Zitat von snowcat
soooo wenig isch es au nöd. ihr händ sportlich grad 3 füehrigsspieler übercho uf die saison mit em salatic, grichting und vilotic. und menschlich isch de salatic wohl de unbestritteni leader im team.
aber das was de fringer meint isch mier letschte dezember uf em flug nach lissabon as el spiel ufgfalle (bin im gliche flüger wie d'mannschaft gfloge). all laufed mit chopfhörer, iphones und was weiss ich was ume. de einzig wo füür im arsch gha und de lade es bizz ufgmischt hät (und mit dem mäh au no hät chöne über anders als fraue, frisure, games, chleider und autos rede) isch de magnin gsi. bi de meischte gahts würkli hauptsächlich um die gnannte themene. wänns glück händ sinds fuessballerisch überdurchschnittlich talentiert und chönd s'intellektuelle manko kaschiere, wänns pech händ, dänn endets als schönbächlers...
3 erfahrni Spieler find ich immerno relativ wenig, vor allem wänn ich das mit andere Klub/Trainer vergliche, wo meined, sie müesed amigs 10-30 neui Spieler chaufe und alles bisherige uf de Chopf stellä...
aber stimmt scho: 3 füehrigsspieler, wo au no die erwartet Leistig bringed, das isch für CH-Verhältnis scho en rächte Umbau!
Mich nimmt nur Wunder, ob's mit ihrne Ahsprüch (Padalino, etc) nöd wieder meh kaputt mached..., aber das müemer ja nöd da ine diskutierä.
naja, mit 18-22 (+-) und wännd niemer häsch, wo dich uf em Bode b'halted, dänn chan eim so "Erfolg" halt schnäll s'Gfühl geh, mer seg de Bescht. Und i dem Alter redet glaubs öppe 90% vo de Jungs über Fraue, Frisure, Games, Chleider & Autos. Vomne Fuessballer (Sportler allgemein) wird halt erwartet, dass er sich uf sini "Kernkompetänz" chan fokussierä und em Lohn entsprächend jederziet Leistig bringt. Aber isch ja au nüt neus, dass es i de Schwiiz viel Spieler git, wo schnäll mit em erreichte z'friede sind und dänn stah bliebed, statt sich fliessig wieter z'entwickle & halt evtl. no meh chönd erreiche.
Debie hämmer gnueg biespiel vo Spieler wo viel durch Iesatz/Kampf wett gmacht und so im Usland Karriere gmacht händ.