Beiträge von larlf

nimmt mi Wunder: er muen sich jetzt mal umstelle uf die chline Fälder und dass er wohl nüme die (viel) Ziet hät, wie bi eus...
    dra glaube tueni nöd (dass er glich wie i de nla wieterscored), aber ich dänke mal, dass er dank em Lockout no grösseri Chance chönt ha, als er suscht gha hett?
    Das, will er scho iegspielt isch, im Gägesatz zu andere wo sich innerhalb vo nur 1 Wuche müend empfehlä...

Ich befürchte eher, dass eusi letscht Saison gmerkt händ, dass sie sehr schwer über 7 Spiel schlagbar sind, wänn sie all Vollgas gänd & drum jetzt s'Gfühl händ, dass es ja erst ab PO wichtig isch. Was ja au stimmt, aber gwüssi automatisme und Erfolgserläbnis wäred wohl vor de PO nötig...

Han s'Spiel gester (zum Glück) nöd gseh, aber de Kommentator uf drs3 (srf tönt scheisse) hät churz vor em 3-1 no gmeint: Z seg hüt Abig irgendwo zwüsched lethargisch und konfus iiz'ordne!

Danke am Dustin, er hät nach bitz Ahlauf öppe das bracht, wo mer sich vo ihm hät chöne erwarte; Richtig interessant wärs wohl mit ihm i de PO worde...

was schriebt jetzt ächt de chlöisel, nachdem de letscht Artikel über die dumme Lüüt i de NHL? :suff:
    läck, das isch hüt wohl wieder en (finanzielle) Höhepunkt für ihn: jetzt chan er nomal alles neu schriebe, über d'nhl und all Meisterfavorite bi eus...

....und was macht jetzt eigentlich de Brunner, wänn all NHL Stars wieder zrugg gönd? :mrgreen:

mir sind zwar nöd Glasgow, aber ich bin de Meinig, dass das z'lang wür dure, bis das neue Konstrukt gnueg Zueschauer hetti!

Vo de langjährige Fans (egal welli Siete) würed wohl nur ganz wenig wieterhin go die Mätsch luege, de Rest wür sicher Utogrund, Niederhasli, Herreschürli, etc. bevorzuge... sprich: all andere Fans muesch dir neu "erarbeite" und das dured....

ja guet, wännd gwüssi Kommentär dezue liesisch, dänn gsehsch ebe die würklich Bedütig vo dem internationale Ishock-ei Turnier (wo eus im Usland all drum beniedet!)
    ...zudem hani scho länger nüt meh vo sinere lange Verletzte-Liste ghört, wär ja komisch, wänn er sich uf eimal ändere wür.... :spinneli:

under denä "Umständ" sötted mir demfall die nöchste 2 Spiel 6 Punkt ieplane.

also, ich han natürlich im (online) wettbüro gmeint: nöd gäge dich. muen dänn spöter mal dini tipp mit de quote vergliche...

edit:
    da d'Quote vo interwetten, Tendänz isch in etwa glich wie dini Beschriebig:
    Houston Texans 1,50 Cincinnati Bengals 2,35
    Green Bay Packers 1,27 Minnesota Vikings 3,20
    Baltimore Ravens 1,35 Indianapolis Colts 2,80
    Washington Redskins 2,05 Seattle Seahawks 1,65

thx, ich find das e cooli analyse! vor allem für so lüüt wie mich, wo nur ab & zue chönd es spiel luege und sich erst jetzt (sozsäge als po-tourist :) meh demit wännd/chönd beschäftige. freu mi scho uf die nöchste weekends.

chan mer mit dine tipp au grad wettä und gäld verdienä? :geil:

thx, bin's au grad am ahluege: überrascht mi grad, dass mir meh SoG händ als bern...

betr. bärtschi/ambühl chan mer sich striete was "besser" isch: 0 SoG oder 3 SoG (und devo 2, wo er müesst mache).

...und nach hüt bini irgendwie au gar nöd so unfroh, dass de Streit zum scb isch. de hani au erst churz vor schluss gseh, bim usegah :winke:

Zitat von Supreme

Ja aber was ist mit Bärtschi? Der kommt nicht mal erst zu den Chancen sich 2 Tore zu erarbeiten. Das finde ich viel schlimmer!

gits e Statistik, wieviel (würklichi) Chance/Schüss mir hüt gha händ?
    ich bin zwar, wäg em Nachwuchs, viel abglänkt gsi, han aber fast kei Chance vo eus bemerkt... (sprich: chöntsch de Bärtschi praktisch mit jedem andere Name ersetze, betr. Chancen erarbeiten)

Zitat von Supreme

echt? :shock:
    ich fand eigentlich Res noch ganz gut, vorallem ist er einer der weniger der Zug aufs Tor hatte.
    Das dann Bührer ihm das Tor verwehrt, ich meine 9 von 10 gehen dort rein. Das ist nicht seine Schuld.

Schlimm fand ich Brown, der hat irgendwie nur seinen "Kaugummi" spazieren geführt. IMHO

wie im nhl scho gschriebe: han hüt eigentlich niemer vo eus guet gfunde!

wäg em 44i:
    ohni Zug uf s'Goal wär de Ambüehl nöd er sälber: das isch (minere meinig nah, als Laie) sini gröscht Stärchi!
    ...aber ebe: hüt händ def. d'Goal gfehlt, vor allem das, wo d'chiste eigentlich halb offe gsi isch und de Bührer halt au guet reagiert hät.
    was mich dezue nervt: er hät jetzt sin Räntevertrag übercho, also söll er bi eus (so wie bis zu de verhandlige) wieder Vollgas geh; nur dänn wird er ändi Saison mit liebi us de Halle gworfe :floet:

Zitat von Larry

Wie immer werden die zahlreichen Zuschauer das letzte Drittel in Erinnerung behalten, und das scheint doch etwas geboten zu haben, wenn ich dem Live Ticker glauben kann.

also vor dem Anschlusstreffer war der Stimmungshöhepunkt, als die NSW Olle den Kindern den Puck nicht geben wollte und sich dann dem Druck vom 3ten Rang doch noch ergeben hat :shock:

von mir aus darf sich büehli ganz schnell steigern, ansonsten darf er für 1 mio auch gerne jetzt schon nach daffos fahren!
    seit seinen Vertragsverhandlungen spielt er nicht wirklich toll und leider auch heute nicht, was ich nach seiner Entscheidung eigentlich erwartet hätte...

cunti war noch einer der wenigen, die man wenigstens ab & zu mit der scheibe gesehen hat.

isch au nöd schlächt: jetzt reised all i panik ab & findet glich kei lösig...

gits irgend en neue grund defür, dass sie sich uf eimal doch no einige sölled???

was macht de dustin?
    au morn retour?

isch öppe glich nervig wie d'nhl: wenigstens isch ab mitti jan. dänn wieder rueh...

aber isch scho interessant, mit was sie ihn alles glockt händ: "HCD-Präsident Domenig sagt, man werde auf Wunsch natürlich auch Ambühls Freundin bei der Stellensuche behilflich sein"