ist ja nur für po: unbedingt abschaffen, min. im Final!
Beiträge von larlf
-
-
Chlote isch zwar nöch dra ane cho, aber ich schlüüsse dem au au: 2000 chan nüme überbotte werde!!!
-
kei Früehligsferiä?
eusi Chind sind bi de Grosselterä und drum bin ich wiiterhin de DerbySIEG am fiirä (und das Basel en Titel weniger gholt hät i dem Jahr)
-
zum Glück bin ich nöd fcz fan, suscht müessti glaubs die ganz Wuche frei mache: viel Spass bim fierä!!!
-
gits öppis schöners als in Chlote de Final mit 4-0 z'gwünne und dezue no z'wüsse, dass sie das nüme überbüte chönd?
min Meisterweg isch gester chli chürzer als normal gsi, aber defür weiss ich jetzt, wie mer vom Wald wieder zrugg i d'Halle chunt:
eifach de Strass nahlaufe und jedä einzelni Schritt, wo eim nöcher zu de Halle bringt, so rrichtig zelebrierä und gnüüsse!!!
s'Bescht dra isch no gsi, dass ich sogar glichziitig mit de Mannschaft zrugg gsi bin und so nahtlos han chöne die nächst Party fierä
-
4-0 in Kloten, eifach unbezahlbar
-
entweder ihri Serie riesst hüt oder mir spieled am Mäntig nomal:
"Nie viermal in Folge verloren
Rational spricht nichts mehr für die Klotener. Es ist nicht ersichtlich, wo sie Steigerungspotenzial haben, es ist nicht ersichtlich, wo der ZSC Schwächen hat. Und es steht 0:3 in der Serie. Den Flyers bleibt also wenig anderes, als ihr Heil im Irrationalen zu suchen. Darin, dass sie diese Saison noch nie viermal in Folge verloren haben und nicht heute damit anfangen können"
Ganze Bericht:
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/D…/story/13841375 -
früener hät mer amigs no vor de Tüür gwartet + d'Frag isch gsi, wer bringt s'Bier mit und isch nachher im 3. rang go e Reihe reservierä.
20-25 Jahr spöter gseht's so wie obe beschriebä us
....da mini no knapp U6 isch, han ich no 1 Jahr Schonfrist übercho
-
-
es isch eifach z'kalt hüt...
da no de bluem + d'spaghetti gschicht bim f@#°:
http://www.blick.ch/sport/eishocke…-id2805235.html -
vor allem wärs wärmer dusse
-
ich gahn mal devo us, dass mer für jede wo ine wett 1 Ticket brucht.
Sust wür doch was stah à la: "Kinder bis ... brauchen kein Ticket"?
Aber es staht nur "keine Reduktionen / Saisonkarte NICHT gültig"und:
Info an ZSC-Fans, welche sich für Samstag ein Ticket in Kloten ergattern konnten:Mit diesem Billet würde Euch im Anschluss auch Zutritt zum Hallenstadion gewährt werden. Einfach das Ticket beim Eingang vorweisen.
Ticket also NICHT wegwerfen, ansonsten müsste eines an der Abendkasse für CHF 10.- gekauft werden. -
nzz zum spiel vo gester: http://www.nzz.ch/aktuell/sport/…ions-1.18286602
und no euse coach: http://www.nzz.ch/aktuell/sport/…r-zu-1.18286611
-
ja, das sind voll korräkti billet...
freu mi uf de wald (han nie dänkt, dass ich das jemals säge wird?!? igitt!!!) und hoffe, dass mir morn de sack zue mache chönd!eigentlich wär mir dihei am mäntig lieber, aber gäge es 4-0 und bi de tüüfflüger fierä: das chan mer glaubs nüme überträffe.
solang eus chlote spielä laht, werdets wiiterhin verlüre: eusi sind zrugg zur alte (vor olympia) form & zeiged am aktuelle chlote kader ihri limite uf.
mir gfallt de iisatz vo jedem einzelne!!! -
Zitat von cm8
Grad ez im Radio 24 ghört, s'Schpiil hütt abig isch KEIS Hochrisikoschpill! Somit änderet sich nüüt für eus.
macht ja au Sinn, wänn mer das liest:
http://www.nzz.ch/aktuell/zueric…piel-1.18285908wieso söll mer wäge rund emne dutzend Idiote 11'000 anderi Bestrafe?
und vor allem: wie wännds das mache?
s'einzig wo's mache chönted, wär wohl de Alk-Verbot, aber da gits wohl gnueg Möglichkeite, zum sich iidecke...da no öppis zu de Rotation i eusnä Linie:
http://www.nzz.ch/aktuell/sport/…iert-1.18285860 -
Zitat von LarryAlles anzeigen
Das ist doch einfach ein Gerücht, und nur weil es immer wieder erzählt wird, wird es auch nicht wahrer!
Hütte voll hüben wie drüben, Leute wie Du gehen nach 20 Jahren wieder in den Wald, etc. pp.
Es war früher einfach so dass bei uns nur das Prinzip Hoffnung bestand, wir waren der ewige Verliererclub, der Liftclub, die Eisclowns.Wir hofften, und die Landeier hatten den Plausch dass ihr Dorfclub den Zürchern aufs Dach gab!
Als wir begannen die Derbys zu gewinnen wurde es für uns normal und für die war es halt nun nicht mehr lustig.
Ich kann mir bei Weitem keinen geileren Final vorstellen als gegen Kloten!

Und ich hoffe mal auf einen Cupfinal FCZ-GC, gabs noch nie, wäre auch Geil!

Edit: Und dann sind seit damals einfach mal 20 Jahre vergangen, die Prioritäten von vielen Leuten haben sich seither verschoben.
Guet stimmt scho: git würklich nüt geilers, vor allem wänn mer i de Serie no 2-0 füehrt!
De markierti Satz findi interessant und irgendwie frög ich mich, ob nur wenig so wie ich dänked oder ob das wäg eusere Gschicht isch oder nur ich so dänke/handle:
d'Klötis sind mir nach jedem Sieg tage-/wuchelang uf de Sack gange, mit ihrem verhalte und jedesmal "under d'Nase riebä", dass sie wieder gäg eus gwunne händ!
Handkehrum wür mir das nie in Sinn cho, ich bin lieber de "Still Gnüsser" (so ähnlich wie de Dabelaar) und lahn die andere in Rueh; Schliesslich sind sie ja eh scho gnueg gstraft demit, dass sie Klote supported.... -
so schnäll isch de Titel weg

-
Hat zwar nicht mehr dieselbe Brisanz, aber: gibt es (sportlich gesehen) was schlimmeres als ein Derbyfinal zu verlieren?
-
gsehni au so:
würed mir morn verlüre, isch Kloten im höch + mir fanged praktisch vo vorne ah.bin zwar optimistisch, aber es wird wahrschienlich au morn nomal es ängs Spiel geh und drum: zerst Sieg 3 hole, bevor mir vonere Meisterfiir redet.
-