Beiträge von larlf

    Zitat von Blackstar

    sprich die nhl bald beginn ? waere fuer andere clubs ein desaster....
    evtl bevor brown ein spiel gespielt hat...


    yups, ich habe das Bauchgefühl, dass sie nicht die ganze Saison ausfallen lassen: für uns wäre das genial!
    ...aber am liebsten erst im neuen Jahr den Entscheid geben, damit die anderen noch weniger Zeit haben, die Löcher beim sinkenden Schiff zu reparieren :wink:

    Zitat von snowcat


    soooo wenig isch es au nöd. ihr händ sportlich grad 3 füehrigsspieler übercho uf die saison mit em salatic, grichting und vilotic. und menschlich isch de salatic wohl de unbestritteni leader im team.

    aber das was de fringer meint isch mier letschte dezember uf em flug nach lissabon as el spiel ufgfalle (bin im gliche flüger wie d'mannschaft gfloge). all laufed mit chopfhörer, iphones und was weiss ich was ume. de einzig wo füür im arsch gha und de lade es bizz ufgmischt hät (und mit dem mäh au no hät chöne über anders als fraue, frisure, games, chleider und autos rede) isch de magnin gsi. bi de meischte gahts würkli hauptsächlich um die gnannte themene. wänns glück händ sinds fuessballerisch überdurchschnittlich talentiert und chönd s'intellektuelle manko kaschiere, wänns pech händ, dänn endets als schönbächlers...

    3 erfahrni Spieler find ich immerno relativ wenig, vor allem wänn ich das mit andere Klub/Trainer vergliche, wo meined, sie müesed amigs 10-30 neui Spieler chaufe und alles bisherige uf de Chopf stellä...
    aber stimmt scho: 3 füehrigsspieler, wo au no die erwartet Leistig bringed, das isch für CH-Verhältnis scho en rächte Umbau!
    Mich nimmt nur Wunder, ob's mit ihrne Ahsprüch (Padalino, etc) nöd wieder meh kaputt mached..., aber das müemer ja nöd da ine diskutierä.

    naja, mit 18-22 (+-) und wännd niemer häsch, wo dich uf em Bode b'halted, dänn chan eim so "Erfolg" halt schnäll s'Gfühl geh, mer seg de Bescht. Und i dem Alter redet glaubs öppe 90% vo de Jungs über Fraue, Frisure, Games, Chleider & Autos. Vomne Fuessballer (Sportler allgemein) wird halt erwartet, dass er sich uf sini "Kernkompetänz" chan fokussierä und em Lohn entsprächend jederziet Leistig bringt. Aber isch ja au nüt neus, dass es i de Schwiiz viel Spieler git, wo schnäll mit em erreichte z'friede sind und dänn stah bliebed, statt sich fliessig wieter z'entwickle & halt evtl. no meh chönd erreiche.
    Debie hämmer gnueg biespiel vo Spieler wo viel durch Iesatz/Kampf wett gmacht und so im Usland Karriere gmacht händ.

    Zitat von virus


    Die schaffed aber nöd im gliche Team. Und händ nöd meh oder weniger di glich Position.

    aber ich verstahn de Thomi, will im Hockey isch de Leischtigs-Underschied sicher besser ersichtlich :floet:

    Es funktionierends Team mit allne verschiedene Spielertype zämestellä, isch wohl öppis vom wichtigschte und sicher au vom schwierigste.
    Aber wänn d'Chemie stimmt, chasch defür mit em richtige Iesatz au Mannschafte schlah, wo taläntierter wäred...

    Siehe die 2 wo momentan vorne i de Tabälle stönd, vor allem eusi sind s'beschti Biespiel defür, wie wenig dass es amigs brucht.

    wahrschinlich hät sich langsam umegsproche, dass mer sich bi eus chan fit halte & das ohni grosse stress:
    churzi reiseziete, i rel. moderne transportmittel und imne chline, schöne & sichere land! (vergliche mit de khl)

    aber de crosby wird wohl i de schwiiz trotzdem niemer wellä zahle, usser er übernimmt de gröst teil vo de versicherig sälber...
    (oder wie erchlärsch de andere, dass mer pro monet glich viel usgit, wie anderi im jahr überchömed?)

    lol, aber als Z und gc fan wohl de schlächtischti trade i minere karrierä :suff:
    ...zumal sich min arbeitsweg auno fast verdopplet hät; aber jetzt luegi halt täglich, ob wieder einä vom training devo lauft oder nöd :floet:

    suppi, en schlächtere arbeitsplatz hetti wohl nüme chöne übercho:
    vom tower in oerlikon müese zügle: "unders" strasseverkehrsamt, mit ussicht autobahn und en fuessballplatz, wo momentan grad so komischi (blaui trainer) am trainiere sind...

    Wenn das stimmt, dann finde ich seinen Entscheid in die Schweiz zu kommen eher fragwürdig.

