chömmer doch sehr gern mache: eis zäme trinke, egal wer (wieviel) zahlt...
es wird aber bi mir (so wie's büro & privat usgseht) wohl eher erst uf d'PO de Fall sie: bin momentan nur scho froh, wänn ich vo eusne Spiel no es bitzeli im TC gsehn und das i dere Quali wo's so viel geili Spiel mached, isch zum ![]()
Beiträge von larlf
-
-
-
Zitat von Mirko
... Fussball ist für mich während mehr als der Hälfte des Jahres frierend im Stadion mit dicker Jacke und oft bei Wind und Wetter, Eishockey ist fast immer mit T-Shirt im Hallenstadion.
Für die ganz Saison isch das scho so, vor allem im Letzi, aber das gilt halt nöd für EM/WM im Fuessball (oder nonig).
-
die ussag findi scho bitz beleidigend!
ich glaub nöd dass er so nützlich isch: stell dir mal vor wie's wär, wännd keis hettsch... -
Isch für mich bitzeli wie mit de Pyro-Jungs: uf ei Art ja, uf die ander: NEI!
Ehrlich gseit, nimm ich nöd ah, dass er bi GC wenig Gäld verdient hät. Au wänn mer's natürlich nöd mit Gala chan vergliche.
Aber wänn mer's mit emne normale Job verglicht, dänn isch er bestimmt nöd arm und hät wohl au de Familie chöne abgeh...
Drum frög ich mich: was passiert mit ihm, wänn er sich döt nöd duresetzä chan?
Dänn chunt er chum es Agebot vomne Klub us DE oder de Insle über, am ehnschte isch dänn wohl d'Rückkehr i d'CH.Ok, chöntsch säge, er hät dänn nüt verlore, im Gägesatz; Aber ich bin der Meinig, dass er gschieder no 1-2(3) Jahr i de CH sött bliebe (evtl. halt no vorher uf Basel) und erst dänn is Usland. I de BL sind eusi Jungs meistens au gern gseh...
Wieso ich das mit de Pyro-Jungs vergliche?
Will, au die wüssed, dass es eigentlich nöd guet isch was gmacht händ; Aber i junge Jahre macht mer halt mängisch (oder eher) so Sache, wo mer nachher bereut und wänns ganz dumm lauft, sogar demit sini eige d'Zuekunft verbaut.Aber ich hoffe, dass es guet gaht und wünsch ihm glich viel Erfolg!
-
Weiss zwar nöd, wie's suscht amigs usgseh hät, aber find das e schöni Info vom Z Ticketing vo hüt:
"Wir haben im 3. Rang noch 3 Plätze, welche als Saisonkarten verkauft werden können." -
lol.
wür mich überrasche, wänn er döt Erfolg hetti: vom Gäld her sicher guet für GC! De Rest wird sich zeige...Wänn im Blick nöd stah wür, dass er i de Türkei Verwandti hät, dänn wür ich behaupte: de Typ hät kei Ahnig, wohi er gaht und uf was er sich ielaht!
Hauptsach de Kohle stimmt.... -
cool, thx! hüt häts mal en lausige stream tah und demfall ab nöchst wuche ändlich wieder uf em tv luege.
-
gits bi eus e Möglichkeit, zum d'Spiel am TV luege?
Sit espn america nüme isch, gäbts glaubs nur uf "Sport 1 US", aber de hät swisscom nöd uf de Liste... -
Zitat von Thomi
findi jetzt fasch echli drakonisch :-o
2 Jahr Rayon- und mehreri Jahr Stadionverbot i dä ganze Schwiiz....dafuq :-ovor allem s'Rayonverbot isch doch das wo derb isch, wänn ich das richtig interpretiere:
dänn dörfeds doch paar Stund vor nach em Spiel nöd i de Gägend vom Stadion sie, d.h. je nachdem chasch nöd mal meh i d'Stadt in Usgang gah. -
ändlich wieder Ziet, zum am "es puurebüebli" nahtröime
isch zwar au "gäge die doofe" und nöd für de Z, aber ich finds immerno unübertroffe: vor allem wänn e ganzi wand (oder 3/4 vom stadion) mitmacht...und, dass mer hüt eher gäg öppis isch, als sich a sine eigne sache freut, das isch halt au leider überall so und nöd nur bi eus.
-
Petric für Hajrovic oder doch nur de Hajrovic weg?
-
usa - russland: http://nutjob.eu/njtvx34.html
(nhl.com hani nur schwarzes bild gha)
-
händs eigentlich im Penalty Schüsse au nomal d'Siete gwächslet? (han's gmeint, nach 3 Schütze, bin aber nöd sicher)
isch no eklig gsi i de Verlängerig, wo's de Zetterberg nach 2:30 "zruggpfieffä" händ, wägem Sietewächsel
-
tönt interessant und gseht (für mich) gwöhnigsbedürftig us: http://www.bauer.com/odin
isch glaubs erst für sotschi vorgseh oder spieleds scho mit dem i de nhl?
-
War heute das erste Spiel, und auch davon nur die "zweite Hälfte", wo ich das Team gesehen habe: aber irgendwie wirkten für mich die Jungs entweder nervös und/oder blockiert. Erst nach dem Ausgleich wurde es dann ein wenig besser.
Den anderen Resultaten zu entnehmen, müssten sie sich wohl schon um einiges steigern, wenn sie gegen die Finnen gewinnen möchten.
Aber wer weiss, evtl. hat dieser Sieg heute einige Last von ihren Schultern genommen?
Im Vorfeld waren die Erwartungen ja doch eher hoch, so wie ich's gelesen habe. -
zwar momentan 1-0 hine, da de stream vo ch-norwege: http://allsport-live.net/ger/tv.php?channel=71840
-
nimmt mich scho wunder, ob er's nomal packt: http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2594272.html
ich tippe uf: eher nöd, suscht hett er's doch scho jetzt müese schaffe regelmässiger z'spielä?
talänt hät er ja eigentlich gnueg... -
Weiss nöd wohie demit, drum da s'Interview mit em Segi:
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/16291040....eimal meh uf de Punkt bracht!
-
Zitat von snowcat
wie willst du das aber in der schweiz umsetzen, wo die trainer im schnitt nach (gefühlten) 10 monaten den verein verlassen und die nachfolgelösung jeweils von extern beigezogen wird?gut, ich hab da einen vorschlag: man könnte es so machen wie es der fcz im moment macht...
vielleicht begreifst du jetzt langsam was mich am eingeschlagenen (sportlichen) weg des fcz fasziniert...
ob's aufgeht weiss niemand, aber ein versuch ist es mehr als wert! besser jedenfalls als in 10 jahren 15x den präsi und eben soviel mal das konzept zu wechseln...wie die kollegen aus...du weisch scho wer ich mein :razz:das ist halt das Problem im Sport: hier zählen die Resultate!
ob die Trainerentlassungen auf längere Zeit was bringen, sei dahingestellt: aber es wird halt immer wieder ein Baueropfer gesucht (und gefunden), wenns mal Punktemässig nicht stimmt...
auch bei euch wird es nicht anders sein, falls der (erwartete, erhoffte oder was auch immer) "Erfolg" ausbleiben sollte.Die Rechnung ist einfach: schlechte Platzierung (ende Saison), weniger (glückliche) Sponsoren und weniger gute Aussichten für neue Verhandlungen. Was bleibt übrig? "Wir machen einen Neuanfang..."
Nicht, dass ich das persönlich gut finde: aber Geld regiert halt momentan immernoch die Welt und das wird sich wohl auch nicht so schnell ändern...
Auch deshalb bin ich gespannt, was eure Chefin bringt: ohne sportlichen Erfolg hat auch sie schlechte Karten bei Geldgebern

edit: evtl. wird s'Konzept bi de Juniore (vo eus) au überbewertet?
siehe de Artikel und das isch halt def. so, dass de Schritt vom Junior zum Profi nur ganz wenige pro Jahrgang/Mannschaft glingt...
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/15209727