Beiträge von larlf

    Zitat von cuda


    Ich weiss ja nicht wie es euch geht, aber ist euch schon mal aufgefallen, wieviele Menschen im näheren Umfeld Burnouts haben, oder immer mehr Allergien, Lebensmittelunverträglichkeiten, Schlafstörungen, Krebs etc. Ich habe schon einigen Freunden die zum beispiel Schlafstörungen haben, empfohlen das Wireless in der Nacht abzustellen und siehe da es schläft sich plötzlich wieder besser. Von irgendwoher kommt ja das alles ? Nur fragt sich fast niemand woher?

    naja, das kann sicher auch mit strahlen zusammen hangen, wie ihr ja richtig sagt: da weiss man momentan noch zu wenig.

    nur bin ich der meinung, dass auch die meisten dieser krankheiten vom stress kommen können. wahrscheinlich haben heute viele das gefühl, dass wenn sie sich nicht voll für die firma aufopfern, dass sie dann geschmissen werden & nix neues mehr finden. weiss es ned...

    wenn die leute mehr selbstvertrauen und auf sich selber schauen würden (also auf ihre gesundheit und ned auf den kto-stand) dann wären es bestimmt auch weniger mit oben beschriebenen krankheiten...

    Zitat von Reto

    Häsch dänn dis WLAN Tag und Nacht a? Gahsch ohni Sunneschutz i d'Sunne mit em Chliine?

    Wir bi de meischte Sache, sött mer's au da nöd übertriibe, aber es gwüsses Mass isch sicher nöd fähl am Platz und öb so es Handy jetzt schtrahlt oder nöd, hät's mit oder ohni Schtrahlig eigentlich nüt i de Händ vomene Chliichind verlore, will mer suscht nöd weiss, wie mer sin Goof söll ruhig schtelle, wämmer irgendwo unterwägs isch.

    zu de frage: wlan ja & sunne nei :mrgreen:

    zum de goof ruhig stelle find ich's au denäbed, aber wieso söll es chind ab 3 nöd dörfe d'föteli / filmli ahluege, wo mer grad sälber gmacht hät?
    das gaht paar sekunde und fertig isch...

    und btw: dusse häsch ja au alles "verstrahlt", zbsp vo funkantänne oder diverse andere wlan.

    de mit de "digitale demenz" würi au underschriebe: wieso öppis merke, wänn mer's ja eh im google chan go sueche?

    bim andere artikel hani mit sine empfehlige bitz müeh:

    Hier einige Empfehlungen dazu:
    - wenn sie telefonieren (oder surfen oder sms versenden) müssen, entfernen Sie sich von Ihrem Kind mindestens 5 Meter, besser 10.
    - geben Sie das Handy Ihren Kindern nicht zum Spielen und erst recht nicht zum Telefonieren!
    Mein Sohn hat noch nie, keine Sekunde, mit meinem Handy telefoniert, egal wer am anderen Ende war und ihn unbedingt sprechen wollte.

    klar isch es schädlich, aber dänn muesch au:
    - am beschte en bunker baue, zum all strahle vo usse abwehrä
    - dine kei wlan, babyfon, funk telefon, mikrowälle, etc ha
    - dine bliebe & nöd i d'sunne ga
    -> die lischte chasch wohl unändlich erwietere...

    s'läbe isch gföhrlich & ändet immer mit em tod: klar häts wahrheitsgetreui sache i dem artikel, aber mer chan's au übertriebe... (ich vermuete mal, dass de autor sini chind im chäller iesperrt, wills dusse so viel gfahre & strahle hät!)

    mini meinig: de chind (im jewielige alter) de richtig umgang demit biebringe isch viel besser, als eifach alles verbüte & schlächt redä.

    ach, gäge früehänglisch allei hani au nüt:
    han mängisch eifach s'gfühl jedä wett de ander übertrumpfe & drum ghörsch dänn so komischi sache, wie "mandarin im chindsgi-alter lerne" und diversi anderi karriere-förderndi sache... :spinneli:
    schliesslich muen ja jedes chind en nobelpriisträger werde!

    Zitat von Reto

    Eifach gseit, wänn die gröschte Chind erscht sächsi sind, aber als Eltere muess mer eifach luege, dass mer d'Chind so ane bringt, dass nöd de ganz Scheiss müend mitmache.

