....aber es gaht no sooo lang, bis de Match afaht und d'Nervosität hilft irgendwie au nöd:
ich gahn devo us, dass es e ängi Serie wird, mit meist au änge Spiel.
E Serie wo mir chönd gwünne, sofern mir, so wie letscht Jahr, de Finger rächtzietig & lang use nehmed!
Beiträge von larlf
-
-
-
da isch no de chlaus: http://www.20min.ch/sport/dossier/timeout/story/13675728
-
nüt neus vom canape:
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2222498.html -
-
das sind ja riiiiese Beträg!!! ob die das vermöged oder müends ächt grad privatkonkurs iereiche?
-
min tipp: (quote interw.)
Frib. 4 - Biel 1 (1.35 - 5.5)
Bern 4 - Gänf 1 (1.75 - 3.25)
Zug 4 - LugaNO 2 (1.9 - 2.8)
Z 4 - Davos 3 (1.95 - 2.7)-----------------------------
meister-wettquote vo interw:
bern 3.2
frib. 3.75
Z 4.75
davos 5.5
zug 8 -
-
Bin au für Gäldstraf (am Beschtä grad als Spänd) bim Jenni: das zeigt, dass mer als Profi Vorbild söll sie und mer sich nöd alles dörf erlaube...
Sannitz isch en luschtige: Chlote ghört eigentlich in Konkurs und nur scho drum under de Strich!
-
Zitat von Larry
der Zuschauerschnitt wurde massiv auf 8'745 angehoben, damit hat man mehr Fans als der Leader der Schweizer Fussballmeisterschaft!
zerscht hopp gc rüefä und dänn de tritt as Schiibei?
Hmmmm, das bedingt fascht nach emne neuä Iitrag im GC Fred!!!
edit: läck, de isch ja würklich gsuecht & gfunde! 8'675 wo is Liechtathletikstadion sind, findi also ganz guet....
wie's ächt umgekehrt wär? -
Zitat von ZüriBueb
Ja häts, und zwar i de Saison 2006/07, wo mir nachher gäge Davos i 7 Spiel usgschiede sind als 8. (will de Sulo sich verletzt hät).
Jedi Mannschaft hät genau de Gägner usgwählt, wo er so oder so gha het (1-8, 2-7, 3-6, 4-5).danke, für d'info! läck isch mis hirn scheisse... (oder evtl. chan mer das bi "schlächti erinnerige, wo bewusst underdruckt werdet" verbueche?

-
Zitat von ZüriBueb
Ich fände eine Bestrafung von Jenni, so hohl er auch ist, ein Witz. Und dies unabhängig davon, dass es in der "grossen" NHL anders ist.
uf ei Art isch es en riesä Witz, sofern er gsperrt wird für eus en sehr amüsante, aber wie's anderi au scho gseit händ:
Als Profisportler söll mer Vorbild sie, respäkt vor de andere ha und das isch mit derä Ussag beides nöd beachtet worde...Dass halt d'Regelig mit Strich, Playoff/-out so Sache zuelaht (dass die einte scho Vorbereitig für nöchsti Phase mached, während die andere no um jedä Punkt kämpfed), isch es anders Thema.
Häts im "A" eigentlich scho mal "freii Wahl vom Playoff-Gägner" geh?
-
...dänn schriebe mer eusä ganz gc spam (die 5 bieträg pro monet) eifach wieder in fcz fred

-
haha, es gaht wieter: http://www.blick.ch/sport/eishocke…-id2216060.html
«Ich bin mir ziemlich sicher, dass jedes Team 50 Runden hat, um eine solche Situation zu vermeiden», reagiert EVZ-Coach Doug Shedden ironisch.
«Die Klotener können nur sich selbst die Schuld geben. Jenni sollte sich nicht sorgen, was wir machen. Das ist nicht sein Business. Er sollte sich einzig darum kümmern, gegen Lugano zu gewinnen.» -
-
han zwar s'Spiel hüt nöd gseh, wür aber im vf lieber gäge Gänf/lugaNO spielä, als gäge die vo hüt...
hät eigentlich scho öpper erwähnt, dass chlote immerno underem Strich isch?

-
de segi hät sich halt "politisch korräkt" usdruckt...
-
wer weiss, evtl. hilft eus ja die Niederlag... ob 1-0 oder 7-0 verlüre: git beides kei Pünkt!
ABER: ich hoffe, dass bim aktuelle Resultat glich no es interns Wachrüttle git, was ja vor de PO sicher nöd schlächt wär....und glich freui mi für Chlote!!! ...hoffentlich bliebts so
-
isch halt die Phase, wo d'Strichermannschafte müend alles geh & sich die andere (im Training) uf d'PO vorbereite chönd: anders chan mer ja all die hütige Resultat nöd begründe... (ich hoffe, dass Fribourg nöd doch no Pünkt her git!!!)
-
damit mir das Spiel nöd im allgemeine Hock-ei müend bespräche: ich finde, eusi Jungs händ nach de letschte 2 Spiel e fetti Prämie verdient!!!
....mer chönt fascht meine, sie seged no die grössere Fan (& somit Anti-Chlöti) als mir