stah nomal uf, Thomi!
Beiträge von larlf
-
-
Wird bestimmt paar döt ha: ich hocke im Sektor L.
-
http://www.nzz.ch/aktuell/sport/…-uns-1.18284276
Wär s'richtige Jahr für de Titel: händ lang gnueg druf müese warte...
-
für de Final nimm ich die Reis uf mich, glaubs vor 20 Jahr s'letschtmal im Wald gsi...
Aber s'Visum isch jetzt erneueret worde und Gäld hani au scho gwächslet: freu mi uf s'hütige Spiel, wo mir mal ohni "Druck" chönd gah.
Natürlich i de Hoffnig, dass eusi trotzdem Alles gänd, au wänns s'Mässer mal nöd am Hals händ.und suscht hämmer ja no de besser Goalie:
http://www.nzz.ch/aktuell/sport/…eler-1.18284544 -
Zitat von ZSColin
Sie händ es Plakat mit folgende Wort ufeghebt:
"Euses Echo - Höhepunkt vo eure Stimmig" - und das nachdem sie s'erschtmal (und ganz bewusst), "E - H - C - Chloooooote ........"
Und mir - wie immer - mit de obligate Antwort reagiert händ. Scho no cooli aktion gsi.
Und larlf: Han nöd d'Playoff Touris, PO-Schlampene, Mode-Fans, Möchtegern-Hockeykänner, usw. welle agriife. Nö-nö. Han ja ebe auch gseit, dass die au schön brav mitgmacht händ, demits e geili Stimmig im Stadion geh hät. Aber geschtert isch au de 3. Rang würkli guet gsi. Und nei - dass sind garantiert nöd immer! Darum au das expliziite Lob - that's all.dänn simmer ja glicher meinig, evtl. sött ich halt dini Bieträg nöd so genau läse (oder nöd so wörtlich neh)

da no öppis (wo mer no bitz chönt ufpausche, will es isch ja sooo z'viel) zu de serie:
http://www.blick.ch/sport/eishocke…-id2794064.html -
ohni 3. Rang gaht chum viel, da häsch Du/ihr scho rächt, aber das hani au nöd demit gmeint.
ich han nur gseit, dass ohni all "Tourischte" d'Stimmig chum de absolute Hammer gsi wär und das isch sie geschter eigentlich gsi.Welles Spiel isch es gsi, wo's knapp 8-9k gha hät; Spiel 3 gäge Lausanne?
Döt gsehsch schön, wie luut de 3. Rang allei isch, drum isch mini Ussag: es brucht au "eusi Sietä" zum e gwüssi Luutstärki/Stimmig anez'bringe..ich han sowieso s'Gfühl, dass en Grossteil vo de "PO-Touri" nöd HockEi Banause (sprich Eventfan) sind, sondern eher diejenige, wo früener (meh oder weniger) regelmässig cho sind und hüt halt nur no a die (für sie) interessante Spiel. Und drum find ich's scho fast bitz arrogant, so über die sog. "PO-Touri" z'redä.
und au wänns nur rein vom Gäld her ahluege würsch, dänn choschte die diesjährige PO Spiel öppe glich viel, wie e SK; Wänn öpper all Heimspiel gaht go luege.
-
Zitat von ZSColin
Gute Stimmung im Stadion, dank dem 3. Rang. Und die Playoff-Schlampen haben auch alle artig mitgemacht.genau, NUR wäg em 3. rang isch es so luut gsi.
isch scho geil, d'ahsichte vo gwüsse lüüt:
häts kei sog. touri, isch d'stimmig schwach, aber defür isch mer ja under sich.
isch d'halle mal voll, chan mer alle frust a de touri ablah:
sie mached ja nie stimmig, verstopfed all weg & händ au kei ahnig vo hockey.ich verstah das nöd würklich, für mich zellt jede wo s'team understützt, egal wieviel spiel mer bsuecht...
-
schön isch es gsi!!!
geili stimmig & ändlich spiel 1 gwunne.da ich immer im I2 hocke, bin ich au gester nöch debie gsi und bin der meinig, dass d'ordner ihre job guet gmacht händ!
sind am afang bitzeli überrascht worde, aber nachher händs es schön use begleitet...
aber so e miesi "stimmig", vom gägnerische ahang, hani bim hockey scho lang nüme erläbt: schad & nöd nötig gsi!!! -
d'Ussag isch gsi: so früeh wie möglich, damit sich d'Fans nöd gross i de Stadt "umeluege" chönd.
Han gmeint, sie welled ca am 14.00 mit em Spiel afange.Wänn mer scho dörft wähle, zu wellem Zietpunkt, dass mer Meischter wird, dänn wär min Wunsch:
bi jedem Heimspiel, aber bitte nöd am Ostermäntig!
Ich find HockEi luege am Namittag doof, lieber am Abig...Aber ebä: zerscht mal Schritt für Schritt.
Hüt Abig mit emne erschte Sieg afange und falls mir dänn 3 mal gwunne händ, chömmer wieder über e allfälligi Meisterfiir redä.
Alles andere sind momentan nur (sehr schöni) Träum. -
wär schön, mal mit emne Sieg z'starte: dänn lieht au es 4-0 drin

