so isch es doch korräkt: DFB-Urteil: Einspruch abgelehnt!
ok, das chunt halt au, aber isch ja logisch: Hertha legt Berufung ein! Zieht vors DFB-Bundesgericht! (evtl. hät ja de CC bald es Näbenamt ![]()
so isch es doch korräkt: DFB-Urteil: Einspruch abgelehnt!
ok, das chunt halt au, aber isch ja logisch: Hertha legt Berufung ein! Zieht vors DFB-Bundesgericht! (evtl. hät ja de CC bald es Näbenamt ![]()
minere meinig nah häsch vor allem im wichtigste Punkt rächt: "Fuessball isch s'Abbild vo eusere Gsellschaft" & wänn i de Gsellschaft kei Respekt vor em Gägenüber da isch, wieso dänn im Stadion?
Aber de Ueli Tätscher hani glich hammer gfunde und ich chans nöd ernst neh, wänn mer drus e mega Affäre macht... De Ueli hät guet reagiert & de ander isch en junge "Idiot", wo uf Adrenalin en Seich gmacht hät. Am beschte isch sowieso am Shaq sini Reaktion gsi, wo er gseh hät, was de ander Idiot macht.
LOL, wobie wämmer nöd gaaanz so gemein isch, dänn gseht mer, dass de Robben so ziemlich all Penalties versänkt hät. Nur halt leider nöd die zwei i de entscheidende Spiel :roll:
Aber sie's Problem isch halt, dass er en brutale huere Egoist isch (uf em Platz zumindest) & wänn er sini Leistig nöd bringt, dänn chunt das halt schnäll uf ihn zrugg... Sorry, au gester wieder ufgfalle: wänn er mal zu sim Lauf ahsetzt, dänn luegt de Chopf nur no uf de Ball & nachher niened me anders hie!!!
Weiss au nöd, wieso er de Müller usegnoh hät. Ich nimm mal ah, dass er das vorher scho vor gha hät... vo mir us hett er lieber de Arjen chöne use neh!
Jedesmal wänns ihm nöd lauft, wird er no egoistischer & spielt no weniger ab, will er probiert sin scheiss wieder guet z'mache & rietet sich nomeh i d'Scheisse ![]()
Wännd so e Chance nöd nutzisch, dänn dörfsch zurächt de Vizekusen Titel träge ![]()
Was die andere zwei betrifft, so würi als Herta Verantwortliche glaubs au eher ruhig sie, nachdem wo ihri Fans/Spieler i dem Spiel alles gmacht händ!!!
danke arjen ![]()
das jahr (für mich) es ärgernis i de entscheidende spiel.
klar müend hüt au anderi d'chischte mache, aber de ego nervt mit sim ewig gliche lauf...
hoffentlich mal nöd de nöchst bircher: http://www.nzz.ch/nachrichten/sp…1.16947060.html
TV-Legende Kurt Felix ist tot:
Der legendäre Fernsehmacher ist seinem langjährigen Krebsleiden erlegen.
Er ist bereits am Mittwoch friedlich eingeschlafen. Kurt Felix wurde 69 Jahre alt. (Korrektur Blick: "Kurt Felix wurde 72 Jahre alt.")
Supi Blick, er isch 41 gebore, aber egal. Nach em Rodi grad de nöchst...
Er hät ja gseit: 1 Saison spielt er au i de AHL ![]()
Wür mi überrasche, wänn er sich duresetze würdi...
es isch def. meh als nur truurig was das jahr alles passiert isch!
aber: es sind paar wenigi wo sich sälber überschätzed und "ihre" Klub a d'Wand gfahre händ und nöd grad die ganz Schwiiz....
dass öpper d'Kontrollinstanze chan tüsche, wänn er wett, das isch logisch & wahrschienlich nöd soo schwer, solang mer Alleinherrscher isch. Zum Glück gaht das wenigstens meist nöd lang guet und wird ufdeckt, aber wie mir gseh händ: 1-2 jahr langed vorig, zum en CH-Klub a sini Gränze (& drüber) z'bringe.
Wännd scho nervös ahtrittsch, dänn wirsch dur d'Aktion vom Sommer grad no nervöser & machsch grad i d'Hose!
Uf ei Siete unsportlich, uf die ander Siete:
wer Erfolg ha wett, muen sich mängisch a de Gränze vom "Legale" begeh... (da chunt mir öpper in Sinn wo dazumal amne Idiot eis uf de Goalie-Stock tätscht hät & ich han schurig de Plausch gha
)
Zitat von LarryAlso wänns es Wiederholigsspiel git spinneds!
Wenn überhaupt, dänn die 1,5 oder wieviel Minute nomal nahspiele, ohne Publikum.
Und e Straf für Fortuna, Geisterspiel oder so.
Alles anderi wär en Witz!
D'Frag wo sich stellt isch: hät de Schiri zurächt nomal ahpfiffe oder nöd?
Wänn ja: dänn isch s'Spiel nachher korräkt beändet worde & somit s'Resultat gültig!
Wänn er nur ahpfiffe hät, zum quasi de Eskalation vorz'büge, dänn werdets drüber diskutierä müese...
Aber da d'Bulle anschienend s'ok geh händ, gsehni kei grossi Chance für de Iispruch vo Herta.
Strafe werdet die beidä Clubs & au no paar Spieler übercho: (z.bsp de) Lell wo a vorderster Front grob gäg de Schiri pöblet hät.
wie isch die gschicht in sänf usgange? ...döt sind doch au us-investore gsi, oder hani das falsch in erinnerig?
ich wür d'Waldbuebe vom Zueschauer-/Gäldpotential mal öppe i die glich Klass wie Sänf stecke..
Zitat von SbornajaSomit d schwiez glaub direkt für Olympia qualifiziert, oder?!
http://www.20min.ch/eishockey_wm/schweiz/story/30034242
...Damit schliesst das nördliche Nachbarland die Vorrunde wie die Schweiz im 6. Gruppenrang ab und könnte die Eisgenossen in der Weltrangliste nur noch überholen, wenn diese gegen die USA heute Abend mit 15 Toren Differenz verliert...
machen wir es wie Bayern und retten unseren Konkurrenten?
hmmm..., wenn sie wenigstens ein richtiges Stadion hätten, dann könnte Walti evtl. mal schauen... aber so?
Diese Aussage kannst Du aber wahrscheinlich auf viele Länder/Sportarten machen! (Guck Dir die Spanier, Engländer etc. im Fussball an)
Momentan, in Zeiten der Wirtschaftskrise, ist es für niemanden einfach, die bisherigen Budgets weiterhin zu stemmen.
Zitat von Blackstar
Aber ich glaube immer noch Kloten wird gerettet. Wobei selbst dann wohl Spieler verkauft werden müssten.
Falls die publizierten Zahlen stimmen sollten, dann glaube ich nicht mehr an eine Rettung!
Zumal ja die Aussage von Lehman am Radio war, dass sich die bekannten Schulden bei Bekanntgabe der Jahreszahlen gleich verdoppelt haben. Ob es nun 4 oder 5 oder gar 7 Mio. waren, wenn es nun das doppelte davon ist: wer (in der Schweiz) tut sich sowas an?!?