    Hier steht er als Ausländer unter hohem Erwartungsdruck (ok, den hat er evtl. zu Hause auch), aber ich gehe nicht davon aus, dass er hier ein Umfeld hat, welches ihm bei Depressionen gross helfen kann. Sprich, Familie/Verwandtschaft, Kollegen etc sind ja kaum alle mit ihm zu uns gekommen.
    Bin zwar kein Spezialist, aber ich gehe davon aus, dass bei Depressionen ein gutes Umfeld noch viel wichtiger sind als sonst schon... Aber wer Spitzensportler ist, gibt wohl nicht so schnell auf.

    Cool, herzlichen Dank! Demfall ein geschickter Schachzug der owners, à la "wir geben euch ja die Hälfte (von was auch immer) also müsst ihr doch einlenken"

    Vor allem den Punkt mit der Entlöhnung finde ich interessant: dass nur die Quali zählt, ist bei uns ja kaum so, oder schon?

    Weitere doofe Frage: ist es im Eishockey auch üblich, dass diverse Punkte Prämien ausgehandelt werden?
    Im CH Fussball gibt (gab) es einige Klubs, die ein sehr geringes Fix-Einkommen mit den Spielern ausmachen und den Rest über die Prämien auszahlen.

    Aber im Fussball sind die Punkte viel wichtiger als im Eishockey, deshalb meine Frage... (egal ob CH oder USA)

    Rangersfan
    Chasch mir evtl. no erkläre ob das stimmt? (vom sport1 artikel)

    "Die öffentliche Wahrnehmung und Rollenverteilung im Streit um die NHL-Gelder hat sich mittlerweile gedreht. So könnten die Spieler bald von Opfern zu Tätern werden, wenn sie den Deal nicht absegnen."
    -> falls das würklich stimmt, müends doch sicher scho bald ielänke oder meinsch d'Spieler lönd sich nöd "vom Volk" under Druck setze?

    "Dazu drängt auch für Seidenberg und Co. die Zeit. Sollte die NHL-Saison nur um zwei Wochen verkürzt werden, drohen den Spielern Gehaltseinbussen von 7,7 Prozent - ein ganzer Monat kostet sie bereits 23 Prozent."
    -> händs da irgend e Regelig i de Spielerverträg? Han bisher no nie devo ghört/gläse...

    Thx und Gruess,
    Ralf

    Zitat von Der Weise

    Die Offerte war ein ziemlich cleverer Politischer Schachzug der owners. Ich glaube die Spieler haben gar keine andere Wahl als diese Offerte anzunehmen, sonst werden sie wie beim letztenmal die Verlierer auf der ganzen Linie sein, und der Fan versteht es dann definitif nicht mehr.
    Bin mir sicher dass dies die beste Offerte der owners ist und bleiben wird.

    Wieso meinst Du, dass die Spieler diese Offerte annehmen müssen?

    Meiner Meinung nach ist es nur ein erster Schritt um die Verhandlungen endlich richtig ins Rollen zu bringen. Dieser musste auch von den Ownern kommen, da sie ja den Vertrag anpassen möchten.
    Aber ich habe selten Verhandlungen erlebt, bei denen das erste Angebot angenommen wird...

    Ich denke / hoffe, dass es Dez./Jan. wird, bis sie spielen und wie von einigen bereits erwähnt: das wäre für "unsere" (Eggi) Taktik sicher die beste Situation!

    Zitat von Sbornaja

    Ahja kleiner Nachtrag noch:
    Falls! die Spielergewerkschaft diesem Angebot zustimmt, startet die NHL Saison am 2. November.

    Tönt für uns doch garnicht soo schlecht und wäre eine SUPER Sache für Salis und den ganzen Staff, welche all den süssen Verlockungen wiederstehen konnten.

    Auf jezt NHLPA!! underchrieble de Fätze, all Nase zrugg pfiffe und los gahts am 2.11.2012!

    vo mir us dörfeds no 1-2mon. warte!
    ich nimm nöd ah, dass sie s'1. agebot grad vo hüt uf morn ahnemed, drum tippi uf beginn im dez. oder jan., was für eusi "taktik" sicher nöd schlächt wär...

    Zitat von snowcat


    und ebe genau das dörf nöd si!


    d'fusion: uf kein Fall!

    Zitat von snowcat


    zeigt aber sehr guet d'arroganz vom zürcher geldadel uf und wer binere fusion damals s'diktat übernoh hetti...und hüt gäbts de fcz nüme, aber die us niederhasli immer noh!


    ....und ich han gmeint, i de hütige Wält zelled nur die mitfühlende Buchgfühl:
    wie chunsch Du uf die Idee, dass öpper wo viel Gäld investiert au wett mitrede (oder gar bestimme)? :floet:

    was ich nöd verstahn: wieso nähmed ihr das Thema so ernst & reged eu über so Seich uf?
    Ihr händ aber nöd öppe Angst vo eusnä übernoh z'werdä?!?

    ich bin de Meinig, dass ich sone Fusion in Züri nöd wird erläbe & falls scho:
    dänn gahni sicher nüme go Züri-was-au-immer luege (git ja zum Glück no Hockey und anderi Ligene rund um d'Schwiiz ume)

    Krass, guet dass de Muri früener oder spöter zu Bisel gah wird, isch eigentlich klar gsi.
    ABER, dass sie de Vogel so churz nach dem mega Umbruch schicked, das hett wohl niemer erwartet...