Zitat von Blackstarund wieso erzählt Arno heute schon wieder, dass Daffos nur mit 2.75 Ausländer spielen wird.. und und und..
was für ein elender Jammerverein....was für ein Scheiss Theater. Eigentlich bin ich froh ist es über die Bühne...
ach, sie jammered scho die ganz Saison (eigentlich so wie jedi Saison) über ihri 300 Verletzte Spieler!
ich weiss nöd wieviel Matchtelegramm ich die Saison scho gseh han, wo meh Verletzti pro Team druf sind, als bi de jömmerlisis...
Irgendwie errinered mi de Adc bitz an beKloppte in DE: beid mached gäge usse uf understatement und chönd wie sau tobe, etc.