Beiträge von larlf

    Spanien war aber bisher überhaupt nicht überragend, ausser noch gegen die Iren...

    Irgendwer hats, in den letzten tagen, mal gesagt/geschrieben:
    die grossen Favoriten haben bisher noch nicht restlos überzeugen können, daher wäre dieses Jahr auch gut ein "Aussenseiter" möglich. Diese Meinung teile ich und tippe auf les bleus oder auf roy hodgson... (wenns wider erwarten nicht schland sein sollte)

    Das wär scho fast ein eigne Fred wärt: wo wird meh betroge?

    Das geht für mich in die Richtung:
    Nur weil man beim Fussball die Fälle auch aufdeckt (wahrsch. leider nur ein gaaanz kleiner Teil davon), bedeutet das auch, dass dort am meisten betrogen wird?
    (wäre analog zur Doping Frage bei den Velofahrern...)

    Meine Meinung:
    überall wo man Geld verdienen (Wetten) kann, wird betrogen!

    In Versuchung kommen ja meist solche "Sportler", die wenig verdienen und da gibt es ganz viele Sportarten/Ligen...

    Die EM finde ich bisher noch den Wettbewerb mit der besten Qualität (in der Vorrunde, verglichen mit WM oder den 100 CL-Qualirunden), aber es soll ja ab nächster EM noch viel schlimmer werden!
    http://blog.tagesanzeiger.ch/steilpass/inde…letzte-gute-em/

    bini dir uf de Schlipps gstande?
    logisch gäbts no gaaanz viel anderi tussis, usser de Ängländer wohl 50-70% vo jedem Team... aber sölli die jetzt deswäge all ufzellä?

    isch halt so, wer de Stämpfel hät, wird en so schnäll nüme los: eimal Schwalbekönig, immer Schwalbekönig :winke:

    Würde ich auch so machen, finde ich korrekte Auslegung des Schiri:

    Entweder schaust Du es als 1 Spielsituation/Foul an, dann hat es ausserhalb begonnen & dort wird auch weitergespielt.
    Oder
    Du schaust es als 2 Spielsituationen/Fouls an, dann wäre aber die Frage: weshalb wurde nicht schon beim ersten gepfiffen?

    Dafür muss aber der Schiri/Assistent bereits gemerkt haben, dass ausserhalb auch schon gezogen worden ist, sonst gibt es halt den Penalty, weil er nur den Schluss gesehen hat...

    Leibchenziehen ist sowieso so eine Unart geworden, praktisch kein Zweikampf geht ohne das dämliche halten/reissen durch

    Habe ich Dich richtig verstanden (oder einfach den Ironie Button nicht gesehen?):
    Penalty, wenn er ausserhalb gefoult wird & sich noch in den Strafraum rettet & dort fällt?!?

    Spiel wird dort weitergeführt wo das Foul begangen wurde (ausserhalb) & nicht dort, wo sich der Spieler schlussendlich hingelegt hat...
    Wobei das sicher noch lustig anzuschauen wäre: all die Italiener, die noch 20m weiter laufen und dann wie vom Blitz getroffen zusammensacken :mrgreen:

    neinei, de gayduhl isch bi de waldbuebä: defür söll jetzt de fetscherin im gspröch sie...

    schlimm findi, dass d'hose & shirt im schweinchen rose ghalte sind: shirt allei wär ja no einigermasse verträtbar gsi. aber so? gseht eifach nur us wie miss piggy

    das isch ebe taktik!
    au die paar wenige zueschauer wo das jahr, trotz de "leistig" i de letschte saison, wieder händ wellä go mätch luege, sölled jetzt au no verschücht werdä :skandal:

    Ich tippe mal druf, dass de Boe öppis aktiviere oder anderst configuriere muen: han mal PN gschriebe...

    Was funktioniert, isch: Bild lokal speicherä und dänn als Datei ufelade! ("Vollständiger Editor" -> "Datei hinzufügen")

    waren nicht mal die zahlen, dass man von 16 auf 12 mio kommen müsse?
    Dann wäre doch die Rechnung:
    15% von 16mio = 2.4
    dann bleiben für wick & nordgren & eldebrink = noch ca. 1.6 mio , was ja bei den horrenden Löhnen schon fast hinkommen würde...

    Ach ja: Verband ist doch sowieso der Denner, wieso soll er dann sich selber Auflagen machen?

    hmmm, han ich jetzt genau umgekehrt verstande: dass es em krutov nur ums gäld gange isch & sie sich drum "so guet" känneglernt händ...

    ich chönt mir no vorstelle, dass es wahrschienlich gar niemer bi eus git, wo ihn besser kännt hät und drum hät halt de meier das holprige teil gschriebe?

    Zitat von Reto


    Defür bini scho sit Jahre defür, dass mer kei Iiwurf meh macht, sondern vo de Siitelinie mit em Fuess chan en Freischtoss mache. Eigentlich doch unsinnig, dass mer mit de Hand iirüert...

    händs vor x jahre scho am bluestars usprobiert und hät sich dänn glich nöd dure gsetzt... mittlerwiele chömed guet trainierti ja sooo wiet mit em iewurf, dass es scho fast amne standard entspricht.

    welle schiri entscheid händs diskutiert ob penalty isch oder nöd?
    all händ gfunde: 9 vo 10 schiri pfieffed de penalty & dänn hät de "schiri-experte" sini sicht erklärt "dass de schiri scho im ganze spiel viel laufe lah hät & das drum au keis foul isch (vergliche mit de bisherige linie)"
    all händ das akzeptiert & guet befunde und dänn isch de nöchst (glaubs trainer) cho und hät gmeint: "aber ich bliib debie, es isch en penalty gsi"
    was seit eus das gschichtli?
    es wird au mit 100 zietluupe immer e anderi meinig geh, wills halt meistens zviel spielruum git bi de regeluslegig....

    drum: pro videobewies ob de ball im goal ischo oder nöd & suscht so lah wie's isch.

    ebe, drum häts ihn wohl völlig überraschend troffe, wo sie ihm gseit händ, dass d'waldbuebe jetzt kei gäld meh händ...
    all andere teams existiered ja au und müend die löhn zahle, wo d'agänte fordered :roll:

    ich han gmeint, mer lernt scho ohni kurs die komisch reglä vo wäge mer söll nöd meh usgeh, als mer ienimmt :wow:
    ...aber er wird wohl nach em prinzip: "s'mami zahlt ja dänn scho" gläbt ha, s'mami isch i dem fall eifach sini firma gsi, wo nochli & nochli & nochli darlehe geh hät :spinneli:

    Zitat von Caro

    lehmann ging es lediglich um etwas publicity. er hatte nie vor, wirklich einzusteigen. dies weiss ich aus sehr zuverlässiger quelle.

    hani mir ebe au dänkt, suscht chönt er ja jetzt mit de andere 2 wieder iestige?!?

    au was de fetscherin betrifft bini dinere meinig:
    wieso söll er, als ultra-churz-ziet-verarschte vom birchermues, au nur uf 1 rappe verzichte?!?