Beiträge von larlf

    Zitat von easy

    Supermatch gegen Kloten. Ist jetzt auch Salis schuld?

    Sicher scho: zäme mit em Segi!!! Au wänn mir Meischter werdet müend die 2 de Grind defür anehebe... :fight:

    hät das öpper behauptet?

    min standpunkt isch immerno no de & kein andere...

    Zitat von larlf


    Ich bin de Meinig, dass er (mittlerwielä) i de Schwiiz genauso wahrgnoh wird, wie i de grosse Ligene. Da d'Schwiiz für d'Nachwuchsförderig bekannt isch & er bim FCZ en Stammplatz hetti...

    und dass d'Schwiiz wahrgnoh wird, bestätiged au d'Transfer i d'BL etc...

    wächslisch sport aktuell mit teleclub us & dänn gahts uf...

    nur will 2-3 mannschafte guet sind, muen ja nöd de rescht vo de liga au super sie...
    Wänn er sich bi Kiew duresetzt wird er sicher gueti ahgebot übercho, wänn er sich nöd duresetzt, dänn luege mer mal.

    Wieso hät de Mehmedi in Kiew d'Chance zum spielä & wieso söll s'Niveau einiges höcher sie als bi eus?

    Ich bin de Meinig, dass er (mittlerwielä) i de Schwiiz genauso wahrgnoh wird, wie i de grosse Ligene. Da d'Schwiiz für d'Nachwuchsförderig bekannt isch & er bim FCZ en Stammplatz hetti...

    Da ich d'Liga döt nöd würklich känne, gahn ich mal devo us, dass es Kiew (& evtl. no 1-2 anderi Klubs) git, wo d'Liga dominiered? Wie gseit, kei Ahnig & reini muetmassig, da ich im Sportaktuell amigs wegluege, wänn die Liga dra isch...

    Aber d'Ziet wird zeige, ob sin Entscheid au sportlich guet gsi isch.

    klar isch es besser als d'schwiiz, aber das isch usser liechtestei ja fascht alles...

    s'einzig positive isch, dass sie regelmässig cl spieled: de rescht vom jahr gseht di döt kei sau!!!
    inere liga bi eus (FR, BL, Italy, etc) gsend dich d'lüüt, aber da isch d'Frag: welle Klub setzt uf en junge Stürmer?
    -> wänns um de Abstieg spieled nehmeds meischt die alte, wer vorne mitspielt i denä Ligene, de brucht nöd en Mehmedi, de hät besseri Stürmer...

    minere Meinig nah: absolute Fehlentscheid, falsche Berater!!! (Aber ich hoffe für ihn, dass er sich trotzdem duresetze chan)

    Das händ die idiote in Bisel vorus, sie nehmed nöd s'erscht beschtä Agebot ah (wohl au, wills au vo andere Klub registriert werdet, wänns bi Bisel spieled...)

    logisch wird er würdig verabschiedet, so wie sie bisher mit ihm kommuniziert händ, chunt das scho guet! :kotz:

    «Von den Lions hat noch niemand mit mir darüber geredet. Alles, was meine Zukunft betrifft, habe ich bisher in den Medien gelesen.»

    Zitat von Simms

    Jeder ist besser, schliesslich ist Segi Schuld an den Misserfolgen die letzten drei Jahre. :floet:

    Genau und am Wältundergang wo im Dez. chunt au, han sogar gmeint, er heg d'Griechä und de Euro au uf sim Gwüsse! :winke:

    wie heisst das Spiel, wo mer amne Chind öppis is Ohr flüschtered und nach x-mal wietergeh chunt öppis völlig anders use? (so ungefähr isch es ab & zue da uf em board: mer schriebt öppis und es wird alles möglich interpretiert, nur nöd uf die eigentlich ussag iegange)

    Zitat von Messier

    Von den Segi-Kritiker möchte ich mal eine Auflistung von guten CH-Verteidiger in unserer Liga. Solche, die Ihr Segi vorziehen würdet.
    Sie sollten aber nicht bloss 2-3 Mal im Blick erwähnt worden sein. . . .

    Ursprünglich isch es drum gange, ob mer am Segi wett en 3-Jahresvertrag geh und nöd, ob mer ihn jetzt söll useschmeisse und wer besser isch als er...
    Ich wett weder sini früenerige Verdienst schmölere, no usewerfe: ich wür ihm ganz eifach kein 3 Jahresvertrag geh, nur will er vor 2-3 Jahr guet gsi isch.

    Drum, vo mir us gern en: (1-)2 Jahresvertrag, wo verlängered wird, wänn alles stimmt.

    Zitat von Reto

    Also min Lohn wird au nöd weniger im neue Jahr, au wänn ich no kei Leischtig zeiged han bis jetzt.

    Ich weiss, isch bi mir ja au nöd andersch, aber ich han ja devo gredet, dass ich dänn de Lohn bis zu Pensionierig wett & da ich nonig ganz 40i bin...

    Ich frög mich ebe mängisch:
    Wänns i de Wirtschaft passiert, dänn flueched all drüber. Aber im Sport sölls ok sie? Verstahni nöd...

    Zitat von Simms

    OMG, ist das dein ernst? Ja seger hatte nur eine gute saison, du don cherry des schweizer hockeys.

    Ach ja als info für dich: KEIN SCHWEIZER EISHOCKEYSPIELER WIRD JE EINEN LEISTUNGSVERTRAG UNTERSCHREIBEN. Wieso auch?

    Han ich gseit, er heg bisher nur 1 gueti Saison gha?
    Dänn häsch du mich falsch verstande, ich han gseit: sit 2 Jahr hät er kei gueti meh gha & DRUM wür ich ihm nie meh als 2 Jahr geh... (wännd alles liesisch gsehsch, dass es momentan drum gaht, ob de Segi au dänn toll gspielt hät, wänn de Rescht vom Team scheisse gsi isch...)


    Wäg em Leischtigslohn im CH-Hockey muen ich Dir leider rächt geh, ob de Jenny das wür mache (wo er seit) isch die ander frag... (und solang er das nöd bi eus macht, isch es mir au egal)

    Zitat von Simms


    1.+ 2. Okay, ich find ihn behindert. Und bei mit gibts keine peinderte, welche gute eigenschaften haben.
    ..
    Aber ist schon klar, schöggi ist viel besser.


    LOL, Du bisch mir hüt aber en bsunders luschtige!

    Aber wänn Du mal e Firma ufmachsch, dänn sägs mir bitte:
    dänn chum ich gern paar Jahr zu Dir cho super schaffe und wett dänn bis zu minere Pensionierig min super Lohn b'halte! (au wänn mini Leischtig nüme stimmt...)

    ok, demfall 1 Saison lang.... und sither? e RIESE enttüschig!!!

    und will er döt evtl. mal guet gsi isch, sölled mir ihm jetzt no wietere 3 Jahr Chole ineschiebä?
    Vo mir us ok, aber nur wänn mer de Lohn a d'Leischtig ahpasst! ...aber das wird ja sicher nöd de Fall sie.

    dass 1 & 2 chömed, isch ja klar gsi. aber ich find sini iestellig i dem punkt halt guet! (& nur drum hani's erwähnt)

    zum 3) bim sulo ja, bim segi nöd!
    für mich machts en Underschied, ob öpper nur im erfolg starch isch oder au wänns de Mannschaft schlächt lauft! (en Sulo hät de underschied chöne usmache! en Segi??? NEI, SORRY)

    Wänn en Schöggi seit, dass er au 1-Jahresverträg ahnimmt (will er weiss was er chan & vo sich überzügt isch) wieso söll das dänn en Segi nöd au chöne mache? Au wänn ihn viel da ihne hassed, sini Iestellig diesbezüglich findi guet!

    Ich verstahn au die Haltig nöd:
    Nur will öpper mal guet gsi isch, söll mer ihm wieterhing für x Jahr Gäld in Arsch schiebä! (De Zesi wär suscht glaubs au no für en Vertrag bereit...)

    Und wer i de Mannschaft en Leadertyp isch, werdet wohl nur die wüsse, wo nöch am Team sind: als Zueschauer gseht mer ja nöd würklich, wer (au) i de Kabine Gas git!

    da mal d'Sicht vom Zen-Ruffinen: http://www.blick.ch/sport/fussball…e-chance-191004

    De Teil isch doch au wieder mal es bsp. defür, wie mer d'Sache chan dreihe, damit vor em Gsetz passt:

    – Der FC Sion hat NIE statuten-, reglementswidrig oder rechtsmissbräuchlich gehandelt. Wir haben einzig die Qualifikation von Spielern verlangt. Als diese abgelehnt wurde, haben wir rekurriert. Nach der zweiten Absage sind wir ans CAS gegangen – und haben uns aus diesem Prozess zurückgezogen. Immer, wenn die Spieler gesperrt waren, haben wir sie nicht eingesetzt. Alle weiteren Schritte haben die Spieler selbst unternommen – dies ohne jeglichen Druck seitens des Klubs.

    De Verglich findi au luschtig:
    – Das Urteil ist völlig unverhältnismässig. Ein Beispiel: AC Milan wurden für Korruption im Calciopoli-Skandal nur 12 Zähler abgezogen.

    Bim Rescht werdets wohl rächt übercho...

    thx, supi :(

    bi mir isch sogar espn (über swisscom tv) nöd 100% guet & am pc trotz gnueg speed (uf em netz) so schlächti quali wie no nie bisher!
    interessant isch: vorher im auto, uf em iPhone: absolut hammer qualität!