    Ich han bi dem Thema e extrem altmodischi Meinig und schtosse uf vill Chopfschüttle, aber das wird eini vo de wichtige Ufgabe vo Eltere, in Zuekunft z'tschägge, was mit de neue Technik möglich isch und was wie muess sinnvoll und im Mass benützt werde.

    Die Generation wo jetzt Teenager hät, hät's schwer momentan, will villi devo rein gar nüt i dem Schtil i de eigene Jugend sälber miterläbt händ.

    Wenigstens bin ich nöd de einzig, wo die aktuelle "Mödeli" vo gwüssne Elterä nöd verstaht :mrgreen:

    Klar gits de Gruppedruck etc., aber bin immerno de Meinig, dass mer sich i de Jugend mit andere Sache chan beschäftige als nur mit em Telefon.
    Aber das lieht minere Meinig nah halt nöd nur a de Chind, sondern ebe au a de Elterä, ob & wie sie sich drum kümmered...

    Naja, egal: ich hol jetzt mini 3 jährig Tochter vom änglische Früehchindsgi ab & bring sie in Mandarin Unterricht und wänn sie nachher nonig ruhig isch, dänn chan sie ja nochli s'ipad neh, nöd dass ich mich no mit ihre muen beschäftige. schliesslich muen ich mich ja no um mini karrierä & hobbys kümmere :spinneli:

    Wänn mir scho bim Thema Natel-Abo sind: ich finde die neue Swisscom Natel Abo's irgendwie chrank, was de Grundpries betrifft!

    Mini durchschnittsrächnig lieht momentan bi 60.- / Monet -> für das gits neu grad mal s'langsamschte Abo.
    Verstahni irgendwie nöd...

    Hani öppis überseh oder wieso sind die Dinger so Schweineteuer?

    Die Frage ist halt auch: welche Talente (z.bsp) aus Asien/Afrika möchten noch in die Schweiz kommen?
    Vor allem die grossen Talente aus Asien gehen ja schon mit 18-20 Jahren in die BL oder auf die Insel, da erhältst Du in der Schweiz nur noch die "Auslaufmodelle".

    Ansonsten muss halt alles stimmen, damit aus einigen "no name" Transfers sich eine Spitzenmannschaft ergibt, das ist nicht jedes Jahr möglich.
    Aber ich gebe Dir schon recht, dass es viel mehr Spass macht einer (jungen, gewillten) Mannschaft beim kämpfen zuzuschauen, als einem überbezahlten Magnin...

    so en Schwachsinn, häsch dänn du das nöd mitbecho???

    Es isch scho lang bekannt, dass all nur wäg de guetä Stimmig bim Waldklub sind, und wäge gar nüt anderem!!!
    ...und jetzt chunsch Du und seisch, er heg sich i de Wohlfühltruppe nöd sehr wohl gfüehlt? das wär sicher en herbä Schlag für d'Waldbuebe. (gaht also gar nöd :mrgreen: )

    je nachdem lohnt sich de verglich vo de wettabühter, da wär interwetten:

    Basel 1,45

    Sion 7,00

    Young Boys Bern 8,00

    FC Zürich 14,00

    Luzern 14,00

    FC Servette Genf 25,00

    FC Thun 50,00

    Grasshoppers Zürich 50,00

    St.Gallen 50,00

    FC Lausanne Sport 100,00

    Zitat von Larry


    Spiel isch guet!

    Das isch so e Bewegisüebig wie s NHL All Star Game, das würdi au nie go luege!

    Nei für so en Seich würdi nie en Stutz zahle!

    Ja klar wirds "All Star Game" mässig sie, aber genau das git ja de Spieler au d'Möglichkeit Trickli etc. z'mache, wo mer suscht nöd so hüfig wür gseh.

    Mit 39.- für de tüürschti Platz gahts no und es isch ja au Charity, aber ebe: es sind d'Tüüfflüger und uf die hani momentan nöd würklich Lust.

    d'gastmannschaft wärs sicher wert, aber zerscht muen mal es grosses hindernis überwunde werde: im wald es spiel go luege?!?

    wenigstens söll kei gäld für de GayD abzwackt werde, aber das weiss mer hüt ja sowieso erst bim nöchste präsi :floet:

    Ich hoffe mal, dass au de Satz nöd stimmt:
    "Im Vergleich zu Bob Hartley ist er eher ein sanfter Ausbildner und hat einen guten Ruf als Integrationsfigur mit einer Neigung, «politisch» zu coachen - indem er den vermeintlichen Leitwölfen viel Auslauf gibt."