Beiträge von larlf

    Zitat von snowcat

    he he, nöd so pesimistisch! gc hät i de letschte jahr, vor allem uswärts, e rechti fan bewegig ufbaut. au dihei gsehts mittlerwile sehr guet us. also, es paar tuusig isch nöd us de luft griffe... :wink:


    ok, mini zahle sind öppe mini erinnerig vo de letschte fiir, obwohls döt offiz. glaubs vo 1-2k greded händ...
    han grad gmerkt wie lang das scho wieder her isch & wie lang ich scho nüme im stadion gsi bin (wobie mir ja gar keis stadion händ, evtl. drum?)

    Zitat von snowcat

    überrascht mich nicht. viele gc fans die ich kenne denken so. aber ich kenne kaum einen fcz fan, welcher gc dem fc basel vorzieht. das warum ist relativ einfach mit der geschichte der vereine zu beantworten.

    während der fcb und fcz ganz normale, für jedermann-frau zugängliche, fussballvereine waren und sind, kann bzw. konnte man das von gc nicht wirklich behaupten. der fcb kommt zwar aus der falschen stadt, aber sonst gibt’s nicht viel - ausser alex frei natürlich - warum man die hassen sollte. und die stadt der geburt sucht man sich ja bekanntlich auch nicht selber aus. die basler hatten einfach nicht das glück wie ich, in der schönsten schweizer stadt geboren worden zu sein… :wink: das etikett „nobelverein“ hingegen ist hausgemacht. viel geld im umfeld, aber vor allem eine äusserst fragwürdige mitgliederselektion und die damit fehlende nähe zum volk haben zu diesem attribut beigetragen. eine arrroganz, die in der fussballwelt ihresgleichen sucht. wusstest du z.b., dass juden von den 1930-er bis zu einer statutenänderung in den 1970-er jahren bei gc kein recht auf mitgliedschaft hatten? von kindern mit dem falschem sozialen status, welche noch bis in die 60-er jahre keine aufnahme fanden beim „nobelverein“, wurde mittlweile auch schon genug berichtet.

    auch wenn niederhasli mittlerweile als normaler fussballverein in der welt angekommen ist, für ur-fczler und etwas ältere semester ist das in unserer wahrnehmung (noch) nicht passiert. ausserdem ist diese ankunft in der normalen welt ja alles andere als freiwillig geschehen. einerseits kann man nur mit kindern vom zürcher geldadel keine meisterschaften mehr gewinnen und andererseits hat spätestens die finanzkrise viele bewogen den geldhahn zuzudrehen.

    ein wirklicher fczler wird im titelkampf nie gc helfen. nie! egal ob der direkte titelkonkurent von gc aus bern, basel oder sion kommt. genauso wird ein richtiger fczler nie einer fusion zustimmen. nie!

    guet möglich, dass das de Fall isch: chan ich z'wenig beurteile (bin scho alt, aber scho sooo alt? ;)

    Im Prinzip isch es im Fuessball au so wie i de PO: sobald sälber dusse bisch (oder halt nöd 1.), gits gar kein Meister i derä Saison :nixwiss:

    Statt Fusion chasch au grad beid Verein uflöse!
    ....wür minere Meinig nah def. meh Sinn mache: ich wird nie dra glaube, dass en fusionierte Verein dopplet so viel Zueschauer hetti.

    Zitat von Reto

    Biel hät's doch voll verdient und wär en würdige Playoff-Teilnehmer. Mal abgseh devo, dass die Beschte nüme im Team sind und sie eifach würdet unter gah gäge de Qualisieger (wobi, jetzt chömed dänn die wieder wo Fribourg eh en Memme-Verein findet, wo i de POs nüt z'Schtand bringt).

    solang sie nöd s'gägeteil bewiesed, isch es halte es bitzeli wie mit S04 :mrgreen:
    ...wohl drum hoffeds au uf biel und nöd uf d'waldbuebe

    scho interessant: mir wär de fcz def. lieber als basel...

    wieso?
    d'Basler sind eifach us de falsche (chemie) Stadt und händ so komischi Traditione, wie die wo sit em Mäntig am laufe isch, hingäge die vom fcz händ halt "nur" kei ahnig vo Fuessball; Aber wenigstens verstaht mer sie bim redä und sie känned die schönst Stadt nöd nur vom ghöre säge...

    Irgendwie wird sin baldige Abgang langsam peinlich, aber es passt zu dem frustriertä Typ, wo er au scho bi früenere Spielerabgäng zeigt hät!
    Aber es passt minere Meinig nah irgendwie nöd zu öpperem i sonere Position; Schadet höchstens am Verein, wänn er no lang so wieter wurschtlet...

    Klar, mer chönt au grad mit em Sport ufhöre!
    Sorry, das gaht mir sowas vo gäg de Strich, das ewige "Du ghörsch vo mim Awalt"!
    Entweder mer macht Sport oder mer laht's sie. Au wänn de ander unbestritte en Idiot isch, Verletzige ghöred zum Sport dezue und es git niemer (fast niemer) wo absichtlich en andere verletzt!

    Gysino:
    wieso hät sc praktisch immer vorteil? eifach im sport nimm ich mal ah, de rest hät ja cc au, oder nöd? (und wer quasi "nur de rest" wett luege, fahrt doch bi cc au günstiger, hani gmeint)

    Zitat von Gysino

    ich bin a 9 spiel gsi im 2006. und 5 im 2010. ich weiss es genau.

    wieso schriebsch dänn so en seich über d'wm in DE? :shock:
    dänn häsch ja sälber gseh, dass gaanz viel düütsche a all mögliche spiel gange sind...

    Zitat von Reto

    Ja, ich weiss. Ich han au no paar Tickets für Schwiiz - Togo zu horrände Priise an es Reisebüro verchauft ;o)

    Tuet aber eigentlich nüt zur Sach, will 7 Schpiel go luege heisst ja au, dass eifach die Schpiel bisch go luege, wo Tickets übercho häsch, nimm ich mal a.

    fast, da ich total 30 tickets gha han, hani mir die spiel usgsuecht woni han welle: klar wäri gern no anderi go luege, aber ich bin doch schwer z'friede gsi demit und mir händ ja all tickets über de offiz. kanal zu de offiz. priese chöne chaufe...

    aber eigentlich gahts ja da nöd würklich um das thema, ich bin au der meinig, dass mer mit somne ahlass fuessball nöd muen im hinderste & letschte chrache go ahbüte und neui fans gwünne.
    aber es isch au chrank, wänn nachher die ganz neu baut infrastruktur nur no unbenutzt umestaht!

    drum wär evtl. mal italie no guet: dänn hetteds nachher evtl. mal wieder neui stadie... (kei ahnig wer d'neubaute zahle söll)

    Zitat von Gysino

    hartz4 land? wos amigs 600 euro im monet verdiened? lol.

    ich gseh scho: du bisch demfall nöd in DE amne wm spiel gsi, suscht hettsch gseh, wieviel düütsche dass es i de stadie gha hät... oder häsch s'gfühl, all in DE heged hartz4 und so wenig im monet?

    Reto, du weisch aber au, dass ich am schluss glich vorig tickets gha han und total 7 spiel bin go luege...
    isch aber wohl eher s'glück gsi, dass ich chan bi google tippe und läse :mrgreen: