Beiträge von larlf

Zitat von Blackstar

und wieso erzählt Arno heute schon wieder, dass Daffos nur mit 2.75 Ausländer spielen wird.. und und und..
    was für ein elender Jammerverein....was für ein Scheiss Theater. Eigentlich bin ich froh ist es über die Bühne...

ach, sie jammered scho die ganz Saison (eigentlich so wie jedi Saison) über ihri 300 Verletzte Spieler!
    ich weiss nöd wieviel Matchtelegramm ich die Saison scho gseh han, wo meh Verletzti pro Team druf sind, als bi de jömmerlisis...

Irgendwie errinered mi de Adc bitz an beKloppte in DE: beid mached gäge usse uf understatement und chönd wie sau tobe, etc.

http://www.20min.ch/sport/eishocke…t-heim-28714430

wänns stimmt, und das chani mir durchus au bi chlausi mal vorstellä, was söll dänn en salis mache?
    "Davos hatte 6 Jahre offeriert, Ambühl wollte 8 - und bekam sie. Für Präsident Gaudenz Domenig eine Ehrensache."

Ambühl: LEITWOLF???
    "Aber die Zürcher verlieren per Ende Saison bereits Topskorer Thibaut Monnet (zu Fribourg) und nun ihren Leitwolf. Ausländer sind immer ersetzbar. Schweizer Spieler mit den Qualitäten von Monnet und Ambühl nicht. "

aber irgendwie isch es wie immer: eifach nur amüsant zum läse, wänn de sami-chlaus was schriebt... (so wie sini Prognose, dass de Büehli zum Bob gaht und dänn mit 31 zrugg chunt und no bis 34/35 voll im Saft isch :-))

wär unbeschrieblich geil:
    büehli underschriebt 8 jahresvertrag und chunt mit 34/35 wieder vom Bob zrugg, zum nochli s'Tüürli go ufmache und Gäld abhole :mrgreen:

das betrifft aber "nur" die arbeitende Bevölkerung! Sprich: Chind & Chegel händ dänn sowieso Schuelferiä und au viel Elterä dänn paar Tag frei. ("Brugg mache" als Stichwort) -> das git sicher gnueg Zueschauer und suscht machsch halt Lions Kids Game und d'Halle isch voll...

zum gfühlte 100ste mal keimt wieder bitz hoffnig uf, dass sie doch no bitz vo de saison spieled!
    wänns doch no spieled, chömmer bestimmt au ohni usländer meister werde...

kein grosse: wür ich eifach so mal behaupte!
    usser bim scb wird wohl s'Publikum i de ch chum en Usschlag geh, ob für oder gäge en Verein.

danke Büehli für din geilä Iisatz & privat s'allerbeschte!
    aber sportlich natürlich ab de nöchste saison nur s'schlächtischte, falls es nöd bim bob versuechsch! (aber isch ja au nöd schlimm wännd ab jetzt kei Erfolg meh häsch, chasch ja jederziet ufhöre und chli go Juniore trainierä...)

wänn er's "schlau" wür mache: uf NHL Ahgebot warte und nachher zu de murmelis zrugg gah.

aber ich tippe druf, dass er diräkt zu de murmelis gaht und de wohlfühl-ränte-vertrag nimmt...

guet, Cabanas & Smiljanic werdet eh viel z'viel verdient ha, mit ihrne Ränteverträg! So öppe d'Chikhaoui & Magnin's vo eus gsi...
    Aber sie händ ja gseit, dass sie im Winter no bitz investierä wännd, wills scho wieder en Ahflug vo Grössewahn händ.

Hüt (& morn) en Sieg, wär guet zum a de vordere Plätz dra bliebe.

No vo wäge "Verlustpunkt" etc, jetzt hämmer mal e Tabälle wo (fast) all glich viel Spiel händ!
    ...und so schlächt find ich euse aktuell Platz nöd.

eusi händ anschienend wieder Batzeli:
    "Der Super-League-Leader Grasshoppers hat sich per sofort mit dem Franzosen Anatole Ngamukol verstärkt. Der 24-jährige Stürmer spielte in der ersten Saisonhälfte für den Ligakonkurrenten Thun und erzielte in 17 Meisterschaftspartien sechs Treffer. Damit liegt er in der Torschützenliste der Super League auf dem 4. Platz. Der schnelle und wendige Ngamukol unterschrieb bei GC einen Vertrag bis 30. September 2014, mit Option auf Verlängerung bis 30. Juni 2015."

immerhin jetzt hät de Salis (& all andere) d'Möglichkeit, all (NHL-)Transfer vorz'bereite, damit er dänn mitti Jan. grad chan zueschlah...
    de sidney söll sich scho mal richtig ielaufe, damit mir ihn vo afang ah chönd uf s'fäld lah :mrgreen:

Zitat von vancouver

Es geht mit langsam auf den Sack !
    Jetzt redet man schon von mitte Januar, könne man auch noch beginnen.
    Spielt oder lasst es sein !!!

Wir brauchen wahrscheinlich 2 Aus. Spieler und solange in der NHL nichts entschieden ist, sind Salis die Hände gebunden.

da bisch def. nöd de Einzig, wo sich drüber nervt: aber mir händ wenigstens de Vorteil, dass mir glich no chönd Hock-ei luege, im Gägesatz zu de Amis...
    und wenigstens simmer nöd so doof wie de Daffoser (Präsi?), wo jedi Nacht all Stund ufstaht, zum uf em aktuellste Stand z'sie :spinneli:

I spöt. 1 Monet müesst eigentlich klar sie, ob d'NHL no gspielt wird oder nöd: ich tippe uf "oder nöd", will ich nöd glaube, dass sie sich i dere churze Ziet nöd uf eimal i allne notwändige Pünkt einig werdet.

bringt eus aber wahrsch nur was, wänn mer spieler verpflichte chan, wo au "iegspielt" sind. d.h. eine wo bisher nur paar plauschmätschli mit kollege gspielt hät, wird eus chum gross verstärke chöne. bis de iegspielt isch, sich a die grosse fälder und as neue team gwöhnt hät, sind d'po suscht scho wieder gschicht...