chaufe: dänn isch de spass no viel grösser, wänn mir's wieder schlönd :)

Zitat von Larry

http://www.blick.ch/sport/eishocke…-id3300907.html

Muss sagen dass ich Hartley in Calgary auch nicht mehr viel Kredit gegeben habe.

Auch wundere ich mich dass er scheinbar dort in Sachen System flexibler geworden ist.

Mag ihm den Erfolg gönnen!

Wird au entsprächend anerkannt:
    "Die Calgary Flames teilen mit, dass sie den Vertrag mit Headcaoch Bob Hartley um mehrere Jahre verlängert hätten. Am 31. Mai 2012 wurde der Kanadier als neuer Trainer des NHL-Teams ernannt – nur wenige Wochen, nachdem er überraschend die ZSC Lions zum Meistertitel geführt hatte. " (vom Tagi)

Die Halbfinalisten: SC Bern, ZSC Lions, Kloten Flyers und Servette.

Jetzt no gäge d'Waldbuebe und im Final gäge SCB: so wür de Cup "Sinn mach", bzw. no einigermasse interessant sie. (Natürlich mit eusere Klubbrülle betrachtet) :cool:

Zitat von ZSColin

Absolut! Und han Bayern eifach als Bsp. gno, will's da halt so "de Ruef" gnüsset.

Bisch demfall de erscht wo ich känne, wo das "eifach so wäg ihrem Ruef" schriebt, im Normalfall sinds d'Lüdenscheider, wo luut umebrüeled wie pöhse die Bauern wieder seged will sie ihne ja 30 Lüüt wegkauft händ...

Aber au da gilt: En Spitzesportler wett Erfolg, Titel und dezue guet Gäld. Irgendwänn isch ihne s'Gäld meischt nüme s'Wichtigste und sie stelled Titel in Vordergund: wo chönt en Brunner meh Chance ha, als bi eus?

frög mich ebä au, woher sin Ruef chunt, als "Lockroom cancer". Kolleg wo ihn kännt, verzellt nur guets. Aber das isch wohl bi vielne so, wo mer nöd kännt: sobald mer sie kännt, sind nüme soo vollidiote wie anderi gseit händ...
    Dänke die meischte vo eus händ ihn us em gliche Grund wie de Vladi19 gseit hät nüme gern.

Falls er i d'Schwiiz cho wett, muen er def. au bi eus es Thema sie, rein vom sportliche her gseh!

klar, aber so laufts bi eus + bi andere wohl nöd gross andersch: Lion Kids-Spiel = min. 1 Kind + paar wieteri (Kind/Erwachseni) gönd go luege und die all bruched en Platz:
    D.h. wänn nur öpper devo e SK hät, wür ich meine, dass mindestens no 1-3 zuesätzlichi Tickets pro Kind wäg gönd. Dänn hettsch bi knapp 500 Kids 1k - 1,5k zuesätzlichi Zueschauer.
    Und was mer au nöd dörf vergässe: es isch Davos, das sind die mit all de SC- und etlichi anderi Heimweh-Bündner-Fan und sie sind ja au nöd grad hine i de Tabälle. Wär bi derä Konstellation scho fast enttüschend, wänns nöd usverkauft wär...

Zitat von ZSColin

Bayern-Taktik: Den Gegner schwächen, bzw. nicht stärken (sollte er in die CH zurückkehren) ........... Kann bei uns ja das Türchen aufmachen :cool:

nöd ein Verein uf derä Wält holt nur 1 Spieler, damit er de Gägner schwäche chan sondern nur us sportliche Gründ, will mer sie's eigne Team verbesserä wett.

aber du häsch scho rächt, schliesslich chauft nur Bayern anderne Verein Spieler ab, das macht suscht kein einzige Verein uf derä Wält :roll:
    aber isch ja eigentlich au schön: de Nied muen sich en Verein schliesslich zerscht erarbeite...

Brunner sini Kollege sind aber eher i de Düütschschwiiz, Zug/Züri/Flughafe dihei & es heißt immer, dass er nöd uf d'Kohle fixiert segi; Wänn er no uszahlt wird, wohl eh nüme...

Sportlich kei Frag, us Fan Sicht fraglich, aber die sind wie erwähnt schnäll wieder zfriede, sobalds wieteri titel git...

A sinere Stell würi glaubs no Schwede in Betracht zieh.

Zitat von Zesi 05

Insgesamt gab es mit dem gestrigen Spiel 190 Derbys.

39 Derbys vor Einführung der Playoffs und 151 seit Einführung der Playoffs. Von den 39 Derbys vor Einführung der Playoffs hat Kloten 30 gewonnen (denn sie stehen mittlerweile bei 102 Derbysiegen). Die Gesamtbilanz muss also irgendwie so aussehen:

190 Spiele: 68-77 Siege, 11-20 Unentschieden und 102 Niederlagen

dankeschöön! das schaffed mir bestimmt no, dass mir d'Füehrig übernehmed + dänn wär def. s'nöchste Shirt fällig, näbed all denä guete Gfühl wo's suscht no dezue git; siehe postings vom Colin, so isch es damals wohl de meischte Z-Fans ergange, mer hät müese mit de Häme vo de Chlötis läbe, drum isch es momentan eifach en Gnuss :mrgreen: