die selbe vernebelte Wahrnehmung wie wer?
ich han nur gschriebe: "de chindergarte gaht wieter".
darus chönt ich persönlich jetzt nöd usefinde, wer demit gmeint isch, aber damit du nöd fröge muesch: ich mein eigentlich all beteiligte...
die selbe vernebelte Wahrnehmung wie wer?
ich han nur gschriebe: "de chindergarte gaht wieter".
darus chönt ich persönlich jetzt nöd usefinde, wer demit gmeint isch, aber damit du nöd fröge muesch: ich mein eigentlich all beteiligte...
de chindergarte gaht wieter: http://www.20min.ch/sport/fussball…en-los-25268507
au da nüt neus: http://www.bild.de/sport/fussball…50368.bild.html
ehrlich gseit, gnüüss ich momentan lieber d'show uf em iis, als das ich mir jetzt scho gedanke über de jan./feb. mache.
wie du (züribueb) ja seisch: es brucht wohl nöd viel, dass es au resultatmässig wieder besser wird. ich dänke, dass sobald die paar wo momentan kei (oder nur sehr spärlich) goal mached de chnopf ufgaht, wirds sehr schwer werde, eus z'schlah.
klar, wänn mir de 8ti platz nöd würed schaffe, dänn hämmer es problem... aber au wänn d'wält im dez. wür undergah, au dänn hetted mir es problem und d'chance dass eis vo denä 2 sache passiert, schetzi öppe glich "höch" ie
und wänns um d'po gaht, d.h. über e serie vo 7 spiel: welli mannschaft wett eus da usenand neh, wänn mir 100% fighted?
Zitat von zsc79Tja, langsam verkommt das Team zur Lapstick des Jahres.
was isch en lapstick? isch das öppis ähnlichs wie en lippestift?
bisch du au im normale läbe so en absolut unglaubliche pessimist wo immer alles widerholt & schlächt rede muen?
ich weiss nöd, aber wieso luegsch du überhaupt no spiel vom meister?
abgseh vo de resultat isch es die bescht quali sit langem, vor allem wänn mer de underhaltigswert ahlueged & für mich gahts i de quali um nüt anders als underhaltig! für s'team sötts no drum gah, dass sie gwüssi automatisme is spiel bringed, es team bildet & gwüssi erfahrig sammled; ich glaub mir sind uf guetem weg!
Zitat von zsc79E. Salis sollte einen besseren Job machen und jetzt umgehend 2 neue Ausländer holen.
Brown beurteile ich noch nicht, aber die erhoffte Hilfe war es bisher nicht und wenn er pro Spiel 3-4 Strafen hat, wird das auch nichts.
au die forderig findi (im moment) super intelligänt!
es macht sinn, dass mer jetzt no paar usländer holt, vor allem will mer ja nöd weiss, ob d'nhl im jan./feb. glich no gspielt wird oder nöd...
ich freu mi jetzt scho uf dini kritik über de brown: wie lang gisch ihm no? 1 oder 2 spiel?
er isch sicher scheisse, au wieder einä wo mit viel z'viel vorschussloorbeere zu eus cho isch! was cha de scho usser lüüt umhaue?
evtl. chönted mir ihn ja uf d'kek schicke und dur de mitsch ersetzä? ![]()
thx, au da wieder: de glägentlich chäufer zellt wohl meh als de wo immer (mit em abo) debie isch...
isch aber leider a vielne ort so: wer nöd wächslet zahlt meh als anderi ![]()
Danke, Mac. Bin immer froh, wänns Lüüt git wo chönd läse
Am TV isch ja klar, keis Problem. Bisher hani immer gmeint, mer chan TC Kanäl gar nöd via SC TV Air uf em PC luege...
easy
min brüeder hät in DE mit dem gueti erfahrig gmacht: http://www.suissl.com/en/products
(offiziell erlaubed glaubs nöd all tv streaming, de scho)
wämmer scho bim thema sind: isch das würklich so, dass ich mit em swisscom tv & teleclub, d'spiel nöd chan live uf Swisscom Air luege, aber wänni pro Spiel 3.50 wür zahle, dänn scho?!?
Weiss da öpper meh dezue?
damit mer no bim transferthema bliebed:
http://www.blick.ch/sport/eishocke…-id2108844.html
yups, drum hab ich ja geschrieben: dort herrscht ULLI, den kümmerts ned was die Leute denken, weil wie du sagst: es warten zigtausende auch auf ein Ticket!
ob die Schickeria soo viel zur Stimmung beitragen? Dass Bayern halt die "Modefans" anzieht und somit weniger tolle Stimmung hat, liegt für mich auf der Hand. Das war auch schon früher so, das ist nichts neues!!!
-> wer kein Saisonabo kriegt, der wartet z.Teil Jahre um ein Spiel zu sehen, vor allem wenn er nur über die offiziellen Verkaufskanäle Tickets beziehen möchte und dementsprechend sind die meisten nur 1 mal am Spiel innert paar Jahren und machen dementsprechend auch nicht die grosse Stimmung!
Die Polizei-Kosten sind mir aber ehrlich gesagt egal: mir wäre es wichtiger, dass man eine Lösung findet, mit der man die 0.1 - 1 % der Leute in Griff kriegt oder wenigstens weit vom Stadion entfernt halten kann. Weil die restlichen 99 - 99,9 % verhalten sich meist wie normale Sportfans und als solcher möchte man weder in Zelten landen noch mit Pyro abfackelnden oder sonstwelchen problembehafteten Personen begegnen (egal ob sie zum SiDi oder in die Kurve gehören).
Wieso mir die Kosten egal sind?
Weil mir die "Freiheit" und (gefühlte) "Sicherheit" weit mehr bedeuten, als Geld...
wir werden in 1 Monat sehen, was sie in der BL entscheiden und wer weiss, evtl. wird dann auch was davon zu uns kommen?
Wegen Klein Hollenstein:
ich hätte auch Mühe mit dem Namen, aber ich könnte mir vorstellen, dass es in etwa so enden wird wie die Fusion damals:
Diejenigen, die damit nicht zu Recht kommen, bleiben zu Hause; Die restlichen kommen trotzdem und gewöhnen sich irgendwann an den Namen im Z Dress.
Im Text steht, dass das Konzept noch nicht def. ist, sondern als Grundlage für weitere Gespräche sein soll!
Aber dass es auf Ablehnung stösst, das ist logisch; Es geht zum Teil def. zu weit, deshalb ist es ja auch bereits Juristenfutter...
Was (oder wieso) genau Bayern am we gemacht hat, das wissen wohl auch nur sie selber, aber dort regiert halt ULLI!
und glaub mir: Er würde jeden Bayern "Fan" einzeln aus dem Publikum holen, wenn die Pyros abfeuern.
Er hat bei Neuer gezeigt, wie er mit Fans umgeht, die seiner Sicht nach dem Klub schaden... (was ich auch korrekt finde)
Wär ja optimal für eus, freu mi scho mal uf de Di. ![]()
Zitat von Eierchopf
@ larlf: Ich weiss nicht was da in Deutschland gefordert wird. Der Unterschied ist einfach, dass bei uns solche Forderungen gnadenlos umgesetzt werden, egal wie haarsträubend sie sind. Aber wäre cool, wenn du mir das sagen könntest.
es hört ja momentan in DE au nöd uf, das Thema, drum:
mal luege wie's mit em Dialog in DE wieter gaht, da mal en Text zum "Sicherheits-Konzept „Sicheres Stadionerlebnis“":
http://www.faz.net/aktuell/sport/…t-11935978.html
...isch nur 1 vo gaaanz vielne Bericht zu dem Thema und da no d'
"Kernpunkte des Sicherheitskonzepts" (gemäss: http://www.3sat.de/page/?source=/…5830/index.html)
- Verstößt ein Verein gegen Sicherheitsauflagen, können Fernsehgelder ganz oder zum Teil einbehalten werden.
- Fällt ein Verein bei Auswärtsspielen wiederholt negativ auf (Pyrotechnik, Gewalt), kann das Kartenkontingent für weitere Auswärtsspiele dieses Clubs von zehn auf fünf Prozent der Stadionkapazität reduziert werden. Die Auswärtskarten wären ausschließlich Sitzplatzkarten, welche erheblich teurer als Stehplatztickets sind.
- Die Stadionverbote sollen wieder von maximal drei auf maximal fünf Jahre angehoben werden.
- Fanclubs sollen einen Verhaltenskodex unterschreiben, in dem sie sich von Pyrotechnik und Gewalt distanzieren. Wer sich dem widersetzt, soll als härteste Sanktion keine Eintrittskarten mehr erhalten. Vorher sollen den Fanclubs eventuelle Privilegien (Banner oder Räume im Stadion) entzogen wrden.
- Vereine, deren Fans sich positiv und friedlich verhalten, sollen belohnt werden.
i de Bild staht aber z.bsp au no:
" Darin u.a. vorgesehen: Durchsuchung von Fans in Containern, aber auch der verstärkte Stadionkontrollen und längere Stadionverbote."
ich glaub ja nöd, dass mit dem artikel s'niveau stiegt, aber es gaht um s'gliche Thema:
http://www.20min.ch/sport/eishocke…eister-11490742
mini Meinig: bühted ihm wenigstens gaaaaaanz viel Gäld ah, au wänn er zrugg will. ....es söll de Murmelis wenigstens es bitzeli weh tue, wänns ihn wieder wännd!
edit: ach ja, s'wichtigste drus use hani no vergässe.
"Es wäre ein Transfer, der die Hockeylandkarte verändern und den HCD wieder zum Titelkandidaten machen würde."
Wo sage ich, dass früher alles besser war? Das sage ich höchstens in Bezug auf die Situation im Tempel, als man noch saufen, rauchen & auf den Bänken liegen konnte...
Die Welt und das Leben ändern sich und das ist auch gut so!
Ich sage eher: heute haben wir zu den altbekannten Problemen noch zusätzliche. Womit ich vor allem den fehlenden Respekt vor dem Leben anderer meine. Das hat nicht mit dem Sport selber zu tun, spiegelt sich aber halt auch dort wieder. Wahrscheinlich wohl, weil gewisse Sportarten viele Idioten anhäufen.
Was die Kopfverletzungen nach Schlägereien angehen, da könnte Dir sicher die Notfälle bessere Auskunft geben. Ob es das früher wirklich nicht gab: jedenfalls hat man nie davon gehört! ...heute sieht man es fast täglich, auf irgendwelchen Videos, die von Überwachungskameras kommen.
Zitat von EierchopfAber nur in der Schweiz sind sie Staatsfeind Nr. 1.
Und hör mal auf jedesmal so zu tun, als wäre dies ein völlig neues Problem. Wie war das denn in der "früheren Gesellschaft"? Wann hat die eigentlich angefangen und wann hat die aufgehört? Bei den Globuskrawallen 1969 oder im "Summer of Love" 1980?
ach ja? wie isch dänn jetzt grad d'Forderig in DE? Nach de aktuelle Usschritige?
S'Problem an und für sich isch nöd neu, aber die absolut widerlich Respäktlosigkeit vor anderne ihrem Läbe: die isch def. es Phänomen vo de letschte Jahr!
Au früener händs enand uf de Grind geh und au nöd immer suuber, aber dass öpperem wo wehrlos am Bode gläge isch, no weiss nöd wieviel mal gäg de Chopf gingget worde isch: DAS häts def. nöd i dem Usmass geh! (...wänn überhaupt)
edit: au a Pyros i de Schwiiz mag ich mich eigentlich nöd erinnerä, wänn, dänn häts das (glaubs) nur bi bisel geh. (anno dazumal, aber evtl. isch mis gedächtnis für das au scho z'schwach...)
muen ich jetzt au säge: Hör mal uf bi allem wo kritisiert wird, z'säge "....das häts früener au scho geh!"?
Das wär natürlich sehr produktiv: nur mit gägesietige Ahschuldigunge chan mer öppis bewegä ![]()
ebä: es bitzeli Gäld, meh isch en Vertrag nöd wert....
guet, das isch ja glaubs bekannt, dass nöd irgend ei Liga s'Problem isch: sondern die vielä Idiote wo's git!
Was ich demit wett säge: es git wohl chum es Land wo das Problem nöd hät, wänn nöd i de oberste Liga, dänn halt i de Undere...
Es isch (leider) eifach es Abbild vo de (aktuelle) Gsellschaft.
a) was isch en Vertrag wert?
b) wer wett scho i d'AHL, wänn er zu eus chan? ![]()
Zitat von snowcatna ja, de sforza hät im moment kän job...
kei angst, de chunt dänn im früehlig zu eu: sobald er de F(r)inger us em ... usegnoh händ ![]()
Zitat von snowcatöppis wo de fringer ja (zurecht) au uf em rase vermisst.
ich han demit au nöd gmeint, dass ich's guet finde, dass jede i sinere eigne Wält läbt. Im Gägeteil, wänn anderi Lüüt (evtl. sogar Kollege?) ume sind, dänn hät das eher mit Ahstand ztue, dass mer de Chopfhörer nöd immer uf de Rüebe hät.
Zitat von snowcatandy egli...???
![]()
![]()
isch au min "Fründ", aber eigentlich hani eher a die 2 Bisler dänkt: strullern & de spöitzi frei... (klar händs es gwüsses Talänt, sicher es x-fachs meh als de Andy E., aber halt au durch de Kampf viel chöne wettmache)
aber en Lichtsteiner ghört wohl i die Kategorie: ohni Kampf wär er nöd döt, wo er aktuell isch.