ich freu mi, wird sicher geils Spiel & gueti Stimmig!
Vo mir us dörfts also ändlich afange... -
es gäbt kei schöneri Antwort uf all die jahrelange "Demüetigunge" vo gwüsse chlote "Herren" (sog. Kollege), als de Titel gäge Chlote!!!
Egal wie schlächt mir früener gsi sind, sie händ eim tagelang ihri Sieg chöne under d'Nase riebe...
Auf gehts uf es 4-0!!!!gits eigentlich public viewing (damit mer nöd in Wald muen)?
und: häts no platz im car? (so wie gester ahkündet, für die nächste uswärtsspiel :-)) -
nur scho wäg denä dräcks chlote fan müemer morn gwünne & de Final au grad!!!
isch lowest, was für es höch die jetzt scho wieder händ und wie überheblich dass sie sind, nur wills im Final sind.
wär schad, wänn mir die Chance nöd würed nutze, zum ine mal s'Muul so richtig stopfe; Oder gits öppis schöners, als en Derby-Final-Sieg?!?Morn ändlich wieder uf d'Chischte schüüsse und Genf wird zämebräche (oder so ähnlich. das hani scho bi Lausanne dänkt, aber s'1-0 hät ja au glanged

-
Ich schliesse mich den Vorrednern an und wünsche Dir von ganzem Herzen viel Kraft für die kommende Zeit!
Mich persönlich hat es sehr berührt, einerseits weil Lea quasi "meinen Jahrgang" hatte und andererseits, weil es wirklich still im Stadion war; Auch die Genfer sind respektvoll mit der Schweigeminute umgegangen.
In der Hoffnung, dass Dich Lea trotzdem mit ihrem Kompass unterstützen und weiterhin durch Dein Leben lotsen kann...
-
als mcs muen er fast versueche ihn im nöchste Spiel debie z'ha. schliesslich muesch alles probiere und wänns dänn imne allfällige 7. Spiel verlüred, dänn chan er entsprächend teubelä!
wänn er's nöd probiert und mir gwünned morn, dänn isch er de tubel...
-
-
Zitat von ZSColin
Danke für die sensationelle Choreo!!!! Im Hallenstadion (ohne "Kurve") ist es wirklich schwierig
etwas anständiges auf die Beine zu stellen. Und was wir gestern in der Halle sehen durften war anständig - sehr anständig!!
Nochmals Danke an alle, die mit Rat und Tat mitgeholfen haben diese geile Aktion durchzuziehen - chapeau!isch würklich guet gmacht gsi! ...wär wieder Ziet für öppis is Choreokässeli.
irgendwie scho bitz lustig: da bi eus isch es fascht no schlimmer als uf em Iis!
Gwünned mir, schriebt praktisch niemer, will es isch ja normal; Usser denä wo sich scho Gedanke um de nöchsti Gägner mached und ihri Prognose ufstelläd...
Verlürt mer, isch alles Scheisse und mer häts scho immer gseit und drum muen au sofort alles verworfe werde. Inkl. neuem Trainer und vielne andere Beteiligte (inkl. Salis) wo natürlich über die ganz Saions und erst rächt i de PO nie ihri Leistig bracht händ...
Mich nimmt Wunder, wie Genf am Di. spielt, wänn/falls de Picard wieder debie isch!
Ich gahn devo us, dass er am Di. scho wieder debie sie wird. -
Da Basel wohl weiterhin international spielen wird, werden sie kaum (oder nur selten) mit Bayern Vorsprung Meister werden!
Zudem müssen auch sie, alle Jahre wieder, die besten Spieler ins Ausland ziehen lassen.Diese beiden Gründe reichen aus, dass sie nicht Jahr für Jahr mit riesigem Vorsprung vorne wegziehen werden. Hoffe ich zumindest...
-
wänn mir mal (wieder) konstant würed Leistig bringe, wär de Final gäge Chlote sicher...
aber so wie mir min. jedes zweite Spiel uf em Iis stönd, isch alles möglich: ob im negative oder positive Sinn!d.h. als Team ufträtte, hine uf- und vorne abruhme: dänn gheied d'Schiebe ine und de MAB dörf sich au wieder 1-2 haarströibendi Päss erlaube, ohni dass de Finaliizug gfährdet isch.
-
Zitat von snowcat
wo findet de cupfinal statt? basel wür mich es bizz stresse...
basel fändi chli denäbed: söll amne neutrale Ort stattfinde!
wänns vo afang ah bekannt isch, isch öppis anders. aber nöd, wänn scho d'finalischte fest stönd und de eint no es heimspiel im final überchunt... -
d'Halle isch halt def. keis Hockey Stadion meh (isch ja nüt neus) und wieso mir praktisch kei Stimmig anebringed, frögi mi au.
Han's gester ganz üebel gfunde: da bisch im HF, machsch Gänf abe & Stimmig praktisch nöd vorhande.
Simmer eifach sälber z'fest (vo de Quali) verwöhnt und bueched so Sieg als "normal" ab?
Bin de Meinig, dass mer d'Leistig vom Team meh honorierä müesst! Öppe so wie im Spiel 7 müessts doch immer sie....